Porcija istine za licemjere – osvrt

guyPriča iz članka “Osoba:živi čovjek” se nastavlja dalje. Valter je također odlučio očešati se o protagoniste ove priče jer se to naravno tiče i njega. Na zvonu istine je jutros postavio članak koji nadugo i naširoko poimenice ulazi u srž problema. Nije lako kad te Valter izsecira jer nema skrivanja, milosti ili kompromisa. Mislim da je to u redu iako ja ne bih to tako napravio. Generalno se potpuno slažem sa svime što je napisano jer u zadnje više ne trpim ljude koji se skrivaju i ne stoje iza onog što reču i napišu. Tako na moj upit tko su tipovi koji su potpisali zaključak o odbacivanju pravorijeka ASP-a nitko nije niti riječju odgovorio. Takvo trolovsko skrivanje samo po sebi odaje da takvi nisu sigurni u ono što govore i pišu te da čak niti sami ne podržavaju svoj iskaz.

Ljudi, nije toliko bitno što govorite, ali nemojte se skrivati kad govorite, stojte iza toga što ste rekli. Takvo hrabro stajanje i trpljenje kritika i uvreda izoštrit će vašu porcepciju i način eksponiranja tako da će te drugi put mnogo jasnije, opreznije i sa više samouvjerenosti izlaziti u javnost i neće vas smetati kritike. Onaj koji nije siguran u ono što govori i boji se kritike mora se kriti. To je jedini način, ali i vrlo glup, jer se prije ili poslije sazna tko stoji iza čega, a to je najveća kompromitacija.

Kao što rekoh podržavam sve izneseno u Valterovu članku, mada bih ja to vjerojatno napravio malo drugačije, što samo po sebi ne znači ništa.

U poplavi živih ljudi i mudrih gurua koji znaju ono što drugi ne znaju i time mešetare na raznim razinama teško je izabrati pravog. Jedino što vam mogu savjetovati jest da slušate sebe, ali ne svoj um koji važe pozitivne i negativne strane neke ideologije već srce koje se jednostavno zaljubi.

U nastavku članak sa Zvona Istine u potpunosti

 

PORCIJA ISTINE ZA LICEMJERE

In Općenito

Kao što mnogi od čitatelja ove edukativne platforme znaju, jedan zamjetan dio ugleda koji smatram da smo radom, hrabrošću i upornošću izgradili, a potom i zadržali među našim čitateljima, zasluga je Dražena Kasala s kojim surađujem evo već dobre četiri godine. Mnogo je svojeg znanja i rada Dražen ugradio u Zvono Istine dok je ovdje objavljivao svoje radove, i koje je kasnije povezao u suvislu cjelinu u dvije svoje knjige „Strava u ulici prava“ i „Kontrola uma u pravnom sistemu“ koje bih svakako preporučio da pročitate, ako već niste. Naša je suradnja za rezultat imala mnogo izvanrednih članaka i otkrića koja samo podijelili s čitateljima, a ona i dalje traje iako on danas svoj rad objavljuje na vlastitoj web stranici www.kontrolauma.org … usudio bih se reći da je ta suradnja danas drugačija, ali kvalitetnija nego ranije dok smo obojica objavljivali vlastite i zajedničke radove na Zvonu Istine.

Mnogo je ljudi bilo koji su dio sebe ugradili u Zvono Istine proteklih godina, neki u većoj a neki u manjoj mjeri. Još jedna od onih koja je mnogo žrtvovala u privatnom životu kako bi čitatelji osvijestili važne stvari o sebi samima, kao i o stvarima oko sebe je moja draga prijateljica Niara. Ona je ta koja je svojom nevjerojatnom energijom i istraživačkom upornošću otkrila korporativno ustrojstvo onoga za što mnogi smatraju – i smatraju pogrešno – da su institucije države, i uobličila to saznanje u snažan i nespornim dokazima bremenit dokumenat naziva REPUBLIKA HRVATSKA d.o.o. Davala je Niara svojom ženskom energijom, intuicijom i temama koje je obrađivala odličan balans drugačijem radu na drugačijim temama a koji smo obavljali uglavnom Dražen i ja. Ne treba zaboraviti niti trud i rad našeg vrijednog webmastera, koji se brine da ova stranica s OGROMNOM količinom podataka dobro funkcionira.

Zajedno smo kroz otvaranje naše svijesti i usvajanje novog znanja u tom dinamičnom procesu učenja i razumijevanja prave prirodi stvarnosti oko nas i u nama otkrivali nove, dotad nepoznate stvari. Eto, čak smo i Arbitražni sud pravde osnovali, i nekoliko slučajeva odradili na njemu, na sveopće zadovoljstvo stranaka – osim moguće onih koji su spor izgubili.

I kako to obično biva, upravo oni koji su u tome silnom radu sudjelovali na mikroskopskoj razini u odnosu na ostale gore spomenute šljakere, osjećaju se povrijeđenima, zakinutima, možda čak i pokradenima… pa su krenuli potkopavati taj rad iz samo njima poznatih motiva, o kojima neću špekulirati bez jasnih dokaza. Ali o tim tipovima i njihovim rabotama ću malo kasnije više reći. Imajte strpljenja, ovo će biti dug članak – ali bitno je da saznate o kojim se tipovima radi kako ne biste pali u stupice kojih je put koji oni propagiraju kao ispravan, istinit, duhovan i tome slično – pun i prepun kao šipak koštica. Ili bolje rečeno, put koji oni propagiraju kao ispravan, istinit, duhovan i tome slično – pun je i prepun rupa kao švicarski sir, a u tim rupama su stupice. Koje bi vam mogle nanijeti priličnu štetu.

Zašto sada spominjem te tipove? Zato, jer drže štangu izvjesnom Aljoši iz obitelji Đurić, koji se pak na facebooku skriva iza profila Džim Džentlmen:

aljosa 1

… i koji radi sranja prvenstveno samome sebi i to posvuda po internetu gdje može ostaviti neki komentar kako bi proširio vijest o nanešenoj mu nepravdi (barem on smatra da je riječ o nepravdi) jer njegova web stranica i nije baš čitana… o nepravdi koja mu je između ostalog, po njegovom mišljenju, a očito i po mišljenju gore spomenutih tipova – nanešena i od strane ljudi koji povremeno rade  u ulogama arbitara, predsjednika i zamjenika predsjednika Arbitražnog suda pravde.

Dakle – pitanje je slijedeće… zašto Aljoši iz obitelji Đurić, jedan pravorijek ASP ne odgovara (pogledati link OVDJE s dokumentom koje su sastavili gorespomenuti tipovi koji se odnedavno kukavički sakrivaju iza naziva Zbor naroda Hrvatske) do te mjere da ga pokušava ukinuti – a drugi pravorijek ASP odgovara u toj mjeri da njime maše kada mu tako paše? A očito mu paše i rješenje o nadležnosti koje je prethodilo tome pravorijeku, jer i sa njime u istome paketu maše – kada mu to paše (pogledati OVDJE).

Naime – postoji razlika a postoje i sličnosti između ta dva pravorijeka. Razlika je, barem ona glavna, u tome da je u jednom pravorijeku njegova tužba odbačena u cijelosti, a u drugome djelimice prihvaćena (vjerujem da pogađate – to je ona kojom maše kad mu paše). Sličnost je u tome da su oba pravorijeka donijela ista tri čovjeka u ulogama arbitara, kao i da su oba pisana na jednak način i istim stilom jer ih je oba sastavljao predsjednik arbitražnog vijeća temeljem obimnog rada SVIH članova arbitražnog vijeća, a prije njih i zamjenika predsjednika ASP, koji je bio nužan ne samo da ti ljudi PROČITAJU veliki broj stranica te tužbe s pripadajućom dokumentacijom, već i da se razumije problematika, ustanovi postoje li preduvjeti za izdavanje rješenja o nadležnosti i još hrpa drugih stvari koje je sve potrebno odraditi prije negoli se uopće kreće prema rješavanju spora i zaključenju istoga pisanjem pravorijeka.

Dakle – Dražen se osvrnuo na taj pokušaj ukidanja jednog od pravorijeka člankom na svojoj stranici www.kontrolauma.org koji možete pročitati OVDJE, i to na prilično emotivan način prema mom mišljenju. Ja sam s druge strane, odlučio u problematiku ući malo dublje i stati na kraj tim tipovima koji rade gluposti, nadam se, jednom za svagda – i to naravno – nespornim činjenicama kao što sam to činio i ranije u svom javnom djelovanju.

Prvo pitanje koje mi je palo na pamet je bilo – zašto Aljoša iz obitelji Đurić nije u paketu pokušao ukinuti i drugi pravorijek? Odgovor je očit svakome tko se upozna s tim slučajevima preko gore navedenih linkova, a on glasi ovako:

Zato što je Aljoša iz obitelji Đurić nedosljedni, pohlepni licemjer, koji se zakačio na drugi stup sotonističke ideologije (koji je taj podsjetite se u članku SOTONIZAM – MISTIČNI KULT LUĐAKA ILI DOMINANTNI DIO NAŠEG DRUŠTVA), a da se na njega zakačio dokazuje upravo njegov postupak s dvostrukim mjerilima – gdje jedan pravorijek želi ukinuti jer mu ne odgovara – a drugi želi ostaviti na snazi jer mu odgovara – iako za oba smatra da imaju jednake manjkavosti.

Također, zakačio se i na SOLIPSIZAM, za što je dokaz opet njegov postupak s dvostrukim mjerilima. Istina je sve ono što njemu paše. Laž je sve ono što on kaže da je laž. Ništa izvan njegovog mišljenja nije stvarno niti točno. A njegovo mišljenje je da ono što je dobro za njega, jest univerzalno dobro, a ono što nije dobro za njega, jest univerzalno loše, neovisno o tome kako to „dobro“ ili „loše“ utječe na druge ljude. Kad mu odgovara onda bi bio Aljoša iz obitelji Đurić, a kad bi htio silno zlato (primio bi on i protuvrijednost u parama umjesto zlata da mu tako ponude) koje smatra da ga pripada još iz ostavštine Jugoslavije, onda to i nije baš tako važno… Jebeš sve ostale – on je centar Univerzuma… ostali su tek hologramske projekcije, valjda… samo nek daju pare za koje misli da ga pripadaju.

Fenomenalan članak o ovoj iznimno opasnoj filozofiji, ili bolje rečeno – ideologiji – možete pročitati OVDJE.

A na SOLIPSIZAM su se zakačili i gorespomenuti tipovi koji mu drže štangu. Gdje će svoj – ako neće svojemu? Pa su se udružili u pokušaju da ukinu konačni pravorijek ASP koji Aljoši, a možda i tim tipovima – ne paše.

Dakle idemo malo detaljnije. Aljoši iz obitelji Đurić nije se dopao jedan od pravorijeka, pa je kontaktirao ASP sa zahtjevom za dopunu i pojašnjenje oba pravorijeka. Kako odgovor nije dobio, napisao je su arbitri IGNORIRALI njegov legitimni (napomena: on misli da je legitiman) zahtjev, pritom zažmirivši na oba oka – jer mu tako paše – na članak 50. Stavak 2) Pravilnika ASP. Arbitri su zaprimili i pročitali njegove zahtjeve, i zaključili da neće na njih odgovoriti – a sve u skladu s maločas navedenim člankom Pravilnika. Nemaju OBVEZU odgovoriti mu UOPĆE na taj njegov zahtjev. Pa i nisu. Što se ASP tiče – slučaj je gotov.

To se naravno, Aljoši iz obitelji Đurić nije dopalo, pa je odlučio pokušati ukinuti pravorijek koji mu ne paše (jer nije dobio pravorijekom niti novčića, a kamoli silne MILIJUNE koje je tražio), a ovaj drugi koji mu paše, iako ima iste manjkavosti i nejasnoće po njegovom mišljenju kao i onaj koji mu ne paše – ostavlja na miru. Jer mu paše. Naime – u tom pravorijeku ima love za njega. Recimo, otprilike onoliko koliko blagajnica zaradi u nešto manje od godinu dana.

Kako je pokušao ukinuti pravorijek? Naime – pravorijek se ne može ukinuti. Može ga poništiti, i to samo ako je u vođenju slučaja došlo do proceduralne pogreške, TRGOVAČKI SUD – na zahtjev jedne od stranaka – ali TRGOVAČKI SUD uopće neće razmatrati SADRŽAJ pravorijeka, jer za to nemaju ovlasti prema njihovim vlastitim zakonima.

Ali – on se nije obratio na jedino mjesto gdje može pokušati poništiti pravorijek. Obratio se ekipi koja se kukavički skriva iza naziva Zbor naroda Hrvatske. Kontaktirao ih je Dražen prije par dana i pitao bi li se obznanili i drugačije nego otiscima prstiju i autografima zlatne boje – ali do trenutka objave ovog članka i dalje se bezglasno kriju. Ti tipovi misle da se i dalje nakon što su nam se svojim papirom lijepog izgleda i šupljeg sadržaja obznanili – još malo mogu igrati skrivača sa istraživačima teškog kalibra. Teško. Znamo tko su.

Taj nam pak pompozan naziv Zbor naroda Hrvatske iza kojeg se kriju sugerira da su ONI vrhovni autoritet i VLAST na ovim prostorima… to jest – barem tako oni misle. Ti tipovi također smatraju – pozivajući se na Ustav korporacije RH, kako predstavljaju sve i jednog čovjeka koji se smatra pripadnikom naroda Hrvatske, iako nisu ponudili makar jedan dokaz da je to tako i da im je sve i jedan čovjek koji se smatra pripadnikom naroda Hrvatske dao odobrenje da za njih i u njihovo ime pišu papire ovakvih ili onakvih naziva. Da to kojim slučajem imaju, slažem se da bi u tom slučaju imali pravo za te ljude takve papire pisati – ali i dalje im ne bi dalo za pravo da se pačaju u posla ASP – jer njemu nisu nadređeni. ASP je privatni sud, koji djeluje unutar malenog manevarskog prostora kojeg smo uspjeli pronaći u njihovim zakonima, a temeljem UGOVORA između dviju strana koji MORA biti u skladu s Pravilnikom ASP i Zakonom o arbitraži. I u taj UGOVOR nitko se nema pravo pačati, a posebice to pravo nemaju nekolicina tipova koji bez ikakvog temelja i dokaza tvrde da predstavljaju Zbor naroda Hrvatske, što god im to značilo.

Da podsjetim još jednom – ASP je osnovan s ciljem da se unutar tog malecnog manevarskog prostora kojeg smo pronašli u zakonima koje misle da imaju pravo za svakoga donijeti oni koji misle da su vlast, pokuša taj malecni manevarski prostor koristiti za zaštitu čovjeka od predatorskih, štetnih i nasilnih akcija prvenstveno onih ljudi koji opslužuju državni aparat – a koji se PO DEFINICIJI temelji na prisili i prema potrebi –  eskalaciji nasilja ukoliko se čovjek ne pokori zahtjevima koji su pred njega stavljeni, a koji mogu biti u obliku nekog od stotina tisuća članaka tisućučetristoikusur zakona koje čuvari robovlasničkog sustava kontrole utjeruju na ovim prostorima, te bezbrojnih uredbi odredbi pravilnika itd itd… onih koji misle da nad čovjekom imaju pravo vladati.

Problem nije u onima koji misle da imaju pravo vladati. Problem je o onima, kojima se vlada – a koji misle da nad njima netko ima pravo vladati i za njih papire pisati i ono što na tim papirima piše nasiljem provoditi. Ako je potrebno – i nasiljem koje će eskalirati do ubojstva nepokornog. Što se naravno – i događa. Posvuda po svijetu, a i kod nas. Ljudi UMIRU već tisućljećima jer neki ljudi niske svijesti i skromnog znanja o postojanju ISPRAVNOG i KRIVOG ponašanja, i još skromnije sposobnosti prepoznavanja što je to ISPRAVNO a što KRIVO ponašanje – „samo rade svoj posao“… samo zato što im je nešto bilo „naređeno“. Recimo – u legitimnom, demokratski izabranom političkom režimu na čelu s Adolfom Hitlerom, takvi su pobili MILIJUNE ljudi. Staljin je primjerice isto bio legitiman tip, čiji su poslušnici pobili više komunista negoli bi najzagriženiji zapjenjeni desničar mogao uopće zamisliti da ih može pobiti u svojim najluđim snovima. MILIJUNI ljudi pobijeni su zato jer su te nemisleće spodobe zamišljale kako postoji autoritet kojem se moraju pokloniti i slušati one za koje smatraju da su legitimna vlast i da imaju pravo vladati… makar se nikada nisu zapitali tko im je to pravo dao i postoji li uopće u stvarnosti takvo pravo? Ma ONI su ih SAMI pobili samo zato jer im je netko naredio da to čine, i jer misle da postoji autoritet i da autoritet moraju slušati. Nije poznato da su bilo Hitler bilo Staljin makar jednom povukli okidač i nekome prosuli mozak kojim je netko drugačije razmišljao nego što su razmišljali oni. Niti u ostalim legitimnim društvima širem planete prošlim i sadašnjim, svih boja i ideologija – nije ništa bolje. I dalje se legitimno ubijaju ljudi koji nikome nisu naudili na ikoji način, i tako ljudi koji vjeruju u autoritet na legitiman način pod zaštitom zakona nastavljaju provoditi DEMOCID koji je samo u 20. Stoljeću zaslužan za legitimno ubojstvo 260.000.000 ljudi. Sljedbenici Hitlera i Staljina pobili su tek djelić ljudi od tog broja. Tko je pobio ostale? Diktatori, luđaci, manijaci na vlasti? Ma kakvi. Pobili su te ljude oni koji „samo rade svoj posao i izvršavaju naređenja“.  Da nije ovih koji „samo rade svoj posao i izvršavaju naređenja“, ne bi mogli postojati niti oni koji misle da imaju pravo vladati. To je nesporna, na logici i stvarnosti utemeljena ISTINA. Dakle ponavljam po stosedamdesetpettisućiti puta – valja nam krenuti od sebe – i de-programirati se od LAŽI koje su nam usađene u um kroz tisućljeća društvenog inženjeringa – ako želimo da NASILJE prestane!

Dakle, da pustimo više na miru Aljošu iz obitelji Đurić kojem ću poručiti samo ovo – licemjeru pohlepni, nisi u pravu sa svojim zahtjevima i prestani cviliti kao razmaženo derište koje je ostalo bez omiljene igračke. Dobio si TOČNO to što si tražio, i pridržavaj se Pravilnika ASP i Zakona o arbitraži na što si PRISTAO istog trenutka kada si svoje tužbe ASP povjerio na rješavanje. Što si dobio – dobio si – što si izgubio – izgubio si. Stisni zube i kreni dalje. To je završena priča i ništa nećeš promijeniti. Ako ipak ustraješ, znaj da sam sebi radiš štetu, i uništavaš to malo vjerodostojnosti koja ti je preostala, ako je uopće išta od nje preostalo.

Idemo se malkice posvetiti onima koji se skrivaju iza naziva Zbor naroda Hrvatske.

Njihov je predvodnik, prema više neovisnih obavještajnih izvora koje naravno neću obznaniti, jedan od onih koji su svoje radove također objavljivali na Zvonu Istine. Pseudonim tog čovjeka je Eon, a uz minimum truda povezat ćete ga s onime koji se predstavlja kao Jadro Živi Čovjek (nadalje JŽČ). Njegov sidekick, znate, kao Robin Batmanu, Watson Sherlocku, Mini Me dr. Evil-u, je Živi Čovjek Danijel (nadalje ŽČD) a njega spominjem tek da znate smjestiti ga u širu sliku, ako na njega naletite u bespućima virtualnog internet prostora.

Ovo su njihovi facebook profili (redom Eon – JŽČ – ŽČJ – ŽČD):

eon 3

jadro 1

 

 

jadro 2Danijel 1

 

 

 

 

 

 

 

Profil Zbora naroda Hrvatske je ovo:

znh

 

 

 

 

 

 

 

 

…a ovo je web stranica Zbora naroda Hrvatske na koju vodi link sa gore navedenog facebook profila:

VRH – Video Republika Hrvatska

…na kojoj je pak poveznica prema Deklaraciji o živom životu i opozivu suglasnosti od JŽČ sa gore navedene stranice:

poveznica deklaracija jadro

Eto, malo kopanja je bilo dovoljno da ispliva i treći tip koji ima prste u Zboru naroda Hrvatske, a taj je pak Roman Glas, neki ga znaju pod pseudonimom croman, između ostalog i aktivist koji se zalaže za legalizaciju indijske konoplje.

Roman 1

I, u čemu je problem, sigurno se neki među vama pitate koji ste izdržali čitati ovaj članak do ovdje?

Svaki bedak ima svoje veselje, često spominju ljudi koje bismo mogli nazvati pripadnicima naroda Hrvatske. Po čemu su oni bitni? Zašto ih ne pustiti da rade što god ih je volja raditi?

Pa – ne smije ih se pustiti da NASTAVE to što rade raditi, zato što su se upetljali u tuđa posla, zato što nepozvani guraju noseve tamo gdje im nije mjesto, i zato što unose pomutnju i šire laži koje bi neiskusnom putniku namjerniku koji traga za Istinom – mogle zvučati kao istina i posljedično, nanijeti mu štetu. Međutim – svatko je slobodan vjerovati u što god ga je volja, dokle god to vjerovanje pretočeno u djelovanje – drugom čovjeku ne nanosi štetu, ali ako je netko toliko lakovjeran da naprosto povjeruje nekome bez da sam provjeri istinitost tih tvrdnji – sam si je kriv za moguću štetu koju ga čeka kao neizbježna posljedica vlastite gluposti. Ja zapravo ne marim previše što JŽČ na svojim supertajnim predavanjima i seminarima ljudima govori da informacije koji im prenosi nose golemu vrijednost i da ako dođu do krivih ljudi s krivim motivima, mogu biti zloupotrebljene i da stoga ne bi smjeli te informacije koje će od njega dobiti – dijeliti s drugima. Ne marim niti za to što ima ljudi koji mu vjeruju. Njihovo je pravo i njihova odluka da tako čine.

Ali, neće se takvi pačati u tuđa posla. Biti će u tome spriječeni, i neće ih nikakva tajnovitost i skrivanje moći zadržati u sjenci iz koje kuju svoje djetinjaste urote.

Motiv za skrivanje nečega može biti slijedeći: ili to što se skriva ima veliku vrijednost pa postoji interes da uzak krug ljudi od te vrijednosti ostvaruje korist koja bi bila manja ili neisplativa da više ljudi za nju zna, ili motiv skrivanja tog nečega leži u tome što zapravo ne postoji nikakva vrijednost – jer da se otkrije tako nešto širem krugu ljudi, lako bi mogla biti prokazano kao bezvrijedno, te bi u tom slučaju također nestala mogućnost ostvarivanja koristi od takve lažne vrijednosti.

JŽČ i ja smo jednom prilikom razgovarali uz piće o njegovim „znanjima“ koje on smatra istinom i koje sam razotkrio kao neznanje i laž u manje od pet minuta. Postavio sam mu pitanja na koja nije znao odgovor – ali unatoč tome – on VJERUJE I DALJE kako je to što ne zna odgovoriti na par jednostavnih pitanja i što nema niti jedan jedini dokaz da to što govori ljudima i pokušava ih uvjeriti da je riječ o Istini – tek nebitne sitnice. Konkretno – riječ je o temi koja je povezana na ritual lijepljenja poštanskih maraka na dokumente i potpisivanje olovkama zlatnog otiska.

Spomenuo sam SOLIPSIZAM ranije i JŽČ je nesumnjivo duboko zaglibio u toj opasnoj ideologiji, a da vjerojatno niti ne zna u kakve se probleme upleo. Međutim, njegove izjave nedvosmisleno dokazuju da je to tako. Primjerice – voli ljude ispravljati kad nešto govore i pišu, tražeći značenje tih riječi a gubeći iz fokusa smisao rečenoga – redefinirajući govor koji svatko razumije i koristi u svakodnevnoj komunikaciji uvođenjem zbunjujućih rečeničnih konstrukcija.

Da ljudi komuniciraju na takav način, gađali bi nas kruškama u glavu kada ih zatražimo da nam dodaju jabuke.

JŽČ tvrdi da su i istina i laž jedna te ista stvar. Što znači da se uskladio s ideologijom SOLIPSIZMA: da ne postoji Istina i da ju je nemoguće spoznati. Ako ju je i moguće kojim čudom spoznati, ne možemo je razumjeti. Ako je kojim čudom i uspijemo razumjeti, ne postoji način da je iskomuniciramo s drugim ljudima.

Citirat ću ga kratko, da steknete dojam o čemu se radi, a potom ako niste, potražite gore link na članak o SOLIPSIZMU. Taj je članak BITAN da ga pročitate, ne samo zbog JŽČ. Dajte si truda i PROČITAJTE ga.

JŽČ:

„Ako je:

istina = riječ – točno

i

laž = riječ – točno

i

riječ = riječ – točno

da li je

istina = laž – točno ili netočno?

Svaka riječ koju si ikada izgovorio i pisao, koju izgovaraš i pišeš, te koju ćeš ikada izgovoriti ili pisati, je laž i u riječima nećeš ikada moći vidjeti istinu. Također se to odnosi na mene, te na sve druge ljude.“

Dakle – smatra JŽČ da je istinu nemoguće iskomunicirati riječima. SOLIPSIZAM.

Također JŽČ smatra da sam mu ja svojim djelovanjem nanio štetu, što mi je nedvosmisleno napisao.

Smatra da je nanešena šteta njemu i Zvonku, dragom čovjeku i izvanrednom istraživaču koji se o tome meni nikada nije izjasnio, a potom je tu priču o šteti JŽČ proširio i na sve ostale ljude, jer smo Dražen, Niara i ja odlučili objaviti saznanje o pečatima davnih dana, za Božić 2013. godine – a koje su otkrili on i Zvonko i koji su bili protiv objave tog saznanja. Jer bi im to moguće onemogućilo uspješno korištenje  tog saznanja. Valja znati da smo u to vrijeme odluke donosili na isti način kao i ovaj truli robovlasnički sustav maskiran u demokraciju, preglasavanjem. Preglasali smo ih i objavili članak. Citiram:

„Smatram da je objavom članka o pečatima nanesena šteta mnogim ljudima koji to više ne mogu koristiti u svoju obranu jer je vlada donijela uredbu o ukidanju pečata. https://vlada.gov.hr/UserDocsImages/Sjednice/2016/18%20sjednica%20Vlade/18%20-%202a.pdf

To je naravno, totalna glupost. To nije uredba, već zaključak da se treba započeti s procesom ukidanja pečata u poslovanju. Ta je priča počela još u vrijeme Tihomira Oreškovića, a nastavljena u vrijeme Andreja Plenkovića. Koliko je meni poznato, još uvijek taj zaključak nije protjeran kroz birokratski sustav i pečati se i dan danas koriste. Dakle – ja sam sam u nekoliko navrata koristio strategiju s pečatima u sudskom procesu, i jedino što je iz toga dobro ispalo je to da sam napokon spoznao kako je jedna od mojih učiteljica, Veronica Chapman, imala pravo kad mi je rekla da ću kada se previše približim razotkrivanju njihovog kriminalnog djelovanja, spoznati koje je njihovo Prvo Pravilo. Naravno, pitao sam je koje je to Prvo Pravilo.

Danas znam. Ono glasi: „Mi se ne pridržavamo vlastitih pravila.“

Dakle, to što su njihovi papiri ovjereni pečatima koji nisu izrađeni u skladu s njihovim zakonima i pravilnicima, nema nikakve veze… pa nema veze niti to što sve i jedan papir ovjeren takvim pečatom nije vjerodostojan… uključujući i onaj na pristupnom ugovoru EU. Naprosto, zanemarit ćemo tu sitnicu. Zato jer možemo, i ne može nam nitko ništa, i ko vas jebe – misle si oni koji također misle da su vlast. Također, nije mi poznat niti jedan jedini slučaj da je netko uspio u tri godine i evo gotovo osam mjeseci ijedan sudski ili bilo koji drugi spor dobiti korištenjem strategije o pečatima. Koliko znam – a znam nekoliko ljudi koji su pokušali – NITKO NIJE USPIO. Ako netko jest uspio – molim neka se javi. Sa dokazima da je uspio.

Dakle – teza o nanešenoj šteti prošloj i budućoj „mnogim ljudima“ objavom saznanja o pečatima je pogrešna i nema nikakve temelje, a kamoli dokaze da je nanešena. Šteta ne postoji jer NITKO nije izgubio išta objavom saznanja o pečatima. I dalje se ta nesporna činjenica može koristiti u svoju obranu koja će unatoč tome što je riječ o nespornoj činjenici da je TOČNO da mnogi pečati ne valjaju i da bi svak tko se njihovih zakona pridržava morao ODBACITI bilo koji papir ovjeren takvim nevaljanim pečatom kao nevjerodostojan – i dalje biti neučinkovita. TESTIRAO SAM TO NA VLASTITOJ KOŽI – I NE SAMO JA – I TO DAVNIH DANA – PA ZNAM DA JE TAKO. PLATIO SAM VLASTITIM NOVCEM TO ZNANJE. Ono što smo međutim bez ikakve sumnje dobili svi mi koji smo upoznati s tim kriminalom po njihovim vlastitim zakonima, je viša razina svijesti i viša razina znanja o tome s kakvim se obimom kriminalnog djelovanja suočavamo. Da ne pričamo kako je priča s pečatima pukla preko svih vodećih medija – a ne preko Zvona Istine – nakon što su o tome počeli govoriti ljudi okupljeni u riječkom „Pokretu otpora“ – te brojni vrlo posjećeni web portali a o tome su se oglasili i neki poznati pravnici. Jednom od novinara koji su istraživali tu priču pomogao sam informacijama da poveže priču, ali zanimljivo je bilo da on koji je to istraživao – pojma nije imao da je netko drugi tu priču već prožvakao i ispljunuo kao potrošenu i beskorisnu – a takva je jer „Mi se ne pridržavamo vlastitih pravila.“

Za ostalu štetu, osim one zaista imaginarne koja spada u rang „napisao si da je nešto moje sranje“ i koja nije vrijedna novih napisanih slova o tome, nisam uspio saznati unatoč brojnim pokušajima. Ali rekao je da je to s pečatima samo početak, da ima toga puno više… Nisam uspio saznati o čemu se radi i koja je šteta time prouzročena, iako sam pitao JŽČ desetine puta da mi kaže o čemu se radi. Ja ne smatram da sam mu nanio štetu, ali dopuštam da nisam u pravu, pa pitam… jer moguće je da nisam u pravu, i ne mogu po pitanju moguće štete išta poduzeti ukoliko nemam informacije kojima bih mogao bilo potvrditi ili osporiti postojanje štete. Ali, JŽČ je uporno i uporno izbjegavao odgovoriti, tako da mi je jedini logičan zaključak kako šteta zapravo ne postoji nigdje osim u njegovoj glavi. Ili je prema načelima solipsizma kojima se JŽČ vodi, nemoguće iskomunicirati taj problemčić i doći do objektivne istine analizom tog problemčića, pa JŽČ radije lupeta bezveze i skreće temu s vrlo jasnog i nedvosmislenog pitanja.

Ali – naslućujem da smatra kako je njemu uskraćeno „vlasništvo“ nad Zvonom Istine, jer tvrdi, citiram: „A sa zvonom istine smo krenuli svi skupa, koliko se sjećam ili me sjećanje vara?“

Djelimice si u pravu. Ja sam krenuo sa Zvonom Istine, a ostali ste se priključili kasnije, ti u počecima. Čak si donirao 200 kuna za prvi web hosting. Zvonko je dodao 100 i Tihomir 100. Kroz ostale godine, dio troškova web stranice uspio sam podmiriti donacijama dobrih ljudi, a uglavnom smo novac iz vlastitog džepa vadili webmaster i ja za pokrivanje troškova stranice. Danas hosting i web domenu plaćamo više od 100 EUR godišnje. Na serverima van domašaja korporacije RH – za svaki slučaj. 

Zatim piše JŽČ, citiram:

„A ako želiš da maknem išta od zvona istine, jer koliko vidim, ako sam u pravu, ti sad zvono istine prisvajaš za sebe, nema problema, maknut ću.“

Reklo bi se da ga ipak tišti osjećaj da sam „prisvojio“ Zvono Istine, između ostalog – i na njegov račun.

Ali nedugo potom, opet tvrdi kako je vlasništvo koncept a šteta iluzija… nije čovjek nikad načisto što JŽČ misli, jer malo kaže da je nebo plavo, a sekundu potom da nije plavo. Kaže da štete ima, pa je nema jer je riječ o iluziji. Da vlasništvo malo postoji, pa onda i ono pobjegne u svijet iluzije. Pa kaže da je laž istina i istina laž. Ajde sad ti komuniciraj s njime na učinkovit način… ja nisam uspio. Stoga da se nadovežem:

Da, JŽČ, želim da makneš svaku poveznicu – kako si i napisao da ćeš uraditi – koja asocira da je ijedan facebook profil koji ti kontroliraš i/ili administriraš povezan sa Zvonom Istine. OGRAĐUJEM se u potpunosti od toga što ti propagiraš ljudima, i ne želim da na ikoji način to što ljudima govoriš i „učiš“ ih oni povezuju s ovom stranicom, na kojoj si od 1064 objavljenih članaka, ti napisao 25.

Ali, lažov je JŽČ. Napisao je „nema problema, maknut ću“ što je i napravio s profila Eon gdje je na slici pisalo:

eon facebook

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

…a sada piše:

eon 4

 

 

 

 

 

 

 

 

…a kad sam ga zamolio da iz facebook grupe koju je osnovao i čiji je administrator također makne naziv „Zvono Istine Grupa“ – napisao je – NEĆU.

OPPT CROATIAMožda to nakon ovog članka uradi. A možda i neće.

Pa stoga eto disclaimer – tu facebook grupu ni na koji način ne bi trebalo dovoditi u vezu sa web stranicom Zvono Istine, niti ijedan facebook profil poput gornjeg primjera (Eon). Te stranice kontrolira JŽČ i vodi ih onako kako smatra prikladnim, i na njima dopušta da se objavi ono što smatra prikladnim, a također ih koristi i za vlastite objave od kojih se svih u potpunosti ograđujem.

Jedine povezane stranice sa ovom edukativnom platformom je pripadajuća facebook stranica OVDJE i njezina prethodnica OVDJE i dva youtube kanala (79 videa ovdje i svega 4 videa ovdje). Uzurpatori koji taj naziv koriste iz njima poznatih motiva – NEMAJU POTPORU onih koji rade na Zvonu Istine i ograđujemo se od takvih uzurpatora u POTPUNOSTI. Njima prepuštamo odluku hoće li prestati to činiti ili neće.

I kako to obično biva, prava informacija uvijek dođe u pravo vrijeme, a ova kojom ću zaključiti ovaj dugačak članak došla mi je iz pera Larkena Rosea upravo danas, koji nevjerojatno precizno opisuje tip ljudi u kojeg vrlo lako možete smjestiti JŽČ ukoliko ga makar površno poznajete.

Ali prije toga, poruka za JŽČ, ŽČD i ostale koji se kukavički skrivaju iza naziva „Zbor naroda Hrvatske“ za koji JŽČ opet rijetkima iniciranima u to „znanje“ govori da o njemu ne treba pričati drugim ljudima jer je riječ o „jako moćnom alatu“ – kojeg naravno, on sam nikada nije iskušao u praksi i požnjeo uspjeh, kao uostalom niti sa ijednim drugim od „moćnih alata“ za koje on misli da su moćni i u to uvjerava ljude – a sve bez ijednog dokaza da je to tako. Da takvih dokaza ima – procurili bi oni u širu javnost dok si rekao keks, neovisno o svim pokušajima JŽČ da ih zadrži za sebe i za ostale inicirane u njegov kult.

Dečki – sjedite – jedan.

Napisao Larken Rose:

Općenito govoreći, uočavam dvije glavne kategorije ljudi koji prenose informacije. To važi i za one među anarhistima/voluntaristima, kao i za sve ostale tipove ljude s njihovim specifičnim područjima promišljanja.

  1. Prvi tip za cilj ima dijeljenje informacija na način da ih drugi mogu razumijeti. Pokušavaju, s više ili manje uspjeha, prenijeti drugima ono što znaju ili u što vjeruju. Njihov cilj, pa makar on bio i podsvjestan, jest da uzdignu sugovornika do jednakog stupnja razumijevanja na kojem su trenutno oni, kako bi oboje bili ravnopravni na nekom specifičnom području promišljanja.
  2. Zatim su tu oni koji komuniciraju s namjerom da impresioniraju sugovornike, koji se pokušavaju prikazati u tuđim očima kao inteligentni i dobro obaviješteni. Ljudi koji tako čine pokušavaju stvoriti sljedbenike i pristaše, koji potom kod njih traže potvrdu istine i potvrdu da dobro razumiju stvari. Takvi pokušavaju stvoriti intelektualnu ovisnost.

Zahvaljujući iskustvu kroz proteklih dvadeset godina, obično vrlo brzo mogu zaključiti u koju kategoriju netko spada. Ukoliko netko klepeće o trivijalnostima ili nasumično odabranim djelićima neke informacije, pritom koristeći nepotrebno kompliciranu terminologiju čime nagoviješta ili implicira da je on vrlo dobro obaviješten ili prosvijetljen, a da se ne potrudi zapravo objasniti stvari na jednostavan i dovoljno jasan način kako bi drugima pomogao da RAZUMIJU, tada takav čovjek vjerojatno nije vrijedan vaše pažnje. A to važi čak i u slučaju da on zaista razumije neke uistinu bitne stvari. Jer ukoliko je njegov cilj da se ostali osjećaju intelektualno inferiorni ili podložni i ovisni o njemu, takvi će bez iznimke biti usrani učitelji.“

Stoga – ako nekoga zanima prenosi li JŽČ informacije o „vrlo moćnim alatima“ i drugim supervažnim stvarima na način opisan pod točkom 1) ili pod točkom 2) – poslušajte ga uživo na njegovom seminaru koji se uskoro održava na Zlarinu. Na seminar se možete prijaviti OVDJE – i požurite, jer broj mjesta je ograničen.

Malo reklame ne može škoditi, zar ne?

Ukoliko vam se sviđaju članci na ovoj stranici i želite je i dalje čitati i pratiti molim vas da pomognete u njenom daljnjem postojanju. POMOĆ

43 thoughts on “Porcija istine za licemjere – osvrt

  1. zenfjaka 27/08/2017 at 18:29

    kad je obleka u tamnom, crnom opet je prevara u điru,,,,bez obzira na milozvučne glasiće.

    https://www.youtube.com/watch?v=RaF16IlysQc
    ipak kao i uvijek ptavi zvuk je vjerodotjan!
    I kroz pjesmu je moguća prevara…zapamtite…a i ne tribate,,,,

  2. zenfjaka 27/08/2017 at 17:47

    Ispala link pjesma iz komentara…đava zna zašto…
    poduplat ćemo, no ako i triba i triplicirat ćemo kao što pjesnik odvali!

    https://www.youtube.com/watch?v=qNuQbJst4Lk

    poz čovječuljku.

  3. zenfjaka 27/08/2017 at 17:31

    Ima odgovora, samo ne dopiru do tzv. čovjeka_ bez duše.
    Izdaja i zlo se vraća u omjeru puta tri. I to je prirodni zakon.

    Sad samo nešto za tebe hrvatko:)

    Primarni svjetla ti pomogao a i ostalima:)

  4. zenfjaka 27/08/2017 at 10:36

    Ukratko…
    Ovako je zborio veliki Njegoš:

    * Ćud je ženska smiješna rabota!
    Ne zna žena ko je kakve vjere;
    stotinu će promijenit vjerah
    da učini što joj srce žudi.

    * Strah životu kalja obraz često.

    * Ko na brdo, ak i malo, stoji
    više vidi no onaj pod brdom.

    * Oči zbore što im veli srce.

    * Teško zemlji kuda prođe vojska.

    * Tvrd je orah voćka čudnovata,
    ne slomi ga, al zube polomi!

    * Svak je rođen da po jednom umre,
    čast i bruka žive dovijeka.

    * Vuk na ovcu svoje pravo ima
    ka tiranin na slaba čovjeka;
    al tirjanstvu stati nogom za vrat,
    dovesti ga k poznaniju prava,
    to je ljudska dužnost najsvetlija!

    * Samoobmana je ubitačna i za ljude i za narode.

    * Što ljudi hoće, to i vreme trpi.

    * Budale su s očima slepekoje vide, a zaludu vide.

    * Iza tuče vedrije je nebo,
    Iza tuge bistrija je duša,
    Iza plača velje pojača.

    * Kome zakon leži u topuzu,
    tragovi mu smrde nečovještvom.

    * Bez muke se pesma ne ispoja,
    bez muke se sablja ne sakova!

    * Junaštvo je car zla svakojega,
    a i piće najslađe duševno,
    kojijem se pjane pokoljenja.
    Blago tome ko dovijek živi,
    imao se rašta i roditi!

    * Vječna zublja vječne pomrčinenit
    dogori niti svjetlost gubi.

    … poanta, kome zakon/sila u topuzu leži, tragovi mu smrde nečovještvom !

  5. Iluminat 26/08/2017 at 13:41

    Poštovani suci arbiteri ASP-a imam tri pitanja za Vas:
    1. Zašto je čovjek Robert Pittner ponovo u zatvoru ako je ASP poništio presudu.
    2. Znači li to da Arbitražni sud pravde udruge “Čovjek” nije stvarno nadležan sud?
    3. Ako je tome tako, a evidentno je, molim pojašnjenje zašto ASP ne pita za svog arbitera državne institucije, odnosno ljude koji u njima rade, budući da je tu došlo do direktnog sukoba nadležnosti.
    Hvala!

    • an 26/08/2017 at 15:37

      Tko normalan bi prihvatio te drzavne samoprozvane suce?
      Takvi u stvarnom pravnom svijetu nemaju mjesta.
      Ako je tako kako kazes, onda se mora na EU sud, ili nekako izboriti da se ne ugazi u tu stvar, i unisti sve postignuto.

    • Hrvat 27/08/2017 at 10:30

      Odlična pitanja. Taj njihov sud može svoju presudu okačit mačku o rep. S druge strane pravi sud provodi svoje odluke. Toliko o vjerodostojnosti i fantazijama.

      • dražen 27/08/2017 at 10:34

        Pravi Hrvati u ovo vrijeme su u crkvi i mole se bogu a ne surfaju po sotonistickim sajtovima i prebiru po komentarima sotonista. Sad si se izdao.

        • Hrvat 27/08/2017 at 16:43

          Isto tako odluke pravih sudova se provode, a tko provodi tvoje odluke Dražene? Koja je odluka tvog suda provedena u djelo? Je li se itko naplatio? Je li ikome odbačena tužba? Koja je uopće svrha tvog suda? Volio bih da malo uđeš ovdje u detalje jer je Iluminat postavio zanimljiva pitanja. Slobodno odgovori na njih. Samo, nekako mi se čini da odgovora nema!
          Šačica amatera osnovala je sud i donijela nekakve presude koje nitko ne provodi niti s obazire na njih. Pa koja vam je onda svrha uopće?

          • an 28/08/2017 at 09:32

            Pa ocito vi profesionalci u stilu , Léon: The Professional , ste bili nesto manjkavi kada se desila potreba za amaterima. Kako kazem EU sud je slijedeca tocka borbe za ovaj AS. To je normalno u HR, mafija na vlasti ne daje nikakvu promjenu kontra nje i bez mita. Znam crkve koje su ovako dobile svoja prava koja im po zakonu pripadaju, tek na EU sudu dakle, ali NI TO IM NISTA NIJE ZNACILO U HR, Znaci i nakon EU suda slijedi bitka, a to ovi drzavisti dobro znaju, zato ovakav arogantan ton. Ta crkva je ipak dobila na kraju svoja prava, ali TEK KADA JE ODUSTALA OD NOVCA koji je bio isto dio tih prava. Tako da ni dan danas nisu ga dobili. Zakljucak je, AS treaba dalje voditi bitku, moj prijedlog je da prvo zaprimi jednu kolicinu slucajeva, pa ti ljudi onda direktno u sistemu da ga guraju, kao u ovoj crkvi koja je imala odredeni broj vjernika, a sto nisu mogli ignorirati.

      • Duh sa sekirom! 28/08/2017 at 09:24

        U pravu si, nemogu provodit svoje odluke, ali zamisli, i Njemačka je u doba Hitlera provodila svoje odluke i bile su po ZAKONU kao i današnji SAD, PREDVODNIK DEMOKRATSKOG svijeta! Zar tebi, Hrvat, tu nešto ne “smrdi”!?

    • Damir 28/08/2017 at 23:06

      Ne želim da me krivo shvatite, jedino što mi ovog trena pada na pamet da pitam suce ASP-a, ne bi li po logici stvari bilo potrebno, pošto je ASP registrirani sud, da na neki način, službeno zatraže očitovanje SUDA ili suca koji je kolegi sucu Robertu odredio pritvor ili zatvor, što već, iz kojih je razloga to učinio i na čemu se temelji njegova odluka, naravno, u pismenom obliku s ispravnom ovjerom? Dečki , vi ste ekipa , svakako , barem u rangu SUDA ili suca koji je vašeg kolegu suca pritvorio i najmanje što možete učiniti je da postavite upit, ZAŠTO? Odgovor na to pitanje , ili šutnja, iznjedrit će vrlo značajan dokument koji će obilježiti i jednu i drugu stranu i otvoriti vrata i pokazati smjer daljnjeg djelovanja. Vi ste bistri dečki i znat ćete naći prikladnu formu i sadržaj vašeg upita, vruči krumpir uvijek treba biti u krilu onoga tko ga istinom nije u stanju ohladiti.

      Tad će stvar biti jasna i sigurno ćemo dobiti odgovore na sva naklapanja oko ove teme.

      • dražen 28/08/2017 at 23:17

        Ma slažem se samo što nemamo (barem ja) apsolutno nikakve informacije u vezi uvog slučaja, za sada.

        • Damir 29/08/2017 at 22:14

          Navodno je u Bjelovaru i navodno ga je tamo smjestio sudac jednog (nepoznato) SUDA u Bjelovaru, informacije su dosta oskudne , sve podsjeća na otmicu bez ikakve dokumentacije i papirnatih tragova. Nije mi poznato dal ovako na slijepo možete poslati službeni upit, bilo bi dobro da možete. Ako netko ima više informacija bilo bi dobro da obavijesti Dražena i ostale suce ASP-a.

  6. Iluminat 26/08/2017 at 12:21

    Poštovanje, imam dva pitanja:
    1. Zašto je Robert Pittner opet u zatvoru (zbog navodnog prometnog prekršaja) ako je Arbitražni sud Pravde ukinuo optužni prijedlog?
    2. Znači li to da Arbitražni sud pravde udruge “ČOVJEK” nije stvarno nadležan sud?
    Hvala unaprijed za odgovor!

    • dražen 26/08/2017 at 14:44

      Tvoje pitanje je upućeno na krivu adresu! To pitaj onoga koji ga je zatvorio. Osim toga izgleda da ti stvari baš i nisi u potpunosti shvatio. Zašto policija i sudstvo i dalje zajebaju ljude vjerojatno bi ti najbolje odgovorio Valter sa svojim čuvenim protupitanjem: “Zašto pas liže svoja jaja?”

      • Iluminat 27/08/2017 at 00:20

        Dražene, ne znam na koju drugu adresu poslati upit, pa mi se nekako logično čini učiniti to baš ovdje i sada.
        Suci (čak i arbitražni) imaju imunitet sukladno Ustavu Republike Hrvatske i Zakonu o sudovima. Sudac ne može biti pozvani na odgovornost za izraženo mišljenje ili glasovanje pri donošenju sudske odluke, osim ako se radi o kršenju zakona od strane suca koje je kazneno djelo.
        Dakle pitam ASP zašto službeno ne traži od RH Mup-a, suda da oslobode, puste u slobodu vašeg arbitražnog suca Roberta Pittnera zatvorenog bez dokazanog kaznenog djela ?
        Sudac ne može u postupku pokrenutom zbog kaznenog djela učinjenog u obavljanju sudačke dužnosti biti pritvoren niti mu može biti određen istražni zatvor bez odobrenja Državnog sudbenog vijeća. Moć Arbitražnog suda pravde je na klackalici sada. Hoćete li ostati vjerodostojni svojim idejama ili samo gledati kako bujica laži odnosi sve što ste stvarali do sada.

        • Hrvat 27/08/2017 at 10:27

          Iluminatu, kada ti čovjek koji stoji iza tog tobože arbitražnog suda odgovori sa – zašto pas liže svoja jaja – mislim da ti je posve jasno s kim imaš posla. Rekao je njegov kompić Valter da njihovi protivnici svoja mišljanja baziraju na solipsizmu. A cijeli njihov pristup (Valtera i Dražena) je jedan veliki solipsizam. Školski primjer. Ego trip na potenciju. Kao što je već rečeno Valter je veliki borac za ljudska prava, ljevičar, anarhist, anti državist koji vidi čuda piše za krajnje desničarski kleru sklon list – 7Dnevno. Injima je to sasvim OK. Nadam se da sada razumiješ s kim imaš posla.

          • Duh sa sekirom! 28/08/2017 at 10:28

            A bog ga jebo, u čega da vjeruju, u ultra-nevidljivog lika za povjesničare a kojeg je izmislila crkva između ostalog i u cilju zadovoljavanja ovčijeg ego tripa, boli ovcu piša što cini grijeh kad ima “jocker-moli” poslje konzumiranja 2 grama “posvećenog pečenog tijesta”?!:-) jel bi se ti svakodnevno penjao na križ radi grijeha svoje djece ako ih imaš? Bi nekoliko dana a ne 2000 godina a onda bi im rekao “gonte se u pičku materinu”! 🙂 Čudna je ta ljubav božja, stvoriš svijet i onda ga mučiš,mučiš,mućiš i onda kad skužiš da nije dobro to što radiš i to što si stvorio penješ se na križ da bi pokazao svoju ljubav prema stvorenome, sadizam i mazohizam do bola, jadan taj bog, stvorio je stvorenje pametnije od njega;-) A možda taj bog ima i boga iznad njega pa mora tako, tko zna što se krije iza vela… Ili da D i V vjeruju u likove sa političke pozornice koji imaju rok trajanja od najviše nekoliko godina kad se dokopaju “trona”, smijurija od vjere i od likova, neznaš koja je veća!
            Ovo što Valter radi za 7dnevno mi uopće nije licemjerstvo, licemjerstvo bi bilo kada bi propagirao kontra “ideje” od onih na zvonu istine, da ih tako nazovem, ja to zovem “subverzivna” djelatnost i rušenje iznutra, eto da ti odam jednu tajnu a i sam sam u nekoj takvoj organizaciji i radim to što radim i boli me spolovilo što bi državisti mislili da sam licemjeran;-)
            Državisti bi htjeli crno-bijeli svijet, e pa nemere, zasad, to mogu samo “Prljavci”;-)
            Iako ni državisti ne postoje kao ni anarhisti, to su samo ideje i ideologije, a čovjek je taj, odnosno njegov um gdje se primaju bilo kakve ideje i ako se prime ono baš pravo onda za ideale ginu budale,opjevano…
            Hrvat, zvini ako sam te bilo čime povrijedio, obraćam se čovjeku u tebi!

          • Valter 28/08/2017 at 13:01

            Pisao jesam za taj list do svibnja prošle godine i suradnja je bila vrlo dobra. Također sam pisao i za portale povezane s tim listom. A znaš li o čemu sam pisao?

          • Hrvat 29/08/2017 at 17:02

            Da, znam o čemu si pisao, ali to nije poanta. Po toj logici možemo očekivati da ćeš se zaposliti u banci, fini, Saburu ili slično, primati plaću od njih, a na sajtovima govoriti protiv njih. Ja govorim o integritetu, kralježnici, obrazu, nazovi to kako hoćeš – a to očito nemaš. Nakon one epizode s Miočićem i sada s ASP-om, a prateći komentare, zaključujem ono što ti vjerojatno još ne kužiš – da su te ljudi provalili.

          • an 31/08/2017 at 00:38

            O cemu ti pricas covjece,
            pa ovdje se govori o slobodnom covjeku. Slobodnom!! On moze sto hoce. Zaposliti se kao predsjednik RH, …Tebi za sefa u uredu, ispeglati te i otici…I dalje drzati svoje stavove. Igrati igru kad hoce i dokle hoce, ..koliko je do njega. A ti to kao drzavista, ne mozes. Razumijes razliku?

          • Hrvat 31/08/2017 at 16:44

            An, ja ne znam odakle si ti ispala i gdje živiš, ali među normalnim ljudima takvo se ponašanje zove – licemjerje, kukavičluk, beskralježnjaštvo i sl. Ako tebi to imponira, mene to ne iznenađuje jer iz priloženog sam vidio da ti jedva razumiješ osnovne stvari koje čak i poluobrazovane individue uzimaju pod normalno.

          • dražen 31/08/2017 at 17:40

            From: Kontrola Uma
            To: Hrvat@gmail.com
            Cc:
            Bcc:
            Date: Thu, 31 Aug 2017 17:30:32 +0200
            Subject: upozorenje od kontrole uma
            poštovani komentatoru, čije ime ne znam upozoravam te da ne komentiraš ad hominem. Možeš komentirati sadržaj članka, ono što je izrečeno i kako je izrečeno ne možeš ni na koji način napadati niti valorizirati nekoga.
            Ukoliko budeš i dalje vrijeđao i napadao čovjeka i to pogotovo onog kojeg nikad nisi vidio niti sa njime razgovarao nit znaš njegove probleme i pobude, isključit ću te iz komentiranja.
            ozdrav
            dražen
            Usput kad voliš valorizirati reci mi kako bi nazvao one osobe koji nemaju niti ime niti prezime niti ispravan e-mail (Vaša se poruka nije isporučila na Hrvat@gmail.com jer se adresa ne može pronaći. Potražite pravopisne pogreške ili nepotrebne razmake i pokušajte ponovno.) ja znam kako bi ih ja nazvao.

