Tjelesnost i duhovnost ili beznačajnost i značaj

bodymind„Samo onaj tko razmišlja (spoznaje) na sebi svojstven nači,  uopće misli (spoznaje) . Svi ostali ne misle, oni samo ponavljaju tuđe misli.“

Jedan običan i prost čovjek je često ponavljao, ali ga nitko nije slušao: „Čuvaj se i materijalista i duhovnjaka! Kloni ih se kao kuge, tih izvora lažne dvojnosti! Drž’ se energetskih fenomenologa, onih kojima je materija i duh jedno, za koje postoji samo energija svjesna same sebe!“

Da li vas je nekad netko pokušao uvrijediti i poniziti nazvavši vas materijalistom? Da li je pritom uspio? Vaša reakcija na to pitanje je lakmus papir vašeg tjelesno-energetskog shvaćanja sebe i univerzuma.

Jedan beznačajan čovjek, kojeg unatoč tome jako cijenim, jednom je rekao da je svaki čovjek strani agent (kao oni normalni građani-birači, koji se u filmu Matrix 2/3, pretvaraju u agente), ukoliko nije raskrinkao i otjerao um, tog stranog agenta unutar sebe. Takvi građani (spavači) su dio jednog nevidljivog energetskog tijela (egregora), koji po potrebi u datom trenutku od njih radi alatku/oružje na daljinsko upravljanje.

Ni cijela zapadna mistična tradicija, uključujući Kabalu sa svojom jednadžbom “Keter (1, kruna) je Malkuth (10, kraljevstvo, raj) i Malkuth je Keter”, niti vitezovi okruglog stola sa svojom tajnom svetog Grala, pa sve do već sto godina stare spoznaje kvantne fizike, nije uspjela istisnuti ideologiju dualizma-romantike, ne samo na civilizacijskom nivou, već i na nivou svakodnevnog diskurza “prosvjetljenih” duhovnjaka današnjice. Na tom primjeru je vidljivo, kolika je važnost rada na sebi, tj. rada na svakoj stanici ponaosob i njihovog oslobađanja od virusa globalnog egregora romantike.

Tijelo nije hardware i svjest nije sofware. Uspoređivanje fenomena života sa 0-1 1-0 dualizmom kompjutera je jedan od najboljih pokazatelja nerazumjevanja i ne-osjećanja fenomena tijela i svijesti, te njihovog srozavanja iz bio-high-tech-a u small talk laprdanje. Upotreba takve i slične terminologije je direktni podsticaj trendu transhumanizma, koji nezadrživo osvaja svijet. Dok se na općem nivou ne razluči razlika između svjesti (percepcija) i uma (alat za prepoznavanje i vrijednosno razvrstavanje značenja, dobra i zla), redovito ćemo upadati u zamku da svijest identificiramo sa umom i preko njega sa programom, a čudo fizičko-energetskog tijela sa mašinom.

Um nije niti viši-vredniji od tijela, niti vlada tijelom. Pokušajmo za trenutak biti trezveni. Tko je primaran? Mogu li misliti bez tijela? Ne! Mogu li biti tjelesan, a da pritom ne mislim? Naravno i blažen bio! Tijelo treba um onoliko koliko Bog treba crkvu.

U našu podsvijest (fizičko-energetsko tijelo) još nije prodrla spoznaj, da je suština materije energija  i da je temelj energetskog tijela upravo fizičko-energetsko tijelo. Pokušajmo posaditi biljku u zraku, odvojenu od zemlje. Isti je slučaj sa uobraženom pseudo-duhovnošću, kojoj ne treba ni tijelo, ni materija, ni ova čudesna zemljica.

Jezuiti su pseudo-religiozni dualizam čovjeka i boga (zemlja – nebo), vješto translatirali na područje nove religije (znanost), koja više odgovara današnjem duhu vremena (vidi astronomija, točka precesije i astrološko tumačenje) i prodali nam novi, drugačije zakukuljeni kartezijanski dualizam uma (duha) i tijela (mašine). Koliko dugo ćemo još robovati, tj. automatski (lijeno) preuzimati naređenja jezuitskog egregora prevare, samim tim što upotrebljavamo njegovu terminologiju i njegovo uopćeno značenje (zna se)?

Nadam se da ćemo u sve većem broju krenuti putem beznačajnosti, sistematski oduzimajući moć značenja iz naše društvene okoline i njenog odraza u nama samima, te dekonstruirati ovaj absurdni konstrukt dvojne laži. Iako nam kafanska nadmetanja (danas je to globala kafana interneta)  u poznavanju znakova daju osjećaj važnosti i učinkovitosti, ona su potpuno besmislena i na kraju krajeva neupotrebljiva u praksi, jer se pritom slijepo koriste znakovi čije pravo značenje i namjera nije poznata. Istovremeno upražnjavajući tu mentalnu gimnastiku, bivamo uvijek uskraćeni  za ono što je najvažnije, a to je tjelesno-svjesno iskustvo.

„Sveta“ matematika nas uči da su minus + minus = plus. Meni se čini da je naša romantična civilizacija, sa svojim medijima koji besramno lažu, podvaljuju i huškaju, to pravilo prevela u laž + laž = istina.  Kao rezultat tog medijskog bombardiranja smećem, naše društvo se podjelilo na one koji su realisti, koji  sami istražuju i misle, i oni koji realnost ignoriraju, tj. puštaju da drugi za njih misle i donose sudove. Ovi posljednji naivno vjeruju, da ih ignorancija/neznanje štiti od odgovornosti sudjelovanja u globalnom projektu „istine“, koja je nastala zbrajanjem dvije laži.

56 thoughts on “Tjelesnost i duhovnost ili beznačajnost i značaj

  1. TOVAR 31/10/2019 at 20:01
  2. TOVAR 31/10/2019 at 15:05

    FRA NE 01/09/2018 at 07:52
    Danas svijetom dominira kapitalističko društveno uređenje ? Svijetom oduvjek vlada kapitalističko uređenje samo nije niko kužnija do sada…..to je zato jer je eva nagovorila adama da registriraju obrt,i instaliraju fiskalnu kasu

    FRA NE 01/09/2018 at 08:21
    Neko bi pomislija da je to adam učinija radi eve,ne ,ne ,vidija je adam novoga audija na antimater iju,a eva je u šoping centru” stervej tu hevn” našla lipi kompletić,i postole na take posli toga je skoknila do dućana” vatre bezdana” kupit malo smjelijeg donjeg rublja da poslovni odnos učini zanimljivijim jasno je kako smo od smokvinog lista došli do udruženja krojačica Riturn tu d past ovce na nji vi ;*)

  3. zenfjaka 30/10/2019 at 23:05

    et jedan beznačajni gušt da se ne uvride ioni šta citiraju issu i ostale, bogu fala ….

    https://www.youtube.com/watch?v=LculGpTLKVs

    e:)

  4. istina 30/10/2019 at 21:48

    poštovani vlasnici i posjetioci !
    Što je istina ovih komentara ?
    Ovdi postojiš……..ako ti Dražen dozvoli.
    ………………………………………………………………..lipo je svojevremeno rekao da je ponosan na komentatore koji nikoga ne napadaju,ne vriđaju i korektno daju svoje mišljenje ne omalovažavajući.Promičimo nakanu pomaganja u razumijevanju svega ovoga što nam zuji oko mozga i svijesti težimo radosti svačijem napredku okanimo se prozivke i spočitavanja jer smo svi lipo upozoreni da se kulminacija zla približava-trebati ćemo jedni druge više nego i mislimo-priklonimo se promicanju harmonije
    -BUDI SPONA KOJA SPAJA A NE KOJA RAZDVAJA
    radije budimo u MIRU nego u pravu …..radost je veća u pomaganju i spoznaji ……..
    LJUBITE JEDNI DRUGE KAO ŠTO SAM VAS ja SVIH LJUBIO !
    nesebično daji da biš mogao primiti jer nitko od nas nezna što ga sutra čeka……jer…….poziv može stići u svakom trenutku

    • istina 30/10/2019 at 22:11

      nije zbog mene već primjera radi :
      Koprivnica svojevremeno,terasa na tamošnjem trgu vrime je marende i pauze ima onak oko 50-tak ljudi i dolazi sljepi mladić da prosi vođen mlađom ženom-nitko mu ništa ne dadne- uočim ga i čuh glas unutarnji…..primjeti ga, nedaj mu novac ali ga nahrani te učinim tako ustanem pozdravim ga i pitam dali je danas jeo-nisam odgovori i odvedem ga za stol pozovem poslužitelja on izabere hranu ja sve platim i poželim mu sretno ti dalje…………..
      (poanta je čuti taj unutarnji vodić kojeg svi imamo)

    • Melita 30/10/2019 at 23:43

      Lijepo ste to rekli barba. Ali ima jos i dalje….”ljubite svoje neprijatelje….”. I jos “…. blago siromasnima umom jer je njihovo kraljestvo nebesko…” ima i jos sto kaze….” knjizevnici i farizeji su kao okreceni grobovi…”
      Sad tek vidim kako sam dobro detektirala pitanje prepoznavanja stvarno duhovnih ljudi…..
      Bilo bi dobro napraviti jednu temu o fenomenu obostranog ili jednostranog oprastanja.

      • Melita 30/10/2019 at 23:51

        Apropos, ovo o oprastanju je glede one…” oprosti im jer neznaju sto cine”!

  5. Duh sa sekirom! 30/10/2019 at 20:42
  6. zenfjaka 30/10/2019 at 17:42

    nda ha ha, jel se ovo rimuje ? 🙂
    https://www.youtube.com/watch?v=Cr6YJHdwbmU

  7. TOVAR 30/10/2019 at 16:31
    • TOVAR 30/10/2019 at 09:54

      MATERIJALISTI baj nenad bego

      U razgovoru sa materijalistima ubra san da se oni najviše uvride kad in kažeš da su materijalisti. Promislija san da ako ih je sram šta su materijalisti, zašto onda ne postanu nesebični, plemeniti, velikodušni, zašto se ne posvete drugima, zašto se ne razvijaju intelektualno i duhovno…

      Onda san malo kroz priču to malo ispita i shvatija san ovo: oni za sebe iskreno misle da su nesebični, plemeniti, velikodušni, posvećeni drugima i u potpunosti razvijeni intelektualno i duhovno. I dok god su tako uzvišeni, mogu slobodno grabit sve za sebe, bit sebični do jaja, škrti, neprosvijećeni i duhovno retardirani.

      I ako in ukažeš da jedno govore a drugo čine, ti si u stvari u kurcu, kako moš bit tako zavidan na to šta su se oni snašli a ti nisi jer si nesposoban, tako ljubomoran šta ti nemaš ništa a oni imaju i svoje i tvoje. Ti si taj koji je loš, uskogrudan i duhovno zaostao. I u pravu su!

      Jer dok god su oni toliko nesebični, plemeniti, velikodušni i intelektualni, imaju pravo bit sebični, uskogrudni, škrti i glupi koliko god ih je volja.

      • zenfjaka 30/10/2019 at 11:09

        St ipe bi reka : Ponosim se svojim siromaštvom (materjalnim) jer sam do njega doša poštenim radom .

        • TOVAR 30/10/2019 at 15:57

          Bogataši su sposobni siromasi ;*)

  8. istina 30/10/2019 at 08:47

    eee ajde mi kaži
    ma ko to dili laži
    men’se čini
    da su ovdi svi fini
    i dok zuje laži
    nekoji ima da vridno traži
    te je prisutno i pravoga svita
    o kojem svjedoči i Melita
    čini se da ima tvrdu glavu ka stina
    i zapela i ona za istinaaaaaaaaaaa
    kojih ima na sve strane
    al nekima još u glavu ne stane
    čeka se da i njima svjest osvane
    stoga vrime je da se odabere strane
    al što se to nudi od prisutne Marijane?
    Ma dobra je i ona u duši
    samo ima nešto što je guši
    svjetlo će je stići i barijere da sruši
    ali i ostali mi s njom, gore uši.
    Zvonjavu triba čuti
    u dubini sebe svaki to i sluti.

    • istina 30/10/2019 at 08:59
    • Melita 30/10/2019 at 10:31

      Tko ne moze drugoga shvatiti
      u zivotu se mora malo nazad vratiti.
      Ni cvijece svud ne raste isto
      i za nekog je prljavo ono sto je cisto.
      Bitno je imas li mir i spokoj u dusi
      il te grijeh il kakva krivnja gusi.
      Na ovome svijetu duhovna su samo djeca
      i stari dalmatino na udicu sto peca.
      Za pokude i kritike nista on ne mari
      vec samo da s morem u srcu uredno ostari. ::–))))

      • istina 30/10/2019 at 12:10

        eh ti zbilja umiš čitati između…………reda……brava,brava,brava- ma baš lipo
        https://youtu.be/YrLk4vdY28Q

        • istina 30/10/2019 at 12:18

          Hallelujah (original 1984)
          Sad, čuo sam da postoji tajni akord
          Koji je David odsvirao, i svidje se to Gospodu
          Ali tebe baš i nije briga za glazbu, zar ne?
          Ide ovako
          Četvrti, peti
          Molski silazak, durski uspon
          Zatečeni kralj skladao je Aleluju

          Aleluja!
          Aleluja!
          Aleluja!
          Aleluja!

          Tvoja je vjera bila snažna, ali trebao si dokaz
          Vidio si ju kako se kupa na krovu
          Njezina ljepota i mjesečina bacili su te s trona
          Ona te vezala
          Za kuhinjsku stolicu
          Slomila ti je tron i odrezala ti je kosu
          I iz tvojih usana iščupala je Aleluju

          Aleluja!
          Aleluja!
          Aleluja!
          Aleluja!

          Kažeš, izgovorio sam Ime uzalud
          Ja čak ni ne znam Ime
          Ali da jesam, pa stvarno, što se to tebe tiče?
          Bljesak svjetla
          U svakoj je riječi
          Nije bitno koju si čuo
          Sveto ili pokvareno Aleluja

          Aleluja!
          Aleluja!
          Aleluja!
          Aleluja!

          Dao sam sve od sebe, nije to bilo puno
          Nisam mogao osjetiti, pa sam pokušao dotaknuti
          Rekao sam istinu, nisam vas došao obmanuti
          I mada je
          Sve pošlo po zlu
          Stat ću pred Gospodara Pjesme
          S ničim na svom jeziku, osim Aleluja

          Aleluja!
          Aleluja!
          Aleluja!
          Aleluja!
          https://lyricstranslate.com

  9. Melita 30/10/2019 at 07:58

    Izvrsna objava. Doista je vec bila nuzna. Stalno nas okruzuje ta lazna duhovnost koja se izvlaci iz arhive dualnog uma zarobljenog u programu matrixa. Pod duhovnost stalno se potpisuju pompozne manifestacije i teatralne predstave velikog rezisera – cistog ega. Sva je sreca da se duhovni ljudi (bolji je izraz visokosvijesni) lako mogu prepoznati po nekim vanjskim znakovima. Kao prvo duhovni ljudi nikad nista ne objasnjavaju, nikad nista ne dokazuju, nikog ne demantiraju niti koga ispravljaju. U indijskim Vedama bogovi se igraju, pjevaju, plesu, smiju se, vesele se….
    Nikad ne govore o duhovnosti. Oni je zive. Krscanska kultura svoju duhovnost izrazava kroz patnju, ljutnju, ego i religiju. Sva cetiri elementa upravo su najudaljenija od duhovnosti. Duhovan covjek drugacije govori, drugacije se ponasa, drugacije zraci, drugacije djeluje, drugacije se izrazava, drugacije od svega sto se nama prezentira pod duhovnost. Tako da Fernando to je to. Duhovnog covjeka prepoznajes na kilometre upravo po njegovoj energiji (jedinstvu duha i materije), po njegovoj lakoci pstojanja koju ti prenosi, po njegovoj zivotnoj radosti, po onom sto daje drugima. Cuvajte se laznih duhovnjaka i duhovnih laznjaka jezuitske providnosti.

    • an 30/10/2019 at 13:06

      Vidim da smatras da imas svoju, filozofiju- teologiju-duhovnost, kako god.
      Mozda mislis da si je konkretno , posteno, prezentirala, pa sada tu i tamo dodajes komentare koji se razumijevaju unutar iste.
      Ali, ja sam pratila sto pises, i bez sumnje sam zakljucila, da prezentiras nesto kao bosanski lonac.
      A pokusaj spajanje tih komponenti stvara ozbiljnu zbrku u glavi i poprilicno zilavo opiranje pokornosti tih komponenata osnovnim zakonima promisljanja.
      Pa sad ukoliko je to bio slucajni propust, a ne namjerno muljanje, zaista bih voljela da prezentiras svoju teologiju- filozofiju- duhovnjastvo, a sto bi bilo posteno od tebe i nuzno za shvatiti ijedan tvoj komentar, odnosno ijedan termin.

      Evo da stavimo to na osnovne temelje, buduci da je vecina tvoje pokazane teologije (…) negirajuce, ne afirmativno pokazana.

      1. Sto je po tebi duhovnost?
      2. Koje je vrhovno bice?
      3. Koliko je “to”, bice a koliko stvar?
      4. Pozicija covjeka unutar hijerarhije autoriteta u toj teologiji?
      5. Moralni aspekt teologije?
      6. U okvirima svjetskih folozofija- religija, koje mjesto zauzima, odnosno odnost tvoja religija.
      7. Zivot poslije smrti i odnos djela covjeka – u odnosu na zivot poslije smrti.
      8. Ima li ista poslije smrti.
      9. Duhovna bica?

      Kratko, recenica dvije. Pored svih komentara o ovako vaznim stvarima, bio bi red napisati abecedu i sifre razumijevaja tvojih izjava.

      • tanja 30/10/2019 at 14:49

        ali, tko si ti da tebi ona, ili bilo tko ovdje prezentira i opravdava bilo koji svoj stav, ideju, recenicu, misao?
        tko te postavio na mjesto nekakvog autoriteta, uciteljice, znalca koji ce pohvaliti, izgrditi, kazniti, odobriti?
        ja se ne sjecam da je itko od nas pristao na takav dogovor.

        • Melita 30/10/2019 at 16:29

          Citateljice An,
          primi na znanje da si ovdje samo citateljica, a komentatorica tek eventualno i to ako ti Drazen dozvoli.
          Doista neznam koji je tvoj problem niti me to zanima. Ono sto pouzdano i sigurno znam jest da ti ga ne moze nitko rijesiti osim tebe same. Za to ce biti potrebno da okrenes ogledalo od drugih prema sebi. Onaj tko te zbilja i stvarno ugrozava si ti sama i uzrok trebas traziti u sebi umjesto u drugima.

          • an 30/10/2019 at 17:22

            Dakle, iz prilozenog zakljucujem da nema ispecenog koncepta teologije-filozofije-duhovosti.

            Ima samo (od tebe): negiranja recenog od drugih, kokosarenja, bosanskog lonca, termina- cardak ni na nebu ni na zemlji, blagoglagoljivosti, duhovne “briznosti”, kavanske retorike (izbjegavam reci ulicke), udruzivanja radi pojacavanja “argumenta” sile, “duhovnjastva” bezumlja, emocionalizacije kao “validnog argumenta” dovoljnog samoga po sebi.

            Sve u svemu, tipicno “slijepac vodi slijepca” newage mermelade.
            Jasno uz prijetnju- svadom, krvnim neprijateljstvom, ako se upusti sa tobom u (naivni) pokusaj umne rasprave.
            Sto pametni izbjegavaju kao kugu.
            Osim ako im nije cilj- izloziti ruglo temeljnog i osnovnog politicki podobnog mentaliteta new agera. Osnove mentaliteta radilice (donjeg ropskog mentaliteta) antikristovog kraljevstva.

            Kao krscanki, meni je zabranjeno ulaziti u rasprave sa takvima, ima o tome tocan stih biblijski. A namirisem ih na kilometre, isto toliko i izbjegavam.Time je moje zrtvovanje da pokazem ono sto drugi fino izbjegavaju, jos i teze. Ali opravdano.

            ——-

            Jasno, uvijek i ja mogu pogrijesiti, recimo to teoretski sa ovom stvari, ali tragedija je u tome, da si ti u tome kojim apsurdnim slucajem i u pravu, sa ovim terminima koje koristis ne mozes adekvatno pokriti ni livadsko strasilo.

            Idemo sada – na svadu?
            Mozda ipak da sacekam da skupis “istomisljenike” pa da pobijedis po “stanju stvari”.

            ———–
            Ljudi drzite se razumskih normi a ne bezumlja. Duhovnost podlijeze razumnosti, odnosno razumskim operacijama, alatima….kako bi inace mogli provjeriti. Koje bi sanse imali pogoditi ispravnu stvar?

            Ovaj mentalitet koji pokazuju razne “Melite”, to je tipicni mentalitet zene posljednjeg vremena. Ovo zlo koje se desava prosla dva desetljeca, je njihov plod na svjetskoj vlasti.
            Bezumne, taste, osvjetoljubive, bez postovanja prema ikome i icemu dokazane vrijednosti, bez argumeta, histericne, kojotskog mentaliteta, sakrivene, pune duhovnosti – nicega suvislog, nespremne na posten odnos i dijalog…(Govorim o opcenito ovom mentalitetu na svjetskoj razini).
            Krvavom cijenom se ovo zlo maklo posljednjih godina sa svjetske vlasti, ali sada cuci, spremno da iskoci svaki tren. Opet.


            Rekla sam ti Melita. Za koju godinu imat ces zakone da vilama, grabljama…jurnes na ovakve i da ti svi pljescu. Za sada okani se rijeci.
            Jer rijec je mac. Istinita rijec. I ti nemas sanse protiv nje. Pitaj one sa viseg “politicki pogodnog mentaliteta tvoga svijeta”. Njima ne pada na pamet diskutirati s anama.

            Ovaj nacin ratovanja, rijecima, definitivno nije tvoj medij za pobjedu.

            Ti nisi tu da naucis. Nikako. Kao zmija legnes sigurna da ces u tudim kompromisima sigurno zaleci sa svojim zabludama, igrajuci na sve vrste karata, osim onih pravih.

            Prosvijetli me! Podsjeti.
            Gdje si mi nasla zarez kojem mozes parirati?

            Sto ti ocekujes od mene? Kokosarenje?
            ———-
            Na sto ti ja licim? Na muskarca?
            Pa oni dva posljednja desetljeca nisu u stanju parirati bezumnosti zenskih “duhovnih postava”.
            Zahvali sreci da si na ovakvim stranicama. Da si na mojem teritoriju, ove rijeci bi bile daleko teze.
            A za tvoje zenske muljavosti i migoljenja- tu bi tek uspjela me preci. Mos misliti.

            Onda, kome sada ides cendrati.
            Ni jednu vise aluziju da nisi stavila na moj komentar, bez predhodnog ocitovanja na prethodna pitanja. Jer ne garantiram vise za svoje strpljenje i uvidavnost za tebe, bez obzira i na okvire ove stranice. Sve ima svoju mjeru.
            Budi sigurna u jednu stvar. Ja sam sasvim pogresna osoba za tebe.

            Ali ne sumnjam, glupost i ludilo, su ponekad neodoljive za pociniti.

          • Melita 30/10/2019 at 18:07

            Ti uopce ne razumijes zasto nisam odgovorila na tvojih 9 pitanja. To je samo zbog toga sto nisi odredila koliko slova smije biti u svakoj recenici u odgovoru.
            Ako ti je zabranjeno da raspravljas s takvima kao ja zasto onda to ne poslusas? Zasto si neposlusna i nepokorna? Kazna slijedi. To znas i sama. Zato nemoj drugi put.

          • an 30/10/2019 at 23:58

            Ja jako dobro znam zasto nisi odgovorila na 9 pitanja. I ne dvojim o tome.
            Isto kao sto sam znala da neces odgovoriti.
            Ja uopce ne znam tvoje znanje “da kazna slijedi”. Dapace, kao krscanki kaza uopce ne slijedi. Za nju imam diplomatski imunitet. Osim kao je u pitanju manja nagrade.
            Ali nema veze za tebe. Kruske – jabuke ili…- krumpiri.
            Oridiniras u rupama.
            Ma kakve one bile. Retoricke, izmisljene, gramaticki propusti…One slozenije nisi u stanju percipirati.
            Gmizavo stvorenje. Prava kcer svoga boga.

          • Melita 31/10/2019 at 10:11

            Za ovakav arsenal koji akomuliras u svome duhovnom skladistu a kojeg si kako kazes samo dio ovdje pokazala (pa je za ocekivati nastavak) moze te nagraditi samo sotona. Bog sigurno ne! To ti je vec jednom ovdje receno. Dovela si se u situaciju da tvoj duh vise ne umije razlikovati boga od sotone. Vjerovala ili ne zbog toga te zalim kao covjeka. I to ti ne kazem ironicno vec stvarno tako mislim. I da, to je emocija koju zelim otvoreno pokazati. Ne sramim se imati emocije. A ti nauci sto je emocionaliziranje, a sto emocija (na pr. tvoja mrznja). Vidis i sama da nema na ovom sajtu s kim nisi dosla u konflikt. Valjda je to tvoja duhovna hrana. Ne mozes podnijeti da se ljudi medjusobno razumiju, slazu, sale, ne mozes podnijeti nista sto nije u skladu s tvojim misljenjem. Da li si ti uopce ljudsko stvorenje?

  10. an 29/10/2019 at 21:24

    „Čuvaj se i materijalista i duhovnjaka! Kloni ih se kao kuge, tih izvora lažne dvojnosti! Drž’ se energetskih fenomenologa, onih kojima je materija i duh jedno, za koje postoji samo energija svjesna same sebe!“

    – Ovo je jako interesantna recenica. Ali zapravo sasvim beskorisna ako se striktno ne objasne njeni termini.
    Cinjenica je da postoji materijalizam i duhovnjastvo, kao i sto postoji sinteza / osnova jednoga i drugoga. A jos vaznije je za smau spoznaju da “energija svjesna same sebe”, je i Bog i covjek i vrag. Pa….tom recenicom mi nista nismo rekli.
    Nista korisno. Nista prakticno. Nista vrijedno umne spekulacije.

    Ovo je zapravo vrh ateisticke pozicije.
    Ona dalje se od toga ne moze!
    Kako vidimo, koristi od te ateisticke pozicije mi – nemamo.
    Apsolutno je nedostatna ista dublje objasniti.
    Njen medij je- relativizam. itd…

    “…njihovog oslobađanja od virusa globalnog egregora romantike.”
    Upravo ovo je ta vrsta bezumne romantike:
    “Drž’ se energetskih fenomenologa, onih kojima je materija i duh jedno, za koje postoji samo energija svjesna same sebe!“
    Sto bi se reklo- opcenito duhovnost na osnovi energije, lisena morala, identiteta, …. (Duhovna bica su energetska bica- i pali, i Bozji andeli,…itd)

    “Um nije niti viši-vredniji od tijela, niti vlada tijelom. Pokušajmo za trenutak biti trezveni. Tko je primaran? Mogu li misliti bez tijela? Ne! Mogu li biti tjelesan, a da pritom ne mislim? Naravno i blažen bio! Tijelo treba um onoliko koliko Bog treba crkvu.”

    – “Mogu li misliti bez tijela?”
    Jasno da mogu kao duhovno bice. Pa i gurui imaju vantjelesna iskustva, letove itd…
    Ali ateisticka pozicija ovo definitivno ne trpi.

    – “…da je suština materije energija i da je temelj energetskog tijela upravo fizičko-energetsko tijelo…”

    Uf…Apsolutno krivo.
    Ovo je zapravo i kontradiktorno.
    Kao prvo:
    ” Iz nevidljivog proizlazi vidljivo”
    “Rece (zvuk, duh, frekvencija, energija) , i bi tako…” Biblija

    Temelj je duh, (energija- govoreci ateistickim terminom) . Dakle slazem se da je to sustina materije.
    Ali temelj energetskog tijela ne moze biti fizicko tijelo, nego duhovno. Zato se fizicko tijelo raspada nakon smrti, a ne i duhovno. Jer duh drzi materiju i energiju.

    Ateistickoj pozicije jednostavno nedostaje pojam duha i ona je kao macka koja se hvata za vlastiti rep, i uvijek sebi skoci u usta.
    Nema nacina da se ovo rijesi sa te pozicije i da sa da iole korisno tumacenje termina, ma koliko pametne recenice zaista slagali.(A oni ih samii ne razumijeli).

    • an 29/10/2019 at 21:49

      Sto se tice zadnjega dijela. Oni koji ne traze istinu i zadovoljavaju se drzavistickim i dr. tumacenjima “istine”- to je jednostavno oblik bivstvovanja kao stoka. To Biblija jasno kaze.
      I oni imaju pravo na naznanje i pogresan izbor.
      Ukoliko ba simamo ljubavi za nekoga od takvih vuci ga za kosu iz te jame bezdana….

      Ali od ovih drugih, svi koji traze ne nalaze. Neki od onih koji traze nalaze. Kao i na natjecanjima. Tko igra po pravilima- taj nalazi. Tko da cijelo srce – taj dobiva.

      Zato, pravila uma, savjesti,savjet, umost, mudrost, zakona, iskrenost, silovitost, postenje, srcanost, hrabrost…Koliko smo ovakvih odlika skupili ili nasljedovali kroz zivot,…tom ejos usput dodajmo i- samo ravno.

  11. TOVAR 29/10/2019 at 20:58

    Meni je moja pričala,a valjda je ona bila tamo kad san ispada,da me “kujunđić” zakačija kukon za glavu pa dilin simpatije ;*) Sad uviđan prednosti ;*) Nimije drago danas se cili dan dobro osjećan ;*) Iden sad to sjebat ;*)

  12. zenfjaka 29/10/2019 at 20:50

    zaboravija san reć da san babici, primalji ispa iz ruku te se strmopizdija na glavu o pod (mater mi je naknadno rekla),, more bit da san zato udren u glavu,,, ko će znat?

  13. zenfjaka 29/10/2019 at 20:38

    zašto srce kuca? zato jer može 🙂 znaš li moj lipi tovare kad fetus nastaje, stvara se u maternici šta prvo nastaje,a? ja neman pojma jer nisan likar:)
    …samo da mi niko nije govorija kontra fetusa i žena… uvik se kontrštajen s ljudima koji ne razumidu žene, kako je to nosit 9 miseci dite, pa trpit sve mirakule hormonskih nuspojava, pa sto čuda,,, pa onda kako je to razvrnit nogare i drečat od bolova dok to malešno tilo ne izađe… i tako, onda oni reču da san ja gora feminiskinja nego sve one šta ih znaju,,, a onda bi melinda rekla da šta san prvo ugleda?… kakoš nešto vidit kad na noge izlaziš,ne svojon voljon nego te potižu ka da nisu normalni ?,,, njanci babicu nisan vidija a kamoli mater… ostalo je poznato … aebenti sto i ništa

    • Damir 29/10/2019 at 21:02

      Oh, nemoj tako o ženama i porodu, jer to su najsretniji dani njihova života ispunjeni i preplavljeni ljubavlju, jer su svjesne da sudjeluju u neponovljivom stvaralaštvu Božanskog bića.

      • TOVAR 29/10/2019 at 21:18

        ;*) jesili ozbiljan;;*) ??? Radijo sam praksu na klima uređajima 93. Šetao sam se često kroz rađaonu na kbc firule,i ta sreća i radost ,a napose ljubav se vidjela kao svjetlo u mračnom tunelu ispunjenog krikovima i većim količinama krvi ;*)) se dala vidjeti na tim sretnim(ukočila mi se vilica od smjeha ;*))) ženama punih duha i sreće i radosti ;*) ,čulo se iz krikova,i gadnih bolnih grimasa,možda ipak tako izgledaju sretna bića ženskog opredjeljenja,a ne kako mi zamišljamo tu sreću ispunjenu l jubavlju ;*)

        • Damir 30/10/2019 at 19:32

          To o čemu pričaš nije prirodno rađanje.
          Inače, govorim o vremenu od trenutka odabira i pristanka na začeće, pa do iza poroda, ako je dotad bilo sve usklađeno s prirodom i čovjekovim poslanjem po tom pitanju, kasnije, isto tako, neće biti ikakvih problema.

          • TOVAR 30/10/2019 at 21:57

            Misliš li na dvoje koji se ,prvo “stvarno” iskreno vole,drugo oboje su svjesni što će učiniti i koje su posljedice po njih i novi život koji se stvara i treće,prethodno zajedno promišljaju o jednom ili jednoj nebitno, kojeg će dovesti u ovo “prirodno” postojanje ;*) Ovo ti je jedina stvarna istina ;jedino prirodno u ovom postojanju je priroda sama,sve ostalo je neprirodno,a ne vidim ništa loše u devijaciji,pogotovo ako je to odstupanje od zadanih kriminalnih normi današnjeg “normalnog” društva !Da se kojim slučajem nađu dvoje koji bi stvarno bili sposobni stvoriti to jedno “ispravnije” i “svjesnije”,”prirodno”biće (zen je ispravno zakjučio mož mislit ;*) to ili određen broj takvih bića bi bio opet ugrožen od većine stvorene na kako kažeš neprirodan način ;*) Danas i u buduće imamo i imat ćemo ovakvo postojanje sa svim njegovim poslijedicama,ali ne zbog toga što netko griješi u stvaranju,već zbog toga kada se djeca već dovedu na svijet,trebalo bi kao svjesni roditelji podučiti ih što znači biti čovjek(pod uvjetom da roditelji to znaju) ,a onda odjebati od njih sa svojim vlastitim uvjerenjima i željama šta bi dijete trebalo biti ma kakva ona bila !Osnovni problem je u tim poslanjima jer znači da je već sve unaprijed određeno,samim time slobodna volja i sloboda nemaju nikakvog smisla !Nisu djeca problem,odrasli su sjebani !Nitko se nije rodio dobar ili loš ,odrasli to naprave naknadno tko god mislio šta već misli ;*) Slažem se da se ne slažemo ,a isto tako u tome ne vidim nikakav problem ;*)

          • Damir 31/10/2019 at 09:01

            “Misliš li na dvoje koji se ,prvo “stvarno” iskreno vole,drugo oboje su svjesni što će učiniti i koje su posljedice po njih i novi život koji se stvara i treće,prethodno zajedno promišljaju o jednom ili jednoj nebitno, kojeg će dovesti u ovo “prirodno” postojanje ;”
            Da , tako mislim, samo, bez navodnika na –stvarno—.

            ” (zen je ispravno zakjučio mož mislit ;*)
            Da, možeš mislit i treba mislit, jer od misli sve počinje, pa tako možemo misliti o pretpostavkama koje si naveo u drugom dijelu svog prethodnog komentara i tako ih, nažalost, pretvarati u činjenice , ili možemo misliti na način kako si naveo u početku svog prethodnog komentara i sam zaključio kako je to jedina stvarna istina.

            Ako se ne mislimo baviti traženjem istine i vlastiti životni hod tražiti na putu istine, već natresati laži i obmane, što možemo očekivati i što će nam ova Draženova stranica.

          • TOVAR 31/10/2019 at 13:46

            Potpuno si u pravu,oprosti jer me zbunilo u početku kada si naveo da ono nije prirodno rađanje !Sad sam shvatio da je u stvari potpuno neprirodno kao i tijelo koje se stvara na taj način ;*) Ubuduće se neću javljat kad sam pijan ;*)

          • Damir 31/10/2019 at 23:34

            Ok, nije loše ponekad malo popiti nešto domaće, onako, malo za lijek, malo za dušu, malo za prijatelje da se ne naljute.

      • zenfjaka 29/10/2019 at 21:18

        nego kako ću ?,,,ka da san ja rađa pa san bija preplavljen ljubavlju i srećom,,, je doduše u onome momentu , jel, bija san sretan dok nisan ispalija kaćušu a onda se štufaš do novog projektila,,, mislim da je ipak njima teže,, i mož mislit da su sve,svi svjesni stvaranju božanskog bića !,,,samo je pitanje kojeg “boga” ?,,, onako kad bolje promislin, da smo bogovi nebi ni bili ovde…. ma duga priča,,, već sam plasira rezultate poimanja, normalno, mog poimanja, neobvezujuće za bilo koga….znaš.,svatko treba doć do svojih zaključaka, nitko to nemože za nas:)

        • Damir 30/10/2019 at 19:38

          Ne govorim o onima koji nisu svjesni Stvoriteljevog božanskog stvaranja.
          Može izgledati malo neobično to što pišem, ali to je stvarna istina, sve ostalo je devijacija i zato je čovječanstvo tu gdje je.

          • Buba 31/10/2019 at 14:27

            A ko je tačno taj Stvaralac? Kada zakon prirode sve uredjuje, ko će koga pojuriti, pojesti, da ne crkne od gladi, žeđi, bolesti, vrućine, hladnoće, neke prirodne katastrofe… Ako je stvarao tako kako je stvarao, možda je mogao biti malo kreativniji, saosećajniji, šta znam, samo se pitam u sebi… Ko upravlja tim instinktima za razmnožavanjem, za produženjem vrste… Ljubav ka telesnom užitku uvek prevlada… I onda se istresanjem semena/nagomilane patnje, čovek oslobađa tereta patnje koji se prenosi na potomke i tako dokle god je to moguće… To ovako realno gledano, bez ulepšavanja, tehnički tako izgleda.

          • Damir 31/10/2019 at 23:15

            i ti i ja smo jedni od sukreatora svijeta u kojem živimo, pritom vjerujem da nam destrukcija ne pada na pamet.
            Kako fernando ovdje, kratko rečeno, zaključuje da je sve vidljivo i nevidljivo , zapravo energije različitih frekvencija i gustoće, što bih Stvaraoc drugo mogao biti već isto tako energija (sad će se duhovnjaci malo pobuniti , ali samo radi slike pomoću koje su dobili ili pomoću koje su im usadili predodžbu o Stvoritelju).
            Ako je čovjek dijete Božje stvoren na sliku i priliku svoga Stvoritelja, kakvo bi on drugo predodređenje mogao imati nego da bude Stvaraoc.
            Što svaki otac želi svome djetetu? Da mu barem ravan bude, ako već ne , bolji i sposobniji. Kako to onda da u svijetu u kojem živimo nekim ljudima vladaju sile destrukcije i razaranja? Prema izvješćima koji su dostojni vjere, pošto su od iskona u svemiru postojale energije stvaranja i razaranja, svijetla i tame, logički bi mogli zaključiti da one u svakom stvorenju trebaju biti uravnotežene kako bi stvorenje ili stvoreno zapravo moglo egzistirati, jer uzmimo za primjer baterijski uložak, kad je plus i minus pol u ravnoteži baterija egzistira, nabijena je , odmara i čeka da kontroliranim priključivanjem npr. upali lampicu, ako je priključivanje nekontrolirano, npr. kratak spoj, dolazi do košmara, žestoke “svađe” izmađu polova i havarije, uništenja, koje nikome ne koristi. Možemo ovo usporediti i s nuklearnim reaktorom u elektrani. Prema tome, tko kod nas ljudi kontrolira priključenje polova ili reakciju da bi odradili određenu korisnu radnju? Pošto smo stvoreni na sliku i priliku prvobitnog Stvoritelja, tko bi mogao biti taj kontrolor sem nas samih. Kako pak to da, ako malo bolje pogledamo, čovjek u današnjem svijetu baš ne stvara poput njegovog Oca, već, nerjetko, upravo suprotno, razara?
            Izgleda da je stvar u izboru. Znamo da svako stvaranje počinje sa zamisli, maštanjem. Izgleda da je primarni kreator, Bog Stvoritelj savršeno maštao o budućem stvaranju prihvačajući energiju ljubavi, kako bi njegova djela bila savršena. Znači, morali su, a i sada postoje entiteti u svemiru koji su, moguće iz zavisti, željeli stvarati barem kao Primarni Stvoritelj, ali su zapostavili energiju ljubavi. Naravno da im je “proizvod” pritom bio nesavršen i faličan. ( nije li sve što su stvarali upravitelji i agenti tzv. država propadljivo i kratkog vijeka, koje carstvo osnovano od spomenutih do dan danas nije propalo?) Prema tome, našim vlastitim izborom utječemo na svijet u kojem živimo i našim mislima ga oblikujemo.
            Usput, strašno mi je žao novorođene djece, koja možda na neki način i uživaju u površnoj ljubavi svojih roditelja koji ih tako male koriste kao igračke, a kasnije ih olako prepuštaju sustavu, a da se pritom nisu zapitali u kakav su svijet doveli to malo nemoćno biće, a kamoli da su se potrudili u stvaranju boljeg svijeta. Tu sigurno fali ljubavi, jer kako sistem, majki i ocu, može određivati i uvjetovati način odgoja i odnosa sa vlastitim djetetom iz duboke ljubavi stvorenim, a da majka i otac ne odgovore, uz smijeh: “HA HA HA, gospodo i drugovi pa vi ste pogriješili adresu”.
            Buba, možda nisi dobila konkretan odgovor na svoje pitanje, ali vjerujem da svojim vlastitim osjećajima možeš shvatiti što je kokoš, a što jaje i što možemo učiniti s jednim i drugim, a što je bilo prvo, možda je za sada manje bitno.

  14. TOVAR 29/10/2019 at 20:18

    Galaktička feder a cija poduzima korake da se trenutno okupamo ,jer smrdimo nakon posla ,a onda ću okupat um u badelu ;*) da mu ne padaju pizdarije na mozak ;*)

  15. TOVAR 29/10/2019 at 20:08

    Ma ni , je me snerva ;*) Napisa je to šta je i zašto bi na kraju išta imalo smisla,a za mate motiku mu svetu ;*) neću oprostit nikad ;*) Pripazi na arbune jerbo jedino to ima smisla u besmislu ;*) Zavarija san ka škveranin sekciju ;*) Nek neko pokuša, točno odgovorit Zašto srce kuca,odakle mu takt,da li to ono samo, ničim izazvano, ;*) Toliko je tih pitanja ;*) a pitanja su odgovori ;*() Iskreno me oduševija,ne zajebajen se !Zanima me šta će ko drugi reć ;*)

  16. zenfjaka 29/10/2019 at 19:33

    bome Tovare i tebe je snerva…. bolje mi je da mučin :)…ima bi šta reć ali mi se neda, čekaju arbuni da ih pofrigan,,, niman voje ni zapivat, eto šta je učinija
    ave maria 😛

  17. TOVAR 29/10/2019 at 16:59

    ————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————–;*)———————Gdje—————————–ti——————————————————-vidiš————————————————————————————-ovde—————————————–+———————————————–u—————————————-kurcu————————————-ti—————————————————ta————————————;*)————————–sveta matematika————————;*)

  18. TOVAR 29/10/2019 at 16:07

    Izvanredno ;*) beznačajnost i besmisao !Zašto išta mora imat smisao i značenje ;*) Nedavno sam čuo zanimljivo pitanje ; ZAŠTO SRCE KUCA ?

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica