Tko sam ja/Ja?

tko-thumbPiše deus.

Hvala bratu Josipu, kao i svakome tko postavi pravo pitanje. “izmamio” si iz mene jasnoću, hvala ti na tome.

Pokušat ću vam u ovome tekstu, između ostalog, malo približiti zašto stalno spominjem ljudima da je ovo ili ono apstraktno. Recimo, komentar na moj zadnji tekst. Također, raščlanit ću čovjeka preciznije, jer upravo ta nejasna poimanja i jesu uzrok apstrahiranja. Žongliramo pojmovima koji su…tu, na vrhu jezika, ali nekako…nisu posve jasni.

Što je nepropadljivo u čovjeku? I jeli u nama sadržan samo čovjek, ili i bog, pa u konačnici, obzirom da svi jesmo jedno, i Bog?  Duhovna znanost je upravo i nastala kao protuteža nejasnom tumaranju po duhovnosti, iz čega se nije mogla izroditi djelotvorna jasnoća. Nije sve stvar nečijeg kuta gledanja, duhovna stvarnost ima svoju objektivnu narav, kao i zakone. Ti zakoni se ogledaju u prirodnim zakonima ovog svijeta. Odatle duhovna znanost opaža i iznosi zaključke, nema ničeg proizvoljnog u tome: “kako na nebu, tako i na zemlji”. Dakle, znamo da postoji mineralno carstvo, biljno, životinjsko I čovjek. Sav život je iz Duha. Mineralno carstvo je oblik života u dubokom snu, posjeduje mineralno tijelo, ostala su samo potencijal unutar minerala. Mineral je, kao sjemenka, ali ne sasvim, jer su u njima “sjećanja” na život. Ako ga zaliješ, neće niknuti.

Biljke imaju mineralno tijelo i etersko tijelo integrirano, a astralno tijelo, tijelo osjećaja, oslonjeno je na njih izvanjski, i stoga one reagiraju na podražaje.

Životinje, pak, imaju mineralno tijelo, etersko, ali i astralno tijelo, ili tijelo osjećaja…dušu. Za razliku od duše čovjeka, njihova duša je kolektivne naravi. Sve mačke izviru iz jednog kolektivnog polja “mačka”. I da, više duhovno biće upravlja tim poljem svjesno, dakle, mačke imaju svog boga, nije ništa u tome blasfemično. Nisu mravi slučajno nabasali na takvu savršenu izgradnju, vodi ih viša inteligencija. Ista je ta inteligencija integrirana u čovjeka, nema druge, samo jedna inteligencija. Sada dolazimo do čovjeka, koji ima mineralno tijelo (možda je još preciznije reći, mineralni omotač oko ipak, finijetvarnog fizičkog tijela), etersko tijelo, ili oblikotvorno tijelo. Sjedište volje i uma. Astralno tijelo, tijelo osjećaja ili dušu. No, za razliku od životinja, imamo Ja, koji je duh. To je naš božanski element, a ne ego sa kojim se trebamo razračunavati. Niže ja treba prožeti Duhom, pa i čovjek postane dionikom božanskog u sebi. Veliku pomutnju i u vama stvorilo je crkveno ukidanje duha, na nekoj sinodi, neke godine. Kada su čovjeka podjelili na dušu i tijelo.

Što je propadljivo, a što nepropadljivo u čovjeku? Propadljiva su tijela, nepropadljiv je duh. Dakle, pokušajte pažljivo razmotriti sljedeće: onome, što se u nama osjeća čovjekom, zbilja prijeti smrt i nestajanje. Jedino za života čovjek može uskrsnuti, nakon smrti je kasno, ide u sljedeću inkarnaciju. Uskrsnuće nije ništa drugo, nego: svijest koju imamo u budnom stanju, prenijeti preko praga smrti. Svijest nije neki apstraktan pojam. To je zor na svijet i život. Dakle, ukratko, da bi čovjek uskrsnuo, prvo treba raskrstiti sa ovim svijetom, jer će mu tada sve snage biti na raspolaganju, da razvije duhovne organe, kojima će percipirati duhovni svijet. Ujedno, teškoće tog raskidanja, oslobađaju energiju potrebnu za novu razinu svijesti/energetski nivo. Nema tu mjesta slijepoj vjeri. Ništa od ovoga ja nisam bio kadar povjerovati. Vjera je nedostatna za uskrsnuće. Jer, pazite sada, uskrsnuti treba ono propadljivo, a to je jastvo. Jastvo koje se ne poveže, ne prožme Duhom, propada, jer mu je svijest nedostatna. Moja prijašnja jastva su nestala. Nema ih više. Ali, ovo jastvo, koje se odaziva na ime Hrvoje i posve se ćuti čovjekom, dionik je svega. Hrvoje jest u poziciji prenijeti svijest preko praga smrti, za razliku od prijašnjih jastava, ali i zahvaljujući njima. Nakon smrti, prvo se raspada fizičko tijelo, nešto nakon toga etersko (sa time da se u “sjemenu” zadrži esencija, stečeno kroz evolucijski put), zatim duša ili astralno tijelo, također, sjeme ostaje.

Posve točno, a preciznije ću to uprizoriti ovako: Fizičko tijelo, etersko te pripadajući mu um i volja, čovjek su u mojoj konstelaciji. Astralno tijelo, neosvjetljeno, životinjsko je u meni. Nerasvjetljene  astralne procese nazivamo instinktima. Etersko tijelo prožima fizičko, astralno prožima i fizičko i etersko, a Ja/Duh treba prožeti svo troje. Da bi se čovjek produhovio, mora razvijati duhovne snage unutar sebe, jer promjena svijesti je promjena energetskog stanja. Valja uložiti energiju. Kako to možemo znati? Zato jer širenjem svijesti iznađeš potrebne snage da napraviš ono što si se nekoć skanjivao. Čisto zato jer sada ZNAŠ da je tako ispravno. Duhovni napori rađaju snage, stoga ne sanjajte utopije, jer vode čovjeka u dekadenciju. Potrebne su teškoće, da bi se imala gdje plemenitost iskazati. Pa, ipak, ako je netko toliko trom pa nije sam uklopio u misaonu cjelinu: ne znači to da smo igračke kojima se poigrava okrutni bog, jer se ništa ne može dogoditi, niti nam se išta može nametnuti, bez našeg voljnog pristanka. Shvaćate riječ voljnog? Ne znači to svjesnog, nego naša volja sudjeluje u prljavoj raboti, pa stoga usmjerava i dostupne nam energije, pa zato imamo svijet koji počiva na sotonizmu. Gorak okus u ustima mi je ostavila spoznaja u čemu je moja volja sudjelovala. No, daleko slađi osjećaj je bio da je sve oprošteno, ali valja ići i ne griješiti više. Da se to ne bi dogodilo, tu je gađenje spram nekog oblika ponašanja, kada si čovjek nešto osvijesti.

Vidite, knjige su pisane za um. Duša se svega sjeća iz akashe, kada Duh prosvijetli ono što je u tami nesvjesnog sada. Dakle, ako vam je tako lakše, u starom zavjetu su upravo greške zapisane. Naravno da osjećamo otpor prema onome što su radili, kada smo to nadišli. To ti javlja osjećaj odbojnosti, osigurač da to ne ponovimo. No, ako hoćete u potpunosti zaokružiti pogled, valja dodati sljedeće: biblija je priča o razvoju zapada, razvoju uma i volje. Istok je imao zadatak razvijati dušu. I sada, to vam u stvarnoj stvarnosti izgleda ovako: Jahve je jedan od 7 Elohima, Očevih lica koja su pratila razvoj. Kada se sunce izdvojilo od zemlje, sa njime su se izdvojila i napredna bića, čiji bi daljnji razvoj bio nemoguć na zemlji. Jahve je ostao, jer će kasnije izlučiti mjesec, sa nazadnim bićima, koja koče evoluciju. On je Izraelcima, recimo, odaslao duhovni impuls da, kada dođu u obećanu zemlju, ne smiju se miješati sa Kanaancima. Kanaanci su bili atavizam, slijepa ulica i njihov utjecaj je bio štetan po razvoj Izraela, čiji smo i mi izdanci. Nema to veze sa današnjim Židovima, to je prapovijest, uzimajući u obzir mainstream povijest. E sada, nije da u nama nema impulsa kako ono štetno valja ukloniti iz okruženja, samo što smo daleko sofisticiraniji nego oni. Kroz svoj primitivan um, a um upravlja voljom, oni su po kratkom postupku zaključili da ih trebaju zatrt sa zemljom. Potaracat sve. Primitivci! I molim vas, ako vam je smrt i dalje taboo, napomenut ću da ste materijalisti, jer nitko nikome, nikada u ljudskoj povjesti nije uzeo život. Uklonio mu je pijuna sa ploče. Jesmo napokon nadrasli navodnu okrutnost starozavjetnog boga?

Krist  je dokinuo to. Došlo je vrijeme vladavine Duha u čovjeku. Zašto ga pretpostavljam Budhi ili bilo kome prije i poslije? Zato što nitko od onih prije nije napravio nešto tako veliko, nitko nije sišao da bude čovjekom, prezren i odbačen. A poslije njega, mogla je biti “samo” repeticija. Nije istina da je takve ljubavi u nama bilo prije Krista. Zato je i morao sići On, Očev sin, jer je Otac sam sišao kao spasilac čovječanstva, a ta uloga, ako vam je tako lakše, zove se Krist. Nije njemu najveća muka bila ona na križu. Njegova muka je započela sažimanjem, približavanjem čovjeku. To približavanje je vidio Zaratustra u Ahuri mazdao, to su vidjeli drevni narodi, i odatle vama uvjerenje da je priča o Isusu iz Nazareta “prepjev”. Nije, oni su, obzirom da su znali, čitali iz kozmosa što se ima dogoditi. Usput,  to se na raznim razinama i događalo. Ispričat ću vam jednom punu istinu o Horusu i Izidi te Ozirisu. Nema tu manipulacije, samo neshvaćanje evolucije 🙂  ukratko, njima imamo zahvaliti što nam je srce podijeljeno na dvije klijetke, i dvije pretklijetke. Znate kome je srce samo djelomično podijeljeno?  Gmazovima 🙂 dakle, onim lozama koje su se slijepo držale starog, a što se ne mijenja kvari se. u tom pogledu, Icke je u pravu.  Bez razdiobe srca, nema toplokrvnosti.

Sažimanje i silazak na ove naše niske grane, to je bila prava i prva muka. Ono na van je odraz toga, prvo duhovna stvarnost, pa se onda manifestira u ovoj. Da Krist nije sišao, stalo bi gibanje atoma, upali bi u posvemašnju materijalizaciju…kalcifikaciju. Krv je morala kapnuti na zemlju, jer je u krvi sadržano Jastvo. Njegovo Jastvo se spojilo sa onim Zemlje. Zato ga mogu iskusiti kao stvarnog, jer više ne djeluje sa sunca, nego je u eteru Zemlje, gdje sam i ja i vi.

Breterijanci su oni koji jedu njegovo tijelo i piju njegovu krv, jer se hrane i napajaju iz etera. Nekoć su to bili sungazeri, dok je Krist još djelovao sa sunca. Sada je na suncu arhanđeo Mihael (I sva sila bića, ali on rukovodi). Najniži oblik “konzumiranja” Krista, dakle, Duha bilo bi jesti plodove zemlje i piti vodu. Ništa peći, mrcvariti…onako kako jest, tako pojesti.

Tko je vješt, u ovoj slici mu je puno rečeno: krajnji zapad je ahriman, krajnji istok, lucifer. Kristov impuls je balans. Nema tu borbe, iz pozicije Kristove svijesti, jer, da lucifer nije obrazovao Istok u težnji da pobjegne iz materijalnog svijeta kroz yogu i meditaciju, nikada u meni ne bi postojala duhovna klima koja je kadra pojmiti Misterij na golgoti. Također, da zapad nije ahrimanički hladan, racionalan i odan nepokolebljivoj logici, nikada ne bih mogao shvatiti zašto je ispravno slijediti Krista, a tada ne bih mogao usmjeriti svoju volju, da uistinu to i zaživim. Sjetite se, racionalnim rimljanima nikako nije išlo u glavu zašto žele razapeti tog čovjeka. Oprao je Pilat ruke. Rim se počeo diviti Kristu, sa vremenom.

Prema svemu iznesenom, shvaćate li zašto je “protiv zla se treba boriti”, recimo, posve apstraktno, kada iza toga ne stoji Znanje? Zato sam i napisao mladom čovjeku da apstrahira, jer govori iz pozicije usvojenih pojmova. To nije isto što i Znanje.

Evo, recimo, zašto ne govorim sotona, nego ahriman i lucifer? Zato što je sotona, biće daleko više hijerarhije. On spada u Arhaje, dok su luciferička i ahrimanička, bića anđeoskog zbora. Pa ipak, svi su pozicionirani kao smetnja evoluciji (sotonina prijetnja se manifestira kroz prijetnje nebeskih tijela da udare u Zemlju). I stoga, i luciferska i ahrimanička bića, tj. njihova djelovanja, možemo nazvati sotonizmom, jer im je ovaj nadređen. Pa ipak, mislite li da je isto nekako nejasno poimati sotonizam, i ovako sistematski poznavati zle utjecaje? Dokle god promatrate život sa materijalističkog stajališta, neće vam se otkriti tkanje života. Satkani smo od tog tkanja, odatle čitam 🙂

34 thoughts on “Tko sam ja/Ja?

  1. ervin poljak 21/01/2017 at 13:35

    svi prićaju o Isusu, a tko je faktički proveo vrijeme s njim? I kada toćno znam da sam prožiman duhom Božjim? Kako toćno spoznajem naklonjenost izvora s kojim sam u svrhu razmjene energije molitvom, mantrom, tjelesnom vježbom ušao u rezonanciju? Na što to sam se točno navezao?
    Karizmatici su vješti u induciranju fenomena kod čovijeka, i prvi neki doticaj sa finotvarnim, doživljaj,mentalna slika etc… automatski dobiva obilježje “Božjega”, “Božiji duh je prisutan i sve nas prožima koji smo skupljeni ovdje…” Teško mi je pisati o tome. Tu se nađu pojedinci koji ostavljaju dojam da su maltene djelili stol sa Isusom Kristom na zadnjoj večeri, ja ne kužim kako se fenomenologija i jedno vlastito, individualno iskustvo može staviti u skoro pa dogmatične okvire, a pun ku… toga je jednostavno načitano, iz raznih izvora, ili je netko imao nadprirodna iskustva u nekim seansama i meditativnim stanjima, ili je netko nako duge faze ateizma naletio na majstore obmane, tzv. karizmatike i sad odjednom isijava svijetlo prosvjetljenih, itd itd… Svi ti putevi su dobri, ali za svakoga u individualnom smislu, da bi došao do spoznaje..ili možda ne… Čim poćinje “uvjeravanje”, kreće dihotomija, ajme. A tko sam ja da netkome pričam o Isusu Kristu? Od kod meni znanje, spoznaja? Ma nemam poima dragi ljudi, i nema potrebe za manipulacijom. Sve je toliko zakovitlano, da je naj jednostavnije odabrati neku stranu u ovoj hegelijanskoj pizdariji od predstave. Polarizacija na djelu, dizanje emocija – pravi vjernici, krivi vjernici, tko smo mi da sudimo našem bližnjemu? Ako bi se ja nazivo krščaninom, onda bi mi trebalo biti jasno što mi je temelj mog krščanstva, a to je Isus Krist, to je esenca govora na gori, to je djelo, to je empatija za svaki oblik života… I tu je prisutno srce, a ne um. Um ću opijati riječima i rečenicama, tako sebe držati u toj dihotomiji dobrog i lošeg, jer ću svako dobronamjerno uputstvo uspjeti relativirati i stavljati u kontekst moga vlastitog modela sagledavanja stvarnosti (vojni ordinarijat vs. 5. Božje zapovjedi, vegetarijanstvo itd…). Rečenice su podležne uredništvu i samim time uvijek ovisne o stanju svjesti čovjeka koji stvara zapise. Lijepo je ako neke od rečenica uspiju dotaknuti i potaknuti srce čitatelja, bez namjere hipnoze, čisto i snažno… Manje lijepote leži u onoj vrsti suptilne manipulacije, a majstori iste, koji su prožimani Loyolinim zloduhom da to tako nazovem, i te kako kuhaju i truju na veliko… Iz svijesti preko srca proizlazi duboki osječaj za svoga bližnjega i sve oblike života oko sebe, a sve to potiće na djelovanje, i tu se po mom nekom shvaćanju dobro može vidjeti tko se iskonski drži svoje “vjere”, jer će malo pisati, još manje pričati a najviše bezuvjetno djelovati u sadašnjem trenutku… Zaista mislim da je sve ostalo opet na razini umne masturbacije, samo zamjenimo sadržaje i forme, a procesi ostaju isti…(ovo je sve upućeno meni, kao kritika samom sebi). I što više blebetam o vjeri, religiji, Bogu, to više sebe (um) uslojavam lijepim toplim pokrivačima od merino-vune u ovoj nemilosrdnoj zimskoj tami, i svaki dodatni sloj topline mi mic po mic otežuje daljnje kretanje ka toplom “domu”….ajme (ispričavam se na gastarbajterskom jezičnom i ostalom hendikepu)… svako dobro želim, ervin

  2. ervin poljak 21/01/2017 at 11:22

    Deus, hvala na trudu, pisanju i djeljenju uvida. Puno toga se se poklapa sa izlaganjima nekih od tzv. prakrščanskih smjerova/učenja (Anita Wolf, Gabriele Wittek). Meni u svemu samo nije jasno (ja sno, hahaha) sljedeće…ako je se Otac svemoguči spustio na zemlju utjelovljen u Isusu Kristu, prema službenoj nauci rimokatoličkog kulta mrtvih, zašto je Krist na Golgoti izrekao onu slavnu “Oče, zašto si me ostavio?”. Da li postoji kakvo istraživanje o vjerodostojnosti Biblije? Ovo pitam, jer me svako malo neš u tom smjeru zaintrigira, a vidim kako puno ljudi svako malo koristi neke citate iz Biblije. Rijeć ima duboki značaj, a manipulacija riječima je sveprisutna, to sam bar ovdje, u okviru kontrole uma uspjeo nekako spoznati, tako da me to zaista zanima. Svako dobro, ervin

    • deus 21/01/2017 at 14:09

      Ervine, molim te, ako ti nije problem, javi mi se na mail waiptah@gmail.com. daleko mi je lakse preko maila tipkati, jer mogu i na comp. Imam neapdejtani browser, pa ne mogu preko compa ovdje tipkati 🙂

  3. deus 20/01/2017 at 16:23

    Evo dobra slika: kada vi mene uvjeravate i nesto mi objasnjavate, to je kao da mi netko krene objasnjavati da nije moguce biti zdrav i jak, a ne jede meso, a ja zdraviji i jaci nego sam bio dok sam ga jeo. Kakvog smisla ima njegova terminologija, poznavanje probave i brdo brojki i postotaka koji ukazuju da to nije moguce, kada ja ziv, zdrav i jak stojim kao dokaz? I necu to prestati biti, jer se vas puno slaze sa brojkama i time da bih trebao biti bolestan i mrtav 🙂 puno vam je receno ovime 🙂

    • ervin poljak 21/01/2017 at 11:33

      …slažem se, i potvrđujem temeljom vlastitog iskustva. A naj zanimljivije postane kada osjetiš iskonsku znatiželju od čovjeka kojeg to zanima jer osjeća da mu vladavina guzice nad srcem polako propada, tako da ne ide u sukob kako bi opravdao svoju savjest brojkama i poznavanjem sustava probave… A tu je Toma Akvinski učinio veliki posao za kult mrtvih, time što je degradirao duše životinja….

  4. deus 20/01/2017 at 15:06

    Btw, mani, grijesis glede motiva. Ne trebam basu potvrdiu, ne umujem, pa znam da znam, um je nesiguran i treba feedback. Prirodno je, pak, da covjek zeli dijeliti od obilja i radosti. Kao sto mu je, prirodno i zao kada to padne na gluhe usi:) tocno je, kontrola uma. No, smisao je da vas kontrolira um=svjetlonosa=lucifer:)

  5. deus 20/01/2017 at 14:22

    PIsao sam bec 2 poduza odgovora, tebi pobuce, i izbrisali se, spletom okolnosti, mob se stilta:) kratko, posve trezveno i jasno: napisat cu tekst gdje cu gledati pribliziti sto vam svima promice. Vi umujete, ja ne umujem. Nitko se, niti jednom rjecju nije osvrnuo na saadrzaj teksta, nego na nomenklaturu, dakle, uvjetovano ste. Ostaviti se uvjetovanosti, ne znaci samo nagazoti ono sto ti pase, nego se ostaviti sve uvjetovanosti:) ne pisem kao sto pisete vi, mego vam pise Bog unutar mene. Mom covjeku smeta kada uporno Krista u meni, kojeg osjecam kao zivog u sebi prozivate fikcijom. Cinite to, kao i oni koji su ha razapeli, zato sto vam se ne svidja sto valja ostaviti SVE materijalno, ako hocete zivjeti duhovno. Duh niti ne razmatrate, samo psihu 🙂 dragi pbuce, Hrvoje-Krist ti govori, osvrni se i nadji mi jednu rjec gdje se vi osvrcete na sadrzaj napisanog?:) a promaklo vam je svima da sam, sve cime se bavimo na zvonu istine i ovdje, proglasio prizemnim i sekundarnim 🙂 nitko nista od toga pobio nije. Djeca ste spram Duha iz kojeg vam pisem, zbilja. Lijepo sam rekao, konkretno, navedi mi gdje je opisan, makar ti mislio da je fikcija, primjer koji nosi moralno jasniju i sveobuhvatniju pouku, od Kristove? Zbilja, valja ostaviti SVE, i poci za njime. Naravno da mom covjeku smeta, kada mog Boga razvlacite i pogrdjujete. Ne shvacate to, ali procitaj tekstove bez uvjetovanosti, i bit ce ti jasnije. Ne mozete vi, iz pozicije uma, mene u ista uvjeriti, jer je moja perspektiva daleko ponad vase. Je, znam, bahato zvuci, ali da si na mom mjestu, shvatio bi da je istina, a ego baziran na psihi, taj je koji se oholi. Sto ja govorim i sto vi govorite, prividno je isto, jer koristimo iste rijeci. Procitaj valjano, pa sudi:) ako uspijem, sve cu zaokruziti u knjizicu, i objaviti u pdf-u. Na taj nacin se covjek, kojeg uporno gadjate i koji jest istovjetan vama, osim sto se posve pokorio bozanskom u sebi, distancira, i citaoc se mora izboriti sam sa nesuglasicama. Ja svjedocim istinu, koju sam DOZIVIO, i tome nema mjesta u kafanskim umovanjima, sto vi radite. Niti jednu uvredu ti ne zelim uputiti, samo sam umjetnicki slobodan, u svrhu jasnoce 🙂 pozdrav!

    • tgom 20/01/2017 at 15:25

      Gle, deus, nemožeš ti mene iz pozicije šizofrenije išta uvijeriti, jer je moja perspektiva daleko ponad tvoje. Znam da bahato zvuči ali da si na mom mjestu shvatio bi da je istina. Ja svjedocim istinu koju sam DOZIVIO, i toga nema mjesta u stanju šizofrenije. Niti ti ja želim niti jednu uvredu uputiti.

      • deus 20/01/2017 at 17:07

        Potkrjepljujes cime?:) sa postovanjem prema vjecnom u tebi, covjek ti je obican papak 🙂

  6. deus 19/01/2017 at 14:09

    Citam sto pisete, i svi gluposti pisete. Briga me sto MISLITE, jer vam ja iznosim DOZIVLJENO. Nitko nista osporio nije, samo se kacitee na nomenklaturu. Ovime cu vas sve lijepo pozdraviti, jer mi ne treba pisanje tekstova vise, a ovo je pogresan nacin za ikome prenijeti ista, jer ste dokolicari koji bezveze mudruju. Razmatrate samo psihu, pneumu nimalo. Ima vec dovoljno ljudi oko mene, kojima je jasno. A i da nema, opet isto. Hvala na gostoprimstvu, ionako od proljeca vise necu zivjeti tu, gdje imam struju. Zabavljajte se 🙂 ako su nekoga zbilja taknuli tekstovi, neka se javi na mail, koji sam opetovano ostavljao po komentarima. Lijep pozdrav, dobro budite 🙂

    • Pobuk 19/01/2017 at 19:34

      Deus drag si mi lik, koliko sam te upoznao preko starih tekstova i imas moje postovanje zbog ucinjenog koraka u svom zivotu. Ne mozes sada otici kada si nesto rekao da ces uciniti. Ovdje samo pokazujes da se ego boji smrti, boji se da ces ga odbaciti i “ubiti” zbog drugacijeg misljenja koje je mozda tocno. Sa ovim nacinom se ponasas kao pravi krscanin. Gledas druge duse kako ne sluze bogu kako bi trebalo po nauku crkve. Kao i An odbacujes sve druge mogucnosti i bojis se za tuđe duse pa uzimas pravo brinuti se o njima. Ovdje razmjenjujemo misljenja i iskustva a samskare ce svatko sam rijesavati jer nitko ih ne moze rijesiti osim nas samih. Da bi izasao iz ovog pakla moras umrijeti za zivota kako bi nakon smrti poceo zivjeti i mozda samo mozda se ne vratio ovdje ponovo na jos jednu igru. Duboko vjerovanje i skoro stvaranje simbioze sa likovima iz raznih prica stvara vezanost za ovaj svijet i kada umres ti likovi ce te cekati na vratima da ti pozele dobrodoslicu. Razmotrit ces zivot i sam ces suditi svom zivotu. Ako se ne varam negdje si spomenuo da nema reinkarnacije i da je to bauk. Ne bih se slozio s tom konstatacijom ako si to rekao. Crkva je prije imala reinkarnaciju u svojoj ponudi ali to je znacilo da vezanost nije potpuna jer covjek za zivota moze reci drugi put cu bolje a sada cu udrit brigu na volju jer kasno je za promjene. Kada imas ovaj zivot jedan jedini i poslije padas u crnilo ljutog-sretnog boga onda moras biti miran ka bubica da bi zavrijedio ulazak u njegov raj (opet moras nesto-uvjetuju te). Kada se rijesis vezanosti ovog svijeta, sagoris sve zemaljske zelje onda je ego napola mrtav. Onda pocinjes gledati u sebe jer tu su odgovori koje trazimo. Kako suptilno zar ne? Mislimo da su skriveni po cijelom svijetu a oni su nam ispred nosa.Josipa pjeva pjesmu: Drugi za te ovaj svijet grade s malo prave istine u tom. Pricaju ti price te I svaka ima svoj sretan kraj al presucuju da taj svijet krade bas tvog sunca sjaj. Jedna mladost jedan san srece al do nje jos dalek dug je put” Stoga ostani dok jos mozes i nemoj se okruziti samo sa onima koji ti govore kako si dobar, pametan, velik i jak. Oni ce te umrtviti i otupiti ostricu za borbu koja slijedi. Uostalom vecina takvih mozda su samo pijavice koje sisu od onog koji nosi najvise svjetla jer i oni vjeruju da ce “pomoc” doci iz vana. Sa neba, a gle cuda, nebo je tiho, nitko ne jase na kocijama i ne donosi vjetrove promjena. Ti si vrijedan sugovornik i ostani do Nove godine kako kazes jer ako odes vjerovat cu da si pricao iz astrala nesto “naruceno”, nesto “nauceno”. Pozdravljam te (h)rvoje

  7. Pobuk 18/01/2017 at 21:37

    Deus i an o cemu vi ljudi pricate? Uzivili ste se u fiktivne likove iz biblije koje citirajuci izreke nekakvih likova pricate o duhovnosti. Ovo me podsjeca na vjerske fanatike koji velicaju biblijskog boga do te mjere da se naoruzavaju u zajednici kojoj zive. Kult.

    • an 18/01/2017 at 23:47

      Pobuk
      Poslušaj moj savjet: ne govori religioznim ljudima da su im bogovi fiktivni likovi. U najmanju ruku, kod njih ispadaš vjerski hendikep. Svi vjernici bilo koje vjere znaju da u NEŠTO DUHOVNO-NEKU OSOBNOST vjeruju, samo se trve oko toga da je to nešto/netko, njihovo, taj Najveći Bog. A ako i posumnjaju da nije, onda znaju da je to neko mračno duhovno biće, da su fulali duhovnu adresu. Ali nitko od njih ne sumnja da to nešto nije netko.(Osim naravno onih koji namaju ni sami pojma što rade u religiji pa skaču po religijama).

  8. mani 18/01/2017 at 17:37

    Deuse, zanimljivi su ti tekstovi i pohvalno je koliko si vremena utrosio da bi sebi i ostalima pojasnio istinu kakvom je ti vidis. Ipak, neke stvari koje su djeci instinktivno jasne ti kao da ne shvacas- a nazivas se prosvijetljenim i slobodnim. Slobodnom covjeku nije uvijek vazno da je bas on u pravu, nece imati potrebu nasiroko poducavati nekog ako taj netko nije nasiroko otvoren za primanje tog znanja, poslusati ce ljude koji mu proturijece i nece se imati potrebe boriti s njima pogotovo ne uvjeravanjem da moraju ucit kako bi ga razumjeli i jos mnogo mnogo toga. Ego je jos uvijek prepreka tvojem putu ka slobodi a to ti kazem samo zato sto ti pokusavas ljude uciti istini,inace nebi. U zucnoj raspravi neuzvracanje je znak slobode. Sretno deus!

    • Pobuk 19/01/2017 at 09:32

      An to je kao da kazes nemoj ukazivati na problem jer ce se covjek naljutiti. Zasto bi vjernik uopce me etikirao kao hendikepiranog? Pa to onda govori samo o misliocu. Sve religije svijeta su napravljene da porobe dusu pa onda skakanje kroz vjere je odlazak iz zatvora u zatvor. Igrom slucaja citiras krscanskog boga jer si se rodila u takvom okruzenju. Ti vjerujes i to je sve. Nema spoznaje boga jer vjerujes u nesto limitirano koje je “vladar” ovog Logosa. Tvoj i moj a i svaciji Bog tj. bolje reci Kreator ili Sve Sto Je je iznad ovih bogova (sa malim b). On ne mjenja misljenje ili raspolozenje kako pricate ti i deus, On ne kaznjava pa nagrađuje, On ne tjesi pa kudi. Biblija vjerojatno ima prava duhovna ucenja jer da je lazna u potpunosti ne bi mogla drzati vodu ali je u globalu limitirana. Kada u cistu vodu bacis prljavstinu voda vise ne moze biti cista niti se procistiti, tad imas samo prljavstinu. Teziti Svemu Sto Je dolazis kroz iskustvo a ne vjerovanje. Covjek je napravljen kao preslika boga kaze knjiga ali kako to kad Sve Sto Je nema oblik? Sve i nista. Uostalom ako crkva nesto spominje kao takvo i koristi se time sama ispravnost toga dovedena je u pitanje i treba oprezno baratati sa “informacijom”

      • dražen 19/01/2017 at 12:50

        Ovo mi se jako sviđa i Pobuk je ovdje pogodio u centar. Jako jasno i trezveno napisano da svatko može razumjeti, što nemogu reći za sve ostale.

  9. deus 18/01/2017 at 08:58

    Nije li krstitelj rekao da on krsti vodom, a dolazi jaci koji ce vatrom i Duhom krstiti? Nisa li u prvom tekstu opisao upravo vatreno krstenje? I napomenuo da je starije od religioznog krscanstva, kao takvo? U biti,vrijedi isto sto i za istocnjake: nije da krivo govoris, ali to su rjeci samo. Treba biti up to date sa zivim Kristom. I, oprostit ces, Krist je napravio djelo, u maslinskom vrtu se posve pocovjecio. Kao sto rekoh, bilo je to vazno, jer je u krvi Jastvo, a krv se morala sa zemljom spojiti 🙂 takodjer, trebao je biti covjekom jer je jedino tako iskustvo moglo ostati zapisano, da nama bude dostupno. Isus je, svet covjek, ali covjek. Tada prvi, a danas svi imamo taj kapacitet.

    • dražen 19/01/2017 at 13:00

      Krst-štenje po svojem značenju je stavljanje na krst. Krst-šćanstvo je kolektivna svijest postavljena na krst, ili po naški na križ. Prema mnogim rječnicima križ je simbol smrti, što se i potvrđuje u jeziku kao “prekrižiti nekoga”, “raskrstiti sa nečim” i sl. Sami čin krštenja je postavljanje križa na čelo naivnog primatelja. Isus je i dan danas mrtav na križu u dva kapaciteta – kao sin božji i kao sin čovječji što je dokaz da je bogo-čovjek ili čovjeko-bog mrtav u ovom dominantnom sistemu krst-šćanstva. To naravno nije niti može biti istina, ali mi igramo tu igru neznaući da je igramo pa tako postaje i ko fol stvarna. Stoga jednostavno nemogu prihvatiti nikakvo kršćanstvo, kršćane i krst-štenja. Etimološki riječ kreten (cretin) dolazi od vulgarnog latinskog kristijanus što značo kršćanin. Dakle molim te ili promjeni terminologiju i odveži već jednom isusa krista od kršćanstva, ili napravi nešto.

  10. deus 18/01/2017 at 08:27

    O.k An, a sada cu ti pokazati kako ne shvacas, nego si zapela: o cemu ja pisem nego o onome sto Krist zahtjeva? I uporno o tome, dakle, jasno mi je da to od covjeka trazi daleko vise od pukog salabajzanja po duhovnosti. Ti se, u biti, bunis na tehnicke detalje koji se razlikuju od onoga kako si ti naucila/nastrebala. Ne zelim vrijedjati, nego biti jasan 🙂 nasa ostavstina je ona cijelog svijeta, sto nije u redu sa time? Krstenje kojim se krscani danas krste, isprazna je gesta, i ne oznacava te pecatom: mnogi od vas ce, u onaj dan govoritu, ucitelju, ucitelju! Reci cu im, odlazite, ne poznajem vas, jer niste vrsili DJELA…to je apropo onih koji se samo nazivaju krscanima i krste se vodom. 2 milijarde je onih koji se krscanima nazivaju i iscitavaju stalno bibliju, pa vidi na sta lici sve to. Po plodovima se stabla znaju, zalud prica 🙂

  11. an 17/01/2017 at 18:05

    Da, to je ono Pavlovo “ja svakoga dana mrem.” Duša se treba odlijepiti od svijeta, i sakriti u Bogu/duhu, ne izlaziti vani iz toga pokrivača/autoriteta. “Ja sam pobijedio svijet” (a mi sa njim.)
    Ali svijet nas mami vani, preplaši nas pa mu damo vlast, imamo jake želje pa idemo ispred Boga (U2 “Desaire”) (Ja ne činim ništa drugo nego mi Otac kaže.-otprilike, Isus), ili volimo nekoga više nego Boga i idemo za tim emocijama van.
    Nije stvar u tome da mi idemo u duhovno, istok je primjer toga. Nego da idemo u istinsko duhovno. Da stavimo stopalo na čvrstu zemlju u duhovnom svijetu. Zato kaže Biblija “Ako misliš da stojiš pazi da ne padneš.” Odnosno dobro preispitajmo svoju duhovnost: to su vrlo pimplave stvari. Spajati istok i kršćanstvo je vrlo, vrlo, osjetljiva stvar. Reinkarnacija npr. na istoku je imperativ-stav, u kršćanstvu nema osnove. Da li to znači da ne postoji? Pa ne. Nego Bog prati biblijom svoj narod, a njegov narod se ne reinkarnira, nije u đavolskoj vlasti. “Jednom je umrijeti, potom sud.”Biblija. Kršćanin u sebi ima “zalog duha”, potvrdu pripadnosti Bogu, pečat Božji, a mračni duhovni svijet ovaj duh ne može podnijeti. “Mrzak je pravednik opakome.” Niti sam taj Duh može podnijeti da bude u mračnom kraljevstvu. Oni su isključivi jedan prema drugome. “Što ima Bog sa Belijarom”(otprilike). svojevremeno sam negirala postojanje reinkarnacije, ali sam dobivala opomene duhovne, tako da sada sam oprezna sa tim. Ali ona je dio poganskog svijeta. Ali ono što još ne razumijem – da li kršćani njome mogu biti prevareni, odvedeni u nju?
    Mislim da je odgovor oko ovoga: ovisi koliko duboko smo prigrlili Riječ Božju. Ako je tako duboko da “ni u snu”- a mislim ovu izreku doslovno, ne odustajemo od nje, onda čini se da smo sigurni.

    • deus 17/01/2017 at 18:34

      Ja bih rekao da je krscanstvo staro koliko i covjecanstvo, jer je Krist oduvijek pratio razvoj covjecanstva. Karmu je takodjer Krist ustanovio, zato i jest bio u poziciji “otpustiti dugove”, jer su bolesti, dobrim dijelom posljedice karme. Dotaknut cu se toga nadalje. Reinkarnacija je fakat, ali ne na nacin kako istok naucava. Nismo bili puz nikada. Niti je Hitler sada insekt. To je proizvoljno zakljucivanje. Nema poganstine, samo evolucije. Svaki narod je imao zadatak, i sve je integrirano u nama. Mnoga su duhovna vodstva kroz povijest, i sva su validna. Krist je najveci, i spustio se kada se do covjeka vise nije moglo doprijeti drugacije. Do tada, komunicirao je preko avatara, ili iniciranih, kao sto je bio Zaratustra.

    • Damir 17/01/2017 at 18:44

      Kod spomena tzv. pogana, odmah mi pada na pamet relacija između njih i onih koji se vole nazivati kršćanima, pa tako imam dojam i gotovo sam uvjeren, da tzv. kršćani, od Konstantina pa nadalje, poganima nisu niti do koljena u duhovnom smislu.

      • deus 17/01/2017 at 18:54

        Damire, slazem se. Krscanstvo znaci ispravno se pozicionirati evolucijski, i djelovati progresivno. I Budha je bio krscanin, budizam je naknadno ekstrapoliran 🙂

    • an 17/01/2017 at 20:33

      Miješate Krista i Božjega duha. Buda je na kraju rekao “Ja još uvijek ne znam što je istina.” Ako nije znao ŠTO je istina, onda nije još više znao ni onoga TKO je istina “Ja sam put, istina i život”. pa kako bi mogao biti kršćanin. Dalje Isus se skrivao kroz Stari Zavjet, a i na početku Novoga, sve dok “nije došao njegov čas”. Bio je sakriven i od anđela kojima je bila tajna njegovo otkupljenje čovjeka. Daakle, nisu oni bili kršćani, dapače čak i Božji narod se zvao sluge Božje, a ne kršćani niti djeca Božja kao u Novom Zavjetu. Vi dosta miješate termine Konstantinovi kršćani – to je izraz za religiozne kršćane, odnosno , starozavjetne farizeje, za razliku od onih koji imaju Duha.
      Vi govorite o duhu Božjem dakle, a on je na cijelom svijetu prisutan, ide kako ide, kome hoće, kada hoće, vjernici-nevjernici – on ima svoju volju dakle, termini i podjele – to njega previše ne tangira.I prije i sada. A kršćanstvo ima učenje, pravila, odnose, duha koji nam daje pečat kao njegovo vlasništvo, i tu nema reinkarnacije, OSIM MOŽDA, ako nas prevari , ne pazimo u dubini.Teško je ovo ovako objasniti.

      • deus 17/01/2017 at 22:10

        Mislim da ne mijesam nista, sve mi je bistro.rekao bih da te muci ekskluzivnost nauka kojem si naklonjena. Nastavit cu u tekstovima, pa mozda sine. Ja sam ovdje dosao iz pozicije posvemasnje nesklonosti pojmu krscanstvo. Napustio sam samostan duboko razocaran. Nego, i tebi promice cjeloviti zor na evoluciju. Poganstvo je pojam koji se po meni, koristi za bezboznike, ne za one na drugoj evolucijskoj poziciji, ali opet, duboko duhovne. Krscani, sluzbeni, poganima bi nazvali i one koji su prvi transsupstanciju prakticirali, a onda u misi uprizoruju upravo to. Naravno, danas transsupstanciju u sebi trebamo ciniti, ne izvanjski. Krstenje je, takodjer, daleko starije od krscanatva koje znamo. Ne trebamo mi niti jednu od tih praksi vise ponavljati na van, ali nece nam biti jasan vlastiti razvoj dok ne pojmimo od cega smo sazdani, a nismo sazdani samo na bliskom istoku. Cijela zemlja je organizam; mi tvorimo organizam covjecanstva. Nemogu svi vrsiti funkciju srca, netko je morao i bubreg biti. Ne moze se biti u Duhu i pripadati icemu, ako mene pitas. Ili sam cjelovit, ili nisam, pa neka to netko zove kako hoce, mene je tako Krist poucio, ne krscani. Ako te to muci: da, u konacnici ce ga svi spoznati, ali ne, nece se svi u tom procesu pokrstiti u krscane. Govorim o Kristu kojeg se spoznaje, a ne onog koji se naucava.

        • an 17/01/2017 at 22:50

          Miješaš Deus, vrlo miješaš stvari. Isus je Isus. I kada je ivan Krstitelj razmišljao kao ti i rekao mu nešto kao :Vidim tko si i koliko si veći od mene, tko sam onda ja da tebe krstim? Isus mu je rekao da čine, njih oboje, sve po redu i pravilu. I krstio ga je. Isus je bio sin Božji, Ivan – sluga Božji, a krstio je Isusa. Isus je rekao : Tko uzvjeruje i krsti se spasit će se…Ja sam vrata ovcama…. tko ne dolazi kroz mene, lopov je…Nitko ne postavi pravog temelja osim Isus Krist…On je JEDINI put…
          Kršćanstvo je ISKLJUČIVO. Tu nema priče. Ali Duh Božji spaja ljude na mnogim nivoima, ali u suštini kada trebaju priznati Boga-vrhovni autoritet, svi oni – pitanje je-koga će izabrati. I to je onda to.
          Dakle ako pričamo o Isusu , pričamo o pravilima kroz njegove riječi.Tko ih ne drži, nema Isusa. Ali može imati Duha ( težiti poštenju, slobodi…) ALI!!! Duh ne spašava!!!!(po njemu smo sluge, dobre loše…) Isus spašava!!!!(po njemu smo djeca Božja). ALI!! Duh vodi do Isusa koji spašava i ako se ne opiremo,, imamo otvoren um, srce, mi ćemo i prihvatiti taj Put-Isusa.

          • deus 17/01/2017 at 23:20

            Pardon, jasniji cu biti: do ovdje sam dosao, a ne ovdje sam dosao:) nisam sklon nauku, nego zivom Kristu. Mozda vam promice, ali ja ne prepricavam knjige, svjedocim vam na osnovu dozivljenog, rasvjetljenog, obznanjenog. Kao sto rekoh, citam vlastito tkanje i uporno govorim da nesto poput ovoga tesko da ste citali, barem u neposrednom vremenu i prostoru. Ne treba mi nicija potvrda, demanti, dapace, ako mi nesto promice. Osim toga, znam srednjoskolca kojem je sve ovo pitko. Uz njega i jednu zenu i nekoliko muskaraca, dakle, nije nejasno. Najcesce spoticanje je kada je netko ekskluzvno oslonjen na neki nauk. Nisam niti ocekivao da ce svima sjesti 🙂 zato jer ljudi, koliko god se bunili, prvo gledaju izvanjsku formu. Naravno da ce svi nositi Njegov pecat, ali krscani ne posjeduju taj pecat, i obzirom da je to duhovna kategorija, zasto ti je bitno zadovoljiti svjetovnu?:) i ne isusa, Krista.Isus je covjek, Krist je Bog. Poanta je da budem Hrvoje-Krist, a ne sljedbenik nekih religija. To jest put u Istini, ka zivotu. Kao sto svima moze biti jasno, nisu glavari svecenicki zidovski gadovi,isti tretman bi Kristimao sa bilo kojom religijom. Zar se to ne vidi kroz povijest?

          • an 18/01/2017 at 00:14

            I ja pričam isto o religijama, ali govorim postoji forma i norma i u Kristu, baš kao što postoji forma i norma za brak. Jer jedan odnos je zapravo slika drugog. A život po duhu je u osnovi život za samca, ali duh ne spašava dušu. Vodi je i oplemenljuje…ali ne spašava. To čini samo Krist, onaj koji je Isus dakle prvorođeni, i koji je odradio žrtvu za nas. Nije duh, nego Isus.

          • tgom 18/01/2017 at 16:34

            Isus je dao doznanja da je bog i zbog toga su ga židovi išli kamenovati zato što je bogohulio, on im je odgovorio: zar ne piše u vašem zakonu: “vi ste bogovi”.
            lijepo piše King James bible John chapter 10, znači Ivan poglavlje 10. Naš prijevod biblije je dosta loš. Možda ti teolog,svećenik može dobro objasniti taj dio.

          • an 18/01/2017 at 19:06

            ma i ja to držim tako.

  12. deus 17/01/2017 at 08:19

    An, tebi ce ova terminologija biti jasna: dusa, ovakva kakvu trenutno imamo, dio je kozmosa pada. Samo natculno u odnosu na nasa cula. Dusevni svijet se naslanja na ovaj koji vidimo. Cisti duhovni svijet je ponad onog gdje odlazimo kada umremo i cekamo reinkarnaciju 🙂 7 je razina pada, i valja usvojiti 7 Kristovih vrlina da bi se covjek, pa i njegova dusa, uspeli do duhovnog svijeta 🙂

  13. deus 17/01/2017 at 08:08

    Je an. Naveo sam i koji su uvjeti za spasenje duse:) dusa kao takva, duhovno je tijelo, ajmo tako reci. Inace, kroz ovu fazu evolucije, i fizicko se tijelo ima produhoviti i uzdignuti, tako i etersko i astralno/dusa 🙂 krkc, pusim travu, katkada gljive. Njegujem ja i shamansku ostavstinu u sebi 😉

  14. an 17/01/2017 at 02:46

    Za zamisliti s na nekim stvarima…
    “Nakon smrti, prvo se raspada fizičko tijelo, nešto nakon toga etersko (sa time da se u “sjemenu” zadrži esencija, stečeno kroz evolucijski put), zatim duša ili astralno tijelo, također, sjeme ostaje.”

    Spasenje DUŠE.

  15. Krkc 16/01/2017 at 23:49

    s ćime se drogiraš?

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.