          • Hrvat 31/08/2017 at 20:28

            Pa, ako se ne varam cijeli je Valterov tekst gore pisan ad hominem zar ne? Ja svoj nisam doživio kaao ad hominem nego samo karakteriziranje postopaka određenih osoba.
            Ali, u redu ako već pitaš kako bi nazvao osobe koje nemoju niti ime niti prezime i tobože se skrivaju iza nekakvih pseudonima, dozvoli da ja tebe pitam kako bi ti nazvao osobe koje se skrivaju iza internacionalne domene *.org, a ne iza svoje nacionalne, u tvom slučaju *.hr?

          • Duh sa sekirom! 01/09/2017 at 13:01

            domena .hr – eee moj Matane!
            domena .org – eee moja dektiva!
            :-):-):-)

  7. an 22/08/2017 at 22:28

    Pogledala sam povrsno tu buku oko ove presude, ali mi se cini da je situacija vrlo jasna. Sud je bio neka vrsta kompromisa, ulaska u sistem, i on kao takav treba ga se gledati kao institut , instituciju. Dakle nesto prilicno zamrznuto.
    Tu je Damir sasvim u pravu. Jedna institucija ili institut, nikada ne znam koju rijec koristiti od ove dvije, ne moze si dopustiti da prsti energijom na sve strane. Ona ima svoje okvire i to djeluje pomalo birokratski, to je taj kompromis. Ali u tom svemu ima i mogucnosti za humanost, razlozi kasnjenja,…
    Tako da ovaj slucaj je odraden i to je to. Onaj tko je stavio na sud imao je povjerenja u taj sud. Ovaj sud mu je dao izbor, i pretpostavka je da je imao povjerenja. Za razliku od drugih sudova, kojima bi samo ozbiljna budala vjerovala.
    I Damir je u pravu kada kaze, moraju postojati slucajevi za koje niste nadlezni, ne po samoj instituciji, nego stvarnom stanju stvari. A oni moraju postojati iz vise razloga, da sugerirate drugima da naprave dodatne specijalizirane sudove, da se stvar siri…Da ima mnogo sudova, i to je mogucnost ozbiljnijeg ukidanja mita i korupcije , jer sadasnji drzavni suci su ludi od nje.
    I dalje, taj covjek, Aljosa, ne znam nista o njemu, ako je takav kako kazete, pa u cemu je problem, kamoli srece da je vise takvih koji idu na drzaviste, isti na iste…vise vremena onima koji su ozbiljni sa ovim. A ako i neka drzavistkinja isplati novac na nepostenu presudu, ja ne bi plakala, mislim da ma prisnijih stvari za raditi. A ako je Aljosa ipak nekim dijelom ili potpuno u pravu, neka ide dalje, i bunari i rudari drzaviste…Hm, kamo srece da je vise takvih. Neka njega Bog blagoslovi, ali dalje od ovoga suda.
    I na kraju, vi ste ovladali situacijom na sudu, ja vidim da imate mir i drzite konce u rukama, ali niste ovladali samim sudom, samim po sebi. On ima svoje okvire, i pravila…Razmislite dobro, ovdje sam navela neke…Kada ih priznate, nece biti potrebe za objasnjenjima i rasipanjem energije.

  8. ervin poljak 21/08/2017 at 08:50

    …tko u ovoj cijeloj prići personnira kroz masku isusovačkog pijuna Guy-a Fawkes-a? Pozdrav iz Dresdena…čudna vibra u ovome gradu vlada….

  9. Hrvat 20/08/2017 at 10:34

    I sada ću ja opet reći – A lijepo sam vam govorio.
    Sve što su mudrijaši uspjeli izmudrovati u svezi ASP-a je da su napravili copy/paste državnih sudova!? I sada to pokušavaju progurati kao nešto posebno! Nešto što oslobađa ljude. Baš. Nekolicina amatera koji ni na koji način nisu povezani s pravnom strukom igra se sudaca. I ako je netko na ego tripu zasnovanom na solipsizmu onda je to Valter i Dražen koji misle da se svijet odvija po njihovom krajnje manjkavom iskustvu.
    Kakvi lakrdijaši.

    • an 22/08/2017 at 22:12

      Ajd, ajd, ne budali…Lijepo su ljudi rekli da su nasli nacin kako da prihvacanje objave umetnu u sistem. Ne da ne vrijedi ona sama po sebi, nego da daltonisti drzavni je percipiraju. To je bila neka vrsta kompromisa, prijelazne tocke, izmedu cistog i necistog. Tako su njih dvoje napravili zrtvu i spustili se zbog prakticnosti. A strucnost hr sudaca, ili da tocnije recem , sutkinja, jer su sucu postaju izumrla vrsta, ili podredena…? Sutkinje, iz nekog nejasnog razloga drzeci da su ugledne, pcele su zadnju fazu ludila nad onima dolje, orgiju nad narodom…, Strucnost takvih entiteta je stala, kako Josipovic kaze, na iskljucivo domacoj publikaciji, odnosno samohvalama…Ukratko bara, mocvara…i ludilo…Mozda budemo imali srece pa se medusobno pozderu u mraku, jer njihovih pozicija moze biti samo manje, ne vise..

      • Hrvat 23/08/2017 at 17:34

        An, malo sam pogledao tvoje prošle komentare i ne razumijem zašto osoba koja nema veze s pravnom strukom kao npr. i ti ima potrebu istu komentirati na bilokoji način? Pa, ti čak ne znaš razliku između pojmova institut i institucija !? Koji je uopće smisao tebe i tvojih komentara?

        • an 23/08/2017 at 22:41

          Zasto mislis da nemam veze sa pravnom strukom? Em sto sam polozila tri logike, oni jednu, ako hoces na taj nacin… em sto imam veze sa pravom za razliku od njih koji ga relativiziraju…A ti bas u isprazne razgovore vuces…

    • Duh sa sekirom! 23/08/2017 at 22:26

      Hajmo malo, u šaljivom stilu, napraviti psihološki očevid, dakle oblačim bijelu kutu- a nemam državni certifikat, držte se!:-)
      Hrvat je u ovom prvom postu “ispalio strelice” koje su slučajno pogodile an i onda je ona reagirala tako kako je reagirala, naravno hrvat nju nije gađao, D i V su bili njegova in-direktna meta ali an je naletila na njih i naravno da će uzvratit…akcija-reakcija-akcija…ništa ona kršćanska -tko tebe kamenom… ti njega planinom!:-) I mi smo kršćanska zemlja???Pih! Jebote, ponestaće nam planina!!
      Ili možemo i po Frojdu, on je bio onako neki sex-explicita… ispričavam se čika Frojd ništa osobno nemam protiv vašeg rada:-)
      Dakle, Hrvat je doživio erekciju umnog spolovila jer ga uzbuđuje Valterov i Draženov rad i onda je počeo tući s njime po trnju i ispuštati krike koji su uzbudili an-ino umno spolovilo s razlikom što an provlači svežanj kopriva preko svog i počinje urlikat, a oboje misle da se sexaju…:-)
      Ljudi moji i žene, bolje bi bilo da se doslovno sexamo, čak i bez kojekakvih prethodnih certifikata državnih i religioznih, nego što vodimo međusobno nekakve mentalno-emocionalne ratove, “posljedice” mogu biti eventualno djeca a ovako širimo “šejtanovo carstvo” i sami sebe trujemo, imajte to na umu kad doživljavate umno-erektivnu napaljotku:-)

  10. zenfjaka 17/08/2017 at 22:48

    Fala šjor Frane:)

  11. Damir 17/08/2017 at 22:25

    Dečki dragi , svi ste vi, neki bi rekli u pravu, ja ću reći , u istini.

    1.- ASP ima svoj poslovnik

    2.-tko daje povjerenje i nadležnost ASP-u treba proučiti poslovnik

    3.-članak 50. kaže da su odluke ASP konačne, jer nemreš se žalit kad ne postoji više tijelo, viša instanca

    4.-tko može zabranit Aljoši da temeljem sukcesije potražuje svoj dio nakon raspada bivše juge, kad znamo da su sve tzv. VLADE nastalih tzv. država, zapravo, trgovačka društva koja su birokratskim i admivistrativnim vratolomijama, jebeno, opljačkali ne samo Aljošu, već i sve nas, sav narod na spomenutm prostorima, neki bi rekli , opljačkali do jaja, ja ću reći, opljačkali preko glave, pa sada , potopljeni užasnim obimom krađe, dišemo na škrge i jedan drugom otimamao ono malo zraka koliko nam je preostalo, dok u isto vrijeme na površini ove pljačke plutaju jahte s ekipom koja je debelo omastila brk u ovoj priči.

    5.- ASP je mlada organizacija s dobrom vjerom i dobrim namjerama

    6.-ASP kao i svaki mladi , ima porođajne muke i muke odrastanja,

    7.-što sprečava suce ASP-a, da u prilici, kad dobiju kompliciran predmet ili ih je strah svoje prste zabadati u određeni predmet, jednostavno naprave izuzeće ili utvrde nenadležnost, pa nek čovjek traži vjerodostojnu potvrdu istine na nekom drugom mjestu,

    8.- ljudi dragi , previše je energije bespotrebno rasuto u ovom slučaju

    9.- ljudi dragi , ova rasuta energija ima potencijal da može štetiti vjerodostojnosti i dignitetu ASP-a

    10.-ponavljam , svi ste vi u istini i ispravnog pogleda, samo ste na različitim pozicijama, pa stvar vidite sukladno svojoj poziciji ne uvažavajući poziciju druge strane.

    11.- uzmite si malo dobre volje pa rješite nesuglasice u par minuta , na opće zadovoljstvo i dalje nastavite raditi svoj posao kako najbolje znadete i umijete, jer konflikti nikad nisu doprinjeli napretku, konflikti su uvjek kugla oko noge.

    12.- Ma zapravo , siguran sam da je već sad sve u redu, samo što se nečastivi malo s vama poigrao , pa vam lončiće pobrkao, kao, nerjetko i svima nama ostalima.

    Srdačno vas i lijepo sve pozdravljam.

    • Duh sa sekirom! 17/08/2017 at 23:34

      Tako nekako i ja kontam ali ja sam u svojoj koži ne u njihovoj!
      Poooogotovo onaj dio pd br.4 svi smo mi aljosa u toj točki, nanu im poljubim lopovsko-prevarantsku!:-)

    • dražen 17/08/2017 at 23:55

      Meni se čini da se ovdje ne kuže osnovne stvari, tako sam se iznenadio damire kad sam pročitao tvoj osvrt jer sam uvijek mislio da si ti taj koji dobro kopča materiju. Kao prvo Aljoša je za sebe rekao da je živi čovjek a ne građanin (pravna fikcija). Kako takav živi čovjek može tražiti sukcesivni dio pravne osobe zvane jugoslavija čiji je on bio građanin. Jer živi čovjek nema s time ništa dok građanin navodno ima. Nadalje aljoša je taj svoj dio želio naplatiti od rizničarke temeljem svojeg platnog instrumenta, a kad ga je ova ignorirala onda ju je tužio tražeći milijarde iz njenog džepa. Žena koja nikad nije vidjela aljošu, nikad s njime nije razgovarala niti je ušla u ikakvu interakciju bi sad trebala zadovoljiti iz svojeg džepa njegovu želju za pohlepom. Ja sam donio takvu presudu skupa sa drugima jer je nedopustivo da se paraziti bogate na račun drugog, jer onda samo produžavamo agoniju dok se zapravo ništa ne mjenja. Aljoši u ovom slučaju nitko nije nanio nikakvu štetu prema tome njegov je zahtjev neopravdan bez obzira što se poziva na ugovor.
      Kako to ne kužite, pa ja sam to proučavao par mjeseci iz svih mogućih kutova da bi netko paušalno napisao da je ASP u porođajnim mukama. Možda jest organizacijski, ali ne i etički ili intelektualno.
      Postoji još jedna stvar. Kad ti izabereš nekoga da donese presudu u tvojem slučaju onda se zapravo i obvezuješ da ćeš je poštovati kakva god ona bila, što je aljoša licemjerno odbio i kopa i rukama i nogama ne bi li kako osporio pravorijek, te je tako i naišao na istomišljenike koji javno veličaju ASP a iza leđa sve riječi brišu.
      Ako ima nejasnoća – mogu još detaljnije.

      • Damir 18/08/2017 at 22:17

        Dražene, shvaćam što pišeš , ali nisam li ja to isto rekao u komentaru iznad, pritom ne ulazeći detaljno u problematiku spornog predmeta i tko se kako predstavlja u kojoj situaciji.

        -vjerujem kako si primjetio da nikog ne optužujem niti ikog branim

        -rekao sam da ste svi , na neki način , u ispravnoj namjeri

        -Aljoša očito nije pročitao članak 50. pravilnika ASP-a i tu mu je otišlo tlo pod nogama

        – u slučaju da je Aljoša bio u valjanom ugovornom odnosu s rizničarkom bilo iz pozicije osobe ili čovjeka, jer i rizničarka može biti i osoba i čovjek, zavisno na koju je ulogu pozvana , u konkretnom slučaju , na Aljošinu ponudu, nisam proučavao predmet, ali iz ,gore, vidljivoga očito je rizničarka šutnjom prihvatila ugovornu ponudu, znam, to je jebena stvar, ali to je njen izbor, da je obratna situacija nitko od tzv. službenika nebi imao problema poslati bilo koga s policijom da čovjeka ogule do kosti, zato bih ja na kraju stavio, “uvjeti poslovanja mogu biti promjenjeni bilo kada”, jer ni meni nije cilj nekoga kasapit bez valjanog razloga, kažeš, Aljoši nije nanesena nikakva šteta, no to može , na prvi pogled izgledati tako, ali i sam znaš da je ne samo Aljoši , već i tebi i meni i svakome nanesena ogromna šteta u svakom smislu, od rodnog lista pa nadalje, negdje si i sam napisao kako već plačamo zrak što udišemo u vidu nekog tzv. parafiskalnog nameta vezanog za šume, moram ti reći da i mog telića markiraju i zavode, zapravo iz jednog bitnog razloga, a taj je , da ga, ni orali ni kopali, prikažu kao dio vrijednosti korporacije RH i uvrste u vrijednosne papire iste. Ovo je jebena tema, ali što će biti ako je nitko ne načne, ništa , sve po starom.

        Jebiga , i sam si prije par godina zaključio da su ugovori iznad zakona i nisi se prevario.

        -Sliedom navedenog iznad htio sam samo reći da suci nisu trebali prihvatit ovaj predmet, ako su osjetili da je previše delikatan da upliču prste i proglasiti nenadležnost, kako rekoh gore, pa nek čovjek zadovoljštinu traži negdje drugdje ili obavjestiti rizničarku da se očituje, pa bi stvari moguće bile jasnije .

        -nemoj krivo shvatiti, ali ovako površinski netko može protumačiti da je rizničarka potplatila suce ASP-a, naravno da u to ne vjerujem niti u primisli, ali ajd ti to objasni nekom tamo tko može posumnjati i zaključiti, : “jebeš takve suce, takvih imamo napretek”.

        Naravno obraćam se i Aljoši: Jebiga stari, ne ulazeći u srž ili bit problema u spornom predmetu, bio to ugovor ili ne (nisam ga proučavao) , a i da jesam , ne bi prosuđivao ovom prilikom, previdio si članak 50. pravilnika o poslovanju ASP-a.
        Naravno, poslije bitke lako je biti general, ali::

        Krajnji cilj mojih komentara je pomiriti strane, jer svi smo jedno, rekao si mnogo puta, smanjiti bespotrebne napetosti i rasipanje energije i povratak na staze djelovanja, već kako tko i na koji način zna i umije, u teoriji i praksi, s ciljem osvještenja raje.

        Živite vi meni još mnogo, mnogo godina, jer još puno posla stoji pred vama. Pozdravljam

        • Valter 19/08/2017 at 07:06

          ASP ne može NE prihvatiti predmet ako su svi preduvjeti za pokretanje zadovoljeni, samo zato što je predmet “previše delikatan”… ne postoji način na koji bi se moglo odbiti bavljenje takvim slučajem slučajem. Pravorijek se ne mora svakome dopasti, ne mora ga svako niti pojmiti na jednak način, ali upravo bi ODBIJANJE da se ASP bavi sa slučajem koji ima SVE preduvjete da ga ASP razriješi, kompromitirao i arbitre i ASP – a ne nemogućnost da se svima dopadne konačni pravorijek, kakav god on bio.

          • Damir 19/08/2017 at 10:13

            Ako ovaj slučaj ima sve preduvjete da ga ASP razrješi, potpisujem tvoj komentar. Uz to dodatno pojašnjavam nikoga ne branim, ne optužujem i nisam pristran, jednostavno gledam na ovu nepotrebnu galamu i rasipanje energije iz pozicije vlastitog dometa i spoznaje, pritom ponavljam bit, Aljoša je prihvatio pravilnik, viša instanca iznad ASP ne postoji, ASP nije nadležan da sam sebe ispravlja, bila bi to nedosljednost koja vodi u lakrdiju. Ako ASP nije uvažio navodni ugovor između Aljoše i rizničarke to je stvar ASP-a, ne znam jel to navedeno u obrazloženju pravorijeka, bilo bi dobro da je, radi dosljednosti samog ASP-a. Vjerujem da je sve jasno što sam htio reći.
            Rekli bi zagorci, “idemo se o nečem drugom divaniti”.
            Dobro se imajte. Pozdravljam.

          • Damir 19/08/2017 at 12:44

            Najbolje, po mom shvaćanju, u ovom trenutku jest da smirite međusobne napetosti i da svatko od aktera i nas ostalih pokuša iz ovog slučaja, izvući pouku, na dobrobit pravde.

  12. FRA NE 17/08/2017 at 11:55

    Falain vama ,a te zborove preusmjerit u teatar di i pripadaju !!!!:-):-):-) Evo i za barba fjaku malo lakih nota ,da mi ne pribotuna šta nema muzike!:-):-):-):-):-) https://m.youtube.com/watch?v=Tz_29j3SIAM

  13. zenfjaka 16/08/2017 at 13:41

    N da ! Parazitima ma koliko bili inteligentni maska padne,kao što pjesnik reče, prije ili poslije.
    Game over, ili end of game, kako god. Nazdravlje:)

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica