Vjera u Boga ili sumnja, pitanje je sad?

godnatuerKažu za mene da sam filozof, i zaozbiljno ali i u zajebanciji, jer guram nos svugdje i sve pretvaram u filozofiju. Je li to dobro? Naravno da jest! Filozofija je znanost o istini kako  su je nekad davno nazvali, a tražitelji istine filozofi. Onda sam ja tražitelj istine. Super.

Slijedeće pitanje u kojem sam filozofirao, naravno sam sa sobom, pitanje je vjere i sumnje. Svoje filozofije uvijek prvo podijelim sa vama pa tako i sada imate ekskluzivu.

Ovo pitanje je vrlo zajebano pa da u početku napravimo nekakav orijentir. Vjera je kad nekome ili nečemu vjeruješ, a sumnja je kad ne vjeruješ. Kad vjeruješ to ne preispituješ, kad sumnjaš preispituješ. Međutim to je vrlo površno gledanje jer i oni koji vjeruju i koji sumnjaju nisu baš određeni ili sigurni u što to vjeruju.

Recimo da imate jednog zaposlenika u firmi koji izuzetno dobro radi svoj posao. Vi mu vjerujete, sve što on kaže je odlično i više uopće ne preispitujete njegove zaključke već mu potpuno vjerujete. Mjesta sumnji više nema. Uvjerili ste se da je on čovjek koji zna što govori. Tako je sve do trenutka kad vam dođe sa idejom koja je toliko nebulozna i van svih razumskih i uobičajenih okvira da prvo pomislite da je dotični izgubio razum obzirom na prezentirani prijedlog. Pojavljuje se sumnja! Je li ovaj čovjek normalan kad može predložiti ovako nešto? Da mu se nije nešto dogodilo? Više mu ne vjerujete. Nećete ispuniti traženo već ćete to preispitati svojim razumom i znanjem kojeg imate. Izašli smo sada van područja vjere i ulazimo u prostor uma!

Možemo zaključiti da u gornjem primjeru istinska vjera nije ikada postojala već je bila prisutna samo dok se uklapala u standardne razumske normative. Onog trenutka kad je iskočila vam kognitivnih sposobnosti uma vjera je nestala. Taj čovjek koji vam je predložio nečuvenost mora da je poludio, ali možda samo zato što ne možete shvatiti njegov prijedlog.

Je li ovo dobro ili loše? Ni jedno ni drugo, naravno! Da li bi trebao vjerovati nekome čije prijedloge ne razumijem, ako je do tada uvijek bio od povjerenja? Ne znam!

Ključni problem ovog pitanja je um, jer je on taj koji vjeruje i sumnja, i stoga on je odličan alat koji nas često u ovakvim situacijama može spasiti. Razum je vrlina dana čovjeku da može razlučiti da li i kome treba, može ili želi vjerovati. Općenito u smislu uma zagovaram sumnju ili ti ga potpuno preispitivanje, jer ideologije ali i osobe nisu često vrijedne povjerenja. Čak niti onima koji su osvjedočeno na tvojoj strani, tvoji roditelji, ne treba slijepo vjerovati, jer ni oni sami ne znaju. U biti na području uma, dimenzije koja postoji zahvaljujući  informacijama, argumentima, znanjima, činjenicama slijep povjerenje nije dobrodošla vrlina. Ljudi koji danas slijepo vjeruju znanosti, medicini, državi, religiji i njihovim faličnim argumentima uvedeni su u klopku iz koje se teško izvući. Oni često vjeruju iz razloga lijenosti jer im se ne da preispitivati stvari obzirom da to oduzima dosta vremena i sredstava, i izbacuje te iz zone komfora. Vjerovati je u ovakvim umnim prostorima mnogo jednostavnije nego li sumnjati. Sumnja iziskuje određeni napor, vlastito proučavanje i donošenje mišljenja, pa se mnogi toga odriču da bi mogli na miru gledati utakmicu ili pazariti po šoping centru.

Religije i znanosti često od ljudi traže da progutaju neprobavljivo jer je neupitna vjera temelj njihove snage. Onaj koji propituje je heretik, nevjernik, otpadnik, laik. To je zabranjeno, u islamu pogotovo. Ne smije se preispitivati! Razum nije dozvoljen! Koliko je mnogo ljudi zaglavilo u bezpogovornom izvršavanju religioznih besmislica, samo možemo nagađati. Mnogi vjerski fanatici od početka vremena do danas u svim religijama služili su kao topovsko meso za interese pojedinih vjerskih vođa ili konfesija.

Ipak sa druge strane nogometne momčadi koje bez pogovora slijede taktiku trenera često postižu bolje rezultate. Vojska koja bespogovorno slijedi svoje generale često pobjeđuje. Tajna društva koja bez pogovora izvršavaju zapovjedi nadređenih u stanju su srušiti cijele države jer kolektivno djeluju kao jedan. Firme koje slijepo slijede svoje direktore postaju uspješne. Možda i nije tako uvijek, ali bespogovorna poslušnost u nekim situacijama ima izuzetne učinke. Postavlja se samo jedno pitanje: „Kome treba čovjek robot koji bespogovorno izvršava naredbe i za koje ciljeve?“ Je li cilj opravdava sredstvo ili…?

Znači li to da možemo generalno zaključiti kako ne smijemo bespogovorno vjerovati ikada ikome, jer onaj koji od nas to traži, traži radi vlastitih interesa! Da, generalno je tako i to znači upravo to dokle ne dođete do neke nove više dimenzije gdje to više ne vrijedi.

Sada su na snazi nova pravila!

U toj dimenziji ova pravila više ne drže vodu. Ljudi često brkaju dimenzije pa ova pitanja miješaju kao kruške i jabuke. U toj novoj/staroj dimenziji govorimo o vjeru u Boga koja je sinonim pitanja za vjeru. Međutim ova dimenzija znatno je drugačija od prethodno analizirane.

Bog je dimenzija van razuma ili informacijskog, znanstvenog, argumentativnog uma stoga pitanje vjere i sumnje postaje debilno, jer u što vjerovati ili sumnjati kad nemaš ikakve opipljive informacije o istome. U skladu sa kojim referentnim točkama vjerovati ili sumnjati u Boga. Ovdje religija igra sotonsku ulogu u velikom broju slučajeva.  Budući da je jasno da je Bog iznad uma i razumskog shvaćanja neupitna ili slijepa vjera je jedina moguća tj. poželjna, pa religije to često traže proglašavajući svoju riječ božjom riječi, svoju volju božjom voljom, i jedino logično, budući da ne možemo razumjeti tu savršenu i vječnu multidimenzionalnu pojavu, je vjerovati bezpogovorno. Ali to je zamka koja je zajeb i trebate dobro odvagati što ćete i kako raditi kad vam religiozni učenjaci prospu pod noge ovakvu tezu! Ok, vjerovati u Boga bezpogovorno, ali je li on ono što ti kažeš da jest?

Rasčistimo malo ovo smeće i zapetljaj!

Moje shvaćanje i iskustva govore da su u Boga može vjerovati jedino bezpogovorno i potpuno. To vjerovanje više nema veze sa umom i argumentima već počiva ne poziciji srca/osjećaja/spoznaje.

Religije i društvene organizacije sve odreda u Boga ne vjeruju. Svi se slažu da je Bog utjelovljenje savršenstva, mudrosti, ljubavi, istine. On kao takav može kreirati samo mudro i savršeno. Ako je bog savršenstvo u svakom smislu, zašto bi njegova kreacija bila išta drugo? E sad tu masu ekipe pada na ispitu! Priroda nije savršena jer je treba obraditi, navrnuti, iskopati, genetski modificirati, poprskati, posjeći, meliorirati, navodnjavati, rijeke posušitit u korita smjestiti, brane izgraditi. U jebate koliko posla oko ove prirode ima, taj Bog daleko je od savršenog. Već tisućljećima popravljemo i usavršavam njegovu „savršenu“ tvorevinu. Čovjek je također ne-savršen. Treba ga educirati, vakcinisati, odgojiti, kontrolirati, kažnjavati, naređivati, nadzirati, ispitivati, zapošljavati, liječiti, etiketirati. Daleko je on od savršene tvorevine, mora da se Bog napio kad ga je kreirao. Čak niti sam biblijski bog elohim „stari jehova“ nije vjerovao u svoju tvorevinu pa je donio zakone, pravila, norme, kazne kojima će se kazniti do 4. koljena svaki onaj koji…….bla, bla, bla….

Religije i druge društvene organizacije ne vjeruju ni u život. Njega treba kontrolirati, odrediti dugoročne i kratkoročne ciljeve, osigurati, reosigurati, konformizirati, civilizirati, normirati, definirati, registrirati, fiskalizirati. Treba uvesti reda i discipline, jer rad oslobađa.

Ne postoji ni vjera u pravdu i istinu, jer čovjek je grešan. Mora da je savršeni bog nekako previdio da čovjek može postati destruktivan i glup pa je iz inače savršene jednadžbe nekako ispustio ovu varijablu. Hm, kakav zajeb i ko će sad to popraviti. Moramo hitno donijeti zakone, pravila, policiju, vojsku, bombe (od pašteta do hidrogenskih) kako bi ispravili nepravdu i sanirali štetu nastalu nesavjesnim djelovanjem boga savršenog. “Zakoni i vladavina prava osnovni je postulat pravde i istine i najveća tekovina svijeta!” Kakva bezbožna izjava!?!?!?!?! Kako je moguće da se ijedna crkva nije suprostavila ovakvoj ideološkoj indoktrinaciji. Nije, jer i ona ima koristi od toga. Čovjeka (ne)savršenog na sliku božju treba prekrstiti, poškropiti, pričestiti u crkvu dovesti, krizmati, tamjanom ga okaditi i možda, ali samo možda, onda postane savršen prije toga ništa od njega, pakao mu je zagarantiran.

Horde vjernika trče u božje kuće i brda ukazanja (kao da druga mjesta nisu od Boga), nezadovoljni svojim životima i okruženjem, mole za zdravlje, novac, brže auto ili bogatog i zgodnog zeta. Ne shvaćaju da je situacija i okolnost u kojem se nalaze savršena po božjem zakonu dizajnirana, i točno onakva kakva treba biti. Neprihvaćanjem situacije, okolnosti, bolesti ili neke druge nedaće vjernici zapravo kažu da nisu vjernici i da Bog mora da je pogriješio kad su dobili to što su dobili. Ako i nije pogriješio onda ga molimo da nas oslobodi sranja koja su nas zadesila. Jebeš takvo savršenstvo kad se ritualima i mrmljanjem molitva naučenih napamet može izmjeniti savršenstvo. Jer ja Čovjek sam mali i nemoćan, glup i pokvaren, bože, bože u šta si gleda? Bljak, kakve gluposti, nevjerojatno, sve nevjernik do nevjernika!

E bože, bože, bog te jeba šta si od svoje tvorevine napravio, da se mi sad moramo jebavati vječno je popravljajući, dovodeći u red. Eto toliko je velika vjera u boga da sve moramo popraviti obzirom da on to nije kadar i da nam je u ostavštinu dao sranje od prirode, i društva, čovjeka i životinje. Pa kad malo bolje razmislimo i nije baš savršen.

Ultimativno povjerenje u Boga nadilazi religiju ili ikakvu organizaciju i svim smislovima. Ako ste u ovim organizacijama po definiciji uopće ne vjerujete u boga. One su te koji ga preispituju na umnoj razini i zaključuju da je rđav posao napravio obzirom da ga se mora svaki dan popravljati.

Konačno povjerenje u Boga leži ipak u razumijevanju da je svijet, život, čovjek, savršen. Da je sve u savršenom redu i da nije potrebna ikakva intervencija za popravljanje kreacije. Prepravljanje i neprihvaćanje izvor je svakog mogućeg rata i sranja koja su nas zadesila. Svaka stanica ove zemlje u biti je savršena i ne postoji ikakva anomalija, greška ili grijeh u Božanskoj manifestaciji. Privid greške izvire u nerazumnom umu jer je ona taj koji nemože nadići vlastita ograničenja. Prosvjetljenje (ultimativna vjera) jest kad tvoje srce konačno shvati da je svijet i život utjelovljenje pravde i istine i vjerovati u život, kreaciju znači biti pravedan i u istini. Tada nestaje potreba za ikakvim djelovanjem, intervencijom, bjesom, akcijom sa određenim ciljem. Komunicarati sa Bogom moguće je kroz sve prirodne od njega kreirane tvorevine živoga, a to sam prvenstveno ja, pa zatim sva priroda. Kamene kuće i brda ukazanja, zlatni kipovi i voštane svijeće nisu prirodne životne pojave i komunikacija kroz ove sintetičke posrednike možda i jest nekakva komunikacija, ali sa izvorom života zasigurno nije. Knjige sumnjivog porijekla zasigurno nisu vjerodostojan put k Bogu, jer se knjiga sastoji od riječi koje tumači um, a već smo rekli da je Bog dalje i šire od ijednog umnog dosega. Vjerovati u knjigu, mada zaista ima fenomenalnih knjiga, je upitno. Oprezno s time.

Vidljivo je i to da sam Bog ne traži od nas slijepu poslušnost niti pokornost (jer mu ne trebaju poslušnici, sljedbenici, lutke na koncu), ali je još jasnije da čovjek koji traži na kraju svjesno (slobodnom voljom) odustaje od svoje (ego) volje i počinje pratiti višu volju postaje Božja desna ruka.

Religija to ikada ne može shvatiti, jer ovakvo poimanje automatizmom ukida religiju i sve druge društvene instutiucije osnovane u svrhu popravljanja ljudi, pojava i stvarnosti. Ljudi koji se kledu u očuvanje ljudskih zakona su sljedbenici sotone i odustali od Božijih prirodnih zakona, a svi su se religiozni oci zavjetovali na vjernost papi, a službenici na vjernost državi (oboje neprirodnih tvorevina).

Ova vjera je pitanje srca, a srce ne trpi ikakve informacije, pravila, uvjeravanja, uvjetovanja i argumente. Ono samo osluškuje, primječuje i voli i to je neupitna vjera, ljubav, istina. Vjera u Boga, u sebe.

54 thoughts on “Vjera u Boga ili sumnja, pitanje je sad?

  1. Melita 10/10/2019 at 20:27

    Bas si lijepo napisao ova dva odgovora. Nisam mogla potpisati pod taj tekst. Ali vidi se tvoja ljudskost i “filing” za covjeka. Pod “pomoc” nisam mislila nikakvo uvjeravanje, mislila sam pomoc osobi da shvati da ne moze “zahtijevati” od drugih da slijede njena pravila i misli i vjeruje sto i kako bi ona htijela i sto vjeruje da je ono pravo kako bi trebalo. Jedno je izraziti svoje uvjerenje i misljenje, a drugo je izrazavati otvorenu mrznju i uvrijede radi razlicitog uvjerenja. Covjek treba pokazati bar neki minimum ne samo pristojnosti nego i zdravog razuma. Naime doista ne razumijem da netko moze izrazavati toliku kolicinu prikrivene mrznje i “otrova” radi razlicitog misljenja i vjerovanja. Uvijek zamisljam obrnutu situaciju tj da svi na ovom svijetu isto mislimo i isto vjerujemo. To bi bilo uzasno. Priznajem da nikad nisam shvatila fanatizam. Nikad!

    • Duh sa sekirom! 10/10/2019 at 21:33

      Ako si ti “zaista uvjerena” da “postoji Bog” koji je preko “proroka” napisao Bibliju i da je sve što piše u toj knjizi “istina” niti jedan razuman argument te neće odvojiti od tog “uvjerenja” jer biblija je perpetum mobile u smislu zarobljavanja uma a time i čovjeka…temeljna emocija kod takvih umova jeste strah a onda takvi umovi pobjegnu u romantiku i misle da su sigurni jer “vjeruju”….a fanatizam ti je samo “ekstremno” pojačavanje te vjere uz ideju da si ti “bozja alatka” kroz koju “on” spašava svijet, i naravno na kraju te čeka, spasenje, raj, 40 djevica ili bilo koja lažljiva budalaština, ovisi od religije;-)
      Razumijem te ljude ali ponekad zaista eksplodiram u svojim tekstovima a to mi baš i nije na čast:-)

  2. TOVAR 09/10/2019 at 22:35

    https://matrixworldhr.com/2019/10/08/na-sto-crkva-trosi-milodare/ ka’ da je bog pročita primjedbu za milodare,meni dovoljno ;*)

  3. TOVAR 09/10/2019 at 22:14

    Svi mistici, ljudi koje su smatrani probuđenima, prosvijetljenima tokom čitave povijesti pa i danas, govorili su i govore isto: sve je Bog, Jedno i ne postoji ništa osim Boga, Bog je u svemu, sve je u Bogu i sve je od Boga.

    Ove tvrdnje poslužit će kao polazna točka za ovaj, nekima nadahnut, a nekima u potpunosti zbunjujući članak…

    Ako je sve Bog, ako sve što postoji, postoji unutar Boga, onda smo i mi sami Bog, Sve. Postavlja se pitanje, pa kako onda toga nismo svjesni? Kako pronaći, spoznati Boga (sve) ako jesmo Bog (sve)? Kada udišemo zrak udišemo Boga, kada se krećemo, krećemo se kroz Boga, kada jedemo, jedemo Boga, kada gledamo, sve što vidimo je Bog, sve što možemo dotaknuti, okusiti, onjušiti, osjetiti je Bog. Ili drugim riječima, udišemo, krećemo se, jedemo, vidimo, dodirujemo, osjećamo, … Boga, samog sebe, jer sve je Bog, sve je u Bogu i Bog je unutar svega i sve je od Boga, a da ipak nismo svjesni sebe, Boga.

    Ako je sve Bog, Jedno, tada sve nabrojano, od kretanja pa do osjećaja jest iluzija. Kretanje kroz što, kad ono što se kreće je isto onome kroz što se kreće, kada ono što vidimo je jednako onom što vidi, kada ono što jedemo je ono što jede. Da li može kamen pasti na samoga sebe? Dali može oko vidjeti samo sebe? Dali nož može rezati samog sebe?

    Ako je sve Jedno, onda je svaki osjećaja vremena, kretanja, … jednostavno iluzija, jer mi smo svugdje i Sve. Kuda možemo otići, stići a da već nismo? Vrijeme, kretanje je samo ideja koju smo prihvatili kao stvarnost. Ne možemo se kretati jer ne postoji tamo, postoji samo ovdje i sada, jer sve je Jedno. Ne možemo doći jer nikada nismo niti otišli, mi smo svugdje i sve. Odlazak i dolazak samo je ideja.

    Ako smo svugdje i sve to znači da je osjećaj kretanja iluzija, iskustvo, ne postoji tamo i ovdje, postoji samo iskustvo odlaska i dolaska, odnosno Jedno unutar kojeg se sva iskustva, osjećaj kretanja, vremena manifestiraju.

    Da bi postojalo iskustvo, mora postojati drugost, dvoje, dualnost, ali pošto je sve Jedno, Bog, i pošto ništa ne postoji izvan Boga, dvoje može postojati samo kao privid, iluzija. Drugost – dualnost nije slučajnost, greška, ono je način na koji se manifestira sve što postoji, način na koji možemo i imamo ovo iskustvo, ili drugim riječima, ne postoji univerzum niti postojimo mi, postoji samo iskustvo univerzuma i nas. Ne postojim ja koji piše ovaj članak na zaslonu ekrana, ne postoji ekran, ne postojite vi koji čitate ovaj članak, već postoji iskustvo mene i vas kako čitate odnosno pišem ovaj članak. Ne postojite vi niti postojim ja, postoji samo iskustvo pisanja i čitanja, jer Jedno je uvijek Jedno. Drugost, dualnost samo je privid, iskustvo koje se manifestira unutar Jednote.

    Ako postoji samo iskustvo, privid dvojnosti, odnosno odvojenosti, ako je sve Jedno, Bog, tada svaki pokušaj da postanemo, budemo jedno sa svime, stvaranje je privida odvojenosti i prihvaćanje igre, ideje traganja za samim sobom, prosvjetljenjem. Kako postati ono što već jesmo, kad jesmo i ništa drugo ne postoji, ne možemo biti osim toga. Sve je Jedno, Bog, sve je sada i ovdje, ne postoji tamo i ovdje, ne postoji sada i tada, postoji samo Jedno ovdje i sada.

    Kako biti sada kad jesmo sada, kako biti, doči ovdje kad jesmo ovdje, kako postati, biti Jedno kad jesmo Jedno? Sve za čime tragamo, već jesmo. Prihvaćanje ideje, raznih uvjerenja, znanja, navezanosti i poistovjecenosti sa osobom: ja sam direktor, smetlar, novinar, kršćanin, političar, učitelj, amerikanac, srbin … strahovi koje smo prihvatili, veo su kojim smo prekrili naše sebstvo, naše istinsko, Jedno, no, da možemo biti ono što nismo, da se možemo zaboraviti, samo je ideja.

    Pokušajte zamisliti da ste prihvatili ideju, da ste izgubili samoga sebe, da tražite samoga sebe u ovom fizičkom obliku. Dakle hodate okolo naokolo i tražite se, gledate lijevo, gledate desno, gore, dolje, ispod kreveta, ispod pokrivača, u ormarima, … pa vam sine ideja da ste možda na dvorištu, dođete na dvorište ali vas nema niti tamo, možda ste na ulici, izlazite na ulicu ali ništa, srećete nekog prolaznika, zaustavljate ga i pitate dali vas je možda vidio, on vam zbunjen postavlja pitanje, kog, vas? Da! Pa tu ste, razgovaramo, ali vi ostajete začuđene, pa gdje, kako ja ne vidim, pokažite mi, na to prolaznik uperi prstom u vas, ali vi i dalje ne možete postati svjesni samoga sebe, gledate i pitate, pa gdje?

    Mi smo poput ribice koja pliva oceanom pitajući svakog prolaznika; oprostite, dali me možete uputiti, reći gdje se nalazi ocean.

    Prihvacanjem ideja da se možemo izgubiti, da ste izgubili samog sebe, stvoren je veo misli, uvjerenja koji vam ne dozvoljava da uvidite da Vi jeste Vi, da je sam tražitelj traženo. Svaki pokušaj da se pronađemo, svaka ideja, udaljavanje je od traženog.

    Ne možemo doći ovdje i biti sada, postati Jedno, jer mi jesmo Jedno ovdje i sada. Ne možemo postati ono što već jesmo, možemo samo spoznati da JESMO, svugdje i sve, sada i ovdje, jedno sa svime, Bog.

    Ako je sve Jedno, dali može postojati znanje? Gledano sa razine Jednote, znanje je privid, iluzija. Da bi postojalo znanje, mora postojati drugost, dualnost, ali pošto je dualnost iluzija, i svo znanje koje proizlazi iz dualnosti, ne može biti ništa više od iluzije.

    Ako je sve Jedno, Bog, ako se sve nalazi u Bogu i Bog je unutar svega i ne postoji ništa izvan Boga, tada je sam Bog ništavilo, praznina, ništa iz kojeg izvire i u kojem se nalazi i nastaje sve. Sve može biti samo u ništa, a ništa može biti samo u svemu. Sve postoji a da nikada nije ni postojalo. Sve je samo ideja, iskustvo postojanja. Poput sna. Preneseno sa portala transformacija svijesti daleko van poznatih dimenzija ;*)

  4. istina 09/10/2019 at 19:38

    ………U ovom univerzumu postoje i neki koji su veoma stari i koji dobro znaju kakvo je ovo mjesto. Oni rade eonima. Oni su pradavne strarješine čak i ovog našeg sistema i veoma su poštovani kao veličanstveno mudri muškarci i žene, prema vašim pojmovima, mada oni nisu ni muškarci ni žene. Oni se smatraju Čuvarima Egzistencije u ovom sistemu. To su oni koji omogućavaju kretanje i upravljaju sistemima isto kao što kapetani upravljaju brodovima. Oni navode ovaj univerzum na njegov pravi kurs; to je njihov posao. Isto kao što i vi imate svoje poslove, njihov posao je da upravljaju ovim univerzumom na njegovom putu prema otkrićima. Oni su otkrili uz pomoć svog vlastitog učenja i pustolovina da se moraju povezati sa drugim univerzumima.
    Postoji jedan plan da se energija katapultira i tako pošalje do novih doživljaja. U ovo vrijeme, Zemlja i određen broj drugih sistema gdje vi istovremeno egzistirate, postaje instrument u ponovnoj pojavi emocija, s ciljem spoznavanja svih identiteta i njihovog sažimanja u jedan. Ti univerzumi otkrivaju šta oni mogu činiti zbližavajući se i ispreplićući isto kao što i vi otkrivate šta sami možete postati. Ne postoji nikakva prekoncipirana ideja o tome šta će se desiti. To je jedna nova teritorija.
    Emocija je ključ za sve ovo. Kao ljudskom biću, vama emocije trebaju da bi se povezali sa onim duhovnim dijelom samih sebe. Emocija je od nepresudne važnosti da bi se razumjela duhovnost jer emocija proizvodi osjećaj. Mentalno tijelo i fizičko tijelo su veoma usko povezani isto kao i emocionalno tijelo i spritualno tijelo. Spiritualno tijelo je, naravno, tijelo koje postoji izvan svih fizičkih ograničenja. Vama su emocije potrebne kako bi spoznali ono što nije fizičke prirode, a to je i razlog zašto su emocije toliko kontrolisane na ovoj planeti. Vama je dozvoljeno veoma malo emocionalnog prostora i podstiću vas da se stalno osjećate nemoćno i prestrašeno.
    Mnogi od vas ne žele da idu izvan tih emocionalnih barijera i kroz vaše lične granice zato što bi to moglo biti bolno. Vi bi voljeli da možete samo reći “abrakadabra” i da one sve odu.

  5. Melita 09/10/2019 at 16:12

    Hm, zeznuto je to govorenje o bogu i vjeri. O bogu ne mozes reci apsolutno nista jer je umom nedohvatljiv. Ako krenes dokazivati i tumaciti vjeru, onda to nije vjera nego teologija odnosno ljudsko znanje o necemu sto je nespoznatljivo, van ljudskog “dohvata”. Odnosno teologija je “lamentiranje” o znanju neznanja. Vjerovati mozes samo u ono sto neznas sto je. Ako znas sto je, ne trebas vjerovati, ne treba ti vjera jer imas znanje.
    Bitno je rascistiti neke pojmove. Kad se to uradi, istina sama izadje na vidjelo. Pojavi se kao najsvijetlija kristalna lampa koja sa nikad ne gasi.
    Ono sto zeli unistiti istinu su ljudi koji je sami sebi zamagljuju kako bi u njoj pronasli ono sto su vec unaprijed odlucili da je istuna, a tek ju onda isli traziti.
    Na pr kad ju traze u religiji. Religijon se obicno smatra neka institucionalna vjerska grupacija okupljena oko jedne vjerske ideje. Medjutim pojam “religio” dolazi od ” re legere” sto znaci “ponovno izabrati”, “uciniti ponovni izbor”, “pinovno uzeti u obzir”. Dakle ne odnosi se samo na instituciju vec se neja religija moze sastojati doslovno od jednog clana (osobna religija) koji vjeruje da slijedi osobu ili bice koje smatra transcendentnim (bogom) iznad ili izvan sebe. Gleda da mu ugodi i zadovolji njegove potrebe u uvjerenju da ce njegov odgovor biti za vjernika pozitivan i povoljan. Dakle vrsta pravnog posla (ugovora, saveza, zavijeta…).
    Inace rijec “bog” nije knjizevno-gramaticki pojam vec teoloski izmisljen pojam koji ima razna nadnaravna znacenja. Rijec koju koristi tradicionalna krscanska biblijska teologija kao “placu” za vjernost tom teoloski izmisljenom pojmu “bog” je “vjecnost” ili “vjecni zivot” kojeg ocekuju svi krscanski vjernici svih krscanskih denominacija. U hebrejskom originalu postoji samo pojam “le’olam” koji doslovno znaci “jedno dulje vremensko razdoblje”. U Rijecniku hebrejskog i biblijskog aramejskog (S.B.B. a Forestiera Roma 2001) stoji notica sa izricitom napomenom uz “le ‘olam”, “ne prevoditi kao “vjecnost””. Prema tome u originalnoj bibliji vjecnost i vjecni zivot kao pojam ne pistoje pa taki ni za boga Jahwu kojeg mnogi vjernici smatraju vjecnim bogom stvoriteljem. Dok biblija zapravo o tome uopce ne prica vec govori o Jahweu kao jednom od Elohima sto pak u originaknom hebrejskom znaci “cuvar, kontrolor, vladar podrucja, promatrac…
    Dakle nema govora o “vjecnom” “beskonacnom” bogu. U P.n.z. 32:8-9, mozemo vidjeti da je vrhovni Elohim koji se zvao Elion dodjelio Jahwi jadan narod kojeg je Jahwe pronasao u “pustinjskoj jezivoj pustosi”!!!!
    “Elion” tradicija vecinom prevodi kao “Visnji” “Svevisnji” sto ce reci savrsen, beskonacan, vjecan. Medjutim u hevrejskom originalu ima znacenje “onaj koji stoji iznad” . Nema veze sa “vjecnim”.
    Hebrejska rijec “barà” tradicija prevodi kao “stvarati”, “stvorio je” (covjeka). Medjutim originalan prijevod sa hebrejskog znaci “intervenirati kako bi se promijenilo neko stanje”, “odvojiti od”, “oblikovati”. Dakle ne stvoriti, narocito ne stvoriti iz nicega!!!
    Grcka rijec “theos” koju krscanska teilogija prevodi kao “bog, stvoritelj”, u biti ima znacenje “onaj koji svijetli” cuvar, promatrac, kontrolor… Glagol “theaomia” oznacava cin promatranja od strane grupe pojedinaca, u hebrejskon inacica Elohim, sumerski Anunaki…..
    Kada bismo biblijski tekst ocistuli od miliona i tisuca teoloskih knjiga, tumacenja i objasnjenja ocito je da bismo dobili sasvim drugaciju pricu, pricu koja ne prica o bogu, ne prica o stvaranju, ne prica o vjecnom zivotu, ne prica o trojstvu, ne prica o istocnom grijehu, a zatim potencijalno ne moze pricati ni o otkupljenju tog istog nepostojeceg grijeha!
    Kad govorimo o bibliji, danas vec gotovo da predstavlja stvar inteligencije i kulture pritom spomenuti o kojoj od bezbroj vrsta biblije je rijec. Katolicka biblija, protestantska biblija, pravoslavna biblija, grko-katolicka biblija, biblija Jehovinih svjedoka, koptska biblija, masoretska biblija, sirijakijska biblija, samo su neke od bezbroj medjusobno potpuno razlicitih “bozjih rijeci”.
    Samo iz ovih nekoliko izvornih rijeci koje sam gore navela u njihovu originalnom i neoriginalnom znacenju , otvoren um moze zakljuciti o cemu se radi i vidjeti kako biblija dobiva sasvim drugacije znacenje od onog kojeg joj silom namece teologija!!! Dok ce se primjerice zatvoreni umovi i dalje “zakapati” u beskrajna teoloska, kontekstualna, i ina tumacenja i objasnjenja, a kad ni ona nece biti suvisla podici ce tumacenje na duhovne nivoe i sfere u kojima je sve moguce….
    Ako mene pitate, sve je to dio i pokazatelj naseg evolutivnog stupnja i nista vise ni manje od toga…..

    • Melita 09/10/2019 at 16:42

      Isprika. Ispravak: Grcki glagol “theaomai” – grupa pojedinaca koja promatra.

      • istina 09/10/2019 at 18:37

        eto malo điu-đice na pitanje ovog posta i to bez isprike……..jer niste VI tu bez veze prisutni……..ima ovdje i o programu “blu beam”-pa znate valjda ča je to?????a šta mislite da se zbiva u Međugorju aaaaaaaaaaa? ajmo na tekst
        ………….KAD BI VI nasli vase vlastito znanje i vas vlastiti nacin inutitivnog osjecanja – VI ne bi mogli biti kontrolirani. Kako vi znate sto je kontrolirano a sto nije kontrolirano? Dio vasih iskustava ovdje je da upravo to i naucite: da malo udjete u VRUCU VODU i da znate KAD MORATE iskociti van. U NAJDUBLJEM dijelu vaseg bica postoji jedna neostecena jezgra – tu mozete otkriti integritet s kojim mozete poceti raditi. To je jedan integritet koji postuje ZIVOT i postuje KAO PRVO onaj zivot za koji ste vi odgovorni, a to je VAS ZIVOT. Vi ste odgovorni za vas i vi ste obdareni sa sposobnosti da postujete vase SVJETLO, VASE TIJELO i vase ISKUSTVO, koliko god vi to mozete. Kad se pocnete brinuti i kultivirati vas Integritet, otkrit cete cudo i mogucnosti, vi cete otkriti da je vase tijelo – koje je do sada bilo nesto kao teret, zbilja od neprocjenjive vrijednosti. Ono vam donosi neprocjenjivo bogatstvo. SA fizickom tijelom ste vi milioneri. Vi morate uciti koristiti vas osjecajni centar i aktivirati informaciju u vama i na osnovu toga djelovati, vi morate nauciti – kako da vjerujete vasem OSJECAJU. VI kao clan Obitelji Svjetla, vi imate namjeru da stopite dimenzije.Vas zadatak je da dovucete druge dimenzije u ovu stvarnost i da kroz vas nervni sistem preradite sve te molekularne fluktuacije i da budete u stanju da ih dovedete u red. Vi upravo ucite da percipirate kroz vas osjecajni centar i da ucite druge kako da nauce sve ono sto VI MOZETE. VI POKAZUJETE DRUGIMA PUT. VI cete osjetiti holografske projekcije kroz vas osjecaj. Oni se jednostvano nece “osjecati” ISPRAVNO, imati cete osjecaj da je nesto “sumnjivo” i “cudno” u vezi s njima. Kad hol.projekcije budu ubacene u vasu stvarnost, nesto jednostavno nece biti u redu. VI, kao clan Obitelji Svjetla, vasa kodiranja i vasa vlakna se jednostavno nece osjecati “dobro” ako ste izlozeni hol. projekcijama, jer one ciljaju na kontrolu, umjesto na oslobadjanje i ushicenje. One se koriste da dovedu vase emocije do odredjenog intenzivnog stanja – da bi se drugi mogli od toga hraniti. Ove tehnologije ce se koristiti intenzivnije u sljedecem desetljecu. Zbog toga mi kazemo da je pred ljudima jedno drasticno budjenje, kad se radi o tome sta je zapravo stvarno, a sta ne. Granice realnosti su prilicno duboke i svestrane. Mi smo vam vec pricali o portalu u Srednjem istoku, o jednom dimenzionalnom otvoru za ulaz na planetu, preko kojeg izvjesne energije nadju ulaz u civilizaciju. Sjetite se: Kad izlazite iz planetne sfere i odlazite u svemir, morate, nakon sto ste prosli kroz izvjesne pojase Svjesnosti pronaci pravi portal, da bi se vratitli u upravo onu vremensku koordinatu i vremenski koridor kojeg trazite. Ovo je nacin na koji se sistemi drze zatvorenima i intaktnim i tako se brane od toga da budu preuzeti. Ima portala na sjevernom i juznom americkom kontinentu, u Aziji, u Kini i na koncu kao i na na cijeloj Zemlji. Ali jedan OGROMAN portal o kojem mi pricamo je onaj na Bliskom Istoku. On je gigantican. Mnoge hol.projekcije ili drame su bile ubacene kroz ovaj portal, da bi promjenili svjest i uvjerenja covjecanstva.
        Buduci da se ovaj portal nalazi u sred krize, on je prvoklasni kandidat za ubacivanje hol. projekcija i on je prvoklasni kandidat da kroz jedan Sistem vjerovanja promjeni ovaj kaoticni svijet i da se ovako dovede do toga da se SVIJEST krece u razlicitom pravcu. Budite svjesni vaseg osjecajnog centra, kad se ovakve stvari budu dogadjale na planeti. Srednji Istok je portal gdje se preklapaju mnoge dimenzije i gdje bica sa drugih dimenzija mogu doci na ovaj planet.(oko 1500 km i na njemu leži kuwajt)
        To je jedno vrlo aktivno mjesto. U nedavnm vremenima, u zadnjih 40 – 50 000 godina su se na podrucju Srednjeg Istoka pojavile mnoge civilizacije i mnoge religiozne drame su tamo pocele. U ovoj regiji su hol. projkecije puno lakse za projicirati, isto kao sto se filmovi puno lakse produciraju u Kaliforniji. Jedna od mogucih hol. projekcija u ovom portalu je dolazak vanzemaljaca. Ili povratak Krista. Ili povratak bilo kojeg drugog Boga ili Spasitelja ili bilo kojeg POVRATKA zbog kojeg ce svi pocet mislit u jednom pravcu. IZ naseg ugla gledista, ovako nesto ne dolazi od SVJETLA. Jedan primjer za hol. projekciju, koja je ubacena na planetu, da promjeni tok povijesti je raspece Krista. Ta drama se koja se odigrala i kroz povijest prenosila dalje nije REALNOST koju je Krist ovdje htio odigrati. Jedna verzija zivota ovog bica je postala jedna jako zabavna hol. projekcija, koja je onda ubacena i odigrana, kao da se to stvarno i desilo. Kristje dosao kao jedan komitet bica preko jednog duzeg vremenskog perioda na Zemlju. Prica koju se vama prica je jedna dramatizirana iskomercijalizirana verzija, u velikoj mjeri jedna kontrolirana i iskrivljena verzija o tome tko je ovo bice zbilja bilo i tko ovo bice je. Dio te drame koju vas uce je bila hol. projekcija. A jedan dio onoga sto cete u buducnosti cuti o Kristu moze takodjer biti jedna holografska projekcija. Tako da, BUDITE TOGA SVJESNI, budite oprezni.Mnogi ljudi ce reci: ovo je jedno oskrvnuce i mi smo s djavolje strane.Kako mi mozemo dovoditi u pitanje ono sto Biblija kaze? Kako mozemo dovoditi u pitanje sve ove stvari. Jer su sve ove stavri recene i napravljene od patrijarhalnih organizacija kojima su one promovirale sebe. Vise od toga tu nije bilo. Ove stvari su bile koristene, da bi se SVIJEST NA ZEMLJI ponovo dovela pod KONTROLU. Ono sto se zbilja desilo je bilo da je Krist bio poslan kao Razbijac Sistema, clan Obitelji Svjetla, da donese Svjetlo natrag na Bliski Istok, upravo kroz ovaj portal. Ovo je stvorilo nacin da mnogi mogu doci unutra i “posijati stvarnost”, koja ce pripremiti ljude na jedan vremenski period, koji ce se zavrsiti u slijedecih 20 godina, ovisno o tome kako ce se stvari desavati. Krist nije dosao kao jedno bice, nego kao brojna bica koja su utjecala na ljude u covjecjem tamnom dobu u kojem su ljudi bili spremni da razmiju njihove misterije. Jedna stvar koja nije ispravno prenesena je i ta da je on bio jako dobro primljen. Ona vrsta energije koju su bica Krista donijela na planet je bila primljena jako dobro. Sa entitetom Krista se desavaju mnoge drame. Originalni plan je bio: Komitet Krista ce doci na Zemlju, siriti ce Svjetlo ili Informaciju i pokazat ce ljudima za sto je sve ljudsko tijelo sposobno. Tu su se nasla i druga bica koja su rekla: “Hej, sto da radimo u vezi s tim? Ovaj dolazi
        53kroz nas portal, a mi hocemo kontrolu nad tim portalom. Kako mi mozemo iskoristiti ovu energiju? Ovo je Svemir Slobodne Volje i mi mozemo raditi sto hocemo.” Tako su oni kreirali i ubacili Dramu o Kristu koji je bio razapet na krizu da stvore STRAH i tudje namjere manipuliraju u neke druge emocije i da okrenu svijest u jednom drugom pravcu. Ovo znaci da je u Svemiru Slobodne Volje moguce, djelomicno u podrucjima portala, za jednu grupu Bogova da drugoj grupi Bogova jednostavno uzme njihovu pricu i ubace svoju vlastitu verziju te price. U to vrijeme kada se to desava, mozda i nije od nekog zancaja, ali s vremenom postane DJELOVANJE ovakve hol. projekcije jasno. Mi znamo da ovo frustrira mnoge od vas. Pa ipak, dok dijelimo ove informacije s vama, mi vas navodimo na to da se pokrenete, da osjecate, da se sjetite i da ne mislite toliko. Ovo nije proces logicnog razmisljanja, ovo je proces osjecaja. Sto se desava sa vasim tijelom? Pitajte sebe: “Sto je moj identitet? Kako je ovo moguce? Sto sam ja u svemu tome? Onda cete sami sebi poceti oslobadjati mnoge stvari o tome tko ste vi i moci cete shvatiti mnoge stvari. Razumijete li VI zasto ste vi dosli ovamo da bi razbili sistem? DA li razumijete kako je kompleksna kontrola frekvencije? Razumijete li koliko je krhka i lomljiva stvarnost?DA li razumijete koliko je covjecja vrsta u mogucnosti da kontrolira stvarnost – samo kad bi se ljudi harmonizirali jedni s drugima i djelovali kao da su obskrbljeni sa svime sto je za to potrebno i vjerovali i stvarali kroz njihove umove?Mi smo rekli prije nekog vremena, da je Svjetlo na ovoj planeti podcijenjeno. To je zbilja tako. Kad bi postalo poznato koliko ljudi zapravo sada upravo stice suverenitet nad njihovim mislima i njihovim zivotom i koliko ljudi ovaj suverenitet zraci prema van i taj suverenitet zivi da bi poducili druge, onda bi VLADARI vrlo brzo nesto ucinili. SVJETLOST je podcijenjena, i to je dobro tako, jer Svjetlost ce vas sve osloboditi. VI imate jedan uzbudljiv zadatak – jedan zavidan zadatak i vi imate svu pomoc na raspolaganju koji ce vam trebati da izvrsite taj zadatak. Sada dolazi do jednog velikog priliva bica i maticnih brodova na ovaj planet, koji sada sluze kao posrednici ili doslovce kao prenosioci energije. Zrake Svjetla koje sada dolaze na vasu planetu, dolaze od prastarih Zvjezdanih sistema, koji vec eonima rade zajedno sa Zemljom. Mnogi od tih su od vasih astronoma samo numerirani, a mnogi imaju i vama vec poznata imena: Sirius, Arkturus, Orion, Plejade itd. Zrake svjetla bivaju od tih maticnih brodova u orbiti Zemlje uhvacene, kroz jedan specijalan sistem filtrirane i onda usmjerene direktno na Zemlju. Mnogi od vas imaju implantate u sebi da odgovore na ovu komunikaciju i da izbjegnu psihicko vodjenje rata i smetnje iz okoline koje bi mogle vasu frekvenciju drzati blokiranu – koje bi mogle da vas sprijece da primite ove informacije. Ovi implantati nisu negativni. Vi niste bili oteti i prisiljeni da ih nosite protiv svoje volje. To su etericni implantati koje ste vi pozvali k sebi, kao sredstvo – da bi primili izvanplanetarnu energiju. Ovi implantati
        54se aktiviraju sada. Mnogi od vas se osjecaju kao da su “promjenjeni”. U razlicito doba dana, posebno prije spavanja, vi cujete tonove, ili osjecajte jednu vrstu elektricnih vibracija u vasem tijelu. Kada se te informacije vama salju, vase tijelo mora biti u stanju da ih prihvati. Da bi ih vase tijelo primilo, ono mora biti u odredjenom stanju. Informacija je kao struja i ako vase tijelo ne moze izaci na kraj sa strujom, vi se necete osjecati dobro. Ljudi na Zemlji su programirani za ovo vrijeme i ne postoji NITKO tko je ovjde INKARNIRAN tko moze reci da se zabunio, da se prevario i da nije imao pojma o cemu se ovdje radi. NITKO na planeti nije rodjen bez jednog odredjenog mehanizma u sebi koji se moze aktivirati, da bi se uskladio sa ovom frekvencijom.MI smo vam savjetovali da svoj logicki um ostavite po strani, jer logicki um ce sa ovim elektricnim energijama doci u konflikt. U slijedecim godinama ce vase razumijevanje i vas sklad sa frekvencijama koje vama dolaze, biti kao da ste ukljucili vas vlastiti radio. VI cete ostvariti direktnu telepatsku vezu sa maticnim brodovima koji vama odasilju. Doci ce vrijeme, kad vise nikada necete misliti na posjet jednoj Caneling-Seansi, jer vi cete imati vasu vlastitu vezu k informacijama. Kolicina informacija koja ce doci k vama ce postici da se vi osjecate jako sigurno, jer vi cete na taj nacin biti totalno u toku sa tim sta se desava. Kada razvijete vece povjerenje, vi cete biti u mogucnosti da manifestirate ispred vas jedno bice svjetla, koje se doci u fizickoj formi da vas uci. Caneling ili dobivanje informacija kroz neko drugo bice ce biti potuno zastarjelo, kad ce prakticki bit moguce da svako od vas manifestira svoje bice da ga uci. U medjuvremenu, mi smo ovdje da vas poducavamo, da vas sjetimo na to tko ste vi, da vam damo ideju o tome kamo vi sebe mozete odvesti. Ono sto mi zelimo vise od svega je da vam asistiramo, kao clanovi Obitelji Svjetla, da oslobodite ljude. Fokusirajte se na svoj vlastiti ples. Na koju melodiju cete VI plesati i kakvu magiju cete VI ostvariti i prema kojim vrhuncima cete biti voljni da podignete SVIJEST -………………….

    • istina 09/10/2019 at 19:02

      “Ako mene pitate,……..a šta bi te me uopće i trebali pitati…….-čitaj…….
      ………Vi uđete u jedno promijenjeno stanje svijesti, posebno kad posjetite neko sveto mjesto na Zemlji. Prebacite se u različitu dimenzionalnu frekvenciju i sve se promijeni. Osjećate se uzdignutim i punim energije, ili vam je muka da vam se povraća. Nešto se zbiva kad se prebacite u promijenjeno stanje.
      S obzirom da ste u promjenjenom stanju svijesti, onda vi ne znate uvijek da ste u njemu. To je početak dimezionalnog stapanja. Kad se vratite kući s nekog svetog mjesta, možete se okrenuti unazad i reći, “Oh, šta se to tamo desilo?” To je taj osjećaj kad se dožive druge dimenzije.
      Dimenzionalni sudar je druga priča. Oni koji su zahvaćeni strahom i odbijaju da se promijene, čak iako je njihova svrha da budu na ovoj planeti u ovo vrijeme promjena, doživjeće dimenzionalnu koliziju. To dimenzionalno stapanje njima će ličiti na to kao da je jedan čvrsti zid od cementa udario u drugi čvrsti zid od cementa. Za mnoge će do velikog uznemirenja na ovoj planeti. To se već događa u manjem obimu kao poremećaji nervnog sistema. Ljudi se mogu razboliti na nervnoj bazi jednostavno zato što odbijaju da evoluiraju i promijene svoj stav o sebi i njihovoj realnosti. Svi vi koji radite s drugim ljudima, da li ste vi medicinari, iscjelitelji, učitelji, muzičari, ili bilo šta, razumijete da je sada ovo ljudska dilema: potreba da se promijeni kompletna definicija suštine bića i realnosti.
      Koristite svoju volju i um kod odlučivanja kako želite da realnost sebe izgradi. Čineći to vi ćete otkriti da postoji jedna viša volja i jedan viši plan a vi ćete putovati do tamo uz pomoć svoje svijesti i otkrivaćete taj božanski put. Taj božanski put ima na svom umu evoluciju svijesti. Vi, kao ljudska vrsta, eonima ste o sebi vjerovali ono što su vam drugi o vama govorili. Kao što smo rekli, u tome postoji jedna svrha: drugi su željeli da vas kontrolišu. Koliko god se vi trudili da napredujete, to je bilo veoma teško na ovoj planeti zato što je DNK bila ‘razbacana’ i zatvorena, tako da bez obzira na to šta ste vi željeli, vibracione veze nisu bile dostupne. Sada, kad se vibracione veze pojavljuju na ovoj planeti, božanski plan – kojeg možete zamisliti kao jednu mrežu ili šematski nacrt – primiče se sve bliže Zemlji, a dimenzije će se na kraju susresti. Kada će se one susresti, to je na vama. Božanski Plan nije planiran tako da stigne ovamo nekog određenog datuma; to zavisi koliko brzo ljudi mogu ispuniti uslove, odnosno, ovladati sobom.
      Šta to znači ovladati sobom? Da bi ste razumjeli Božanski Plan i krenuli ka njegovom ostvarenju, moraćete pogledati u same sebe. Vi ćete morati biti u stanju da ovladate onim ko ste vi. U vašem društvu postoji mnogo stvari za koje morate položiti neki ispit da bi rekli, “Da, ja sam sada kvalifikovan”. Savladao sam ta pravila, ja ću ih primjenjivati u skladu sa svojom voljom.” Na primjer, vi morate prvo ovladati vožnjom auta, da bi ste dobili vozačku dozvolu. Koliko vas je bilo u stanju da ovlada svojim tijelom i koristi ga onako kako mu je volja? Veoma malo.
      Zašto? Zato što vam niko nije rekao da je tako nešto moguće. Mi smo ovdje da vas podsjetimo na mnoge stvari.
      Zemlja je u ovo vrijeme teško mjesto za boravak, jednostavno zato što su oni koji su kodirani da donesu promjene na ovu planetu, kodirani tako da moraju da podučavaju sami sebe. Vidite, jedan stalni i neprestani problem na ovoj planeti su bogovi. Jedan bog za drugim. Ko su ti bogovi? Ti bogovi su vas stvorili. Vi ste njihov projekt. Vi ste njima dragi. Međutim, nekima od njih vi niste veoma dragi zato što oni ne razumiju emocije i osjećanja. A neki od njih egzistiraju u drugačijim realnostima od ove u kojoj se vi nalazite.
      Svijesti je dozvoljeno da se ona izražava a vama je dozvoljeno da se izražavate u okviru granica koje su uspostavili oni koji vama upravljaju. S vaše tačke gledišta, vi niste njima nikada dozvolili da upravljaju vama i vi nemate pojma da oni uopšte postoje. Oni prave drame na ovoj planeti pod maskom onoga što vi nazivate religijom, liderstvom, ili ponekad, inspiracijom. Događaji, čak iako su oni orkestrirani da ostvare neke planove, ponekad okupe i neke promatrače, tako da se pojave i mnoge druge mogućnosti od onih koje su planirane.
      Mi želimo da vas obavijestimo da se sada odvijaju drastične promjene. Mi to ne možemo dovoljno jako naglasiti. Zemlja se sprema za jednu veliku reorganizaciju. Ta reorganizacija podrazumijeva da će čovječanstvo morati preraditi i shvatiti stvari koje se nalazi potpuno izvan ove sadašnje paradigme. To znači da će vaš nervni sistem biti napadnut od strane mnogih podataka i da će se morati osloboditi od sadašnjih uvjerenja u smislu kako on kontroliše ili percipira realnost.

    • Duh sa sekirom! 09/10/2019 at 20:53

      Melita krasno rečeno, o Bogu ništa ne možemo reći a onaj tko vam prodaje priču o Bogu ili je “lud” ili želi time ugrabiti nekakvu materijalnu ili kvaziduhovnu korist od vas za sebe, naravno, kao i uvijek na vama je odluka za da ili ne;-) Budite hrabri, istražujte, nemojte se bojati Babaroga i budite otvorena uma= budite sposobni da mijenjajte svoje stavove, uvjerenja i paradigme kada vidite da više “ne piju vodu” a u međuvremenu “ŽIVITE” i lagano, ukoliko možete, skidajte sa vaših “spolnih organa” razne egregore, sistemske krvopije i emocionalne parazite koji vam sišu ENERGIJU;-)
      Kao mala dopuna Melitinog teksta, da ne bi netko pomislio da žena lupeta pogledajte ovaj video:-) https://www.youtube.com/watch?v=rkNS2daTeDk
      “Svi su pozvani ali je malo odabranih”-navodno Isus Krist, Biblija!;-)

      • Melita 10/10/2019 at 10:27

        E Duse sa sjekirom, ne smeta ti mene sto neki misle da pricam gluposti. Oduvijek je necija glupost bila za nekog mudrost, a necija mudrost za nekog glupost.
        Kad smo vec kod gluposti, doista bi bilo glupo ocekivati da ce propast jrdne 2-3 tisucljeca stare paradigme proci bez iskaljivanja neopisivih salvi bijesa, pogrda, vrijedjanja pa kao sto se vidi cak i (ne prvi put) ubilackih ideja. (…i da ne zaboravim, sve na vrhunskoj “duhovnoj” bazi). Nista se tu nije promijenilo od judeo-krscanskih vremena kamenovanja, razapinjanja na kriz, pa do svete inkvizicije i na kraju virtualne internetske inkvizicije.
        Kad jedna paradigma tako rapidno propada pred nasim ocima, ugrozeni fanatici pucaju iz svih raspolozivih oruzja. Tako je bilo i u 1. i 2. stoljecu kad je rimsko svecenstvo odabiralo knjige koje ce uci u bublijski kanon. Izgorijelo je cijelokupno znanje Aleksandrijske knjiznice, unistilo se i spalilo sve zivo od tekstova i zapisa koji nisu isli u prilog rimskom svecenstvu. Tako je i doslo do situacije da su u kanon kojim se danas sluze krscani usli tekstovi osnivaca krscanstva apostola Pavla, koji je sasvim pogresno i na krivi nacin na temelju osobnih “duhovnih” zakljucaka interpretirao Isusov nauk, dok su oni koji su vrlo dobro poznavali Isusa i svojim usima culi sto je govorio, bili odbaceni. Isus nije bio osnivac krscanstva, niti je to namjeravao biti. Nikad nije rekao ni tvrdio da je Jahwe njegov otac!
        Prema tome metode su ostale iste: unisti, spali, dotuci, zabrani…sve sto govori drugacije od zacrtane paradigme jer jedino tako moze ta paradigma opstati. Kad bi cak izostavili one sve silne moguce hrpetine teologije koje sam vec spomenula, vec bi ta metoda i ideja sasvim dovoljno govorila o njoj samoj i njenoj istinitosti. To je istina koja se ne moze iskazati bez tudje pomoci. Tako da nema daljnje potrebe o njoj ista dodati. U prosloj Objavi Zen je lijepo objasnio psihopatoloske pokazatelje. A sad je ovdje izlozena i jos jedna manifestacija tj. reakcija “vrhunaravne duhovnosti” (koja cak nema ni nikakav drugi izraz za “boga” nego onaj isti kao i za sve bogove), koja razlikuje samo “istinskog boga i istinsku bibliju” (zar bog moze biti neistinski i njegova rijec neistinska???) Da bi to mogla biti potreban joj je sotona!!!! (Blago njemu kad je tako nuzan i neophodan)!
        Dakle ovakvu “duhovnost” kako je navedeno koju ocito posjeduju “mozda samo dvije osobe”, a to je An i Isus Krist s kojim ce ona umarsirati u carstvo bozje, dok cemo svi mi ako nas se drugacije ne unisti ostali gorijeti u paklu s tim da cu ja biti glavna pecenka!!!

        • istina 10/10/2019 at 11:31

          tekst koji sam zalipia nije trebao mog mišljenja a ovo se nađe i na drugim mjestima kao npr.Indija-Japan(ima grob Krista na jednom otoku)-Irska,Iesa Christos itd.itd. i ovi to potvrđuju….
          ….. Krist nije dosao kao jedno bice, nego kao brojna bica koja su utjecala na ljude u covjecjem tamnom dobu……………

          • Melita 10/10/2019 at 13:12

            Ne samo Krist. Vec i Jahwe. Nije potreban nikakav poseban prijevod da bi se to u bibliji vidjelo. Naravno tko zeli vidjeti. Elohimi su bili brojni. Jahwe samo jedan od njih jednake moci. Elion je bio nesto mocniji. On je drugim Elohimima dodjeljivao teritorije….

        • Duh sa sekirom! 10/10/2019 at 11:47

          Melita, pošto vidimo da je Tovar došao do informacije da tog “boga” jebe i budžet ne bih se čudio da te moj pajdo šejtan prepusti njemu, pa da nahrani kolegicu An i njeno društvo, al evo dati ću sve od sebe da ostaneš sa nama u ekipi;-)

          • Melita 10/10/2019 at 13:34

            Ha ha ha!!! Ma da ti pravo kazem doista je tuzno da na ovom slobodnom i slobodarskom sajtu postoje provokatori/persone koje naprosto ne mogu biti cak ni toliko parlamentarni da prihvate cinjenicu da one ne odlucuji ni ne odradjuju tko ce sto i kako pisati. I sve to u 21 stoljecu nove ere!!! Uopce ne mislim da se svatko mora sloziti sa nacinom na koji tko pise niti to ocekujem. Ali da netko toliko prica o svojoj “duhovnosti”, da ju toliko potencira, a onda pada na najobicnijim najprizemnijim stvarima dostojnim nekog covjeka bez imalo duha (premda mislim da takvi uopce ne postoje), to je stvarno nevjerojatno. S druge strane je dobro da znamo da takvi postoje. Tesko je kad zbog svog fanatizma postanes olupina od krvi i mesa sa ubilackim namjerama, jednom rijecju osoba koja zivi, a koju je zivot zapravo napustio, a da to neznas i ne vidis. Kako pomoci takvim ljudima???? Postavljam ovo ozbiljno pitanje. Smatram da si ti i ekipa dovoljno pametni za odgovor na ovo pitanje. Doista bez imalo ironije postavljam pitanje, kako mogu postojati ljudi kojima do te mjere moze nedostajati ljubavi u zivotu????

          • Duh sa sekirom! 10/10/2019 at 17:30

            Kako im pomoći? Jako teško, gotovo nikako! Oni nas isto doživljavaju, da nam treba pomoć…najgore stvari su se dešavale u civilizaciji i jos se desavaju kada ljudi drugima “pomažu” u “otvaranju” uma za novu vjeru ili nekakvu paradigmu bilo religijsku ili znanstvenu ili političku…recimo rimsko carstvo je “pomagalo” drugim “narodima” da postanu građani Rima, katolička crkva je “pomagala” ljudima kroz inkviziciju da spomenuti ne završe u paklu, SAD i njegovi sateliti “pomažu” bliski istok u osvještavanju i prihvaćanju demokracije i ujedno ih štiti od terorizma a EU je postala cvijeće izniklo na stratištu ljudskog porobljavanja i slijepe vjere u “dobro”….Najgore je čovjeku kada nasjedne na nekakvu tuđu ideju odnosno istoj pokloni svoju vjeru, a pogotovo u vezi tih “religiozno-duhovnih” stvari a onda daje svoju energiju tome…um im je popušio ideju u nekakvu “referentnu točku” i paradigmu koja je postala njihov “Bog” i oni su time pronašli “smisao” i “sigurnost”, a sad na stranu što “to sve” baš i nije ISTINA… što ako život nema smisao, sto ako ništa nije sigurno??? vjerski um to ne može svariti!!! sto ako je smisao života jedino u tome da ga se ŽIVI punim plućima, otvorenog uma, da se možeš smijati i plakati sa drugima, da si sposoban moći vidjeti tuđu patnju i pomoći nekome kome pomoć treba bez da te netko iskorištava ili da ti iskorištavaš njega kroz “duhovnu” stranu jer si mu pomogao i očekuješ “plaću” od nekakvog božanstva??? Što ako se smisao života otkriva u samom njegovom življenju??? Lijepo je živjeti u miru sa “Bogom” a to će se dogoditi tek kada ga “pokopas” jer dok je “on” živ neće te pustiti na miru, nema teorije, a da bi to uradio moraš tu Babarogu jasno “vidjeti” a nakon toga…pa evo jos sam tu i dobro se zabavljam u ŽIVOTU!:-)

          • Duh sa sekirom! 10/10/2019 at 18:07

            Najveću patnju čovječanstvu učinile su religije koje su svoje korijenje duboko pustile u čovjekov strah od smrti i odatle crpe svoju energiju a u sinergiji sa civilizacijsko-hijerarhijskim paradigmama zvanim državama i pravnim sustavom čine ljudima “PAKAO” na zemlji i od njih prave ZOMBIJE koji sami sebe proždiru a sve preko raznih strahova koji im je indoktrinacijama ucijepljen u njihovo biće. Protuotrov je skriven u svakome od nas, pitanje je samo koliko ga želimo pustiti u krvotok…pitanje SLOBODE nije pitanje na koje će vam netko donijeti odgovor na pladnju…to je vaše pitanje i nitko osim vas neće vam na to moći odgovoriti…vi ste odgovorni za vašu slobodu, kada su drugi odgovorni za nju onda se ona pretvori u ropstvo, ne dopuštajte drugima da vas “oslobađaju” jer postajete njihovi robovi a u najmanju ruku njihove marionete ili sljedbenici!;-)

        • Melita 10/10/2019 at 11:54

          Ovaj naveden tekst “Kako krivo procitati bibliju u ime Paleo-hebrejskog”, autora L.Focka, predstavlja totalnu protestantsku nebulozu u svrhu pod svaku cijenu obezvrijedjivanja originalnog biblijskog teksta i stavljanja na njegovo mjesto protestantske i ostale osobne teologije. Autor ocito ima unaprijed odredjen pristran pristup totalnog tendencioznog razmisljanja i namjera koje su teoloske tvorevine, “izrasline” koje pokazuju do kuda je covjek u stanju ici da bi druge uvjerio i zadrzao njihovo uvjerenje u ono u sto sam ne vjeruje. Uzas! Zloupotreba znanosti!

    • an 10/10/2019 at 00:48

      Kada covjek hoce saznati nesto o svom zdravstvenom stanju, onda ide kod doktora. Bio bolestan ili ne, on ce dobiti neke informacije o svome tijelu, i na koncu moci zakljuciti neke stvari: u kojim je granicama njegovo stanje ovoga, onoga…

      Ako je zdrav, osijecat ce se isto, prije i poslije, ali ce nesto saznati o stanju stvari sa zdravljem. Osvijestit ce se o svom zdravlju.
      Isto je i sa duhovnim stanjem.
      Postoje okviri koji su pokazatelji koliko je netko duhovno zdrav. I ako ides u neku religiju zapadnu, njihove vode ce ti, barem je tako bilo do sada, otprilike reci da li su u okvirima duhovnog zdravlja. Znat ces kako stojis sa svim tim, sve i ako i nisi ni bio izasao izvan tih ograda.
      Medutim, ako zelis biti prosvijetljen, znati stvari, trebas ici kod istinskog duhovnog doktora.
      Nezgodno je sa tim, sto tada nemas tih aparatura kao u prvom primjeru, niti susjeda koji dijele religiju sa tobom- koji ce te upozoriti ako ispadnes iz okvira. I nema ovdje ni tih religioznih voda koji imaju: kapu, krizeve, haljine svecane…ili vec neki oblik obiljezavanja svoje posebnosti.

      Pa kako bi ih onda covjek prepoznao?
      “Pravi klanjaoci ce se klanjati u duhu i istini”.
      Problem je sa tim. Ako toga vec nemas u sebi, kako ces prepoznati duh i istinu?
      Nikako.
      Ili to vec u nekom omjeru imas u sebi, pa ides za tim, sve do veceg svjetla i onda ravno tim putem do potpunog svjetla.
      Ili sam Bog se moze smilovati i obasjati te tim duhom istine. Jednostavno prodrijeti u tvoju potpunu tamu.
      A moze to i ne uciniti.

      Da skratim zalopojke u vezi ovoga – nemas kome na kraju dati zalbu za njegovo nehtijenje.

      O cemu zapravo pricam?
      Kada netko govori o Bogu, a nema duhovne uvide na nivou jednog svecenika istinskog, o zapravo prica o samome sebi. Samo treba slusati.
      Upoznala sam jednoga pastora koji nije bas puno govorio, nesto je i mrmljao, a ponesto je bio i nagluh. Ljudi bas nisu trcali pricati sa njim. Onda sam poslije nekog vremena shvatila. On slusa. Tim mrmljanjem i gluhocom, o se samo krije da ne prica puno. On slusa druge.

      Najbolje od svih je znao sto se desava.
      On nas je to naucio. Slusaj ljude i znat ces tko su.
      Onaj tko nema duhovno znanje, a prica o krajnjim stvarnostima. Nema nacina da ne otkrije: svoj karakter, svoga boga (pravoga- ne onoga kojega on kaze da vjeruje), …odnosno preko toga sve ostalo.
      Kada sam to naucila prakticirati, svijet je postao vrlo jednostavan. Dva plus dva.
      Problem su oni ostali oni koji imaju: krijeste, balone, kvasce, masinke…rogove…Trebalo je naci razlicite taktike za samoobranu od svih tih. ALI, sama istina o njima je bila jednostavna, nadohvat ruke.
      U pocetku sam se ja crvenila koliko su bili prozirni, u bezvrijednosti. Poslije sam shvatila da gledam svoja posla, naucila blokirati u glavi takva prepoznavanja, i osjetiti onaj trenutak kada mozes opcenito nekome uskociti za pomoc, i isto tako nestati.
      U osnovi tako i radim.
      Ali problem sa ovim je uvijek isti.
      Oni sa krijestama na glavi hoce uporno da mu hvalim krijestu, dapace i prijeti za to, onaj sa kvascem da mu dam dio svoga prostora- i sve vise, jer kvasac se siri… To tako ide.

      “Nema mira sa nepravednicima.”

      Ljudi ne traze istinu. I kada je traze, traze je da: povecaju krijestu, rasire kvasac, …traze istinu sa svjetskim certifikatom. Nema veze da li je istina u pitanju ili “istina”, sve oni sire, samo sa certifikatom.

      Sto zaista kaze tvoj komentar? Koju dijagnozu duhovnu pokazuje?
      Apsolutnu nezainteresiranost za istinsku vjeru. Sasvim paralelna taktika za pronalazenje istinske vjere. Parataktika, rekla bih. Dalje, ici prema dolje dijagnosticirati- je suvisno.

      Par knjiga na stolu, kako bi se mogla skuhati neka blaza varijanta bosanskog lonca- od boga (koji si ti sama)..
      U skladu sa tim, je i tvoje studiranje hebrejskih rijeci, izvorika, preko RIMOkatolickog prijevoda.

      U pravu si za biblijske kanone, oni su vecinom razliciti. Ali originali tekstovi su jasni po predanju potvrdeni i u spisima Novoga Zavjeta. Tako ako je Isus pogrijesio u vezi njih… i lako se usporeduju prijevodi.
      Medutim, samo budala, ili onaj tko sjedi direktno pored Bozjih usta, moze maknuti RABINSKU TRADICIJU od tumacenja Biblije.

      Mozda ces ti reci: ok, ali imamo mi ipak rijeci i korijenje.
      Ovako cu ti reci, jer drugacije do sada nije pomoglo:
      hahahahahahahha

      Evo sada tebi original, ali zaista original biblijski, pa ga prevedi skupa sa autorima knjiga koje citiras.

      https://krisispraxis.com/archives/2018/09/how-to-misread-the-bible-in-the-name-of-paleo-hebrew-3-full-article/

      Mozda ce te zbuniti sto slova nisu ista kao u hebrejske Biblije. Nema veze, i njih same to zbunjuje. Tisucama godina.I jos uvijek.
      Ti samo naprijed, pokazala si da se ne das zbuniti.
      Primijeti da je zadnje slovo Tau, znak saveza, znak Isusa Krista. Dakle ne iz Egipta- njihovog kriza, nego tau iskoskog hebrejskog – kao znak saveza.

      Mozda budes primijetila da je od tako, sa gore originalnim slovima, napisane Biblije ostalo tek par stijena po pustinji- nema veze, mozes ti i dalje interpretirati originalnu Bibliju. Dokazala si to.

      Ma sto dokazala, tebi to nije ni potrebno.
      Sa ovim slovima je pisao Bog prstom po stijeni deset Bozjih zakona. A zidovi smatraju da je to prvo svjetsko pismo. I zaista kada se pogleda jednostavnost ovih piktograma, lako se amece taj zakljucak.
      Kako bilo imamo dva acina da interpretiramo originalno pisanu Bibliju (bez rabinske predaje)- spiritizam! Onaj da trazimo Boga da nam pokaze tu Bibliju- ali koristi od toga ne bi imali ako nam je i ne objasni. I drugo- da pita se vraga da s epokaze i objasni. Ovo druge nece bas ici, naime njegove namjere su da je sakrije, ne otkrije, ako ne moze sakriti onda: izvrnuti, relativizirati, …Usput, za ove tvoje napisane rijeci bi te svi stari Hebreji- kamenovali. Vatikan – spalio. Mozes ovo pisati, jer istinski Bog je dao Bibliju da se siri znanje, pa je milost se rasirila svijetom- i za takve.


      Kada bismo biblijski tekst ocistuli od miliona i tisuca teoloskih knjiga, tumacenja i objasnjenja ocito je da bismo dobili sasvim drugaciju pricu,…” Ne bi dobili nikakvu pricu, ne drugaciju. Sve sto imamo je babilonsko pismo- Stari Zavjet (paleohebrejsko pismo, babilozirano znacenje rijeci u tom pismu, predanje i tradicija, masoretski zapisi, povijesn eknjige Hebreja, rabinski zapisi).
      Eto, iskoristila sam dio tvojih gluparanja (ne sve) da prezentiram korijene Biblije, da se poveca broj od onih dva, u RH, koji ovo znaju.

      Inace, u starim narodima za laznu rijec se kamenovalo. Rabinska predaja, nije savrsena, ali je najbliza istini. A duh istine svjedoci i dalje- istinu.

    • Duh sa sekirom! 10/10/2019 at 11:24

      E Melita, Melita…imamo sreću što je “bog” tako milostiv pa je preko “svojih” proroka “prozborio” a te njegove “prozborancije” su zapisane u knjizi koja se zove Biblija i koja je, vidi Čuda, ostala ista sve do dana današnjega. Ma u pičku materinu, za ne povjerovati ali tko zna….a jebo te bog, prvo stvori “nesavršenog” sejtana, pa onda “nesavršenog” Adama, pa onda sve “buduće” ljude protjera iz raja i umjesto da ih ostavi na miru on im “pobrka” jezike pa ih onda šalje u genocidne ratove i etničko čišćenje, pa onda podavi “sve živo” na zemlji i na kraju svog “sina” odnosno sebe (to je isto jedno krasno otajstvo) pošalje na križ da bi spasio ljude…a taj sin kad je uskrsnuo kaže; idem da vam pripravim mjesto a dok se ne vratim šaljem vam duha svetoga(isto jedno još krasnije otajstvo) da vas čuva… ova priča je šuplja kao kuhinjska cjediljka za tjesteninu, JER, ako si “SVEMOGUĆ”, a jesi jer si to rekao u bibliji ne mali broj puta, tko te tjerao da odabereš takav “SCENARIO”? Znači “puko” si kao neonka! A sad da odemo malkice do “Sina”…a koji je tebi kurac? Ako imaš tatu za kretena, ok, razumijem to, ali što se više ne vratiš na zemlju i ne prekineš tu patnju, taj sveti duhić baš i nije ista kategorija kao i tajin pajdo šejtan, ova patnja na zemlji ne jenjava nego se pojačava, ljudi su sve gluplji i evoluirat će u primate ponovno, ako ti fali zidara, tesara, armirača, električara i ostale radne snage pa reci to nekako ljudima pa da se onda dogovorimo i da dojdes već jednom. I molim te, malo zaposli i mamu Mariju, biti će korisnija čovječanstvu ako bude gore nešto radila, da što prije dođeš nazad a ne da se ukazuje po zemaljskim bespućima kao nenormalna!;-)

      • Melita 10/10/2019 at 16:16

        Sve si u pravu. I ne samo to, nego im prvo ne dopuste da saznaju sto je dobro, a sto zlo, jer bi mogli “postati kao jedan od njih”. To naravno znaci da je prije nego su oni gore saznali sto je dobro, a sto zlo, netko vec morao to zlo stvoriti. Jer kako bi se moglo “znati” ono sto ne postoji??? Znaci kad se kako ti kazes “seitan” gore pobunio protiv boga zlo je vec moralo postojati odnosno biti stvoreno inace “seitan” ne bi mogao postati zao. Tek kad je “seitan” postao zao, bog je ucinio dvije stvari. Bacio ga je na zemlju da ga se rijesi i gore ocisti svoj teren. Zatim se s njim “okladio” da “seitan” nece moci obrlatiti covjeka. I naravno izgubio “okladu”. Zatim umjesto da “smakne” uzrocnika zla (iako ocito uzrocnik nije bio ni “seitan” vec netko drugi!!!!), on smrcu kaznjava tj osudjuje covjeka a “seitana” ostavlja da vjecno zivi i tako vec min. 7000 godina, a u buducem Sudnjem danu za koji nitko nezna kad ce biti tek tada ce pokrenuti mjere tj generalni rat protiv njega. Ali ni tada ga nece unistiti nego ce ga samo “svezanog” baciti u “bezdan” pa ga za 1000 godina opet odvezati. Prema toj teologiji njih dvojica doista ne mogu jedan bez drugoga!!! E pa sad vidis zasto je silno potrebno objasnjenje, tumacenje, teologiziranje, kontekstualiziranje, duhovni nivoi i stupnjevi, religijsko ili osobno religijsko vjerovanje!!!!

  6. TOVAR 08/10/2019 at 22:15

    E gregore ,najpopularnija ovco na te-ve-U ;*) pazi na plin da ne sagoriš ;*) sabah sa šejtanom ;*) sotonisti su inače loši katolici ;*) i naravno jako vjeruju u ……. ;*)

    • TOVAR 08/10/2019 at 22:28

      Dođe jedan tip u raj,a tamo blaga glazba,predivna polja,čisti potoci,itd. sve onako rajski,a kako se odozgo vidi pakao ,doli tulumi ,žene,vrte se odojci janjci,piči heavy metal,uglavnom zabava do osmuđenih jaja ,pa upita taj tip boga,kako to da se doli dobro pije,jede i ostalo,a u raju samo pašteta i mesni,bog mu odgovori;štaš kad se ne isplati kuvat samo za nas dvojicu ;*) tliko od baterije za večeras ,ugodno prženje ;*)

      • Duh sa sekirom! 08/10/2019 at 22:51

        ma nema veze što bih bio na pašteti i mesnom, ostao bih tamo ali ne radi boga nego radi prekrasnih pitoresknih krajolika i ekologije;-)

    • Duh sa sekirom! 08/10/2019 at 22:41

      Pusti priče Suzana…jebo ti to što su loši katolici kad je njihov Boss gospodar “ovoga” svijeta!;-) Čak staviše, uvjeren sam da je on i izmislio boga kako ljudi ne bi momentalno napravili “harakiri”, treba ljudima olakšat tu patnju, tko je toliko lud da “svjesno” živi u paklu?!?!:-)

      • TOVAR 09/10/2019 at 08:06

        A ko će to znat više,čak mi je i taj boss sumnjiv jer su ga očito ljudi prijebali u zlu i opačini,i ne bi me čudilo da se usra i on pa uteka šta dalje odavde ;*) Biž ća od ovih ,nisu normalni ;*) zaključi đava ;*)

  7. Duh sa sekirom! 08/10/2019 at 21:02

    Hm, još malkice Dražene i postat ćeš Kršćanin jer iz tvog teksta ćutim jednu nostalgičnu notu i vapaj za Bogom, pripazi da te An ne “smota” jer mogao bi “naletiti” kao i ja na “Mistično” iskustvo u pogledu Kršćanstva sa kojim se baš i nije zajebavati jer ga snažan Egregor napaja, ali i zašto ne, probaj, pa ovdje smo radi iskustava, zar ne!?;-)
    Ili misliš da nismo, i da trebamo nešto ovdje i “raditi” da bi se “spasili” od “njega” i zaslužili “njegovu” ljubav !?;-)
    I An, izvini, šejtan me stalno namiče, nisam mogao odoliti;-)

    • Duh sa sekirom! 08/10/2019 at 21:35

      I jedno pitanjce za šjor Istinu, jesi li pogledao film “Prometej” iz 2012 godine kojeg je režirao Ridley Scott? Čini mi se da ti Holivudski redatelji puno toga “znaju” ali i to “znanje” znaju totalno zamaskirati i glupostima, valjda im je to recept koji im glavu drži na ramenima?!;-)

      • Duh sa sekirom! 08/10/2019 at 22:08

        …i jednoga dana kada promjenim “agregatno” stanje i kojim “slučajem” preživim i dojdem pred lice “Boga” biti će mi dovoljan samo jedan “njegov” “direktan” odgovor na moje pitanje a to je, Čemu sve to??? A onda mogu ići “prosvjetljen” gdje god on želi ako “on” uopće može imati želje!!!;-) Naravno, ovaj scenario ovisi o barem 2 “i”!:-)

    • an 09/10/2019 at 10:22

      🙂
      Njegov je posao da nas namice, ali nase je da mu se potrudimo odoliti. A ako bas skliznemo…sto ces…Drugi put pokusamo jos bolje.
      Nego…
      a propos Egregora…
      Jesi vidio zadnji film “Gozzila”?
      Pogledaj. Napravljen je po biblijskoj prici, iz Otkrivenja. SAD i Kina se bore, odnosno tajna drustva Zmaja (Kina) i Zvijeri(666) .
      Zvijet (zapadna drustva) pobjeduju u toj borbi:

      Otkrivenje 13. poglavlje –
      I sva se zemlja začudila pristajući uz zvijer. I pokloniše se zmaju, što je dao vlast zvijeri;. Otkrivenje 13,4, I pokloniše se zvijeri govoreći: “Tko je kao zvijer, i tko se…”

      Jedna od kljucnih rijeci iz filma je: Nebo je živo.
      Pa sada ti ignoriraj i cuvaj se od egregora. ( 🙂 ).

      Film su napravili sotonisti. Jedini krscaski dio je kada se vojnik jedan prekrizi a ostali ga gledaju u smislu “Dobar decko”, uostalom mozda njima sto pomogne.
      Zapravo je pokazatelj kako ti sotonisti ipak imaju jednu dozu sumje u njihove bogove. I to svi.
      Film je jako dobro napravljen, u smislu da cijelo vrijeme ne znas tko ce na kraju zastupati koje stajaliste, i tko ce dati vlast zvijeri.
      Ta odluka rastura obitelj, SAD vojsku, kinesku tajnu organizaciju- sve. Svi su vrlo nesigurni.
      Naravno, a kraju zena daje vlast zvijeri.

      Znaj i zvijer (Kina i SAD), su svjetska varijanta HDZ-SDP.
      Bog je tu ignoriran.
      Tako, mozes jos uvijek birati HDZ-SDP, odnos biti pod sistemom zvijeti (Kitarovicka i ekipa na domacem terenu, “papa” i religija (ovdje rimokatolicka, pravoslavna , protestantska…)),
      odnosno egregore mozes birati- ALI ne mozes ne izabrati egregore. To nuzno izabiras, (ili te on bira)ako nemas Krista nad sobom – odnosno otvoreno nebo. Odnosno ako nisi ispod toga neba o kojem govori film.

      Pogledaj film tri puta. I dalje neces nista razumjeti, ali ces intuitivno upiti.

  8. zenfjaka 08/10/2019 at 20:10

    nisan reka, lako je kad te jedna glava zaboli, a šta misliš kad imaš dvi a svaka svoju politku vodi…inače riječ politika dolazi od engleske-politic- pa kad to razdvojiš i etimološki seciraš ovako izgleda…poli=više,,, tick=parazit, pa sad zaklućite sami, eventualno:P

  9. zenfjaka 08/10/2019 at 20:05

    jesi ti čuja da postoji perioda… pa lipo je n apisala… možda nisan dobro vidija…skužajte šjor pučanstvo

  10. zenfjaka 08/10/2019 at 20:00

    uf,ajme ,poludila san…imali neki vatrogasac u blizini? 🙂

  11. istina 08/10/2019 at 19:45

    E bože, bože, bog te jeba šta si od svoje tvorevine napravio, da se mi sad moramo jebavati vječno je popravljajući, dovodeći u red.
    eeeeeeeee ma di je to već odmakloooooooo(evo i potvrde……Pet, 04 Lis 2019 00:00 UTC DARPA se zalaže za korištenje uređivanja gena u američkim trupama…već su viđeni u šutiranju Sadama-Gadafija i sad u Siriji na čuđenje svjedoka

    …………..”Prema Pentagonu, Agencija za napredne istraživačke projekte u području obrane (DARPA) trenutno promiče termin poznat kao uređivanje gena, ili uređivanje genoma, kao korist za američko vojno osoblje. Uređivanje gena je u osnovi skupina tehnologija koja omogućuje znanstvenicima manipulaciju DNK organizma dodavanjem, uklanjanjem ili izmjenom genetskog materijala na određenim mjestima u genomu.

    • Duh sa sekirom! 08/10/2019 at 22:24

      eee bog te jeba, YHWH se izgleda vratio i opet se nastavlja igrati sa genetskim inžinjeringom, blago ti je čovječanstvu, na pomolu je nova vrsta TechStupidoSapiens, spašavaj se!!!;-)

  12. an 08/10/2019 at 19:34

    Uf.. 🙂
    Glava me zaboli od dvije prve trecine teksta.
    Trebas hitno se odmaknuti od svega, da ti se sve poslozi.

    Postoji period kada se usvajaju informacije i period kada se one same u nama poslazu. Kao ona igracka djecja sa obojanom vodom. Promuckas, ovdje nabacas informacije, …pa ostavis, i sve se samo slozi, po vrijednosti tezine.
    Ti zapustas drugo, u “korist” prvoga.
    Nema toga. Balans.

    Ne moze se krajnje stvarnosti provjeravati polovnim terminima. Ne ide, zalutas nuzno. Osim ako ih ne koristis tek kao pocetne tocke za naprijed, za njihovo usavrsavanje.

    Prvo, rijec Bog.
    Nista zapravo time nije receno. Svi imaju svoga boga. I ateisti i agnostici, i muslimani…I svi ce se sloziti da je bog – bog.

    Taj termin je-praznilo. Kao stol- a ne znas koji, ciji stol. Termin treba tek popuniti, personalizirati, pozvati osovnost u njega…

    Na americkom dolaru pise- bog. Koji? Barem krscani znaju njegovo ime. Ali toga imena nema na dolaru. Zasto?
    Zidovi kada hoce reci bog- kazu Hasem. Ha- clan, sem- znaci “ime”. To nije ime biblijskog Boga, ali oni to i ne tvrde.
    Po tome, oni kako kazu, a mogu i lagati isto tako- oni misle sa tim imenom na ime biblijskog Boga. Misle, kazem, ne izgovaraju to ime. Trebamo li im vjerovati? Pa po plodu se poznaje stablo…
    Ja ne bih.
    Budisti imaju jos visu ljestvicu gluposti. Ako je to uopce moguce. Konkurencija u ovome im je- zestoka.
    Oni se ne pozivaju na boga, nego covjeka, ali predugo se pozivaju na covjeka , malo na mudrost i dali su “mjesta davlu”. Davao im je zauzeo prazan prostor na vrhu glave. Tako su sada “religija”. imaju i adekvatnu odjecu za prepoznavanje.

    Brahmanisti mi izgledaju najposteniji jos od svih. Ako je taj termin uopce adekvatan.
    Naime, dovoljno je vidjeti njihove bogove ( posebno one koje ne daju bas da se puno vide u javnosti), pa ako se covjek uspije zeznuti sa takvim izborom, – malo njih ce plakati za njima…

    Ali, uzmimo dobrodusno, da u ovom clanku, pod “Bog” ti zaista mislis na istinskog Boga.
    Ako se taj Bog obracao ribarima, sluzavkama, carinicima…kakav je tu onda problem sa nama da ga razumijemo.
    I danas je ta klasa ista.

    Treba se pomiriti sa sobom.
    Vjerovati sebi.
    Vjerovati Bogu da nam je dao sto nam treba.
    Poceti od onoga sto se ima.
    A mi ovdje imamo – mnogo.
    Odvojiti od svega odredeno vrijeme- iskljuciti te prikopcane kabele na sebe , bilo drustvene, obiteljske, poslovne…odvojiti,…ocistiti od frekvencija…

    “Tko trazi, naci ce…Blizu sam… srcu i ustima…prije nego me zazoves, ja cu cuti…”Biblija
    “Svaka je rijec ognjem kusana (istinska)” biblija.

    A sto se tice mogucnosti pogreske.
    Desetljecima proucavam Bibliju, i imam osobne naputke duhovne za svoj zivot, upute akoje su se pokazale istinitima one manje, one vece su u procesu relaizacije, ali vidi se i da idu ka tome.
    I reci cu jedno:

    Nema nacina da ne pogrijesis!

    Tako.
    To smo rascistili.
    Sada uzmi taj slogan, napisi ga na veliki papir, urami ga u zlatni ram, udi u sobu i razmisli o tome.
    To neces cuti od nijednih religijskih farizeja- (a to su svi na vrhu religija.)
    Religija je rekla svoje. Udruzili su se i mislili uspjeti, ali im je stolica izmakla-svjetske vlasti, i ostali su goli. Nema nitko sada opravdanja da nije znao.”Car je zaista gol.”

    Posto smo rijesili strah od pogreske,… a ako treba jos materijala citajte Joba, on nije napravilo gresku, ali je IPAK cijenu platio. Cak su ga i tri prijatelja, “cvjetovi mudrosti svojih naroda”, savjetovali “da se pokaje za svoju gresku “. Ukratko, izludivali su svo troje vec iscrpljenog postenog Joba, koji se uzduz i poprijeko preispitivao – nije li imao ipak neku gresku.

    Nije imao. Ali je imao zabludu- da Bog ne moze sa nama postupiti i kada nemamo gresku, kao da je imamo.
    Dakle, Bog je osoba, ne princip.

    “Moje shvaćanje i iskustva govore da su u Boga može vjerovati jedino bezpogovorno i potpuno. To vjerovanje više nema veze sa umom i argumentima već počiva ne poziciji srca/osjećaja/spoznaje.”

    Skoro pa je tako. S tim da ovo “spoznaje” spada pod um. Dakle, ipak je kombinacija. “Urazumi srce” biblija.
    Ali skoro pa je uzalud um bez vjere srca . Kant je rekao – kako ga nebeski svod i moralni zakon u srcu, navodi na misao da Bog postoji. To je recimo jedan vid te kombinacije. Netko pocne sa srcem, vjerom, pa pocne shvacati stvari kako stoje.

    Medutim, ne moze se vjerovati bezprigovorno, sasvim…!
    To nije nasa odluka. Poludjeli bi da tako radimo.
    kao da ides kroz onaj tunel izmedu dva reda onih sa batinama. I nemas stitnike za cijelo tijelo. Na kraju stradaju djelovi na kojima nisi imao stit, odnosno mozes poginuti
    “Uzmite stit- vjeru.” Biblija.
    Takva potpuna vjera je Bozji dar. Zove se “savrsena vjera” (Biblija).
    Vecina , skoro svi ne vjeruju tako- savrseno. Vremeom imas tocke, osnovne vjere. Ali sve?.
    ALI!
    Vjera se bilda, raste. “O malovjerni…”Isus Krist.
    Prvo postoji nesto u srcu, onda se to uzgaja , cuva -da ga netko sumnjom jakom ne otkine, sakriva se od vjetrova…pa kada uzraste u nesto konkretnije ides sa tim na svjetlo. I nikada davati toliko da ne ostavis za sebe! U osnovi to je intiman odnos. Koliko drzis do njega, toliko ulazes ljubav . Ili obrnuto.

    Strah od greske je i rijesen time, jer ako das sve od sebe. Bas sebe…sto ti jos ostaje. Sve ako uspijes ili ne-dao si sve sto si mogao. Ako nista drugo zagarantiran to je bolji prolaz na sudu, nego da nisi. A na kraju, moguce da i uspijes.
    Moguce je i da otac to vidi i kaze: Nemas snage, ali evo ti ruka podigni se do mene.
    To mi radimo svojoj djeci, zar ne.
    Bog kaze u Bibliji da i on tako radi svojoj djeci.

    Vjera u Boga je konkretna stvar.
    Ako ti je tesko tako da ne vidis nista kao moguci izlaz, i ako izlaz potrazis unutar sebe- i nades u sebi tracak vjere -vjerujes da je Bog dobar. Ako imas, zadrzis tu misao u sebi, i imas mogucnost da je imas zadrzanu, nekako je uhvatis-pa makar bila tanka kao konac- to je vjera. Veze te za nebo. Jer Bog jeste ljubav. To je istina. Ako to vjerujes- ti onda imas konekciju sa njim.

    “Pomozi moju nevjeru” kaze Rimljanin Isusu, kada mu je Isus ukazao da zivot njegovog sluge ovisi o vjeri ovoga Rimljanina, da Isus ga moze iscijeliti. Trazis cudo? Vjeruj cudo. “Vjera te tvoja spasila” kaze zeni sa teskim krvarenjem. “Isus se cudio kako ne nade vjere (onih koji vjeruju) i ne napravi u tom gradu nikakva cuda.)

    A sada da je lako u neveri i mraku, dok voda ulazi i valovi huce- vjerovati.
    Daaaa…
    No problemo.

    Jesi borac ili nisi.

    Doduse, ZA SADA, jos ti ostaju opcije: plakati u kutu, ili traziti nekoga drugoga “tatu”, “papu”, “patrijaha”….

    Zadnji dio teksta-slazem se. Sve je to tako jednostavno. Zar bi moglo biti drugacije. Bog -covjek je osnovni odnos.

  13. istina 08/10/2019 at 18:50

    ……………Prepravljanje i neprihvaćanje izvor je svakog mogućeg rata i sranja koja su nas zadesila. Svaka stanica ove zemlje u biti je savršena i ne postoji ikakva anomalija,………………….
    eeeeeee 6+6……ispustia si malo činjenica o kojima ti je lipo pojasnio SEMIR….eto nisi pogleda a 4x sam spominjao…de ti lipo prouči ča je baza …dulce…..i ko se tamo igra s raznim DNK i ove dane se pokazuje duplikate od večine instaliranih vođa država tj.sluga duboke države i vjeća 12-orice….eeeee a di su isparili oriđinali??????? oli potrošna roba…eto ti velike anomalije i lipo sam ti na cjepljenjima ostavia bit i potvrdu pisanoga od Peruna i Levašova sa otim tekstom a eno ti amera koji se spremaju za dar-mar po San Andreasu i marijanskoj brazdi a crni helići se uzvrpoljili ka komarci….dakle vladari ove planete nešto spremaju a imaju i dežurna krivca-moglo bi bit ova silna ponuda da se iza sunca nešto valja…………….?????????????
    https://youtu.be/Szdziw4tI9o

    • istina 08/10/2019 at 19:05

      i sjetimo se Kubricka……kojemu su i pokazane neke stvari da snimi odiseju a kasnije je počeo kokodakati pa su ga koknuli.npr snimio i lažno slijetanje na misec ali svakako je poanta u crnom monolitu koji ti pokazuje time bitnu anomaliju stoga ima puno toga za šta je Semir uz ostale tragače tragova ….u pravu…pogledaj ako moreš ovo razumit
      https://youtu.be/ypEaGQb6dJk

  14. zenfjaka 08/10/2019 at 16:59

    rekla bi mala meli, ovo ti je opičkevarka…. jedino kad zapivaš nije ..
    https://www.youtube.com/watch?v=9AZI6Wk6p54
    haiku

  15. TOVAR 08/10/2019 at 15:59

    Kad malo bolje razmislin kako jogiji (nije štramac ,ni madrac za spavanje) meditiraju,ne misle o ničemu i ne brinu se za ništa,a kad ih pitaš da ti objasne kako je to uvik je odgovor isti jer nema šta reć već triba provat ;*)ajme doša mi je mozak u kisik moran ga odma oduzet se ;*)

  16. zenfjaka 08/10/2019 at 15:33

    a ča je učinila.. vidiš i sam, ni slovka me nebi s ulice pokupila a kamoli bog… pa se ti zaebaji sa sofijon…
    …bolje su ove u ka bini:D
    https://www.youtube.com/watch?v=HvzeXXdunsI
    skužaj, trenutno smo over rainbow… adio mare i pameti 😛

    • TOVAR 08/10/2019 at 15:45

      Da ča je učinila,jel to ozbiljno,natirala me da čitan i razmišljan,ko joj je da pravo da mi to učini ;*) a još kad se sastane sofija sa filon, eto ti belaja,a zna se da sofija more popit više od file ;*)

      • TOVAR 08/10/2019 at 15:50

        Ma skupila bi te slavka nego se boji da je ne bi gricnija ;*)

  17. TOVAR 08/10/2019 at 13:13

    Vjerujem da je BOG s oduševljenjem pročitao ovaj tekst ;*) a kako znamo sve je od boga/stvoritelja/oca itd. pa tko je itko da sumnja ili propituje nešto što je došlo ionako od boga na ovaj ili onaj način ;*) exkluzivna poslanja su uvijek sumnjiva,pogotovo kada te kriminalci i zločinci uvjeravaju u svoje poštenje i dobronamjernost ;*) Inače se bilo kakav autoritet,bilo religijski ili državni obraća “vjernicima” kao imberlanoj djeci stoga bi kao takvi morali osobno pratiti “djecu” preko ceste,a “vjerujem”da bi bog ,i svi ostali pridjevi vezani uz božansko ,volio pošto je ljubav i dobro ,da i njegova /njena (ovisi čemu se tko priklanja ) “djeca” nauče sama prelaziti ulicu bez da ih pomete jureći šleper ,a pogotovo ako njegova djeca imaju sluje i gledaju u ekran dok prelaze ulicu ,a prethodno nisu pogledali lijevo i desno da slučajno ne juri kakva pijana bolesnica zaposlena u hrvackin cestan !Zato postoji pravo koje te doduše neće vratit iz mrtvih ,ali će naravno Oštro osuditi brzu vožnju pod utjecajem alkohola ili pisanje poruke pri brzini od 80km/h i kao šlag na kraju uprihoditi štakod novaca od krivca uz napomenu ,aj nemoj više vozit mrtav pijan ili barem smanji da budeš samo pijan ;*) Još je jedan od religijskih bisera kako osobni odnos s bogom van institucije nije dobar jer naravno bog od tebe ne traži pare za lemozinu a pod izgovorom da je za potrebite ;*) Ako je tko u potrebi ,dam mu novaca direktno bez posrednika ;*) Eto bože ne virujen njima ništa ;*)

    • TOVAR 08/10/2019 at 13:17

      Zašto ne bi proglasili vječni dan pa da vidimo oče li to upalit ;*) samo se tribamo dogovorit za datum ,a ako nam triba mrak ,lako ćemo zatvorit škure ;*)

      • TOVAR 08/10/2019 at 13:33

        Ako se dobro sjećam filozofija je ljubav prema znanju ili mudrosti , valjda ;*) en te sofija ča si učinila ;*)

      • zenfjaka 08/10/2019 at 16:18

        a šta ako nimaš škure… štaćemo unda a
        a filomena mi je bila prababa, uvik je vikala kad bi me vidila-sokole-, sriću joj vrag, i viš sad… nadalje ipak boje letit nego puzat/plazit,,,, a i pivat nije loše :)))

        • TOVAR 08/10/2019 at 16:26

          Onda rolete,a ako nema ni tega onda u podrum ili konobu ;*) pripazit na bačvu crnoga da ne izlapi ;*)

          • zenfjaka 08/10/2019 at 16:31

            hehe, smenon se ne usudi i nemeore izlapit, ni žensko a kamoli crno:P

  18. zenfjaka 08/10/2019 at 13:05

    bome, ne prolaze komentari ka u priči ……..vjerovanje je kao neznanje, jer onaj koji zna nema vpotribe virpvati

  19. zenfjaka 08/10/2019 at 12:40

    dakle, opreza nikad dosta a manipulacije ka u priči:..sveto trojstvo

  20. zenfjaka 08/10/2019 at 12:10

    kad “oni” proglase dane ne ovisnostizapravo manipuliraju .šta to znači… šta čovjeku znači neovisnost…nisu oni krivi šta su blokirani, mentalno…imal nektkoko će proglasit noć?… miša mu toliko pitanja a odgovor neš dobit, pa viruj do mile volje 🙂

  21. zenfjaka 08/10/2019 at 11:54

    prvo, da li ljudi znaju šta znači rič “filozofia”…nadalje ako smo apsolvirali da je vjeroanje neznanje jer ako znaš nimaš poribe vjerovat/virovat… kad budeš zen, skuži se:)

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.