Pravna (ne)stvarnost – javno predavanje

magic trickŠta je to stvarnost? Postoje mnoge filozofije i pravci koji pokušavaju odgovoriti na ovo pitanje. Generalna je ideja da sve što možemo vidjeti, dotaknuti, čuti, pomirisati, okusiti postoji uz dodatke nekih nečulnih opažaja za koje postoji razumno i logično objašnjenje njihova postojanja, kao recimo struja. Iako nije vidljiva vidimo njene učinke i možemo ih ako smo nepažljivi osjetiti na svojoj koži. Međutim postoje i druge filozofsko-metafizičko-duhovne struje koje kažu da su čula električno uvjerovana jer kad ne bilo nerava i svijesti čula ništa ne bi mogla opaziti (npr: spavanje), pa je interesantno pitanje kakva je to stvarnost koja ovisi o čulima ili el. impulsu. Da li ta stvarnost postoji kad spavamo? Stoga priča o opažajnoj stvarnosti može biti škakljiva i ubaciti nas u paradoksalno područje gdje nijedan odgovor nije točan, a svi su ispravni. Znajući dakle da veliki mislioci i metafizičari muku muče u vezi determiniranja ove pojavne i vidljive stvarnosti što reći o pravnom sistemu? Što reći o državi? Da je ona stvarna?!?!?

Iluzija nije samo trik kad ne vidiš nešto što bi očigledno trebao vidjeti, već i suprotni dio kad vidiš nešto čega nema. Iluzija ili deluzija, voc d fakin diferens? Bez velikog ustručavanja i pametovanja nepobitno i potpuno jasno kažem da je pravni sistem iluzija i deluzija i da on nije stvaran ni u jednom smislu. Ako se za vidljivi svijet barem možemo verbalno i intelektualno sporiti u vezi toga ovdje nema apsolutno nikakvog spora! Problem omađijanog pokusnog kunića (unsuspected soul) kako bi rekao Richard Bandler (otac NLP-a), je što on nevidi dalje od nosa tj od kutije koja mu je tijekom magijskog rituala stavljena na glavu.

94 thoughts on “Pravna (ne)stvarnost – javno predavanje

  1. Duh sa sekirom! 10/10/2017 at 13:51

    Ja pojma nemam odakle da krenem, jer od gdjegod da krenem shvatim da to nije istina, jer polazište može biti samo moj um, tako da je onaj moj prethodni post (koji bi bio prazan ali nisam ga mogao materijalizirati zbog ograničenja ovog sajta) a ne ovaj post „APOSOLUTNA ISTINA“, tamo se kriju sva pitanja i svi odgovori-ALI to više nije istina jer sam je izrazio riječima a kroz misli!!! Kažu drevni mistici-ako ti se čitav svijet smije i govori ti da si lud, ne boj se, znaj da si jako blizu…psihijatrije…možda, a možda i ne…pitanje je samo imate li muda za „to“ istražiti, jer na koncu konca ostajete bez „muda“ , a mi jako volimo taj „alat“ jer njime „jebemo“ jedni druge, ustvari, mi to samo „mislimo“ dok je stvarna istina da „jebemo“ sami sebe!!! Ovo će žene možda teže shvatiti jer su tako uvjetovane ali muški bi itekako trebali da se počešu iza uha.
    Idem dalje u tom „samozadvoljavanju“…
    Gledam jučer na vijestima, jako zanimljive teme, iz nečije misli ili ideje pojavio se nekakav pokret za zaštitu životinja kod naših gensko-različitih susjeda- ne želim komentirati ali reći ću-ZLO NEMOŽE PRESTATI AKO IMAŠ PERCEPCIJU ZLA I ULAŽIŠ U BORBU RADI PREKIDANJA ZLA ISTIM METODAMA-AMEN!
    Vrlo dobro znam što sam rekao ali nije moj problem kako će ostali to shvatiti!
    Da malo pojasnim to ZLO.
    Dakle, u ovom konkretnom slučaju, ovi sto zlostavljaju životinje dobiju, NAKNADNO, porciju šaka i noga u glavu jer su činili zlo životinjama a ustvari se dogodila „EKSPOLOZIJA ZLA“ ili ponovna „REINKARNACIJA ZLA“ koje je maskirano u „DOBRO“- i to je KLJUČNO za shvatiti. Da bi bilo dobro, ZLO valja prepoznati i prestati ga činiti. Kako to da se nisu okupili psihlozi, psihijatri, ili svećenici ili bilo tko iz Beograda pa otkrivali te „likove“ koji svoju nesvjest eksponiraju preko zlostavlačkih videa prema životinjama preko fejbuka i obavljali nekakvu „praksu“ s njima u cilju da im osvijeste njihovu nesvijest na nekakve „dobre“ načine a ne ovi dražesni „kostolomci“. To znači da smo mi došli do SAMOG GROTLA ZLA! Manite se ljudi takvih ZORO-a i Duhova sa sekirom u stvarnom životu, da, i mene pogotovo, nemojte me slušat, osim da sami ISTRAŽUJETE; OSLUŠKUJETE; PROMATRATE…!
    Naravno, to ne znači sa se nemaš pravo braniti sebe ili nekog drugog od nekakvog direktnog fizičkog napada, tada tvoje šake postaju karma za napadača, ali samo do trenutka kada skršiš napad, ako ideš dalje zlo se uvlači u tebe i ti ga kreiraš i ti postaješ utjelovljeno zlo! Možeš okrenuti i drugi obraz, to je isto dobro, ne kreiraš zlo, ali koliko je to dobro za tvoj obraz!?:-)

    Slijedeća tema su bili nekakvi konji su izasrali gradsko groblje u Senju pa i spomenik nekakvog heroja domovinskog rata. Kada sam to vidio od srca sam se nasmijao:-)
    Što li nam to govori „PRIRODA ILI POSTOJANJE ILI BOG“ ??? Zar to nije očigledno? „Pa SEREM vam se na te vaše ljudske svetinje!“ Ja nemam problema s tim ali mogao bih imati problema s vama ako su za vas to svetinje i ako je za vas svetinja vaš grob u koji ćete leći, na kraju krajeva. Moja supruga ima problem s tim jer je ona prakična katolkinja a rekao sam joj ako ja prvi napustim „igralište“ neka mi ne zove svećenika jer ću se ponovo vratit u žive i kucat iznutra po škrinji, jer obmanjuje narod na ukopu. Rekao sam joj takođe da bi bilo bolje da me spali i pospe pepeo po vrtu, barem će ta nakupina molekula biti korisna biljkama, a i jeftinije je, nema spomenika, nema popa, nema škrinje!!!:-) Njen odgovor meni-ti si lud!
    Ljudi moji i žene, voli vas jako vaš Duh sa sekirom!:-)

  2. zenfjaka 09/10/2017 at 22:24

    azbuko, zna san da si muško…šta ćemo sad? 🙂
    s ljubavlju:)…mada nisan peško

    • abcd 10/10/2017 at 00:32

      Znaš šta ćemo sad:) Sad ću da pobegnem, jer kad ovo pročita, Hrvat ima da me juri oko pola sveta dok me ne nađe i istambura, a ja imam neku pripijenu suknju i baletankice, pa me to sputava u trčanju:) Ako me stigne, vadiću se na PMS:) Vama muškarcima je sve lakše, vi nemate PMS, MS,PTMS:) Ma on je dušica, micek mali:)

  3. abcd 09/10/2017 at 22:14
  4. zenfjaka 07/10/2017 at 15:59

    pofriga san dva jaja na oko…i odma šta se reče prosvitliš…he he… ai ma i vic o boleščini..

    …doša mujo kod likara zbog radi nečeg..kaže likar ma nije problem, samo stavi jaje na oko i rješito…
    nakon par dana sretnu se u gradu i pita likar ; jel pomoglo..
    …a je je, taman kad san navuka jaje na oko pukne kičma… šta ću sad jadan ne bija?
    obrati se pravnom sustavu…ako ja neznan on će ti popravit kičmu… ovo je dodatak prehrani…
    naravoučenje, ne navlačite ništa na oči jer je sve navučeno, ionako nema pomoći:)…osim kon dom…itd

  5. zenfjaka 07/10/2017 at 14:28

    malo sviram malo dirigiram a prostakuše ne volem osim u iznimno intimnim situvacijama… e pa đoleta volin u pjesmi pa nek sad bude samo za tebe.. naravno repertoar je popriličan osim kad je trotoar malešan… miša mu, iman osjećaj da san opet sliznija s puta…
    ..ae, reka bi stipan, da je bećar biti lako tad bi bećar bija svako zato san i letija naopako…gospe moja šta je meni ovo tribalo?
    https://www.youtube.com/watch?v=m1VtsqF6hi4

    …ma samo zeka peka, da nebi bilo većeg zla:))))

  6. zenfjaka 07/10/2017 at 13:22

    Tko zameri bit će na udaru zvijeri. Bome nisam zna da si prosta (prostakuša) 🙂
    Naravno da imaš pravo, pod time podrazumijevam prirodno pravo Univerzuma. O obrazovanosti nećem spikat jer bi se svodilo na suđenje o nečem o čemu nema dokaza. Malo se osjećam ošamućeno radi tvog nastupa ali doću ja sebi kroz pjesmu. :)…za sve

    https://www.youtube.com/watch?v=S3mP5ueVP1Y&feature=youtube_gdata_player

    Poz 🙂

    • abcd 07/10/2017 at 14:07

      E jesi bećar, pravi:) Odšamutićeš se ti:) Prostakuša, jošte kakva;)

  7. Duh sa sekirom! 07/10/2017 at 02:03

    Hrvat, lijepo je čuti nekoga tko ima toliko znanja o svojoj kulturi, zaista, to je prekrasno i to je uredu, ja nemam toliko veliko znanje o tome jer me to nije zanimalo, što opet ne znači da nije uredu da netko ide za tim ako ga zanima, ali uopće nisi shvatio sto sam želio reći u ovim prepiskama s tobom. To ne znači da si glup nego samo da gledaš iz druge pozicije na ono što sam napisao, a čak i ono što sam napisao samo ja mogu da u potpunosti shvatim, jezik ti ne može dočarati kompleksnost svega toga. Misao je ograničena a koliko je tek onda riječ koja se rađa iz misli!? Isti je slučaj i kod tebe a u vezi mene i svega toga sam svjestan. Naravno, to ne znači da sam ja pametniji od tebe ili bilo koga ovdje. Jesi li svjestan toga što sam sada rekao? Jeli to istina ili nije, slažeš li se s tim?
    Probat ću još jednom, ali jako kratko. I tu se krije odgovor koji sam iznuđivao od tebe u vezi toga što se to dogodilo sa čovjekom, ne hrvata, nego svih ljudi u vezi evoluiranja ali ti uopće nisi ni pokušao odgovoriti na njega.
    U nekakvom “duhovnom” smislu, mada se i taj pojam ili koncept izlizao, nitko te ne može podjarmiti osim tebe samog i to samo preko misli, mreže jezika, koncepata i uvjerenja odnosno tvojih poistovjećivanja i vezanja sa njima i to ti je ta “PRVA I TEMELJNA PUŠIONA” kad već pričamo konceptualno, to je UM i to je ta Platonova pećina, ili po BIBLIJI-drvo spoznaje dobra i zla, bog-vrag, dualnost, krivnja, strah, razapinjanje na križ i ostala sranja koja nam podmeće um. Ove “DRUGE PUŠIONE” o kojima ti pričaš se samo dograđuju na onu “PRVU TEMELJNU PUŠIONU” ako si je popušio od strane uma. Ja u svojim komentarima ukazujem na tu prvu temeljnu pušionu uglavnom u vezi religije dok Dražen uglavnom ide u duboke pušione u vezi Države i njenih zakona.
    Onoga tko je skužio tu “PRVU PUŠIONU” i sasvim je izluftirao, “SIŠAO JE SA KRIŽA” i postao “KRIST”, “BOG”, popeo se na “DRVO ŽIVOTA”, što znači da je došao do svog “BIĆA” (koje je ono što ti ustvari jesi ali ga “NE VIDIŠ” radi prve pušione) i ne postoji niti jedna jedina mogučnost, niti teoretska, da će TAJ biti PODJARMLJEN od bilo koga ili bilo čega, niti da će PODJARMLJIVATI bilo koga ili bilo što. TAJ JE OSLOBOĐEN! TO JE TA ULTIMATIVNA POZICIJA KOJA ČINI KVALITATIVNU RAZLIKU!
    Naravno, ti možeš ostati u svojoj poziciji i vikati; ljevičari, anarhisti, kukavice, pušioničari, soroš-evci (između ostalog nabijem ga na kurac, to samo znači da još nisam izluftao tu svoju prvu pušionu;-)) odnosno vikati na “majmune” za koje misliš da vise na drugim granama drveta spoznaje dobra i zla i “spašavati” hrvate od takvih i tako dalje, i tako dalje…po meni, to je jalov posao jer to je samo tvoj pogled koji ovisi od tvoje pozicije.
    Sići s križa i postati “BOG” nije nemoguće, čak ne morate ni ići u crkvu, zapravo bjež od tamo i svima je sudbina da to postanu, čak i sorošu, jebo li ga ćaća, od toga pobjeći nitko neće, čitava vječnost je tu, imajte to svi na umu!:-)
    Eto, bez zle namjere, svako dobro ti želim kao i svima ovdje!

    • Hrvat 07/10/2017 at 19:46

      Ti si toliki protivnik kršćanstva da niti ne shvaćaš da si svojom pozicijom, tj. svojim mišljenjem zapravo prototip idealnog kršćana. Da bi i An shvatila pojednostavnit ću. To ne znači da si deklarirani kršćanin koji prihvaća sve postulate vjere, nego u životu primjenjuješ karakteristične deformacije duha koji su tipični za kršćanstvo.
      Nizozemski filozof Huizinga je raspravljao o “Herojstvu”. To je zapravo odogovor. Budući da moderni svijet postoji na demokraciji gledanoj iz krajnje degeneriranog lijevog političkog spektra, a sve to nadovezuje se izravno na kršćanstvo iz kojeg je i nastalo, a kršćanstvo je religija porobljenih, religija izmišljena za robove – posljedično i ovaj je svijet pun robova.
      Robova neznanja, robova televizije, nametnutog tuđeg mišljenja itd.
      Riješenje? Odmak od onoga što ima izvor u kršćanstvu. A to možeš prepoznati obrazovanjem. Jesi li na to spreman? Na kraju krajeva riječ je SAMO o tvom životu. Hoćeš li dozvoliti da te “Draženi” vuku za nos ili ćeš preuzeti stvar u svoje ruke – ovisi samo o tebi. Samo o tebi. Ili budi rob ili budi svoj. Meni je svjedno jer na kraju krajeva ja se tu i ne pitamnego eto samo – ćaskam.
      Tebe zanima gdje je nestao čovjek? A ja te pitam gdje si nestao ti? Zaboravi “Čovjeka” i brini se za sebe. To ne znači da moraš postati brutalno sebični, pohlepni, gramzivi kapitalist i izrabljivač drugih. To znači jednostavno da – poradiš na sebi. Svojoj snazi. Psihičkoj i fizičkoj. Da svaku slabost u sebi poraziš.
      Samo onaj koji je psihički i fizički jak može se pobrinuti za sebe i svoje i ne potpasti pod utjecaj drugih, pogotovo raznih Dražena koji prodaju maglu svojim “znanjem”.

      • Duh sa sekirom! 07/10/2017 at 23:37

        A ti bi filozofirao?Odlično! Imam nekoliko pitanja jer očito je da imaš znanja!:-)
        Dakle, kako to da ti mene vidiš kao idealnog kršćana, kada sam ja tog kršćanskog boga ocijenio kao podvojenu psihopatsku ličnost (duhovni cappuchino 4u1), i kada pravi kršćanin mora priznati vlast takvog boga nad sobom i njemu se moliti i u njega vjerovati, što ja niti činim a niti radim? I kako to da duh ima deformaciju, kada bi duh trebao biti nešto bezoblično? Molim odgovor na ova dva pitanja!
        Dalje,rekao bih da um ima deformaciju i to opaku jer moderni svijet postoji kroz odnos moći u vidu piramide a ti “idejni tvorci” iste ili istih ovcama daju privid demokracije, naravno, možeš se pravit lud pa reći da to nije istina, ali ja znam da si prilično inteligentan, tako da opravdanja baš i nemaš:-)
        Ovdje te bubim u čelo pametno-” a kršćanstvo je religija porobljenih, religija izmišljena za robove – posljedično i ovaj je svijet pun robova.
        Robova neznanja, robova televizije, nametnutog tuđeg mišljenja itd.” -s tim da bih mogao biti još pametniji kada bih shvatio da u te religije spadaju u ovom obliku i države i demokracije!
        Rješenje nije u obrazovanju, prvo zato što je kontrolirano, drugo zato što je ograničeno-a ograničeno je zato što nije konačno, svaki dan se nešto novo otkriva na tom polju znanja a treće jer nas je to obrazovanje i znanje dovelo na rub istrebljenja života na zemlji, a rješenje ti neću otkrit, potrudi se, inteligentan si ali pazi to ponekad zna bit velika prepreka:-) Stvarno se ponekad zapitam kako takvi inteligentni ljudi kao ti nisu u stanju da sagledaju da se više-manje svi ustvari brinu za sebe i da je ta briga otišla u ekstrem a na štetu svih i da od takve brige čovjek postaje nečovjek sa dominacijom životinjskih instikata. Podržavati takve ideje vodi u kolektivno ubojstvo ili samuobojstvo a u najmanju ruku robovlasništvo ili totalitarizam a sve to je već tu i samo što nije evoluiralo iz korporatizma.
        Dakle, Hrvat, dao sam ti tešku domaću zadaću:-)

        • Hrvat 09/10/2017 at 18:20

          Imaš krivo. Ova pitanja koja si postavio nisu niti na razini početnika filozofa.
          Ovo su pitanja koja sam apsolvirao još u svojim ranim dvadesetima kao mladi student.
          Jedini je problem što nemam praviše vremana da ti napišem cijelu čitabu pa ću se malčice ograničiti.

          Pa, kada sam rekao da te vidim kao idealnog kršćanina nisam podrazumijevao to u religijskom smislu nego, kako sam objasnio i An nego u primjenjenom smislu.
          Uzmi komuniste npr. i komunizam (i tu ubroji sve ljevičare) – oni su idealni kršćani u primjenjenom smislu, kao i demokrati.
          Dakle, ukratko što je bit kršćanstva? Ono o čemu je podučavao Krist. A o čemu je on to podučavao? Ukratko, o svijetu u kojem će se stvoriti društvo gdje će siromašni (duhom i materijalno), slabi (duhom i tijelom) i marginalizirani (na sve načine) imati pravo odlučivanja i biti jednaki pred Bogom.

          O čemu govori demokracija i komunizam – o apsolutno istom osim što u komunizmu nisu jednaki pred Bogom nego Partijom koja je bog , a u demokraciji pred Ustavom koji je bog.

          Svi smo braća (jednako kršćanima, komunizmu i demokratima). Ujedinimo se svi kršćani u Kristu (kršćanstvo), proleteri u Partiji (komunizam), svi ljudi na svijetu u jednoj vladi (demokrati). Svi imamo ista prava.
          Najgore od svega – potencirajmo ono najniže! Svi smo jednaki! Neznalice i pametni. Uspješni i ljenčine. Pošteni i lopovi. Crni i bijeli. Oni gore i oni dole. Hrabri i kukavice. Domoljubi i izdajice. Normalni i perverzni. Svi smo jednaki i sve na s Bog (Partija; Ustav) voli jednako.

          Najobičnija – glupost.

          To je primjenjeno kršćanstvo. Do pojave kršćanstva svijet je izgledao stubokom drugačije i ono što se vrednovalo bila je ljepota, pamet, snaga. Jedan od glavnih sukoba starih filozofa s kršćanima je bio – kako bi bogovi ili Bog mogao aktivno podupirati bolesne, slabe, marginalizirane? Jer bi to značilo da Bog tj. bogovi koji su savršenstvo podupiru bolesti, slobosti, marginalizaciju, gloposti, neznanje itd. To su stanja koja treba liječiti i izbjegavati, a ne aktivno podupirati.

          Kada govorim o degeneriranom duhu govorim u smislu – duh kršćanstva – dakle ono što je kršćanstvo posijalo. Čistu degeneraciju kao što sam gore naveo. I ta čista degeneracija dovela nas je ovdje gdje jesmo. Kao i prodor te iste degeneracije u sve aspekte državnog uređenja, između ostaloga (tu ubrajam i obrazovanje jer si ga se dotakao).
          Dakle, nemoraš ti vjerovati u Boga na kršćanski način da bi bio prožet kršćanstvom.
          Dovoljno je da se pobuniš protiv svega što je superiornije, da to prezreš i proglasiš nevažnim i nečim što tobože Bog mrzi i što bi trebali i ljudi mrziti. Ti si buntovnik kao i Isus – protiv svega superiornoga, prorodnoga.

          Evo ti si pričao o obrazovanju.
          Vjeruj mi da je jako teško indoktrinirati one koji su uistinu sposobni razmišljati vlastitom glavom jer oni znaju gdje obrazovanje ima nedostatke i to ispravljaju. Ali to ne znači da je obrazovanje kao takvo – loše. Isto vrijedi i za državu, institucije, pa ako hoćeš i političare.

          Ali problem je što se ljenčine onda ne bi imale protiv čega buniti. Što je bio Isus? Ljenčina koji nije htio raditi, koji se zasitio drvodjeljstva, nego je išao po državi i huškao ljude.
          Kada je došao pred Pilata gdje je nestalo njegove arogancije? Rekao je Pilatu – Bogu božje, Caru carevo!
          Eto ti Dražena pred sudom. Eto ti Valtera pred sudom. Eto ti Miočića pred sudom.
          Junaci nikom ponikoše.
          Ljenčine koja ništa ne rade nego huškaju ljude na pobunu. I što je Isusu donijela pobuna? Da je on stvarno u nekakvoj vezi s najvišim Bogom znao bi da će se njegova doktrina izroditi u ovo u što se izrodila. Ali on je bio oportunist, buntovnik, proto-revolucionar i mrzitelj svega prirodnoga, lijepoga, uzvišenoga. Kao uostalom i ti, Dražen, Valter i vama slični.

          Jer lakše je reći – svijet je kriv za sve, mijenjajmo ga, nego – Ja sam taj koji se trebam mijenjati, koji se trebam uzvisiti i iskoristiti svoje potencijale.

          Nadam se da sada shvaćaš zašto si ti i ove koje sam nabrojao idealni kršćani. I stvarno je smiješno gledati vas, a posebno Dražena kada udara drvljem i kamenjem na kršćanstvo kako lamentira o nekakvom bratu Luciferu i što ja znam što sve ne, a u svojoj gluposti i neznanju neznate da ste idelani – kršćani, do srži.

          • abcd 09/10/2017 at 20:53

            Oprostite Hrvat, pa me i ubijte ako Vam je volja, ali moram da se osvrnem (opet) na Vaše poznavanje pravopisa. “Ne znam”, “ne mogu”, složenice se pišu odvojeno, proverila sam i hrvatski pravopis, jer sam mislila da su se možda u nekom trenutku dogodile neke promene u hrvatskom pravopisu, i ispostavilo se da neka osnovna pravopisna pravila važe i dalje i u hrvatskom i u srpskom pravopisu. Glagol “trebati” je bezličan, a u slučaju ovog iskaza: ” Ja sam taj koji se trebam mijenjati, koji se trebam uzvisiti i iskoristiti svoje potencijale.”, pravilno bi bilo napisati (ili reći): ” Ja sam taj koji se treba mijenjati, koji se treba uzvisiti i iskoristiti svoje potencijale.”

            P.S. Ne možemo biti savršeni, to je istina, ali ukoliko težimo nekakvom usavršavanju i promenama, preskakanje osnovnih pravila ruši ceo koncept. “Kvarenje” počinje od jezika, od “temelja”, pa tako sve ostalo krene da se izvitoperuje i urušava. Ne plaši mene nepismenost i prostodušnost kod ljudi, već polupismenost. Najgora moguća “himera” jeste “ambicija” podstaknuta bezobrazlukom, neskromnošću, polupismenošću, poluobrazovanošću. izostankom samokritike i samokontrole a u cilju obuzdavanja tih najnižih instikata u želji za moći (prevlasti). Zbog toga je čovečanstvo otišlo u krivom smeru. Više nema izgovora. Kasno je.

          • abcd 09/10/2017 at 21:15

            Za ovakve greške se ide na popravni ispit u osnovnoj školi. Za ovakvo neznanje ne postoji nikakav izgovor. Pa ko će Vas shvatiti ozbiljno, ko će se pouzdati u istinitost i relevantnost onoga što pričate i kakvim se autoritetom predstavljate, ukoliko ne poznajete najosnovnije stvari poput PRAVOPISA! O kakvom onda usavršavanju Vi ovde pričate?! Ovakve stvari ne da me izluđuju, nego zaista imam poriv da izvršim samoubistvo, kada vidim da neko jedno priča, a drugo čini! Ne padamo svi na slatke reči, srećom.

          • abcd 09/10/2017 at 21:39

            Plašim se da sa takvim razmišljanjem, ljudi poput Vas budu jednog dana u stanju izvoditi učitelje pred streljački vod, samo iz obesti i osvete, jer nisu hteli da savladaju lekciju iz čovečnosti kada je trebalo, jer je po vašem rezonu učitelj kriv što ste “dobili jedinicu”, a ne vaše bazično neznanje i drskost. Uostalom, to nam je slika i prilika stanja na Balkanu, loši đaci su došli na vlast i sada ubijaju i zatiru i doslovno, sve ono zdravo i normalno što je preostalo. Osveta loših đaka na delu. I još se pozivate na Ničea, Dantea, Getea, Petrarku, Šekspira, pa oni bi se postideli kada bi znali kako se njihova životna dela zloupotrebljavaju i relativizuju od strane kojekakvih nabeđenih autoriteta. Žalosno.

            P.S. U nekom od prethodnih komentara sam istakla da sam neobrazovana i prosta žena, baš iz ovih razloga, jer se dešava da vidim da postoje takve “rupetine” u znanju onih koji se najviše pozivaju na autoritete i znanje, a u stvari se kriju iza sopstvenog neznanja i brane se navodnim znanjem i superiornošću nad drugima i to bez pokrića.

          • abcd 09/10/2017 at 21:47

            Ja sebi i drugima mogu priznati da sam ponavljač, i da znam koliko ne znam, i tu se zadržavam dok dobro ne savladam “gradivo”, ako treba i čitav život, i ne stidim se da to priznam, ali ovakve manipulacije mi ne mogu promaći, jer mnome ne može manipulisati svako, jer poštujem redosled abcd, do re mi fa, az buki i tako dalje. Ukoliko neko preskoči jedan stepenik, on je sigurno nedobronameran i to mi nikada ne promakne i tada sam surovo iskrena, surovo do bola, kao što sam bila sada.

          • Hrvat 10/10/2017 at 20:20

            Neobično mi je drago da me ispravlja netko kome hrvatski jezik nije materinski jezik, ali ima potrebu o njemu docirati. Netko tko piše Niče, Gete i Šekspir po vuku itd.
            Mislim da to dovoljno govori za sebe…

          • abcd 11/10/2017 at 21:10

            Pa to mi je najveći greh, što mi hrvatski jezik nije maternji, a doživljavam ga jednako kao svoj maternji jezik. Ja ne znam je li ovde reč o takmičenju ko je veći hrišćanin ili antihrišćanin, ali to počinje tako da izgleda. I čini se da se radi o prostom nadgornjavanju, dokazivanju ko je superiorniji a ko nije. Meni je to malo blesavo, ne uklapa se u moje shvatanje sveta oko sebe i u sebi (što je po meni skoro neodvojivo), te bih stoga ovde stavila tačku na svoje komentarisanje na sajtovima ovakve i slične prirode, a bogami i u stvarnom životu. Kao što rekoh, jesam prosta i neobrazovana, a svet je za one superiornije, u svakom smislu, te vidim da nema nikakvog “ideološkog” razlaza između Vaših i Draženovih stavova i stavova drugih komentatora. Srećno vam u “daljnjoj suradnji”.

          • Hrvat 12/10/2017 at 15:23

            Pa, ja ne mislim da je nekome grijeh što mu hrvatski nije materinski, ali budući da si očigledno sve poprilično krivo shvatila (namjerno ili ne, neću ulaziti u to) i da ti je teško snaći se među postovima na ovoj mrežnoj adresi, možda je i bolje da se držiš nekih jednostavnijih i prostijih stvari …
            usput budi rečeno je uopće ne razumijem riječ “nadgornjavanju” (!?) i naravno da ti ju neću uzeti za zlo, niti ju komentirati na bilo koji način.

  8. zenfjaka 06/10/2017 at 22:58

    …ispravak, piše nije ono…ipak pravilno je-jest…no ima još drugih podvala… nije samo jedna… generiranje straha, nasilje i slično da sada ne nabrajam…

  9. zenfjaka 06/10/2017 at 22:50

    Neka tebe abece- do (do je na japanskom – Put…ne trebaš se ti ispričavati za tuđe promašaje i stranputice i zločine protiv čovjeka i čovječnosti a time i protiv čovječanstva. Etiketa nacionalnosti nije ono što tama i psihopati u njihovoj službi pokušavaju na prijevaru podvaliti.
    Onaj tko voli svoj narod ne isključuje ostale ljude i sva živa bića na planeti Zemlji.
    Neka bude ljubav za sve.

    • abcd 07/10/2017 at 12:38

      Ne zameri zenfjaka, ja jesam neobrazovana i prosta žena, što ne znači da nemam pravo da se izvinjavam u ime onih koji iz nekog razloga to ne čine. Naime, smatram da imam sva prava na to, kao i svi drugi ljudi, bez obzira na njihov materijalni, obrazovni, društveni status. Puno te pozdravljam. Tako je, lepo si rekao, neka bude ljubav za sve.

  10. zenfjaka 06/10/2017 at 01:10

    azbuko, nemož ti anu prevelat…no da vidiš da ipak ne postoji ono što ljude razdvaja osim tame , častin pismom splitskom :)… pa nek udba laprda…neznan jel se rimuje a i ne pada mi napemt, rima jer sam i sam ime bez rime… hu du fak is elis… etikete ?:) samo za abecedu.. . bez zle namjere i ikakvih konotacija:)

    https://www.youtube.com/watch?v=YlrOHUe0xn8
    Mir i dobro.

  11. abcd 05/10/2017 at 22:59

    An, kakve veze ima kako se neko preziva sa tvojim stavovima o hrišćanstvu ili bilo čime?

    • an 05/10/2017 at 23:55

      Zato sto posebno Horvati po HR imaju eksplozivnu poslijeratnu karijeru od spajanja komunizma, demokracije i krscanstva, preko masonstva.

      • abcd 06/10/2017 at 00:33

        Hvala An na odgovoru, nisam znala da se desilo to spajanje demokratije i hrišćanstva preko masonstva, zapravo, prvi put čujem, ali recimo i da to ima neku težinu, pošto ništa ne znam o masonstvu, opet ne verujem u to da je Hrvat nekakav karijerista, pa ne bi dolazio na ovakve sajtove, već bi jurio za svojim poslom. Malo mi ponekad deluju grubo njegovi stavovi, ali opet učini mi se na mahove da je on jako dobar čovek, dobra duša, ali povređena, da ne kažem namučena duša, ali to vešto ume da sakrije.

        • an 06/10/2017 at 09:48

          Da, razumijem zasto tako razmisljas. Inace to spajanje je uobicajena, tradicionalna stvar na zapadu. Novo ovdje. A Hrvat je meni sumnjiv, dapace, vrlo vjerojatno je da su njegovi komentari njegova karijera, ali i ja vidim kod njega da ima ‘ostatak’, i to i jeste razlog zasto mu odgovoram, a ono prvo je razlog zasto sam direktna.

  12. abcd 05/10/2017 at 21:54

    I za kraj, šta mislite Hrvat, odakle inspiracija za najveća umetnička dela iz likovne umetnosti, književnosti i ostalih grana umetnosti, pa najviše iz suživota sa običnim narodom, većina umetnika su bili boemi, ljudi široke duše i srca, družili se sa beskućnicima, prostitutkama, svim marginalizovanim slojevima društva, bez predrasuda, sa visokim stepenom tolerancije prema “različitostima”, često i sami na marginama društva, rame uz rame sa osuđenima, proteranima, diskriminisanima. Preporučujem Vam da pročitate odličnu knjigu Radomira Konstantinovića, “Filozofija palanke” u kojoj je fokus na tom malograđanskom, lažnom moralisanju, ili u prevodu “spolja gladac, a iznutra jadac”, to je kritika ljudi uskog uma i dvostrukih standarda. Nije se danas puno odmaklo od toga, nažalost.

    • Hrvat 06/10/2017 at 19:51

      Abcd
      Ne moraš mi govoriti Vi, pa ću i ja prijeći na ti. Ja ne znam zašto ti misliš da mi se moraš ispričavati što odgovaraš na moje postove!? Cijenim, nadasve, pristojnost jer je rijetka na ovom mjestu. Zato prvenstveno i pišem postove da ljudi razmisle. Naravno Dražen i njemu slični misle da ih pišem da bi ga provocirao bez razloga, ali to naravno nije tako. Razlog je taj što ne želim da bilo tko od mog naroda bude zaveden maloumnim konstrukcijama. Voli Dražen ovakve kao ja zvati fašistima, pa pretpostavljam da me i ti doživljavaš tako nekako, ali to je naravno predaleko od bilo kakave istine.
      Isto tako ne moraš se ti složiti s mojim tezama!
      Pročitao sm tvoje kritičke osvrte na moj post i moram reći da je ovaj prostor preuzak, da se tako izrazim, da bih u potpunosti razradio svoje teze i zastupao svoja stajališta, a naspram ostalih komentatora i čitatelja. Ali, trudim se najbolje kako mogu. Pročitala si moje postove i kritički se osvrnula na njih, što je uredu.
      Mislim osobno da si u većini progriješila, pogotovo što se tiče primjerice životinja i kulture. Ja sam govorio o ljudskoj kulturi, a imaju li živtoinje uunutar svojeg „životinjskog carstva“ kulture, moram priznati da me ne zanima. Stojim kod toga, pače čvrsto držim da se životinje ne mogu uspoređivati s ljudima ni na koji način i tu za mene završava priča. Ne vjerujem u Darwin-ovu teoriju o postanku ljudi od životinja jer na kraju se uvijek „spotakneš“ o kariku koja nedostaje.
      Što se eugenike tiče, to mi je jedna od omiljenih tema i drago mi je da si ju imenovala, a našao sam za nju definicija koliko i ljudi koji su o njoj govorili. Od onih koji su me uvjeravali da su to izmislili nacisti (što nije ni izbliza točno), do onih koji su me uvjeravali da je to krinka za planiranje abortusa (što također nije istina). Ja jesam gorljivi zagovornik eugenike, ali vrlo jednostavno rečeno za mene je eugenika prvenstveno RAD NA SEBI, POBOLJŠANJE SEBE i ne uključuje druge ljude. Dakle, eugenika u čistom Nietzsche-ovom stilu ili ako hoćeš ono što je Nietzsche nazivao aktivnim nihilizmom (za razliku od pasivnog). Dakle, Nietzsche je pribilježio slijedeću jednostavnu rečenicu, kojom ja tumačim eugeniku: „Der Mensch ist etwas das ueberwuenden werden soll.“ Iliti – Čovjek je nešto što trebamo nadići. To je za mene definicija eugenike i uopće smisao cijelog ljudskog postojanja, kada smo već kod toga. A to se savršeno uklapa u poimanje svijeta i ljudi u umovima klasičnih filozofa.

      Nadalje kultura jednog naroda je identitet toga naroda i ja protiv kultura naroda nemam ništa. Koliko god ona bogata ili siromašna bila. O kojem god narodu je riječ – od bilo kojeg razvijenog europskog do najcrnjeg bantu naroda. Imam samo kada jedan svoju nameće drugome. Također u bivšoj Jugoslaviji NIJE bilo građanskog rata nego VELIKOSRPSKE agresije na Hrvatsku, Bosnu itd. Dok su tvoji sunarodnjaci žarili i palili po mojoj zemlji, nama nije padalo na pamet da prelazimo državne granice i dođemo u tvoju zemlji i učinimo vam isto. Da su takvi palikuće kod vas prevladavale očito je, kao i to da su ovakvi kao ja pravladavali u mojoj zemlji. Tu prestaje rasprava o toj temi.
      Ja se svojim precima izrazito ponosim, kao i onim što su mi ostavili i njegujem to na najbolji način na koji mogu i štitim oto do zaborava. A, ovi ovdje koji se prave tobože naprednim, modernim i ne znam što sve ne tim stavovima samo skrivaju ogromne rupe u svom manjkavom karakteru i još manjkavijem znanju tj. neznanju, koje je usput budi rečeno – porazno.

      To što ti voliš hrvatski jezik i Malnarovu noćnu moru uopće ne znam kako bih komentirao? Inače, Malnara sam osobno poznavao i nemali broj puta raspravljao s njim o motorima što mu je bila strast i u koje se razumio; i iako jest bio smiješan nisam imao visoko mišljenje o njemu i to sam mu u lice rekao jer se pričalo da je bio doušnik tajnih službi bivše države, o čemu se nikada nije htio izjasniti, ali o pokojnicima sve najbolje pa ću se tu zaustaviti.

      Što se tiče umjetnika koji se druže s beskućnicima, prostitutkama itd. to je premoderno za mene i ja to ne smatram posebno vrijednom umjetnošću. To je po mom mišljenju samo propagandni pamflet u rukama elite kojima nastoje ljude držati što prizemnijima nego što bi ljudi mogli (trebali) biti.

      I za kraj ova me definicja baš od srca nasmijala, ali u pozitivnom smislu i bez ikakvih zamjerki: „Malo mi ponekad deluju grubo njegovi stavovi, ali opet učini mi se na mahove da je on jako dobar čovek, dobra duša, ali povređena, da ne kažem namučena duša, ali to vešto ume da sakrije.“
      Da parafraziram jednu, čini mi se, samurajsku poslovicu kada se jedan samuraj žalio učitelju da toliko dugo ratuje da su mu i duša i tijelo puni ožiljaka, na što mu učitelj mirrno odgovora bez da ga je i pogledao: „Kao i svakome drugome ratniku.“

      • abcd 06/10/2017 at 21:30

        Pa eto, osećam potrebu da se ispričam u ime onih koji su trebali da se ispričaju a nisu hteli, a učestvovali su u ovom sveopštem cirkusu i još uvek vrte “ringišpil” ludila i mraka. I jedva čekam, da, jedva čekam da se “odjavim”, jer sam poprilično tuđeg bola prikupila i sada je to sve samo moja bol. Ispričavam se još jednom svim Hrvatima, Srbima, i inima. Za eskstremno osetljive ljude poput mene, koj nisu, niti su ikadi imali bilo kakvu sklonost ka ratovanju, figurativnom ili doslovnom, postoji jedna jedina istina, a to je da ću konačno biti prah, pepeo i zaborav. To je jedina jednačina u kojoj za mene nema nepoznatih činilaca.

      • abcd 07/10/2017 at 13:55

        I još jedna stvar, koja mi jako bode oči, da ne kažem i nerve, molim Vas Hrvat, ali molim Vas i preklinjem da mi ne uzmete za zlo ono što ću sada reći na račun novoskovanog izraza (ukoliko Vam je zaista stalo do ispravnog izražavanja) a to je čuveni i rogobatni i široko ukorenjeni izraz “RAD NA SEBI, POBOLJŠANJE SEBE”, raditi se može na gradilištu naprimer, radi se o padežu koji se zove lokativ (gde? o kome, o čemu?) i u ovakvoj konstrukciji to zaista deluje nakaradno i nije u duhu niti jednog jezika. Veoma me čudi da Vam je ovo tako lako promaklo. Pa nije čovek objekat pa da može raditi “na sebi”, čovek je u ovom slučaju subjekat koji ne može da vrši neku radnju “nad sobom”, istina čovek može da se umije, okupa sebe, nahrani sebe, i tada je njegovo telo i telesne potrebe u službi objekta, ali dobro, možda je većina ipak u pravu sa ovim “modernizmima”, moguće je da sam ja isuviše zaostala u tom pogledu. Zašto da ne? Nigde u nikakvoj literaturi, niti pravopisu, gramatici, nisam nailazila na ovakav izraz, ali valjda je to nešto novo, što tek treba da uđe u pravopis.

        • Hrvat 07/10/2017 at 19:27

          U redu, hoćemo ovako – u normalnoj raspravi NIKOME ne uzimam NIŠTA za zlo, Niti onima koji imaju drugačije mišljenje. Eto pa se više ne moraš time opterećivati, ako te to iz nekog razloga opterećuje.
          Ja osobno ne znam niti jedan izraz koji bi bolje izrazio ono što sam htio reći od izraza – raditi na sebi – jer ono što ja pod tim podrazumijevam doista doživljavam kao – rad. Ne znam zašto bi rad morao nužno biti fizički? Po mojem je mišljenju intelektualni rad teži od fizičkog.
          S druge strane, ti kažeš da si hipersenzibilna osoba. U redu, ali to ne znači da nužno to moraš doživljavati kao lošu stvar. Ne volim ljudima davati savjete i u pravilu to izbjegavam, ali po mojem iskustvu hipersenzibilnim osobama pomaže – organiziranost, red, disciplina i prije svega VOLJA da se isto sprovede u djelo. Probaj pa ćeš vidjeti. Korak po korak, dan po dan. Motiviraj samu sebe onime što te motivira i ne prihvaćaj poraz kao opciju.

  13. Duh sa sekirom! 03/10/2017 at 22:51

    Bravo Hrvat, skidam ti kapu u znak poštovanja, iako duh sa sekirom nema kapu i iako u biti i ustvari ovaj lik koji se krije iza tekstova je možda najzadnji u tvojoj vrijednosnoj percepciji za tako nešto. Bez obzira na to osjećam se ponukanim da i ovdje nešto napišem. Bravo, jer si malo šire izložio svoje poglede a što definitivno vodi u nekakav dijalog u sirem i dubljem smislu, kratki komentari na kratke komentare vode obično u nekakav sukob (stalaktii i stalagniti jedne pećine ili grupe pećina su u sukobu sa interijerom jedne ili više pećina-zar to nije povjest ljudskog zla, patnje, tuge i ostalog sranja?). Da je ekran od monitora osjetljiv na tu “energiju” na mjestu takvih komentara bi bili izgoreni pikseli, sreća što pikseli nisu osjetljivi ili na žalost, što vi ostali mislite o tome?;-) Mislim da je ovako bolje, kad bi bilo onako onda bi optuživali druge ljude da nam mržnjom, uvredama idt uništavaju ekrane ali ni mi nebi bolje prošli, uništili bi i svoj ekran jer to moramo prvo napisat na svom ekranu da bi drugi to kasnije vidili, i svijet bi ostao bez ekrana, onda bi morali pisat ljubavna ili mrziteljska pisma jedni drugima i poštari bi bili glavni nosioci romantičarsko-pećinarskog razvoja, čekali bi sa zebnjom svog poštara sjedeći na klupicama ispred svojih stanova i kuća i dočekujući ga napokon sa ushitom i krikom oduševljenja:-) Neznam koliko bi to bilo dobro za poštare, neki bi dobro prošli a neki bi i nadrljali, bilo bi opasno tada biti poštar, vjerovatno bi imali benificiju! Poštari, molim vas bez uvrede, samo se šalim!:-)
    A sad idem malkice ozbiljnije, Hrvat, molim te da ovo moje pisanje ne shvaćaš osobno, kao da pišem jer te želim omalovažavati, ismijavati, ili bilo što a što bi u tebi izazivalo negativnu energiju ili obranbeni stav ili da te želim pobijediti i time sebe pokazivati vrednjim, većim, pametnijim – to su sve gluposti koje ti se mogu stvoriti u tvom umu, jer namjera mi nije takva. Naravno ne želim tebi a niti ikom ovdje nametati svoje percepcije, zaključke ili vrijednosne sudove, dakle propitujte to u sebi uđite dublje u to nego ja idem, istražujte!!!
    Dakle, vežite se polećemoooo!:-)
    Ustvari, razvežite se, stavite šljemove na glavu, idemo u pećine i upalite lampe, zna bit šišmiša, zmija i ostalih spodoba koje znaju uplašit
    Jeste li na oprezu? Pogledajte sada tu pećinu u sebi, satkana je od naših uvjerenja, uvjetovanja i strahova sa kojima smo se poistovjetili. A tko ju je satkao? Pa mi sami, uz veliku pomoć naših predaka, roditelja, sve do plemensko-civilizacijskih odrednica koje evoluiraju u religije i države, a religije i države uporabom sile i straha još više bojaju u crno tu pećinu da nebi kojim slučajem u istu upao niti jedan foton svijetla izvana. Sada te države evoluiraju u zajednice država, a religije su pune ekumenizma jer bi i one htjele evoluirati a iza svega se krije ideja kreatora tog sistema da mislimo svi isto i da sve bude propisano, popisano, i kontrolirano. Nikakva spontanost, kreativnost, empatija, ljubav, opraštanje, razumjevanje tu ne može doći u obzir, postoje li i u jednom zakonu koje je sustav donio ovakve kvalitete? Pa naravno da nepostoje, države i zakoni su tu (uglavnom) kako bi, ako ćemo po materijalizmu- oni koji imaju imali još više a oni koji nemaju imali još manje, ako ćemo po duhovnosti- obožavati boga koji je nacrtan za zidovima pećine. Ako ćemo po ljubavi- ako ti mene voliš i ako poštuješ moju ljubavnu pećinu i ja ću tebe- ljubav je postala ugovor. Ako ćemo po suosjećajnosti i empatiji-prema onima koji su postali recimo beskučnici- ko vas jebe, sami ste krivi što ste se doveli u tu situaciju, i tako dalje, i tako dalje… A gdje je nestao čovjek- pjeva Goran Bare, za čovjeka nema mjesta u takvoj civilizaciji i kulturi, on evoluira u kompjuter…a čemu će služiti pojma nemam! Za rudarenje bitcoina nekom sistemskom oligarhu?!
    A gdje mi idemo, ustvari gdje nas to vode ti civilizacijski autoriteti i te njihove tekovine? Ja bih rekao u sam centar pakla a vi odgovorite sami sebi . Od religija-nebitno koja je, ekonomije, zdravstva, obrazovanja, znanosti, novinarstva….svaka grana je strogo kontrolirana od vlasnika tih sistema a svi oni pjevaju jednu pjesmu a to je kako da ostanu na vrhu, a taj njihov trajni cilj ne bira sredstva, uvalit će vam i zvečarku jer imate dva pacova u kući a što je to opasno po vaš život nema veze, pacovi su opasniji, nebitno koja je država ili zajednica država upitanju i sve im više iskaču kosturi iz ormara i sve im je teže pjevat kvalitetne uspavanke ljudima…ako niste još odgovorili, istražite sami, ne slušajte mene, neda mi se o tome.
    „Mislim da generacije i generacije naših predaka tisuću godina (a i više) unatrag zaslužuju barem da poštujemo govor (između inih stvari) koji su nam ostavili tj. ono u što je evoluirao“- povjest je po meni jedno područje gdje se nalazi najviše krivotvorina i manipulacija, od teorije evolucije, teorije kreatora ili boga ili nešto između u vidu petljancija tzv. Vanzemaljaca sa ljudskim DNK a kada sistem kaže da je nešto istina onda sam pogotovo oprezan u vezi njihove istine iz jednog prostog razloga-tko kontrolira prošlost-kontrolira sadašnjost a time i budučnost. Sistemski kappucino tri u jedan. Pa onda mogu upitati znanost, neka mi pokaže jasnu razliku između gena srbina i hrvata. Susjedi smo a sistem od nas pravi najljuće neprijatelje, pa to je da se ubiješ i poslije inkarniraš na marsu, jer tamo su svi mali i žuti;-)
    Mislim da tu sekvencu A_G_C_U_T kombinacija neće otkriti, davno je bilo kada sam štrebao genetiku i mutacije, ko zna, možda i jesu, nisam siguran:-) Idemo dalje u zaključivanje i otkrivanje, to onda znači da je samo izvana razlika, kultura je upitanju, a kultura je umjetna tvorba koje nema u prirodi, orangutan iz japana ne priča japanski i sporazumjet će se sa bilo kojim orangutanom iz brazilske prašume. A tko to podupire kulturu, pa država a tko podupire državu pa religija, a tko podupire čovjeka, pa niko, on ustvari podupire sva tri ova „EVOLUTIVNA ELEMENTA“ u „ULOZI“ hrvata ili srbina jer je tako indoktriniran kroz ove tri neprirodne utvare i ostaje isprana mozga fatajući se za pušku i gledajući jedan na drugoga preko nišanskih sprava- cilj je što prije poslati drugoga u poziciju da gleda odozdola kako krompir raste a potom mu izjebati ženu i opljačkati kuću a cilj kod njihovih bossova da se što prije jami- jer brzo dojde tko je jamio-jamio! Jel tko negdje vidio vrane iz hrvatske kako se okupljaju radi ratničkog pohoda na srpske vrane ili obratno? ako ima neko tko ima takve informacije nek mi javi, moj prijatelj iz rata je ornitolog u kopačkom ritu a to bi mu bila zaista vrijedna informacija!:-) Pojma nemam od kada čovjek „EVOLUIRA“? kada je živio u pećinama mogao je tada pravit nered samo sa kamenjem i toljagama, a došavši u sadašnji trenutak evolucije on može samo jednom bombicom usmrtiti miljune ljudi i drugih stvorova životinjskog carstva, pa se onda pitam što je pošlo kod čovjeka krivo u toj „EVOLUCIJI“ nije li to ustvari „DEEVOLUCIJA“?
    Da me netko krivo ne shvati, nemam ništa protiv svog maternjeg jezika, a to je hrvatski, kroz taj jezik spoznajem tko sam i komuniciram s drugima pa i sa srbima ali nisam opterećen njime da će mi ga neko ukrasti ili da ću morati učiti i koristiti drugi jer je ovaj zabranjen ili da je moj vrijedniji od drugog jezika. Istinski čovjek-hrvat i istinski čovjek-srbin nikad ratovati neće jer iz njih govori ljubav, empatija i mir, oni to neće glumit jer oni to jesu, to je sasvim neka druga dimenzija sadržaja svijesti a ne komunistička floskula bratstva i jedinstva. Svrha i smisao jezika bi trebala bit komunikacija a ne razlog za ratovanje. Dakle, stinski čovjek-hrvat i istinski čovjek-srbin su slobodni (osim od one tri malecke stvari;-)) od svega a oni koji nisu slobodni se zovu kako ono, zaboravo sam jebemu:-)

    • Hrvat 05/10/2017 at 17:59

      U redu, evo malo sam proanalizirao tvoj tekst i napisao mali osvrt na njega (iako mi se zapravo ne da biti toliko dug, ali eto tebi za ljubav, kad si se već i ti potrudio puno napisati), koji slijedi:

      “A sad idem malkice ozbiljnije, Hrvat, molim te da ovo moje pisanje ne shvaćaš osobno, kao da pišem jer te želim omalovažavati, ismijavati, ili bilo što a što bi u tebi izazivalo negativnu energiju ili obranbeni stav ili da te želim pobijediti i time sebe pokazivati vrednjim, većim, pametnijim – to su sve gluposti koje ti se mogu stvoriti u tvom umu, jer namjera mi nije takva.“
      -Bože sačuvaj da bih se ja vrijeđao na ono što ovdje bilo tko napiše. Zamijenio si me s Draženom.

      “Jeste li na oprezu? Pogledajte sada tu pećinu u sebi, satkana je od naših uvjerenja, uvjetovanja i strahova sa kojima smo se poistovjetili. A tko ju je satkao? Pa mi sami, uz veliku pomoć naših predaka, roditelja, sve do plemensko-civilizacijskih odrednica koje evoluiraju u religije i države, a religije i države uporabom sile i straha još više bojaju u crno tu pećinu da nebi kojim slučajem u istu upao niti jedan foton svijetla izvana.
      Sada te države evoluiraju u zajednice država, a religije su pune ekumenizma jer bi i one htjele evoluirati a iza svega se krije ideja kreatora tog sistema da mislimo svi isto i da sve bude propisano, popisano, i kontrolirano. Nikakva spontanost, kreativnost, empatija, ljubav, opraštanje, razumjevanje tu ne može doći u obzir, postoje li i u jednom zakonu koje je sustav donio ovakve kvalitete? Pa naravno da nepostoje, države i zakoni su tu (uglavnom) kako bi, ako ćemo po materijalizmu- oni koji imaju imali još više a oni koji nemaju imali još manje, ako ćemo po duhovnosti- obožavati boga koji je nacrtan za zidovima pećine.“

      – Prvo, mislim da ne razumiješ definiciju platonove pećine u potpunosti.
      – Drugo, griješ u ovoj definiciji utoliko što si smetnuo s uma da smo mi genetski gledano nastavak naših predaka, a ne umjetno stvorena inteligencija. Dakle, individue, ali individue nastavljači. Ja držim da države, religije, sva uređenja oko nas ne oblikuju toliko nas koliko se mi uklapamo u iste, čak bih rekao oblikujemo ih prema našim manjkavostima ili prednostima. Primjer – u Hrvatskoj su nakon 2.sv. rata zavladali Draženovi uzori – partizani. Polupismeni neznalice s Kozare i ostalih planina na kojima su do prije tog 2.sv. rata čuvali ovce i koze i to im je bio cijeli svijet, a koji su prema svojim manjkavostima oblikovali okolinu, jer im je to okolnost dopustila i u koju smo se mi ostali silom prilika uklopili. Sada je do vidjela došlo da su ti Draženovi partizani s Kozare takvi kakvi jesu nikakvi, ali sada oni ne žele s vlasti jer je vlast-slast pa pljuju po svemu ne bi li pošto poto zadržali vlast i privilegije. Sada pak to usporedi s jednom Njemačkom, Danskom, Švedskom itd. i vidjet ćeš da je to nebo i zemlja i da tvoj komentar uopće ne stoji jer je kriv pre generaliziran, budući da država i isto uređenje očito mogu funkcionirati sasvim OK. Hoćemo li pokleknuti i dopustiti da budemo oblikovani ili ćemo biti jaki i oblikovati sebe i okoliš ovisi o nama. To ne može nužno značiti da su države, religije, zakoni itd. loši same po sebi, kao što sam objasnio. Stvar je u nama. Ili bolje rečeno u Balkancima koji nikako da shvate da je Balkan = propast (ovo se opet tiče tih istih Draženovih partizana s Kozare).

      „A gdje je nestao čovjek- pjeva Goran Bare, za čovjeka nema mjesta u takvoj civilizaciji i kulturi, on evoluira u kompjuter…a čemu će služiti pojma nemam! Za rudarenje bitcoina nekom sistemskom oligarhu?!“
      -Goran Bare je potpuno nebitni drugorazredni alkos i narkos i to što on pjeva možeš „okačiti mačku o rep“. A, u što će evoluirati čovjek ti samo nagađaš, bez nekih konkretnih dokaza, drugim riječima samo postavljaš tezu.
      “A gdje mi idemo, ustvari gdje nas to vode ti civilizacijski autoriteti i te njihove tekovine? Ja bih rekao u sam centar pakla a vi odgovorite sami sebi . Od religija-nebitno koja je, ekonomije, zdravstva, obrazovanja, znanosti, novinarstva….svaka grana je strogo kontrolirana od vlasnika tih sistema a svi oni pjevaju jednu pjesmu a to je kako da ostanu na vrhu,“

      – Ovdje se slažem s tobom, da političari žele ostati na vlasti, ali oni NISU vlasnici sistema nego trenutačni uzurpatori. To također ne znači da je ideja ekonomije, zdravstva, obrazovanja, znanosti itd. loša sama po sebi.

      “povjest je po meni jedno područje gdje se nalazi najviše krivotvorina i manipulacija, od teorije evolucije, teorije kreatora ili boga ili nešto između u vidu petljancija tzv. Vanzemaljaca sa ljudskim DNK a kada sistem kaže da je nešto istina onda sam pogotovo oprezan u vezi njihove istine iz jednog prostog razloga-tko kontrolira prošlost-kontrolira sadašnjost a time i budučnost.“
      -Donekle se slažem s tobom, ali to što ti kao laik ne poznaješ i onu drugu stranu povjesničara, opet ne znači da je povijest sma po sebi loša pojava. Postoji čitava pletora povjesničara, ozbiljnih koji odstupaju od prihvaćenih teorija, samo treba čitati njihova djela.

      „Pa onda mogu upitati znanost, neka mi pokaže jasnu razliku između gena srbina i hrvata. „

      – Različitost između gena Hrvata i Srba je dostupna u mnoštvu knjiga npr. navest ću ti jednu od najzanimljivijih- „Podrijetlo Hrvata – genetički dokazi autohtonosti“ od autora Ivana Jurića.

      „Susjedi smo a sistem od nas pravi najljuće neprijatelje,“

      – Tko nas bre zavadi? Popušio si čistu propagandu (možda ju i aktivno i namjerno provodiš?) Potpuno griješiš jer ja se ne sjećam da su Hrvatski vojnici stupili jedan centimetar u Srbiju, niti se sjećam da su Hrvati dizali balvan revoluciju u Srbiji i pokušali osvojiti njihov teritorij. I ako dobro pamtim niti jedan srpski grad nije doživio sudbinu Vukovara od strane Hrvata. Ne sjećam se da su dragovoljci išli iz Hrvatske ratovati u Srbiju. Zar ne?

      „kultura je upitanju, a kultura je umjetna tvorba koje nema u prirodi, orangutan iz japana ne priča japanski i sporazumjet će se sa bilo kojim orangutanom iz brazilske prašume.
      A tko to podupire kulturu, pa država a tko podupire državu pa religija, „

      – Potpuno krivo. Kao prvo siguran sam da Orangutani NEMAJU kulturu pa ih ne možemo niti spominjati u svezi s istom, niti se srozavati na razinu orangutana ili ih težiti oponašati (!?). Drugo, kultura je nastajala neovisno od države od pamtivijeka. Sjeti se grčkih i rimskih klasika, sjeti se Goethe-a, Shakespeare-a, Dantea, Petrarce itd. itd. Moderna kultura nije kultura nego kontra-kultura. Mislim na npr. Frljićeve bljuvotine. Netalentirani uhljebi čiji uspjeh uvijek, ali UVIJEK, vodi do djeda, strica, oca, ujaka, majke, sestre koja je bila aktivna u SKJ-u, SKOJ-u, UDBA-i itd. itd. Dakle ti netalentirani uhljebi „stvaraju kulturu“. Sjećam se Frljićeve „briljantne“ kulturne izreke – Karamarko dođi na seks! I to je kultura? Čista kontrakultura. Tako da i tu griješiš i imaš krivo poimanje.

      “Da me netko krivo ne shvati, nemam ništa protiv svog maternjeg jezika, a to je hrvatski,“

      – Da nemaš ništa protiv svog materinjSKOG jezika, onda bi ga cijenio i naučio da se kaže
      M-A-T-E-R-I-NJ-S-K-I, a ne materiNJI (to je inače srbizam, a zašto bi prihvatio tuđi jezik, dragovoljno? Misliš da Srbi prihvaćaju hrvatski jezik, izraze, riječi? Sumnjam.).

      „Istinski čovjek-hrvat i istinski čovjek-srbin nikad ratovati neće jer iz njih govori ljubav, empatija i mir, oni to neće glumit jer oni to jesu.“

      – Ti mora da si prespavao 90-e jer ja nisam čuo te istinske Srbe čovjekoljupce da su bili nešto glasni tih godina.

      Kao zaključak mogu samo reći da me uopće ne čudi da moraš posezati za imenima izmišljenih strip junaka (Zagor Duh sa sjekirom), kada iz svega proizlazi da si u pravom životu sve suprotno (bazirano na tvojim tendencioznim i kukavičkim tumačenjima stvari).

      • abcd 05/10/2017 at 21:35

        Izvinjavam se što odgovaram na neke od ovih konstatacija, ali osećam se dužnom, jer čitam, pa ne mogu da ostanem mirna na neke relativizacije.

        ” – Ti mora da si prespavao 90-e jer ja nisam čuo te istinske Srbe čovjekoljupce da su bili nešto glasni tih godina.”

        Niste ni mogli da nas čujete, a mnogo nas je, jer su mediji bili u vlasništvu političara (i sada su nažalost) i montirali su vesti, kao studenti i srednjoškolci i građani smo gulili đonove tih godina protestujući protiv rata . Bilo je listova preko kojih smo se informisali o stvarnim događajima poput Naše borbe i nekih lokalnih novina preko kojih nisu stigli da stave “šapu” isti oni koji se i danas mahom vrte oko pozicija vlasti. Nebitno je ovde je li neko Srbin, Hrvat ili nešto drugo, bitno je ko je bio i ostao čovek. Ja sam se ubijala od priča objašnjavajući od kraja osnovne škole komšiluku, društvu, da ne nasedaju na nacionalizam, na provokacije, da ne glasaju za one koji teraju u rat, koji pljačkaju, ubijaju, profitiraju iz ljudske nesreće i neznanja, da budu razumni, da se ne povode. Govorila glasno i uporno, kao i svi članovi moje porodice, dok su ljudi oko nas samo klimali glavom, i govorili kako je sve strašno, a čim bismo se udaljili, njihova priča bi bila sasvim suprotna, njihova dela takođe. Mene su čak i ućutkavali neki prijatelji iz gimnazije, kao ćuti, nemoj da te neko čuje, ali ja sam bila uporna u iznošenju istine. Čak su prisluškivali naš telefon, da, da, neki od komšija, jer su smatrali da ako pričamo protiv rata i krvoprolića, i o odgovornosti, da je potrebno da budemo pod “prismotrom”. A onda je nastalo sveopšte bezakonje, a mi smo se borili sa egzistencijom i svim ovim problemima. I dan danas.

        “Misliš da Srbi prihvaćaju hrvatski jezik, izraze, riječi? Sumnjam.).”

        Ja jako volim, da ne kažem obožavam hrvatski jezik, jer mi je jako lep i topao. A eto iz Srbije sam. Od pre nekog vremena, otkrila sam emisiju, tkzv. antitv šou, Noćna mora, sa običnim ljudima, obožavam da slušam kako priča Malnar, Jajan, Stankec, Braco cigan. Volim i mađarski i iskvareni srpski da slušam od svojih prijatelja Mađara, koji žive u Vojvodini. Volim i Rusine, Slovake, Rumune da slušam, jer sve nas te raznolikosti zbližavaju, čine običnim ljudima. Izrazito (iznimno) cenim tu spontanost kod ljudi, tu rasterećenost od predrasuda. Po meni postoje dve mogućnosti/izbora. Biti čovek ili ne biti čovek.

        • abcd 05/10/2017 at 21:41

          I još nešto, meni u svakodnevnom razgovoru spontano izleću hrvatski izrazi, je li to znači da sam loša?! Naravno da ne znači. Tako obogaćujem svoj rečnik, i stvaram nekakve nove sinapse u mozgu, koje služe za povezivanje, spajanje, konstrukciju, a ne destrukciju. Takav sam čovek. A šta će ko da misli, bio on Hrvat ili Srbin, ili pak neko treći, baš mi se i ne haje mnogo.

          • abcd 05/10/2017 at 21:52

            I za kraj, šta mislite Hrvat, odakle inspiracija za najveća umetnička dela iz likovne umetnosti, književnosti i ostalih grana umetnosti, pa najviše iz suživota sa običnim narodom, većina umetnika su bili boemi, ljudi široke duše i srca, družili se sa beskućnicima, prostitutkama, svim marginalizovanim slojevima društva, bez predrasuda, sa visokim stepenom tolerancije prema “različitostima”, često i sami na marginama društva, rame uz rame sa osuđenima, proteranima, diskriminisanima. Preporučujem Vam da pročitate odličnu knjigu Radomira Konstantinovića, “Filozofija palanke” u kojoj je fokus na tom malograđanskom, lažnom moralisanju, ili u prevodu “spolja gladac, a iznutra jadac”, to je kritika ljudi uskog uma i dvostrukih standarda. Nije se danas puno odmaklo od toga, nažalost.

      • abcd 05/10/2017 at 22:10

        “– Ovdje se slažem s tobom, da političari žele ostati na vlasti, ali oni NISU vlasnici sistema nego trenutačni uzurpatori. To također ne znači da je ideja ekonomije, zdravstva, obrazovanja, znanosti itd. loša sama po sebi.”

        Sa ovom konstatacijom se u potpunosti slažem, a ostatak teksta je većim delom relativizacija i generalizacija.

      • abcd 05/10/2017 at 22:47

        “Potpuno krivo. Kao prvo siguran sam da Orangutani NEMAJU kulturu pa ih ne možemo niti spominjati u svezi s istom, niti se srozavati na razinu orangutana ili ih težiti oponašati (!?). ”

        Ja verujem u Darvinovu teoriju evolucije, i svaka vrsta podleže evoluciji, to je tako i sa životinjskim svetom, i greška bi bila reći da životinje nemaju svoju kulturu, ko se bavi njima i ko ih malo bolje poznaje, itekako zna da i životinje imaju kulturu. Pa i čovek je evoluirao iz raznih životinja. I od životinja se puno toga može naučiti, barem oni koji su dobri i pažljivi prema njima.

        • abcd 05/10/2017 at 23:59

          I ono sa genima, ne znam ima li to ikakvoga smisla, osim davanja novog impulsa ideji “eugenike” i opet jovo nanovo, prostora za manipulaciju kolko hoćete, ista stvar je i sa “genijalcima” u Srbiji, ima raznih opskurnih likova. Svega se tu nakupilo od raznih teorija. Pobrkati potrebu očuvanja i poštovanja nasleđene kulturno istorijske zaostavštine sa genetikom, mogu samo manipulatori, koji su na taj način i proizveli sve ove užasne građanske ratove. Povraća mi se od manipulatora, a uvek će ih biti.
          “Zaustavite Zemlju silazim!”

      • Duh sa sekirom! 06/10/2017 at 03:09

        Ti si Hrvat baš neki „tvrd orah“ uhvatio si se tog „Hrvatstva“- što god to značilo, kao „pijan plota“ a znaš li da ono čega se grčevito držiš da te to određuje i da „to“ ima vlast nad tobom? Ovo je istina, to će ti svaki psiholog, psihijatar ili razuman čovjek reći. TEZA-hrvat, ANTITEZA-srbin, SINTEZA=RAT! Idemo sada na drugu istinu a to je da ti imaš potpunu slobodu, ili bilo tko, da se držiš bilo čega ili bilo kojeg uvjerenja. S obzirom na onu prvu istinu ja sam odabrao da se ne držim grčevito svojih uvjerenja, jer to su samo uvjerenja i spreman sam svoja uvjerenja trenutno odbaciti ukoliko primjetim da mi ona ne drže vodu, ovo je uredu za mene a ti kako god želiš!
        Dakle:
        „– Prvo, mislim da ne razumiješ definiciju platonove pećine u potpunosti.
        – Drugo, griješ u ovoj definiciji utoliko što si smetnuo s uma da smo mi genetski gledano nastavak naših predaka, a ne umjetno stvorena inteligencija. Dakle, individue, ali individue nastavljači. Ja držim da države, religije, sva uređenja oko nas ne oblikuju toliko nas koliko se mi uklapamo u iste, čak bih rekao oblikujemo ih prema našim manjkavostima ili prednostima. Primjer – u Hrvatskoj su nakon 2.sv. rata zavladali Draženovi uzori – partizani. Polupismeni neznalice s Kozare i ostalih planina na kojima su do prije tog 2.sv. rata čuvali ovce i koze i to im je bio cijeli svijet, a koji su prema svojim manjkavostima oblikovali okolinu, jer im je to okolnost dopustila i u koju smo se mi ostali silom prilika uklopili. Sada je do vidjela došlo da su ti Draženovi partizani s Kozare takvi kakvi jesu nikakvi, ali sada oni ne žele s vlasti jer je vlast-slast pa pljuju po svemu ne bi li pošto poto zadržali vlast i privilegije. Sada pak to usporedi s jednom Njemačkom, Danskom, Švedskom itd. i vidjet ćeš da je to nebo i zemlja i da tvoj komentar uopće ne stoji jer je kriv pre generaliziran, budući da država i isto uređenje očito mogu funkcionirati sasvim OK. Hoćemo li pokleknuti i dopustiti da budemo oblikovani ili ćemo biti jaki i oblikovati sebe i okoliš ovisi o nama. To ne može nužno značiti da su države, religije, zakoni itd. loši same po sebi, kao što sam objasnio. Stvar je u nama. Ili bolje rečeno u Balkancima koji nikako da shvate da je Balkan = propast (ovo se opet tiče tih istih Draženovih partizana s Kozare).“
        U vezi platonove pećine tu sam mislilo na naš um koji je po meni blagoslov ali i prokletstvo.
        U vezi drugog- istina je da smo mi genetski nastavak naših predaka jer geni su nekakve informacije e sad postavlja se pitanje tko su to naši preci? Ne ovi bliži nego ovi udaljenji, uče nas da su hrvati došli na ove prostore u 7 stoljeću, a gdje su završili oni ljudi koji su tu bili prije hrvata? hrvati su ih valjda lijepo zamoli, vjerojatno, uz pomoć mačeva, lukova i strijela, slujući im žene a od dječjih očiju i ušiju praveći sebi ogrlice, da napuste svoja ognjišta i onda su ovi dragovoljno otišli! Ili možda tu nije bilo nikog pa su onda hrvati došli bez ikakvog sukoba? Ali odakle su hrvati došli? I kada, kako i na koji način i gdje su shvatili da su oni zapravo hrvati? Ovdje kad su došli ili tamo gdje su bili prije? Ako su to shvatili tamo kada se onda to shvaćanje dogodilo? To isto vrijedi i sa srbe. Kako odjednom jedna grupa ljudi u nekom narodu postaje novim narodom ili nacijom? Jel to mutira gen prijašnje nacije ali ne kompletne nacije u novu naciju ili se dogodi prvo pomak u svijesti nekog djela nacije ili naroda te on shvati da nije dio prošle nacije pa onda on mutira genski? Mislim, dakle griješim, ali ako je taj Ivan Jurić odgovorio na njih pročitat ću mu knjigu. Dakle,molim te, ako si je pročitao reci jeli odgovorio na njih da ne gubim vrijeme. Samo da napomenem, nisu samo srbi bili u partizanima nego i hrvati i ne samo to išli su srbin na srbina i hrvat na hrvata kažu čak iz iste kuće, braća. Da se ubiješ! U novijoj povjesti dešava se sukob srbin-hrvat a koji je podgrijan vađenjem kostura iz ormara 2. Sv. Rata i ubacivanjem straha u percepciju srba koji su živjeli u rh radi ndh a hrvati su se htjeli oslobodit te srbijanske većine u vlasti srh i sad ti budi ovdje sudac!?
        „jer ja se ne sjećam da su Hrvatski vojnici stupili jedan centimetar u Srbiju, niti se sjećam da su Hrvati dizali balvan revoluciju u Srbiji i pokušali osvojiti njihov teritorij. I ako dobro pamtim niti jedan srpski grad nije doživio sudbinu Vukovara od strane Hrvata. Ne sjećam se da su dragovoljci išli iz Hrvatske ratovati u Srbiju“ Potpuno si upravu!
        ALI
        Zar sam ja rekao da opravdam to što su srbi radili? I sigurno je da nisu svi srbi bili za veliku srbiju! Kao što ni načelnik tadašnje Osiječke policije nije bio za „rat“ pa je ubijen u sumnjivim okolnostima! Pitam se samo do kada ćemo ponavljati prošlost, očito dok nešto ne naučimo, ja sam svoje naučio i prekinuo, u svom umu, tako da prvo gledam ima li čovjeka u čovjeku ili ne, a ne što je on po naciji. Dakle koljač, palitelj kuća, silovatelj, i sl je nebitno što je on po naciji bio on hrvat ili srbin ili crnac po rasi. I još imam jedan razlog a to je ovaj, ratove organiziraju države (pojedinci moćnici u toj državi), dakle, da nema država nebi bilo ni ratova! Država-prisila po defaultu! Možemo mi šminkat zmiju zvečarku i govoriti da je lijepa ali ona kad-tad ujeda! Možeš ti meni govorit anarhist ali nikad u svom umu neću pristat na moranje, izrabljvanje i iskorištavanje. Država bi trebala služit čovjeku a ne obratno. Sad i katalonci stvaraju državu, mož mislit, kad se otrijezne od euforije skužit će da se dogodilo sjaši kurta da uzjaši murta, ah da, nije to balkan tamo će im teći med i mlijeko! Eeee moj hrvat!
        „– Ovdje se slažem s tobom, da političari žele ostati na vlasti, ali oni NISU vlasnici sistema nego trenutačni uzurpatori. To također ne znači da je ideja ekonomije, zdravstva, obrazovanja, znanosti itd. loša sama po sebi“
        Objasni mi samo na koji način da se riješimo tih uzurpatora? Teško, dok smo u „demokraciji“ i dok gledamo prema van a ne prema unutra. Ako još nisi shvatio oni su lutke na koncu i glume brižne voditelje hrvatskih državljana u bolje sutra prodavajući nam demokraciju a ustvari su pravi vlasnici oni kod kojih su nas zadužili. Ovo drugo stoji ali onda te pitam zašto ideja države, ekonomije, zdravstva, obrazovanja, znanosti itd. nije loša sama po sebi dok se u stvarnosti događa nešto drugo?
        U svezi kulture napravio sam poveznicu sa životinjskim svijetom jer si i ti pravio sa lavom i antilopom u vezi borbe i tko je tko, dakle, ako polaziš od prirode odakle pravo bilo kojem narodu da osvaja, porobljava ili istrebljuje drugi narod? Misliš ona tko jači taj tlači? I što je narod nego skupina pojedinaca koji su se kao fuzirali u državu radi svoje dobrobiti? Ja kao hrvat vidim oko sebe jako malo dobrobiti od našeg fuziranja? Nestade nas, ne rad srba nego radi… Netko nas je tu namagarčio! I još kažeš da smo iznad orangutana, pa orangutani ne idu u rat, ne masakriraju druge orangutane, ne uništavaju staništa drugim životinjama, ne iskorištavaju druge orangutane i ne bježe iz istog čopora u drugi čopor radi vođe čopora one životinje koje žive u čoporu pa te opet pitam ŠTO SE TO DESILO S ČOVJEKOM? SHVAĆAŠ LI ŠTO TE PITAM?
        „Kao zaključak mogu samo reći da me uopće ne čudi da moraš posezati za imenima izmišljenih strip junaka (Zagor Duh sa sjekirom), kada iz svega proizlazi da si u pravom životu sve suprotno (bazirano na tvojim tendencioznim i kukavičkim tumačenjima stvari)“
        Objasnio sam već zašto sam izabrao Zagora, potraži taj post ako te zanima, i hvala ti na uvredama ako si imao takvu namjeru.

        „– Da nemaš ništa protiv svog materinjSKOG jezika, onda bi ga cijenio i naučio da se kaže
        M-A-T-E-R-I-NJ-S-K-I, a ne materiNJI (to je inače srbizam, a zašto bi prihvatio tuđi jezik, dragovoljno? Misliš da Srbi prihvaćaju hrvatski jezik, izraze, riječi? Sumnjam.).“
        Rekao sam da meni jezik služi za komunikaciju i da nisam opterećen njime, ja sam ga dovoljno naučio, za komunikaciju, a ti uživaj u znanju i lektoriraj, traži srbizme, jer ako ćemo iskreno kao što je meni teško razmišljat po pravilu i tebi je teško je razmišljati izvan pravila i ja to razumijem:-). Jel pošteno?
        Pozdrav od anarhiste, srboljupca, nepismenjaka, kukavice i tendencioniste!:-)
        Ako ima još, slobodno dodaj!:-)

        • Duh sa sekirom! 06/10/2017 at 03:23

          I još nešto
          Religija-nešto najodvratnije što nam se moglo dogoditi kao ljudskom rodu!
          Po meni, a vi učite ili ne, kako god želite!

          • Hrvat 06/10/2017 at 19:49

            Ponovit ću ti po tko zna koji put – ja se ponosim svojim Hrvatstvom i u nacionalnom me smislu ono uistinu određuje i ne vidim ništa lošega u tome. Ja svome narodu želim apsolutno sve najbolje, za razliku od nekih petparačkih anarhista kojima se cijeli život svodi na ljenjčarenje i smišljanje nekakvih revolucija u kojima bi samo oni profitirali.
            Ovo što si ti rekao – TEZA-hrvat, ANTITEZA-srbin, SINTEZA=RAT! – je najobičnija, najnotornija glupost jer postojanje Srba kao naroda ne određuje ni na koji način moje Hrvatstvo niti moje osjećaje i veliku ljubav prema mom narodu i njegovoj ostavštini. Ja bih bio jednako ponosan Hrvat i da smo jedina nacija na planetu Zemlji. Ovo s ratom je još veća glupost jer ja nemam ništa protiv Srba niti želim s njima ratovati!!! Ovo ću shvatiti kao propagandni pamflet koji si popušio, a da ga nisi niti shvatio.

            Što se tiče dolaska Hrvata na ove prostore ti si mi citirao tezu Nade Klaić, koja nije jedina (ali jest najgora) i mogu ti preporučiti iznimno dobru, čak bih rekao odličnu knjigu po tom pitanju, a zove se „Slaveni, Goti i Hrvati“ od Ivana Mužića koji je na tom polju autoritet, a kada već spominješ i Srbe preporučam i njegovu knjigu „Srbi i Hrvati, dva stara, različita naroda“. Tek da stekneš uvid u ozbiljnu znanost, a ne ove polupismene, radikalno ljevičarske, floskule i frazetine kojima se koristiš, a koje kao da su izašle iz usta Mate Kapovića.
            Što se tiče Ivana Jurića, hahaha moram ti reći da čitanje jedne ozbiljne studije o genima, kakva je njegova, ako te to zanima uistinu, NE MOŽE biti gubitak vremena. Uozbilji se malo.

            Što se tiče prekida s poviješću ti si i ovdje očito popušio propagandu radikalne jugoljevice jer kao što rekoh biti ponosan na svoje ne uključuje nužno mržnju naspram drugih!? Da ponovim – postojanje Srba kao naroda ne određuje ni na koji način moje Hrvatstvo niti moje osjećaje i veliku ljubav prema mom narodu i njegovoj ostavštini. Opet kažem popušio si propagandu onih protiv kojih se tobože boriš, da je svatko tko je ponosan na svoj narod – krezubi, primitivni, zatucani, ognjištarac ili kako ovdje vole reći „rvatina“. Meni ne smeta i volim izaći radikalnim ljevičarima na intelektualni megdan, da se vidi tko je primitivan, zatucan itd.
            Iz nekog razloga ti sve vezano uz nacionalni ponos automatski povezuješ s negativnim konotacijama. Popušio si propagandu. Naime, kako točno ti misliš da bi netko tko nema nacionalnog ponosa, volio svoju državu i posljedično učinio ju prosperitetnom!? Govorim o bilo kojoj naciji. Je li tako nešto uopće moguće? Da činiš dobro i prosperitetno onome što prezireš i ne voliš? I sada dođe na vlast tobože napredan, moderni, tobože civiliziran, tobože europejac i kaže – ostavite se prošlosti, zaboravite ju, to je za primitivce, okrenite se budućnosti, odrecite se sebe i bit će vam bolje“. Pa kako je to moguće da ti bude bolje ako mrziš i zaboraviš sebe, ono što jesi i odakle si potekao i gdje živiš!? Jel’ shvaćaš ti apsurd u takvom stavu? Bez obzira koje si nacije. Hrvat, Srbin, Katalonac, Izvanzemljanin itd. Onaj koji ti tako govori želi te podjarmiti.

            Što se ovoga tiče – „Pozdrav od anarhiste, srboljupca, nepismenjaka, kukavice i tendencioniste“. Ja ne mislim da si srboljub, što god to značilo, mislim da sam se dovoljno objasnio gore, ali ovo drugo stoji.

            I za kraj da sumiram. Velika većina stavova koje si iznio ja prepoznajem kao stavove napisane u ultra ljevičarskim organizacijama po kapom „tate“ Sorosa koji se na kaosu dobrano obogatio. Naime, cijela je ta doktrina svedena na stvaranje meteža i okretanje značenja, kao u Orwelovoj ’84. A u metežu se najbolje zarađuje. Pitaj Sorosa.
            Upravo ovo što ti radiš …

  14. doki 02/10/2017 at 22:55

    Hrvat iz analize tvoga teksta, mnogi bi rekli da imaš krive predodžbe o mnogo čemu. Iz mnogo razloga neki ljudi namjerno potiskuju ne žele da shvate, a kamoli da nadiđu neke stvari. Netko je arogantan, netko ciničan, skeptičan, netko pun povjerenja, lakovjeran, naivan, učitelj, učenik. Od sveg navedenog ja sam odabrao iz reducirajućih razloga sega i svačega da budem dobar učenik i uvjeren sam da je to najbolje . Ne želim trošiti riječi na to jer bi to bilo previše. Živi sa svojim uvjerenjem nemam ništa protiv.

    • Hrvat 05/10/2017 at 18:06

      Nemam niti ja protiv tvojih. Ako ti je cilj u životu biti to što jesi. problem je kada želiš druge povući za sobom. E, tu ću ti citirati nešto što će ti vjerojatno imponirati – Dolores Ibarruri koja je vikala – no pasaran! Pa neka cvjeta tisuću cvjetova!

  15. zenfjaka 01/10/2017 at 19:23

    a balkanke si zanemarila,,, bome men se ne čini pošteno…jednom kad sam počeja svirat gitaru rekli su da sam truba za gitaru, i tako preša na trubu,,,naporan instrument… triba jako puvat a arije fali osim kad ne fali:)..osim kad je nije ni bilo
    https://www.youtube.com/watch?v=dL3nNRvd2N0

  16. zenfjaka 01/10/2017 at 13:46

    Kada ti je učitelj Morihei Ueshiba zna biti lakše, Ne nužno ali ipak, pomaže. Hvala učitelju.
    Eto, mora san reć. Hai!.. bez rezerve

  17. Duh sa sekirom! 01/10/2017 at 13:04

    Ako smijem primijetiti Hrvatov um je ovdje jedan konstruktivni element u ovim diskusijama sa svojom tezom-antitezom i sintezom i u ustvari je dobro što je tu, po nas, da nije tu izgubili bi identitet, izgubili bi znanje o hrvatskom jeziku i pravopisu, izgubili bi se u toj crnoj rupi neznanja i bauljali bi po ovoj stvarnosti kao konzumenti aje i ludih gljiva, ma kroz bi šihznuli i poludjeli, on je spasitelj nas samih od sebe samih! imate li pojma što se radi sa spasiteljima u ovoj stvarnosti? pa kači ih se na križ! hrvat, imaj to na umu, treba li ti takav kalež?:-)
    Hrvat, upozoravam te da se pažljivo krećeš u toj Platonovoj pećini jer ako od tog kretanja napukne koji dio nje, mogao bi i najebat:-)

  18. zenfjaka 01/10/2017 at 12:43

    Duomo arigato. Hai 🙂

  19. zenfjaka 01/10/2017 at 12:35

    e sad samo za govorne vježbe 🙂
    …miš mi je polje popasa… a nije puno šta je je:)
    https://www.youtube.com/watch?v=b4_VDmJt6Nc
    .. ko bi reka da se ispod ure radara ovako piva:)..uvik se reče da se bojin miša nosija bi mašku ispod pazuha…samo nemož uvatit mačku… al ne predajen se:)

  20. zenfjaka 01/10/2017 at 11:05

    Odlično Frane:)… Hai
    Napomena: link koji je stavljen na mojem komentaru ne odgovara onome koji sam stavio iako ima smisla u drugom kontekstu. Dakle, slučajno ili ne ,ne namjeravam se baviti s time (ispravcima). U svakom slučaju 4D log je zanimljiv pa tragači imaju putokaz.

    • FRA NE 01/10/2017 at 12:28

      Odličan link ,skužnijo,ili na domaćem すぺr ち じぇ ぃんk おdじぇばうs sヴぇ mらcね しぇ じぇr く ヴぁs pろぐたt い いzりがt arigato !:-):-)

  21. FRA NE 01/10/2017 at 09:38

    いで い じだ くしく ざ 傘わたしもッウッン寝ん時間お願い次官不通 情報餌受け付けございます,nadam se da je jasnije ദഹളകഗഡവങയീൃൂൊىشحقجضنىقةهسةؤهيوصخيؤحببجقنبتلاللهقنلىلهقةلتلخقىبتako prethodno nije shvaćeno,い ざ らj pじぇsま じぇr pぇsま tじぇら たむ https://m.youtube.com/watch?v=4WPpnBhl6rc

  22. zenfjaka 30/09/2017 at 23:42

    …bez uvoda…ostatak na kraju citata…
    naravno da se slažem s napisanim…
    “Nije čudno što agenti Tame mrze svakoga koji pokušava probuditi “robove” Tame i izruguju ih, progone i kažnjavaju na sve moguće načine. U ovo vrijeme agenti Tame koriste kukavičke načine za napadanje, ocrnjivanje, ucjenjivanje i prijetnje svakom tko se usudi širiti Istinu. Tami i Njenim zlim agentima pričinjava veliko zadovoljstvo svaki put kad utrnu Istinsku Božansku svjetlost. To je ono zbog čega je za nekoga vrlo važno da se snažno bori da zadrži svoju Volju čak i u ovoj paklenoj rupčagi Virtualne Stvarnosti. Ako biće Istinskog Svjetla ne preda svoju Volju Tami, ono uvijek ostaje održivo biće Istinskog Svjetla.

    Suprotno n e k i m vjerovanjima, Svjetlo ne treba Tamu da bi sebe balansiralo. Niti Svjetlo treba Tamu za ko-egzistenciju. Međutim, Tama treba Svjetlo da bi se održavala. Zapravo, Tama predstavlja vampirsku energiju koja usisava “život” iz bića Istinskog Svjetla kako bi preživljavala. Tama to izvodi putem podizanja jedne kuće užasa znane kao Virtualna Stvarnost. Svako biće Istinskog Svjetla koje uđe u tu kuću užasa smjesta biva zgrabljeno od strane agenata Tame, a pokušaji “smaknuća” krenu što je prije moguće. To je ono o čemu se radi u ratu između Dobra i Zla. Svjetlo je na putu spašavanja Svojih bića iz kandži Tame, dok se Tama bori da zadrži svakog Svog “zatvorenika”.
    “Smaknuće” se desi u momentu kada biće Istinskog Svjetla preda svoju Volju Tami. To može biti izvedeno pomoću trikova, prevara, iskušenja, podmićivanja, kažnjavanja, mučenja i drugim sredstvima. Oni koji svoju Volju predaju, postaju “pala” bića, i u svim svrhama i namjerama su bića Tame.

    Treba razumjeti da Tama nema moć da silom uzme ijednu Volju bića Istinskog Svjetla. Volja jedino može biti predana Tami od strane bića Istinskog Svjetla.

    “Svjetlost” unutar bića Istinskog Svjetla predstavlja permanentan Božanski duh. “Sjati” će vječno ako Volja nije predana Tami. No, ako se Volja preda, tada Tama grabi permanentno “Svjetlo” i drenira iz njega njegovu životnu silu. Nakon toga se biću Istinskog Svjetla daje privremena umjetna svijest upakirana u “dušu”, u zamjenu za njegov Istinski Božanski duh. Nakon toga takvo biće jedino ima svjetlost koja je generirana od strane “neprekidnog” kretanja. Božanski duh sija sam po sebi i ne ovisi o fizikalnom kretanju. NE postoji fizičko kretanje u Istinskoj Božanskoj Oblasti.”… itd…
    …link
    http://4dlog.blogspot.hr/search?updated-max=2014-08-03T14:30:00%2B02:00&max-results=1&start=7&by-date=false

  23. doki 30/09/2017 at 21:36

    Hrvat može li se reći nadići umjesto prevazići, koja je razlika sve je isto, a zemlja je obitivalište svih ljudi bez obzira na hrvatstvo, srbstvo, vjeru, naciju, rasu itd. Ni tvoje prevladati, nadvladati ne stoji baš u ovom komentaru. Ne traži dlaku u jajetu i djeluj bez razlike plemenito na sve ljude oko sebe, jer mi smo svi jedno. Da se ne drži do materinskog jezika ta ti je izjava bez veze…, …,

    • Hrvat 02/10/2017 at 17:47

      Možda opet skrećem s teme, ali držim da je u današnjoj situaciji (pogotovo u današnjoj) iznimno bitno upozoravati na stvari na koje sam upozorio u prethodnom postu. Dakle, dozvoli da ti ovdje parafraziram Polidora Spartanca, iznimno modra čovjeka koji je rekao da onaj koji ne drži do svojih običaja nego prihvaća tuđe jest – poražen čovjek. Onaj koji prihvati tuđ jezik prihvatit će lako i da mu ovaj ubije obitelj, siluje ženu, otme sve što ima, porobi ga i iskorištava kao životinju i neće u činiti ama baš ništa osim kukati o nepravednom svijetu.
      Mislim da generacije i generacije naših predaka tisuću godina (a i više) unatrag zaslužuju barem da poštujemo govor (između inih stvari) koji su nam ostavili tj. ono u što je evoluirao.
      Što se tiče toga da smo svi jedno – ja se baš ne osjećam jedno s tobom ili bilo kime ovdje ili s velikom većinom ljudi uopće, a siguran sam da će ti većina ljudi reći isto. Naravno, imamo prijatelje, poznanike, strance koje prvi puta vidimo i prema kojima možemo i moramo biti pristojni i civilizirani, ali jedno se možemo osjećati samo i jedino s najužom rodbinom s kojom dijelimo – krv; i to je prirodna činjenica koju nitko ne može pobiti. Nitko ne može ići protiv prirode. Samoproglašene moderne, napredne, civilizirane, a u stvarnosti groteskne karikature koje prodaju bratstvo i jedinstvo (radi profita naravno, zar sumnja itko?) pod imenom nekakve civilizirane, napredne demokracije mogu tim „mudrostima“ varati samo slabiće.
      To bratstvo i jedinstvo je u stvarnosti degenerativni koncept jer ide protiv samih počela ljudske prirode, a usudio bih se reći i protiv počela Univerzuma u kojem obitavamo, a koji je ispunjen točno planiranim redom i odvajanjem jednog od drugog.
      Pogledaj planete, zvijezde, pogledaj prirodu oko sebe – sve je stvoreno odvojeno jedno od drugog. Lav i antilopa žive u savani, ali jedan je lovac, druga je žrtva. Odvojeni su, a žive jedan do drugoga. Čak i na duhovnom planu na kojeg se ovdje mnogi pozivaju, a ne razumiju ga, mi smo odvojeni od Izvora od kojeg smo nastali (zovimo ga Bog radi lakšeg snalaženja), odvojeni smo od duhovnog svijeta u kojem navodno prebivaju mrtvi i ne miješamo se s njim. Odvojeni smo od entiteta koje nazivamo demonima, anđelima, izvanzemljanima itd. ako ćemo spekulirati.
      Govoriti o nekom imaginarnom bratstvu i jedinstvu (s kim uopće i zašto!?) je – čisti kukavičluk i defetizam osoba koje se nisu spremne suočiti sa stvarnošću, a kamoli djelovati unutar te stvarnosti. Ako smo svi jedno, zašto bi uopće Bog, Izvor, Priroda kako god hoćeš to nazvati stvorila nas sve – posebne. Jer nema dva identična čovjeka na Svijetu, uopće nema dvije identične stvarina ovom svijetu.
      Svi smo isti, braća, zemlja je obitalište svih ljudi itd.
      Isprazne floskule i verbalne masturbacije tobože politički korektnih osoba isprana mozga.
      Možda je to najbolje opisao Sun Tze Wu.
      Kaže Sun Tze Wu da pobjednik prvo pobijedi pa tek onda ide u rat, dok poraženi prvo ide u rat pa onda traži kako će pobijediti.
      Eto zato si ti poražen čovjek, robovskog mentaliteta ili još bolje – Život je borba svidjelo se to tebi ili ne. Samo pazi da ne bi završio kao što je pisao Thomas Mann kada je rekao – Mnoštvo je ljudi poginulo u tom sukobu, ali oni su ovako i onako bili samo trećerazredni likovi u većoj predstavi …

      • ja 03/10/2017 at 13:22

        Hrvat, na koji nacin si spoznao tko je, a tko nije (op. od sveprisutnih zivih organizma) odvojen od Izvora, zbog cega i u kojem momentu je nastupilo odvajanje, te da li je postanak prekinut ili dovrsen.

      • ja 03/10/2017 at 13:25

        Nije se uhvatila poruka pa cu ponovno…
        Hrvat, na koji nacin si spoznao tko je, a tko nije (op. od sveprisutnih zivih organizma) odvojen od Izvora, zbog cega i u kojem momentu je nastupilo odvajanje, te da li je postanak prekinut ili dovrsen.

        • Hrvat 05/10/2017 at 17:47

          Dakle, kako znamo da smo odvojeni od Izvora, Boga, Prapočela, nazovimo Ga kako hoćeš? Tako što ga ne poznajemo, nitko od nas, nego samo nagađamo o Njemu. Da nismo odvojeni znali bi točno što je i u čemu je njegova bit. Zašto smo odvojeni? To je druga priča koju svaka religija i filozofski pravac tumači na svoj način.

          • ja 06/10/2017 at 18:45

            Hrvat, ostavljas li mogucnost (u svojem – kako kazes – znanju) da zbog raznoraznih okolnosti tvoris eventualno pogresne zakljucke, odnosno, na primjer, kako (ti licno) zapravo tek nagadjas da si odvojen od Izvora, zbog toga sto ne poznajes niti sebe – trazis puki dokaz u nekom dogadjaju/osjetu spoznaje (konceptualno odvojenenog) Izvora.

            Pri tome, svima sudis prema sebi i ne ostavljas mogucnost drugima da budu drugaciji od tebe, te u svojem zakljucku uvjetujes nedvojbenu povezanost spoznaje s razumom. Ukoliko tvrdis da ne poznajes Izvor, i odvojen si od njega, kako bi mogao znati ista o njemu, njegovom dokazivanju i svojim reakcijama u trenutku spoznaje njegove biti – ta, ne bi je mogao nikome prenijeti.
            Ja ne mogu tvrditi da ne postoji netko ili nesto (zivo) sto nije neodvojeno od Izvora.

            Inace, kada smo kod naziva tog necega… kako kazes Izvor, Bog… ja to jednostavno nazivam prirodom (koja zacudo isto nije konacno definirana), cime se mijenja fokus s nekog zamisljenog, usko usmjerenog, nedostiznog, dalekog necega – na blisku stvanost u kojoj jesi, od koje jesi i koja te uvijek okruzuje. Pa ti onda trazi Izvor van toga… kao sto ga je oduvijek trazila i religija i filozofija.

            Ali stvarno, zanima me bas tvoj stav (ne religiozno-filozofsko tumacenje) u vezi trenutka “odvajanja” i da li je on uslijedio zbog dovrsenog ili prekinutog procesa postanka (op. postanka od strane Izvora). Pri tome, nemoj zaboraviti i na zivot (postanak) opcenito, biljke, zivotinje i eventualno nesto trece sto jos nisi spoznao, da li su i svi oni odvojeni i od kojeg trenutka.

      • an 04/10/2017 at 20:47

        Hrvat, mijesas stvari.
        Ti imas komunisticko znacenje pojmova koje koristis. Oni ne priznaju duha i govore o bratstvu i jedinstvu u tijelu. Tijelesne, materijalne istosti, koliko to uopce moze biti.
        Istina je da nismo svi isti, niti smo svi braca. kao sto je istina da smo svi stvorenja i bogovi/mocnici, ali nismo Najveci bog.
        Govoriti o bratsku i jedninstvu mozda je kukavicluk unutar tvojih shvacanja termina. Kao sto je evidentno to bilo komunizmu, jer se o problemima fiktivnog bratstva i jedinstva, nije smjelo ni govoriti. Dakle sakrivalo se istinu. A znamo da su ‘pravednici neustrasivi kao mladi lav’, dakle ocito su imali neku krivu motivaciju kada su izbjegavali otavrati probleme bratstva i jedinstva.
        Ali to je samo slika, lazna slika onoga pravoga bratstva i jedinstva u duhu. Ne zato sto vise nema podjela musko zensko, star mlad,…nego sto je to jedinstvo u duhu, duh ljudi ulazi u duh Bozji, ili obrnuto, kako hoces, i mi postajemo slicni njemu i medusobno kao braca. I taj duh je ljubav, najajca veza koja veze nas duh.
        A razlike se onda, ne negiraju, niti forsiraju da bi se sakrile kao sto je to ravnopravnost u poslovima pa vidimo one muskobanjaste zene, …nego se one nadilaze, nebitne su, tjelesne su, dusevne su, ali ne i duhovne….Kao sto postoje npr. sinovi Bozji, tako postoje i kceri Bozje, a oboje su na Bozju sliku stvoreni i u konacnici brat i sestra. Dakle bratstvosestrinstvo u duhu.
        Dakle, ocisti te ostatke komunisticke skole.

        • Hrvat 05/10/2017 at 17:51

          Komunizam i demokracija su sinonimi a oboje su = primjenjeno kršćanstvo.

          • an 05/10/2017 at 18:36

            Nista nije krscanstvo sto nema krscanski vrh, a on je Isus Krist.
            ccc … Hrvat. Mora da se prezivas Horvat.

        • Hrvat 06/10/2017 at 19:53

          An, još jednom po milijunti put lijepo ću moliti da p-r-o-č-i-t-a-š moj post prije nego komentiraš. Dakle, rekoh da su komunizam i demokracija p-r-i-m-j-e-nj-e-n-o, a ne
          s-t-v-a-r-n-o kršćanstvo. Jeli tako? Nadam se da znaš razliku.

          • an 07/10/2017 at 00:09

            Shvacam sto hoces reci, ali ta razlika nazovimosadaprimijenjenog i stvarnog, koju ti nisi apsorbirao, dovela je do: nesuglasice, netocnosti u tvom komentaru,..i manjkavog/nedovoljnog znanja o ovoj ozbiljnoj stvari-krscanstvu.

          • Hrvat 07/10/2017 at 19:53

            An, kao prvo kršćanstvo kao religija i filozofija nije ništa ozbiljnoga nego jedna kompilacija zananja iz drugih izvora. Kao Dražen. One big rip off, kako bi rekli Ameri.

          • an 08/10/2017 at 09:58

            Rimokatolicko krscanstvo…rimokatolicko…sa velikom kompilacijom poganskih bogova. Nasiroko… da bude pogodna za religiju rimske imperije sa religijskim raznolikim provincijama. Ne pravo krscanstvo… Po ovom pitanju si hendikep sa znanjem.

          • Hrvat 12/10/2017 at 15:30

            Ideš. A ti nisi čula da je izvorno kršćanstvo nastalo kao židovska sekta !? A Židovi su pripadnici koje religije ? Judaizma naravno. I eto nas na drugim izvorima. Pogotovo ako znaš da su Židovi svoje vjerovanje pogotovo Stari Zavjet dobrano preuzeli iz prijašnjih religija. Nisi čula za “Babilonska sužanjstvo” ? Draga moja neznalice An – morat ćeš se dobrano još oznaojiti da bi mogla nekome docirati o kršćanstvu.

  24. abcd 30/09/2017 at 21:01
    • abcd 30/09/2017 at 21:13

      “Onde gde prestaju reči, onde počinje muzika”…

  25. doki 29/09/2017 at 22:42

    Prevaziđimo pravnu nestvarnost, iziđimo iz pećine u postojanje, jer u pravnom sustavu postoji samo perverzija prava i pravde pa i svega što ozakonjavaju…, a to živom čovjeku ne treba!

    • Hrvat 30/09/2017 at 11:12

      Maslačak, ne kaže se prevaziđimo, to je srbizam. Na našem lijepom hrvatskom jeziku kaže se – prevladati, nadvladati … vidim da mnogima ovdje baš i nije stalo do materinskog jezika pa ja predlažem da uopće ne govorite, da ne upotrebljavate riječi, nego da se probate sporazumijevati neartikuliranim krikovima kao neandertalci, tako ćete moći svi govoriti istim “jezikom” i nećete morati trošiti vrijeme na mrska pravila.

  26. zenfjaka 29/09/2017 at 14:34

    Kako bi bilo da malo držimo ritam ?… naopako men se čini
    … aj za sve bebe 🙂
    https://www.youtube.com/watch?v=IZvpHwoQfqk
    …ma pjevaj … reka bi mate

  27. FRA NE 29/09/2017 at 03:16
  28. zenfjaka 28/09/2017 at 22:16

    e ovo ću izdvojit iz teksta…link za ostalo će biti ispod… za one koji superpažljivo prate razmišljanja…

    Ugovorom izmedju Svete Stolice i Republike Hrvatske o dušobrižnistvu katoličkih vjernika pripadnika oružanih snaga i redarstvenih službi Republike Hrvatske u oko upada jedan članak ovak malo čudan i u najmanju ruku

    Članak 5.
    Prema odredbama kanonskog prava pod jurisdikciju Vojnog ordinarijata pripadaju:
    a) vojnici i pripadnici redarstvenih službi, te druge osobe stalno zaposlene u oružanim snagama i red. službama RH.
    b) članovi njihovih obitelji, to jest bračni drugovi i njihova djeca, pa i ona koja su punoljetna ako žive s roditeljima u istome domu, kao i njihova rodbina i ostale osobe koje s njima dijele isto prebivalište.
    c) kadeti vojnih škola i škola redar. šluzbi, kao i oni koji obavljaju službu u vojnim ustanovama ili ustanovama redar. službi.
    d) svi vjernici, muskarci i žene, pa bili i članovi neke redovničke ustanove, koji stalno obavljaju službu koju im je povjerio vojni ordinarij ili im je za nju dao svoju suglasnost.

    http://www.nexus-svjetlost.com/kolumne/drazen-kasalo/item/3317-drazen-kasalo-ministarstvo-egzorcizma

    …a pisma? nemoj sad neki bezobrazan da prevrne kazan 😛

    • Hrvat 30/09/2017 at 11:06

      Da, baš je ovdje nešto čudno. Ali ne ovo što si citirao nego tvoje nerazumijevanje osnovnih pravnih pojmova, definicija i formulacija. Koje iz nekih razloga nalaziš za shodno “podcrtavati” i naglašavati! Dok je jedina istina da se iza svega krije jedna ogromna rupa nezanja. I sada bi tvoje neznanje trbalo razotkriti nekakvu ogromnu zavjeru i prevaru!? Baš.

  29. oli 28/09/2017 at 19:16

    Spomenuli ste mentalitet ljudi na balkanu i zapadu. Nemate pojma koliko ste u pravu, koliko je na zapadu vjera u sustav i pravila veća. Ovdje u njemačkoj ako napravite neki prekršaj ili krivo parkirate nadajte se da će neko obavijestiti policiju. Kod nas će zvat jedino ako mu se parkiraš u dvorište. Neki dan sam nasloni biciklu na drvo i dok me nije bilo dobio sam poruku kako to nije predviđeno mjesto za bicikle te da biciklu parkiram na predviđeno mjesto(kažem vam totalno su ludi). Priča mi čovjek kako je bio na nekakvom izletu ili sportskom okupljanju u nizozemskoj (nebitno). Uglavnom kada je stol sa hranom bio spreman djeca su trebala čekati točno određeno vrijeme kako bi prišla stolu i jela. Jednom djetetu je to bilo smiješno pa je uzelo keks sa stola i mahalo svima smijući se. Što se desilo??
    Zaključili su kako je dijete sklono krađi pa je došla policija i socijalna skrb kako bi riješili taj strašan problem. Ja se naježim od tih priča.
    Ima tako milion malih primjera moga bi pisati do sutra.

    • Hrvat 30/09/2017 at 11:18

      Probaj slijediti pravila za promjenu pa ćeš vidjeti kako je to lijepo. Nego da te pitam – da tebi netko ukrade bicikl, auto, novac, nakit ili nešto što bi ti napravio? Pozvao bi se na pravila koja kažu da zoveš policiju koja ti treba pomoći vratiti ono što ti je ukradeno, a kradljivca da procesuira i zatvori. Ali, kada ti nisi u pitanju onda su pravila – luda i beskorisna. E, balkanska glavo!

      • oli 30/09/2017 at 14:08

        Hrvatino u članku transupstancija-pretvorba postavio sam ti po meni vrlo bitno pitanje.
        Zašto nisi odgovorio? Nego mi postavljaš pitanja o pravilima!?
        Učini si uslugu i prestani si tratiti vrijeme. Ja što sam potrošio ovih par minuta je i previše. Doviđenja.

        • Hrvat 02/10/2017 at 17:44

          Oprosti, nisam uopće vidio da si mi postavio to pitanje, moje najdublje isprike jer uvijek odgovorim na svaki komentar/pitanje. Što se tiče odgovora malo si fulao u svom pitanju jer ja se uopće nisam referirao na Dražena u svom dotičnom komentaru. Ali ako te baš zanima zašto čitam Draženove tekstove i komentiram ih to je zato što iz nekog ludog razloga volim ovaj tupavi Hrvatski narod i ne podnosim da ih šarlatani varaju i lažu im i mažu na najpodlije načine. Eto, nadam se da si zadovoljan odgovorom. I da, iskreno govoreći meni osobno Draženovi tekstovi vibriraju iznimno negativno i držim da se protiv takve negativnosti valja boriti.

  30. zenfjaka 28/09/2017 at 13:29

    reka bi pajdo, ebeš čovika koji je reka i nije poreka…
    …nean pojma jeli ovo već bilo… šišaj kako god ali ovoga neš vidit da se naguzija!:)
    https://www.youtube.com/watch?v=PgM_iGz7Xy8
    …peglaj baja:)..šamanski naravno

  31. zenfjaka 28/09/2017 at 10:59

    he he.HOP… samo asocijacija:)

    https://www.youtube.com/watch?v=qFcmNu4KdGI
    ..sad moran jopet da ne vidin ovi nesriknji zbroj…

  32. FRA NE 27/09/2017 at 23:22
  33. zenfjaka 26/09/2017 at 23:12

    nije prošla pa će remeta repete !.. ako ni sad ne prođe to je radi hiperdimenzionalnih utjecaja… ne sumnjam

    https://www.youtube.com/watch?v=PHiRz63HO3s

  34. zenfjaka 26/09/2017 at 21:10

    Aj još jednu pa me možete poslat di vas volja ali i ja iman isto pravo paću ić isto iovako ionako di me volja:)

    …glas, nesatašno dite, riječi iz duše, šta više triba ? 🙂

  35. zenfjaka 26/09/2017 at 20:23

    Da, znam, kada bi svijest bila na tom nivou svi bi pisali i zatrpali ih vlastitim izmetom…no kako bilo…zaboravija sam stavit pjesmu…e saću od kung fu pandeu..bar su mi oči tolike ka u pande ili rakuna :)…bože oslobodi

    https://www.youtube.com/watch?v=5I2MHj1iDIU
    Poz…

  36. FRA NE 26/09/2017 at 17:17

    Ko tebe pravon ti njega tresneš šokeron od baren po miljona volti posrid čela ,pa možda u tom mraku nešto i zasvitli !:-) Tko još vjeruje da se sa kriminalcima da pregovarat ?

  37. zenfjaka 26/09/2017 at 16:24

    Z aboravija san spomenit, nema bitke nema rata bez (mujice) zenfjake arafata. Blago onome koga kiša ne pere, sunce ne suši niti milicija ne pegla. Eto, ispalo mi u prije vodu :)… a i mene je jednom potegla struja, malo jače…ima bit da se posljedice još osjećaju… odonda san sa strujon na vi a i sa osiguračima za svaki slučaj.
    Svako dobro i nedaj bože da se bavite strujon… fali more drž se pašamana

  38. zenfjaka 26/09/2017 at 15:47

    ane lipo oko, a kome bi ih tužila ? …hm,! bolje postani bruce lee pa kom obojci kom pendreci:)…
    https://www.youtube.com/watch?v=sq–8HXYjnc

    Dobar dan za štagod:)

    • an 26/09/2017 at 18:42

      A znam. Ali to je slijed stvari, sve po redu. A onda sto smislis dalje.Kad bi ih svi mi tuzili, ne bi bilo svejedno tim prostitutkama sudskim.

  39. an 26/09/2017 at 13:52

    Ma ljudi…sudovi vise nemaju apsolutno nikakve sudstvene karakteristike. Oni su poludjeli od bezakonja, otezali do dna. Dokazi, svjedoci,..oni nemaju vise odnos prema tim terminima. Kompletna ta org treba biti sudena kao organizirana mafija po zakonima o mafiji, udruzenom kriminalu. nema nacina da netko radi na sudu, sudskoj ili pravosudnoj instituciji, a da nije umrezen, nema nacina, od zapisnicarke, itd…PO ZAKONU SVI KOJI CUJU Za KRIMINAL TREBAJU GA TUZITI, ONI CUJU, VIDE, RADE, DRZE KESE DOK SE KRADE,…Mi dok s anjima suradujemo , mi krsimo zakon jer suradujemo s azlocincima. SUDAC/ to je onaj tko radi po azakonu. Cim prekrsu zakon i suocite ga sa tim, automatski prekidati proces i tuziti ih. I onda oni ce i dalje svoje, ALI TVOJI PAPIRI SU JASNI I OSTAJU KAO DOKUMENT. A bit ce osuda kakva ce biti i prije i poslije tvog cina.

    • an 26/09/2017 at 14:01

      To jeste razlog zasto posezu za svojim psi institucijama, kazem svojim, jer te institucije su njihove crkve koje im cuvaju ludi mentalitet njihov, tako da normalne proglasavaju ludima. A normalan je ludome lud, to znamo. Posezu dakle z anjima kada nemaju dokaza protiv tebe, a ti imas protiv njih. Zasto posezu za tim, pa zar ludi nemaju prava nikakva? Nemaju, odnosno po zakonu imaju ali po njima nemaju. Zasto mogu tako? Jer mi ne pazimo na svoje bliiznje koji imaju stvarne psi probleme, stavimo ih tanmo i pobjegnemo, plasimo se ludila, jer duhovnjaci nasi ne rade s anjima, dali smo ih ateistickim doktorima. U njihovim laznim bolnicama nema zakona, ama bas nkakvih, oni su nastavci komunistickih ubojstava tihih u tim institucijama. To se vec davno razotkrilo. Talijani su imali skandal 70/tih o tim institucijama, drzavni skandal i tada se nesto pomaklo, Kod nas je prije par godina ministrica zdravstva ili skrbi, Opanic, Opacic kako se zove ona niskoristi, ona je zatvorila 19 takvih institucija zbog stravicnog tretmana sa onima koje oni nazivakju acijantima. bilo tko s aulice moze zavrsiti tamo u tren bez ikakvog dokumenat i biti na tabletama prisilnoj terapiji kako zovu, koje su vec proglasene nacinom za ubojstvo u svijetu. Franciskovic je to zadnji objavio.U tim institucijama rade agenti sudstva koji rade tzv vjestacenja, oni su placeni od suda direktno, znaci izdaju medicinsku struku i u sukobu su interesa. To su tzv politicki odjeli. Ravnatelji to znaju, ali su oni sasvim ludi u shizofreniji, oni kazu da se ne diraju u medicinsku struku unutar tih institucija, samo upravnu, a na pitanje kako rijesavaju nepostivanje prava pacijenata dozivljavaju shizmu, i prijavljuju policiji one koji inzistiraju na odgovorima. Ludi totalno. Njihovi pacijenti su sasvim ih dobro shvatili i smatraju se tamo zrtvama. Vidjela sam sve to, provjerila, tuzila.

  40. FRA NE 26/09/2017 at 11:18

    Par puta sam se rukova sa strujom i mogu reć da je osjećaj stvaran da stvarniji ne može bit,doduše može te ubit ka mačku ,ali osim toga nije loša za cirkulaciju,a da je nevidljiva, nije jer tesla je gladio mačku ili je bija mačak, samo on zna šta je gladija,i u procesu trljanja između tesle i mačka došlo je do iskrenja,to je maloga teslu natjeralo da otkrije šta je uzrok tome !Zato kada gladite mačka ili mačku oprezno jer može doć do iskrenja,na kraju čak i do eksplozije (big bang) !Aj to napravi s državon ili pravon ,ne moš jer ne postoji ,koliko god netko trljao ne dešava se ništa konkretno ni korisno,i na kraju kakoš trljat ono šta ne moš uvatit za glavu ili baren za rep !Vidi struju kako piva https://m.youtube.com/watch?v=Snibt3CNqBA

  41. zenfjaka 26/09/2017 at 00:21

    Men s čini da si malo podrka pojmove…a lipo san ti reka, zenfjaku nisu priveli u socijalnu službu nego ga milicija privela psihijatru.,,,u udrugu veterana specijalne milicije (matere mi mislija san da ću završit u podrum, nakon cile balade)….koji je bija zaista korektan,,,a kad su napustili susret nakon dvaeest minuti (valjda skužili da neće bit većeg zla)…razgovor je traja uru ipo… i da ne duljimo… moga san i mučat…štaš…bilo bi gore da san tija zapivat, ma nije mise dalo…zdadilo se..
    a na kraju šta je istina, denis psiho vještak me vratija doma jer ovi koji su me doveli, nije im padalo napamet da to u učine. Hvala momci, pjesma nas nikad nije izdala:)
    https://www.youtube.com/watch?v=GDTi89eZADM
    ..hvala

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.