Pobjeda smrti nad životom

sveti-leopold-mandic-bf552bd6257dc02e2948c6b502636ff4_view_articlePrije nekog vremena sam pisao o crkvi kao kultu smrti, a transupstancijaciju detektirao kao pretvorbu iz živog u neživo kako to kanonski zakon iskazuje u kanonu 96. Oni koji se ne slažu sa ovom izjavom ili tekstom su uglavnom bili šutljivi, osim nekih trolova koji napadaju sve što napišem od početka do kraja. Ipak nedavno sam dobio jedan interesantan mail kojeg ću vam pokazati

“Poštovani, htjela bih vas nešto priupitati. Vidim da preispitujete sve i svašta i da vam je milo rasčlanjivanje i seciranje riječi, djela, pojmova, mišljenja pa i samog Boga kojeg nazivate velikim duhom pa me zanima jeste li se ikad u tom silnom umovanju i razlaganju upitali: ŠTO AKO JE IPAK ISTINA TO ŠTO NAS KATOLIČKA CRKVA UČI? ŠTO AKO JE ISTINA DA JE ISUS VAŠ JEDINI SPASITELJ KOJI JE UMRO NAJOKRUTNIJOM SMRĆU DA BISTE VI MOGLI DOĆI U RAJ? ŠTO AKO JE ISTINA DA JE PRETVORBA NA SV. MISI STVARNA, JER SAM ISUS JE TO REKAO. NIJE TO LJUDSKA IZMIŠLJOTINA…,ŠTO AKO IPAK SVE TO JEST I VAMA JE NADOHVAT RUKE, A SVOJEVOLJNO TO ODBACUJETE I IZABIRETE ISPRAZNOST UMJESTO MUDROSTI? Umjesto uma, ponekad je potrebno zaviriti u svoje srce i tamo potražiti putokaz prema Istini. Ako srcem tražite Istinu, mogli biste je pronaći i tada biste imali sasvim jasne odgovore na sva pitanja i dileme koje zaokupljaju vaš um. Toliko je malo potrebno, a najčešće nam upravo to malo nedostaje jer smo sami sebi prepreka da budemo onakvi kakvi bismo trebali biti. 
“TKO TRAŽI, NAĆI ĆE. TKO KUCA, OTVORIT ĆE MU SE. TKO MOLI, PRIMIT ĆE. “
Primite pozdrav od Josipe!”

Poštujem Josipu i njeno promišljanje i vjerovanje i ono što se kaže: “primio sam na znanje.” Prva intencija mi je bila da pokušam nešto odgovoriti u smislu kad bi to bilo tako zbog 13 stoljetne kršćanske dominacije u hrvatskoj mi bi svi trebali biti prosvjetljeni, a što vidimo da nije tako. Međutim nekad odgovori dođu sami i ja ne moram mnogo misliti već samo prenesem.

Iako često informacije mainstrema prođu pokraj mene bez da me okrznu, ali ovu nije bilo moguće izbjeći. Prometni kolaps kojeg je morala u red dovoditi posebnim prometnim režimom policija zbog ogromnog interesa vjernika da vide, dotaknu mrtvo tijelo (leš) Svetoga Leopolda Mandića. Kažu da je došlo preko trideset tisuća ljudi vidjeti beživotno truplo, našminkano, uređeno sakriveno iza debelog stakla. (čak mi izgleda kao da je od nekakve plastike ili gume napravljena lutka).

“Relikvije tijela sv. Leopolda Bogdana Mandića stigle su u nedjelju u splitsko Svetište Gospe od Pojišana gdje ga je dočekalo mnoštvo vjernika, a nakon svečanog dočeka i odavanja počasti relikvijama, nadbiskup splitsko-makarski Marin Barišić služio je misu te istaknuo da je to povijesni i radosni događaj za Split.

“Danas je povijesni i radosni događaj koji nadilazi sva naša razmišljanja i naše riječi. Radostan je za sve nas, za naš grad Split i Splitsko-makarsku nadbiskupiju. Svetac Leopold Bogdan Mandić je s nama,” istaknuo je Barišić u propovijedi.”

Nadbiskup Barišić je rekao da je ovo vrlo radosan dan za svako kršćanina. Obožavanje i slavljenje u ceremonijalnom smislu tijela bez duha, drugim riječima leša, ja ne mogu protumačiti nikako drugačije nego slavljenje i obilježavanje pobjede smrti nad životom. Leš svetca nas treba podsjetiti da postoji neka uzvišenost u smrti, da je smrt poželjna i na kraju krajeva neizbježna. Naravno da je to iluzija, ali magičari se uvijek bave iluzijom i trikovima i dok je gledatelj hipnotiziran u podsvijest mu se upucavaju slike o prolaznosti i nestalnosti života, a veličaju sveci, svetice, isus, i drugi blaženici od kojih su svi do jednog mrtvi. Nagradu za poslušnost u ovom životu, ali i život vječni, naravno, možeš dobiti tek kad umreš.

Potpuna glorifikacija i obožavanje smrti, nekromancija. Eto to je samo jedna potvrda onog što pišem već duže vrijeme.

P.S. Josipa, ti vjeruješ u Isusa, nije li on rekao: „Pusti mrtve neka pokapaju svoje mrtve“ ili još jasnije “Mrtvaci nek se bave mrtvima”

51 thoughts on “Pobjeda smrti nad životom

  1. Duh sa sekirom! 24/09/2017 at 15:57

    Ima li netko na ovome sajtu tko može da opovrgne (suštinu) što ovaj sadašnji mrtvac govori (prije 33 godine), ne smatra se guruom, niti vođom, božanstvom, svecem, nema tron iza sebe, ne šetaju ga u providnom sarkofagu a između ostalog govori i o SMRTI:-)
    https://www.youtube.com/watch?v=7rplP_8FqVk

  2. doki 22/09/2017 at 23:06

    Kod nekih se tradicija duboko zabila u srce bez istinskog preispitivanja i razumjevanja otvorenog uma prema svemu.

  3. rock 20/09/2017 at 23:57

    ..en,ti jarca i magarca zen lipo si to reka…..;)tko zna zna i nem tu mudrolije….

  4. FRA NE 20/09/2017 at 21:54

    Sad je maloj puno jasnije ,a inače svi miroljubivci i duhovnjaci pričaju o tome kako b za ovoga života tribalo,ovoga sada e primjenjivat teoriju u praksi(one o ljubavi,miru,istinskom napretku čovjeka)uopće,inače za niku stvar ,kako ko doživljava dotične slike i što i kako su nebitne misli,patnja je i fizička i pravna bilo kojoj osobi na svijetu !Ima jedna tibetanska ili kako se već ti tamo neki zovu,mladi tibetanci u toj zgradi negdi slažu neke mozaike par miseci ili koliko već,i onda ih posli razjebu ka da je to radija neko koga mrze ,a znači slaganje kockica na praznoj ravnoj površini simbolizira njihov um(prazna ploča i kockice na njoj) i koliko god da su unjeli i dali sebe,vježbaju nevezivanje za plodove mašte,biti svjestan sebe u svakom trenutku životanja i svjestan okoline je jeben posal ,ali vježbom do savršenstva ,sve što čovjek ima sad je život sa ostalim čovjekovima gdje bilo i može bit dobro ,čarobno usudim se reći ,jer da svi drže svoje pase na lancu i eventualno ozbiljno porade na dresuri ,klanje i sranje ne bi nestalo ,ali bi se značajno umanjilo i napokon nestalo !Uvik se radi samo o imenovanju etiketiranju,osudi što je tko napravio ,pusti toga tamo šta je već ,al ako se počne približavat prvo ga onako duhovno upozoriš,čisto da zna,a ako tad ne shvati zvekneš ga po tintari svom silinom duha svoga!I to se uopće ne kosi s onom ne opirite se zlome (dok priča),a ako krene oprosti oče okinit ću mu glavu (naravno verbalno,ne sjekirom) !Sizif nijenčuja za tibetance ,jer da je ,lipombi se maka sa strane ,pa bi edipa poklopilo ,osina ako to nije čarobna stina baš za sizifa,sa njegovin fingerprinton ili šifron,pa ne more drugi koristit nego samo on ,a ako mu odluta stina,banka mu izda novu pa aj se oslobodi kad si faca aan! Sad mi je proletila slika popa dokmtrči između granata i oštro osuđuje nasilje,na kraju zna se !Mir i ljubav i sve dobro ako može,a ako ne može onda ništa !:-)

    • Vlatko 21/09/2017 at 15:49

      Da li je ono što smatraš pod čovjek zaista čovjek? Ego je protivnik čovjeka, ego je sotona a većina bića koje smatramo (pogrešno) ljudima, postoje samo kao ego ili osoba. Čovjek je rijetko biće, većina je u stadiju čovjekolike životinje (fizičko tijelo čovjeka, a duša životinjska).

      Da bi čovjekolika životinja postala čovjek, mora izgraditi solomonov hram, odnosno mora izgraditi svoju dušu. I to tako što će eliminirati sve lažne “ja”, sve varijante ega, legiju, iz svoje psihe. Istina je da čovjek treba (ali nije nužno) drugog čovjeka, no ne treba mu gomila čovjekolikih životinja. S druge strane, čovjekolika životinja nije individua i njoj je nužno potrebno da u svojoj okolini bude okružena čovjekovima, stoga taj argument koristi kao izgovor da i ona ostane to što trenutno jest, čovjekolika životinja.

      Inače, dobar dio tih mitoloških junaka se penje na nekakve planine. Ono što mi pogrešno nazivamo Raj, na engleskom je Heaven ili Nebo, što podrazumjeva da je negdje gore, na vrhu planine. Kao što je Orest planinar, tako i Sizif gura kamen na planinu, i Djed Mraz se penje doduše uz dimnjak a sve to je alegorija o podizanju Kundalini životne sile, do krunske čakre ili Neba.

      • FRA NE 22/09/2017 at 02:16

        Čovjek bi trebao biti ,a većinom nije !Sebe vidim kao cijelinu,kao jednog ,nisam podjeljen iznutra,već oko sebe promatram podjelu drugih,u bilo kakvom obliku !Da se posvađam sa sobom, ne mogu kad sam jedan jedini,svi ostali su vani !Sizif gura kamen i taman stigne do vrha ,a kamen se vrati doli ,pa ponovo !Još ga on gura samo mi ne vidimo !Ako pokušavaš stimulirat zapravo treće oko ,jako oprezno,jer zna ne bit ugodno !:-)

        • Vlatko 22/09/2017 at 12:27

          Znam šta Sizif radi, ali to je alegorija kao i svi mitovi, čije točno značenje nisam pokušavao dokučiti. Inače ovo o čovjeku i čovjekolikim životinjama je iz Evanđelja po Filipu, 84.

  5. an 20/09/2017 at 16:27

    Danas je povijesni i radosni događaj koji nadilazi sva naša razmišljanja i naše riječi. Radostan je za sve nas, za naš grad Split i Splitsko-makarsku nadbiskupiju. Svetac Leopold Bogdan Mandić je s nama,” istaknuo je Barišić u propovijedi.”
    Malo prizemljenja:
    ovo je loza barisica, onih koji su nosili Sanaderu novac crnih fondova, koji dilaju drogu autima sa diplomatskim tablicama, predaju politicke znanosti u ZG fakultetima nakon pozicija u UDBI i sudskih procesa danasnjih za mucenje ljudi od njih, ministra skolstva koji zlostavlja obitelji u HR koje imaju zakonito kucno skolovanje i salje na vrata krim policiju bez prava na odvjetnika i prijava policiji i uz trajne zabrane roditeljima tih tuzbi,i rade kao tzv pozitivna opozicija skolske nove kurikurume bez imalo transparentnosti i sa rimokatolickim vjeronaukom…ove Barisic veze sa katolickom crkvom su…ono…sto…treba…zvoniti…na uzbunu!

    / Josipa, ti vjeruješ u Isusa, nije li on rekao: „Pusti mrtve neka pokapaju svoje mrtve“ ili još jasnije “Mrtvaci nek se bave mrtvima”/
    Ma kako znate to se odnosilo na umrle, preminule. Ne na one 500 godina mumicirane! Toga nije bilo u Izraelu…uopce….I Isus bi tu ostao bez teksta, od tolike poganstine.

  6. zenfjaka 20/09/2017 at 14:39

    E sad Vlatko direktno…jel znaš priču kad je edip prolazio i gledao kako sizif gonja, kortrlja kamen uzbrdo…pitao ga je jel teško?..znaš šta mu je sizif odgovorio?… i bolje da neznaš…
    …bilo bi bolje da ni a neznan..u svakon slučaju ne ebi švrake, prepelice su zgodnije, ustvari njihova jaja… ne tribaš reć hvala

  7. zenfjaka 20/09/2017 at 12:45

    ma, ebate leš…i ovako i onako,,,mene si naša zajebavat….ritam mašinu u odnosu na tvoje žice..
    …znaš šta…neznaš ništa. jel znaš letit?

  8. zenfjaka 20/09/2017 at 11:13

    e vidiš…čovjek govori… nije problem u etiketi nacionalnoj… do tiče se sviju nas planetarno… a ONI koji pokušavaju stvorit smutnju, men se čini da su popušili…da ne duljim, uspostavit ću link koji će više reć nego tipkaranje…
    https://www.youtube.com/watch?v=R7FvwrLjh-8

    …ne možete pisati školske knjige n i u hrvatskoj…

    nda!

  9. FRA NE 20/09/2017 at 11:12

    Evo malo dok je bia živ https://www.bitno.net/vijesti/7-savjeta-sv-leopolda-mandica-o-tome-kako-uvijek-zivjeti-u-bozjem-duhu/ za sve kršćane koji pizde ,a ne čine svaki dan nego za blagdane ,smiluj nam se jer je naporno 🙂

    • Vlatko 20/09/2017 at 13:34

      Ništa od ovoga što tu piše nije sporno. Ono što jest sporno, je to što svatko od nas vidi drugačije značenje tih riječi, ovisno o našim vjerovanjima.

      2. Ljudska osoba = ego, a ego = Sotona. U nastojanjima da izbjegnemo patnju (o tome govori točka 4.), stvaramo id-entitete koje nazivamo ego. Zato kažu da patnju treba prihvatiti, i ona će nestati.

      U evanđelju po Biku (Marku) stoji:
      “…Iziđi, duše nečisti, iz ovoga čovjeka!
      Isus ga nato upita: “Kako ti je ime?” Kaže mu: “Legija mi je ime! Ima nas mnogo!”
      Legija je mnogo lažnih “ja”, mnogo raznih aspekata ega. Dražen je dosta pisao o egu, npr.:
      http://kontrolauma.org/sto-je-to-identitet/

      “Id-entifikacija je često i vrlo bolna jer istinsko biće naša esencija želi vratiti nazad svoju energiju koja je raspršena po raznim identitetima.”

      7. Što više id-entifikacija uklonimo iz naše psihe, više dopridonosimo otkrivanju našeg istinskog bića, naše esencije.

      6. Što se više penjemo na planinu poput Oresta, i što smo bliže potpunom otkrivanju našeg istinskog bića, veće se i kompliciranije prepreke koje moramo savladati. Orestove prepreke su 3 furije koje ga gone a Buddhine 3 kćeri Maye (iluzije).

      • Duh sa sekirom! 20/09/2017 at 14:01

        Bravo!

      • dražen 20/09/2017 at 14:38

        Nije li marko Lav i to krilati?

        • Vlatko 20/09/2017 at 15:09

          Hmmm…Nešto nije u redu, ili simbolika ili redoslijed kojim se obično prikazuju. Evanđelisti se navode redoslijedom Matej, Marko, Luka i Ivan, a s obzirom da je Ivan zodijački znak Škorpiona (drugi simbol Škorpiona je Orao), Matej je znak Vodenjaka, onda je logično da po redoslijedu zodijaka Marko bude Bik a Luka Lav. Tim više što ime Luka dolazi od lat. lux, lucis = svjetlo, a najviše je svjetla u ljeto, u znaku Lava.
          No vidim da razni autori imaj razne interpretacije, iako je najmanje dvojbe oko Mateja-čovjek s krilima i Ivana-orao.

    • dražen 20/09/2017 at 14:37

      Ove riječi koje nam upućuje pokojni Lopold kad ih uspoređujem sa riječima Moojija, Krisnamurtija, Osha, Tollea, Yoganande i mnogih drugih djeluju kao trećerazredna kopija, bez duha i srca. Osjećam to dok čitam i zaista je naporno. Stoga ne treba tumačiti mnogo riječi i značenja jer nije čovjek rekao ništa ekstra loše, ali nema nadahnuća, istine, života, jer i kod njega je dominantna misao da tek kad umremo mjesto u nebu nas čeka. Ovaj život je za kurac, priprema, pravi počima kad odapneš, stoga ljudi odapinjite, umirite, jer tamo je život vječni i nagrada. Ovaj život je patnja, a ako nije mi ćemo vam ga napraviti patnjom. Je’l jasno!

      • Duh sa sekirom! 20/09/2017 at 16:38

        dominantna misao je:
        Bog je odvojen od tebe, nije ti blizu radi grijeha tvojih otaca i majki u raju, na ovaj svijet si dosao gresno i grijeh stanuje u tebi. Bog te voli i u uvijek ce te voljeti cak i ako zavrsis u paklu, jer ipak njegov zakon je iznad njegove ljubavi. Da bi se spasio moras VJEROVATI I POSTATI VJERNIK, TO JE KLJUCNO i pratiti te koji imaju kljuceve spasenja!
        Hvala vam na ponudi sv. Leopolde ali ipak odbijam VJEROVATI u TE vase DUHOVNE ČAROLIJE jer moj BOG nema nikakvih uvjeta da me ljubi i spasava od bilo cega ali moj je zajeb ako toga nisam svjestan:-)

  10. zenfjaka 20/09/2017 at 00:59

    Aj za laku noć…ko skuži tko ne,, svakako link je za lingviste…oprosti te duše koje ne baratate…
    …nda, pa kaže http://omnithought.org/how-you-were-tricked-live-land-legally-dead/6191
    … laka noćka:)

  11. zenfjaka 20/09/2017 at 00:46

    …a šta komentirat?…pjevaj

    https://www.youtube.com/watch?v=9UglUjiJifA

  12. zenfjaka 19/09/2017 at 16:12

    I meni se čini-prištampava da mnogi miješaju vjeru,religiju, duhovnost,crkvu, crkvu kao građevinu-kulturno nasljeđe, programiranje tim putem. i svašta nešto. Kad ti netko kaže da si ateist ne shvaća da ne trebaš bit katolik,kršćanin ili šintoist ili budist itd, da bi bio čovjek kojem duhovnost nije strana, samo ne pripada ni jednom vjerovanju jer ono potiče od neznanja. Vjeruje onaj tko nezna ,to smo apsolvirali nadam se. Jer tko zna, nema potribe za vjerovanjem. Iz privatnog intimnog iskustva ,doživljenog ,bi valjalo pričat a ne zato što si negdje pročitao ili je netko rekao.
    Zaboravljamo matrix,matricu ili virtualnu stvarnost. pokušat ću metaforički, alegorički,sinegdohički reć kako sam to vidim. Zamislimo kad spavamo, sanjamo neki ružan san i ujutro se probudimo pa kažemo, aebate, srića ipak je to bija san…ružno sam sanjao… e sad,kad pređeš u drugu stvarnost nakon ove ,života kako neki to zovu, isto ću reć, aebate,ovo sam samo sanja.
    Sva srića:)…ima još puno paralelnih stvarnosti i denziteta…držte gaće, mudante (tko ih nosi)…još nas čeka bumpy ride a šta bi mi da nije kaldrme, nikad do ….a čega?

  13. an 19/09/2017 at 14:39

    Mudrost i istina se traze vrlo pazljivo, vrlo tiho i ponizno. Biblija kaze da Bozja rijec, otkrivenje rastavlja kost od mozdine, tako je ostra kao dvosjekli mac.To su vrlo precizne stvari. Ovo pismo Josipe u tri pitanja bi je mogla dovesti do pobijanja same sebe, a ipak, ona jeste u dijelu rekla biblijsku istinu. Isus je rekao sto je rekao, i ako se zatrazi svim srcem, to ce se moci provjeriti.
    Ipak, i Drazen je shvatio problem kod Josipe, ne moze se u katolickoj rkvi vaditi jedna stvar, on aispravna a zatvarati oci pred ostalim stvarima, pogresnim. Ipak, istina je istina. I ono sto je Josipa rekla, stoji.Ali nije priznala jednu stvar. Svatko dolazi Bogu na svoj nacin. Ako je Drazen poceo sa preispitivanjem stvari, i prokrcio put za istinu, kroz koji sada lakse kroce oni iza njega,…i nastavlja s tim…Onda vrijedi ono: siloviti osvajaju kraljevstvo nebesko. Biblija. Ako ne stane na putu i ne podlegne pljeskanju ruku…taj put je prav, mora se doci do krajnje tocke, krajnje istine…Pravednici koracaju svijetlom stazom do potpunog dana…Tako nekako kaze Biblija
    Ali sada, Josipa je u pravu, Drazen nije dosao do kraja. kao sto ni Josipa nije shvatila i priznala Drazenov rad, istinsko znanje koje je stavio u javnost. A Josipa je prihvatila mrak rimikatolicke crkve , koji paralelno ide sa kontroliranom dozom istine , u njoj.
    Dakle, sto hocu reci?
    Ovako bi trebalo analizirati svaki komentar ovdje. A to je ozbiljan posao, trazi vecu koncentraciju, a pitanje je bi li se isplatilo. Imate izmijesanih dobrih i losih stvari u njima. Predrasude, povrsnosti, logicke izvedenice na klimavim temeljima, emocionaliziranje, povrede i iskrivljene predodzbe, kulturna nasljeda pogresna i prava,…To je samo materijal iz kojeg nam je posao izvesti istinu.To je dobar posao, zato pazljivo pisati komentare, pazljivo komentirati druge. Zasto da se tucemo po istom putu, kojim svi hodimo, svatko sa svojom prtljagom i uspjehom. Malo vise uvidavnosti za druge. I oni tzv. trolovi su bili interesantni, jer su dio istine, kakve god im bile namjere, i oni rekli.A vidjela sam da su i oni , posto su ljudi kao i mi, dijelom i sami bili zainteresirani. Mozemo mi pobijediti njih i na bolji nacin.

    • Duh sa sekirom! 19/09/2017 at 20:03

      An, meni je drago sto mozemo komunicirati ovako i uopce ti ne zamjeram jer radi se o tvom uvjerenju i tvojoj percepciji (sto je za tebe vjera) ali moram ti reci nekoliko stvari i nemoj slučajno da se uvrijediš, jer mi to nije namjera…prvo, rekla si da imas polozene dvije logike, pa u cemu je kvaka da nemoz povezati ono o cem govorim, pobogu? drugo, vjera u bilo kakvog religijskog boga povlaci za sobom i tu religiju a i knjigu, zakon odnosno „bozju rijec“ zapisanu u toj knjizi na cemu se sve temelji, sto je u ovom slucaju biblija, tako da se jedno od drugog (vjera od religije) ne moze odvajat, ili uopće ne razumijem što govoriš! U pitanju su „samo“ izdavaci koji imaju svoje verzije! U ovoj mojoj percepciji i previse ima dokaza, cinjenica, indicija da ne mogu vjerovat niti izdavacima, niti religijskim institucijama a pogotovo nebulozama „o bogu“ u toj knjizi tako da se tamo, po meni, ne radi o bogu nego o nekakvom KVAZI BOŽANSTVU koji je izmišljen za njihove “POTREBE” i koji su ga preko “UVEZANOSTI” sa carevima i kraljevima “UVUKLI” u naše perceptivno umno polje, da ne kažem matrix. A zašto se ljudi hvataju za takve “vjere” u religijske Bogove? Zato što su odmalena tako uvjetovani, čista psihlogija ovisnosti o Autoritetima; strah, potreba za sigurnošću u ovom životu (jer si u miru s tim bogom i zlo te baš nebi trebalo doticati) i naravno produžetak ovog života u raju. Ustvari radi se i o trgovini, postaješ vjernik ali zato im trebaš platiti novcem, i to je zaista jako primamljivo za čovječji um, ali meni odavno ne pada na pamet da budem koka koja leži na njihovim podmetnuim “kukavičjim jajima”, o tome se radi i cijelo vrijeme pričam o tome. Meni uopće nije jasno kako to da si uvidjela manipulaciju od strane države nad ljudima a da ne možeš vidjet i tu drugu stranu vjerske i religijske manipulacije nad ljudima?
      A sad ću probati nešto drugo osporiti, logički:-)
      Vjerovatno si imajka, sjećaš li se svoje djece u dobi do otprilike pola godine starosti, i kako se izražavaju neverbalno, osmjehuju se , pa se uozbilje, pa se opet osmjehuju, onako bez razloga, gledajući u zid a sve u nekolko sekundi, što bi to moglo biti? Predaja kaže da ih anđeli zabavljaju, možda! Ja imam ovu teoriju, kada čovjek dođe na ovaj svijet on dođe bez uma, prazan od jezika, koncepata i ostalih sranja, a smije se, zašto, kada smijeh dolazi od logike u umu a ono ga još nema? Pa zato što dijete “JEST”, “U ISTINI” i direktno je povezano sa BOGOM, STVORITELJEM, VELIKIM DUHOM, VIŠIM JA… i ONI SU JEDNO ali kako upada u VRIJEME (dobija um) taj “JEST” se pretvara u onoga koji nije i onda počinju problemi, eto zašto crnomagijaši vole žrtvovanje djece, a čini mi se i YHWH ima tu potrebu!!!!
      Mi ljudi, nema teorije da budemo odvojeni od “NJEGA”, to samo možemo misliti i to i mislimo, zahvaljujući religijama i da moramo zaslužiti njegovu ljubav, ali radi uma i njegove uvjetovanosti svim i svačim sa kojim smo se poistovjetili teško je to osvijestiti, MI SMO BOGOVI I BOŽICE ALI SMO TO ZABORAVILI a religije se svojski trude da prodube taj zaborav jer govore da je “TO” odvojeno od nas! Nije mi uopće jasno kako stvoritelj može biti odvojen od stvorenog? Može, umjetno i kobajage, preko filtera, a filter je naš um!
      Eto to je moja vjera, znači nisam ateista, i svakim danom ću “to” osvještavati u sebi dok ne dođem ili dođem:-)
      An, slušaj sebe a ne mene, a i vi ostali koji ovo čitate:-)

      • an 20/09/2017 at 00:07

        Ti NISI dijete.
        A cak i djeca trebaju iskupljenje/U grijehu me mati zace/Prokletstva do 4.koljena…/Biblija
        Postoje: istinski okviri, pravila, zakoni i duhovna stvarnost, istinski autoriteti….Postoji objava o takvom svijetu, objelodanjenje istog. I to se zove duhovna objava, otkrivenje, …istinskog svijeta i stvarnosti. Za njega nas veze istinska vjera.
        Postoji i obrnuto: x laznih koncepcija svjetova, pravila, zakona,….koja vode u lazne stvarnosti, prolazne, one koje su kao sito- ne drze vodu/vrijednosti…Prividno funkcioniraju neko vrijeme, i povuku onda one prevarene sa sobom u nistavilo.
        Kako znati, sto je sto od toga?
        Spomenuo si dijete. /Ako svim srcem/ pitamo Oca sto je sto onda kaze Biblija/on ti nece dati zmiju ako trazis kruha/.
        I takoder garantira/Trazi i naci ces…ako trazis svim srcem svojim/.
        Nema straha, naci ces sigurno. On kaze da je Istiniti, i nema nacina da prevari. I premnogi su ovo svjedocili.
        Ali gdje traziti?
        Pa valjda na mjestu/Idi i slijedi tragove stada…oko pastirskih koliba…./Biblija
        Dakle, tamo gdje krotke duse se skupljaju i slusaju ucenja.
        Ili u srcu, kako kazes/ta bogovi ste/ Biblija
        A kojeje prvo ucenje pametno poslusati?
        Pa valjda ono koje je samo objavilo, i jedino na svijetu da je /Put , istina i zivot/Biblija.
        Stvar je prilicno jednostavna.
        Buda je umro sa rijecima da jos uvijek ne zna sto je istina, kao i Tesla koji je izjavio na kraju, da jos uvijek ne zna sto je elektricitet. Te krajnosti, dublje spoznaje, traze se kod Boga, u otkrivenjima od njega, i direktno.
        Ta pitanja srca, ona duboka, su pozivi nama , od njega , da mu se obratimo. I svi nasi nemiri sa tim, i navale pitanja, su onda kao valovi koji nas zapljuskuju sa vremena na vrijeme, da nas podsjete da to i ucinimo. /Dubina poziva dubinu, bukom valova svojih. Sve vode tvoje i vali, preko mene prijedose…/Biblija

        • Duh sa sekirom! 20/09/2017 at 13:55

          Bilo bi mi bolje da “JESAM” dijete, stvarao bih manje zla oko sebe, svjesno ili nesvjesno:-)
          Stvarno mi je drago što pišeš o tome u čega vjeruješ, ali moram te upitat jesi li ti svjesna u čega vjeruješ i odakle ti ta potreba da vjeruješ, tko je taj i što je to što te veže i kaže da moraš vjerovat u nešto, pogotovo u nekakvu knjigu sumnjivog porijekla i sadržaja? Istraži malo to u sebi, nemoj preći olako preko toga i tih pitanja. Nemogu vjerovat da tvoj um koji je školovan ne može uvidjeti tu vjersko-religijsku manipulaciju čovjeka, pogotovo u kršćanstvu i židovstvu jer imaju isti korijen (za ostale religije nisam siguran ali vjerojatno se radi o istoj boraniji). Zar ti nije jasno da su te biblijske geodete (a ne bog) okolčile jedno maleno područje u kojeg su utrpale tzv. boga i njegove zakone pokušavajući objasniti BOGA (a sve radi njihovog osobnog interesa) a to sve što su smislili ima veze sa “ISTINSKIM” koliko i nekakav državni ZAKON sa PRAVDOM.
          Stvarno se čudom čudim da vjeruješ u ovo “A cak i djeca trebaju iskupljenje/U grijehu me mati zace/Prokletstva do 4.koljena…/Biblija”. Pitam se, pobogu, od koga se djeca trebaju otkupit??? Od tog karikaturnog boga!? Pa djeca su nešto “NAJĆIŠĆE” što dolazi na ovaj svijet direktno od “PRAVOGA” boga, ako smijem tako reći dijete je BOG! Ali “okolčena” logika kaže da se djeca moraju otkupit od NEČEGA da bi postali vlasništvo “ILUZORNOG” boga jer on je, znamo, prethodno okolčen biblijskim geodetama a oni su ustvari vlasnici tog “ILUZORNOG” boga a i tvog djeteta a i tebe ako su te tvoji roditelj otkupli-krstili od pravog za ovog iluzornog. Naravno da je to OTKUPLJENJE neistina, nema se šta niti od koga otkupljivat jer SVE je BOG i nije moguće da išta bude odvojeno od njega, radi se samo o našem “FILTERU” ili umu koji je ograničenje za ukupnu spoznaju, isti je proizvod misli a misao ne može obuhvatiti stvarnost jer je misao ogrančena kao i riječ, riječ još i više. Obuhvatiti stvarnost pogotovo BOGA je NEMOGUĆE jer svodimo nešto neobjašnjivo, bezgranično i sveprisutno na KONCEPT i time hranimo um i ostajemo u umu a um je samo mali (organičeni) dio stvarnosti.
          Očigledno nisi čitala one moje „podjebice“ u vezi bezgrešnog začeća pa ih pročitaj, ako želiš, ne želim se ponavljat ali ipak ću reći- kako može biti grijeh stvaranje drugog bića? Ako je to grijeh za bića onda je grijeh i za stvoritelja kad je stvarao bića? Po geodetskoj logici stvoritelj je svet kad stvara a stvorenje nije kad stvara drugo stvorenje i samim tim je i to treće stvoreno stvorenje grešno!? Pa naravno da je to istina u okolčenoj geodetskoj stvarnosti, u iluzij, u pravoj stvarnosti takav grijeh ne postoji
          Dalje, prika YHWH kažnjava grijehe otaca do 4-og koljena, ahhhh bog te jebo, ma jedva čekam dan kada će tog YHWH dovući pred pravoga da mu sudi po njegovim mjerilima, baš bi volio sjediti u sudnici tada:-)
          Ispričavam se na psovki, to je bila šala sa zrncem istine i krik olakšanja, nije upućeno nikom osobno, jer kad sve te religiske geodete steraš u 3pm, zajedno sa svim nebulozama sto su nasrali na papir i potom razbucaš to što su oni okolčili u tvom umu tek tada nastaje pravi show i prava potraga, inače nastavljaš sisati sisu koja je tu da ti odvrati pozornost od tvog stražnjeg kraja i onoga što se tamo događa:-)
          Mogu li biti jasniji?:-)

          • an 20/09/2017 at 16:54

            Cuj, napravi razliku: nisam ja ta koja zeli da je tako sa djecom.
            Kazem samo zato sto VIDIM da je tako, po tijelu djeca imaju posljedice prokletstava kao i odrasli, i po dusi imaju posljedice. Vidim to, presvjedocena sam o tome.
            A ti ako ne vidis…
            I dalje, nisam ja trazila Boga da ga upoznam, ne upoznaju ga ljudi iskljucivo na taj nacin. Imala sam svoje planove, sve uvjete da ih ispunim, i bila super zadovoljna svojim zivotom. Ali me Bog presreo. Svi moji planovi su bili…u vjetar….Mogla sa se boriti protiv toga i izabrati svoje i dalje…odbiti…zaboraviti…Boga. Kao i drugi neki sto su napravili, osobno ih znam. Ali nista mi nije bilo vrijedno toga. Onaj stih /kada se namjeris na njivu sa blagom, onda odes i prodas sve sto imas i otkupis tu njivu/Biblija, nekako je to meni bilo to.
            I onda se dalje gradi na tim temeljima.
            Kazem nismo svi bas trcali Bogu, niti bas prevrtali svaki kamen da mu nademo trag….imali smo svoje zivote, i bila sasvim u miru sa tim sto je on gore ja dolje.
            Ponekad i mi sa ovim izborom pomislimo unatrag, /sto bi bilo kad bi bilo/ , ali nema trgovine sa tim, to je sasvim drugi smjer. A covjek se moze pokajati i zaliti za nekim koracima, ali zaliti i pokajati se za TEMELJE? Svoje temelje, koje on sam bira, slobodno, bez pritiska, i u ljubavi….? To su zaista posebne situacije. Hvala Bogu, nikada se nisam pokajala za svoj izbor.
            Nema potrebe da vrijedas i vices. Postuj! I mi postujemo drugacije izbore. Ne cijenimo, ali postivamo. Imamo i mi onih koji se predstavljaju da su od nas, a koji bijesne na takve kao ti. Kada zaguste odnosi sa vama, mi se izmaknemo i pustimo njih naprijed, u napad. Akcija-reakcija, fanatik sa jedne i fanatik sa druge strane…Ako cemo vec na tjelesan nacin, onda potrazi te tjelesne krscane, postenije je.

          • Duh sa sekirom! 20/09/2017 at 23:35

            Nekako mirišim „negativnu energiju, tenzije…“ koja se pojavila negdje i počinje se transferarti između mene i tebe an, pa je red da je maknem, barem što se tiče mene i koliko je do mene:-)
            Pisao sam u svojim komentarima kako je teško kominicirati radi samog ograničenja riječi i koncepta, radi se o dva uma a svaki um je priča za sebe, pogotovo na ovaj način, isključivo tekstualni, gdje ne možeš vidjeti nikakve neverbalne znakove kod sugovornika, a kažu da je neverbalna komunikacija (glas, izraz lica, pokreti tjela…) puno više od polovice ukupne komunikacije.
            U ovim mojim prepiskama s tobom nisam imao ni najmanju namjeru da te omalovažavam, (NITI IJEDNOG KOMENTATORA NA OVOM SAJTU, osim onog dubinskog analitičara koji me je stvarno IZUO iz cipela:-)) niti malkice, a pogotovo da vičem, pisao sam VERZALOM radi isticanja „PO MENI“ bitnog a ne radi vike:-)
            Ako te dira to što je meni bitno ili ono što meni nije bitno, a bitniji mi je PRAVI BOG-ma što to značilo od onog ILUZORNOG, a to je YHWH, i sve njegove izvedenice objašnjene u knjizi koja se zove Biblija a o toj ekipi u toj knjizi kao i njihovim promotorima sam dovoljno spoznao tako da je to za MENE postala istina, onda to nije moj problem nego tvoj. Ako ja tog YHWH i njegove izvedenice omalovažavam u mojim komentarima a i dalje ću ga omalovažavati jer je, PO MENI, ILUZIJA koja nije vrijedna čak ni omalovažavanja, al eto dat ću mu bar malo pažnje;-), to NE ZNAČI da omalovažavam TEBE po bilo kom osnovu. Ti nisi tvoja vjera, puno si veća od tog koncepta! Možeš li odvojiti moje omalovažavanje iluzije od tvoje vjere i od tebe same?:-) Čak i da si nekakva svećenica, tek onda bih bio oprezan u komunikaciji s tobom ali te nebi imao pravo omalovažavati, niti bi to radio, jer ti si živo biće od krvi i mesa i ti si stvarna a još si i ovdje na ovom sajtu a on je OTROV za iluzije u umu. Shvati da jednostavno prema YHWH i njegovim izvedenicama ne mogu bit politički korektan:-) Razumiješ li da to nema veze s tobom?:-)
            Ona zadnja dva pasusa u mom komentaru si možda osobno shvatila, molim te za ispriku, zaista nije bilo namjere za takvo nešto, mislio sam na ljude u globalu, ne na tebe osobno, a iz pozicje SVOG osobnog iskustva u vezi susreta s tim nečim u prenesenom značenju.
            U vezi ovoga što si napisala biti ću posebno oprezan u svome viđenju pa te molim da to opet krivo ne shvatiš kao napad na tebe, ponavljam, moja i tvoja uvjerenja su samo uvjerenja a ona semogu mijenjati, ja tvoja a niti ičija ne mogu mjenjati, niti imam pravo da ih mijenjam, mogu samo svoja i još jedna bitna stvar, PO MENI, MI NISMO SVOJA UVJERENJA, dakle;
            „Cuj, napravi razliku: nisam ja ta koja zeli da je tako sa djecom.
            Kazem samo zato sto VIDIM da je tako, po tijelu djeca imaju posljedice prokletstava kao i odrasli, i po dusi imaju posljedice. Vidim to, presvjedocena sam o tome.“
            Nisam ni rekao da ti to želiš, nego da u to VJERUJEŠ jer to si to citirala iz biblije!
            A sada, u nastavku, ću posebno oprezan bit, da se opet ne uvrijediš
            Dakle, ti VIDIŠ da djeca dolaze na svijet da ne kažem sakata u bilo kojem smislu? Jeli tako? To vidim i ja ali ključno je sljedeće a to je UZROK! Kod tebe tvoj um POSEŽE ZA VJEROM za objašnjavanje PRIRODE STVARNOSTI tog fenomena sakatosti i to ga zadovoljava (to je jahvino djelo jer on kažnjava grijehe otaca ). Vidiš takvo objašnjenje moj um ne može zadovoljiti, jer NE MUČI se otac koji je nešto skrivio nego njegovo dijete, unuk ili praunuk a to NIJE POŠTENO ni po ljudski a pogotovo božanski, slažeš li se? Ako idemo po znanosti onda možemo govoriti o nekakvim genetskim poremećajima i šta ti ja znam, ali ni u to moj um nije siguran jer nije genetičarski opismenjen. Ako idem objasnit to reinkarnacijom i karmom ni to mi baš ne drži vodu jer MORAM VJEROVAT u to a STRAVIČNO SE JEŽIM TOGA kad moj um MORA u nešto VJEROVAT. Za sada po MENI to je jednostavno tako, ne znam prirodu stvarnosti tog fenomena i ne treba mi nikakav BOG i nikakva VJERA u toj jednađbi. Čovjek odnosno njegov um je sklon sve neobjašnjivo objašnjavat bogom i vjerom, i toga sam itekako svjestan. U počecima su primitivni ljudi i munju smatrali bogom sve dok ekipa pametnjakovića nije došla na ideju da uvuku te neobjašnjive fenomene kao božji izraz nečega kroz dobro i zlo sto čovjek percipira i što mu se događa a potom naprave religiju i sišu energiju vjernika kroz materijalne vrijednosti jer su oni božji izaslanici i tumači tih pravila i načina kako bogu ugoditi da bi izbjegli što više patnje u životu.
            Ne znam na što misliš kada pričaš o temeljima, misliš li na identitete ili uloge, ali što se tiće mojih ostalo ih je jako malo, katolik više nisam, iako sam bio, i to ne bilo kakav nego „rođen odozgo“, kažu da sam hrvat jer sam rođen na zemlji za koju kažu se zove Hrvatska ali ni to me ne određuje i nisam vezan time, otac sam, suprug, brat i sin, ali to su samo uloge, muškog sam spola i ne naginjem muškom nego ženskom spolu ali to je više biologija, kemija i uvjetovanost, tako da ustvari nemam pojma tko sam ZAISTA ja, blago onome tko zna;-)
            An, samo pozitiva:-)

          • an 21/09/2017 at 13:06

            Ma pusti tenzije, ja sam samo prakticna. A tenzije mogu doci i otici. Komuniciram razumski i kada razum prijede u tenzije, onada su dva zakljucka: ili sam dosla do necije rane , povrede, …i to koliko je prilika pokusavam svladati na dobar nacin. Ili sam dosla do zblokiranosti kada osoba, svjesni ili nesvjesno, je stavila sebi granicu za istinu, u svrhu cuvanja svoga svijeta.
            Tako da to gledam na praktican nacin.
            A za djecu smo usputno pricali, ali kao oca pretpostavljam d ate to dira, pa da ti odgovorim do kraja. Djeca su u grijehu vec rodena, plus nasljeduju generacijska prokletstva, ta prokletstva su vec u njih usadeni obrasci ponasanja, tako da ona dalje umnozavaju prokletstva ta ista, pa ono nije samo do 4. koljena, neo opet 4, i opet,…dakle plus jedno koljeno. Tako se razlikuju rodovi, plemena, po tim specificnim svojstvima, nasljedovanih prokletstava. isto je i sa blagoslovima. Ona ponekad mogu pokriti prokletstva koja imaju isti specificni predmet kao i blagoslovi .Kada iscjelitelji iscjeljuju nekoga, onda, ako nemaju direktnu objavu, oni se raspituju do 4. koljena o rodbini, unatrag.
            To se sve jasno vidi. Mozemo i ne vidjeti, situacija je ista .
            ALI!!
            Isus kaze da nece se vise govoriti da /Oci jedu kiselo grozde, a djeci trnu zubi./ Biblija
            A to znaci da – nema vise nasljednog prokletstva. Da li to znaci da ga nema i sad mozemo odahnuti? Da li nas stvarnost upucuje na takvo stanje oko nas? Nije, jasno. i dalje je isto sa nasljedovanim prokletstvom. Radi se o tome da u IME ISUSA KRISTA, mi mozemo posljedicu grijeha na djeci SLOMITI, PONISTITI. To su ta iscijeljenja, egzorcizmi, oslobodenja od prokletstva…U Isusu Kristu nam je akmulirana snaga za tako nesto.
            Jasno da isto moze ciniti i vracar, saman,…ali problem s anjima da se oni koncentriraju na slamanje prokletstva a ne na to u cije ime se slama, tako kada to rade u suradnji sa demonima, onda je rijec samo o zamjeni demona, dolazi onaj veceg ranga. kao zmija u Edenu, dala je nesto kao, a u zela sve. Ali ljude ne brine istina, nego trenutna korist, obicno. Eto, temeljito sam ti , jer si otac, to objasnila.
            I molim te, nemoj mi vise govoriti da sam u zabludi. To je kod mene zaista gubljenje vremena.Slozimo se da netko je medu nama, to je dovoljno.

          • Duh sa sekirom! 22/09/2017 at 17:26

            An, molim te shvati što ti želim reći, a još više te molim da se ne naljutiš, a mogla bi, jer u tvom umu (i u mom i to osvještavam svaki dan) djeluju programi. Mozak je hardver a um je softver (s time što naša uvjerenja-koncentrirane misli ponovo premrežavaju taj hardver, znam da ovo izgleda kontradiktorno, ali kad uspijevaš barem na trenutak prepoznavati te misli prije nego se one uvuku u tebe i ne poistovjetiš se s njima, počineš se buditi iz tog sana misli, uvjerenja i ostalih sranja i počinješ shvaćati da si ti nešto drugo) Ima jedan program koji se zove, tvojim imenom a nisi ti-osoba, drugi nacionalnost, treći religijska pripadnost ili nepripadnost, itd, itd…čak i tjelo je program i radi po nekom programu, hocu ti reći da ja, ti, ili bilo tko nismo ti PROGRAMI.
            Jako je teško izaći iz tih programa jer ih prvo moraš prepoznati kao takve i svo sranje u i izvan se dešava radi te čovjekove nesvjesti odnosno poistovječenja s tim programima. Mi bi smo trebali biti za tipkovnicom a ne program, kužiš?:-)
            I još nešto, sugeriraš na nešto između nas, slažem se, u ovom slučaju ti ga zoveš bog a ja “struja” jer ona je izgleda totalno indiferentna na “hardver” i “softver” bio on dobar ili zao, tako nekako,eto!:-)

  14. Duh sa sekirom! 19/09/2017 at 12:45

    opet moram progovorit, ali ne slušajte mene nego sebe:-)
    Katolička crkva uči da su darovi duha svetoga Ljubav, Mudrost, Razum, Savjet, Jakost, Znanje, Pobožnost i Strah Božji i to je sve od dobrog Boga namjenjeno, čovjeku slažem se, osim ova zadnja dva dara koji su mantlijaši nježno uglavli kako bi ostali i dalje kormilari “vjernikove” percepcije i s rukom u njegovom šlajbuku. Zašto? Zato što se pobožnost svodi na primanje sakramenata koji se dakako primaju u crkvi, i to od biskupa (onaj glavni-krizma), naravno neke mogu i svećenici dati kao i vjernici… e sad kako to da svećenici postaju svećenici u velikoj većini nakon umne indoktrinacije kroz školovanje a ne “rođenjem odozgo” o kojem priča isus, pogledajte samo vašeg lokalnog svećenika i koje to darove duha svetoga on ispoljava prema van u njegovom stvarnom životu a ne samo kad nosi mantliju i blebeće na misi ili ukopu? Pobožnost je idealistička vrijednost i težnja za dobrotom- kaže vikipedija, a razumijete li vi što je ovdje ustvari napisano? TEŽNJA!!! Izgleda je nemoguće “BITI” dobar i stoga valja “TEŽITI” dobroti!!! I pedofili u njihovim redovima “TEŽE” dobroti, i ja vjernik TEŽIM dobroti kad eventualno ispizdim svoju ženu, zavaljam bilo koga za bilo što a poslije odem u crkvu i kroz transupstancijaciju obrišem iz svog dosijea zle stvari koje sam radio drugima!!! Mislim da bi bilo najbolje da se svi preselimo u crkve i samostane jer bi onda bili u samoj TEŽNJI prema dobru ili bar da nam poslje mise spakuju u vrećice po nekoliko dkg hostija i kad skužimo da nismo u “TEŽNJI” okrenemo broj mobaća nadležnog svećenika i potom blagujemo krista i konačno nastavljamo i dalje uživati u TEŽNJI prema dobru smijući se grijehu koji odlazi od nas i vraća se šejtanu, šejtan ga odnio!:-)
    I sad onaj zadnji dar duha svetog-strah božji! Ma čini li mi se to da sam vidio micu macu ili Darvinovu teoriju evolucije i u vezi boga!? Ne, ne, ne čini mi se, to je istina, i bog pod utjecajem vremena i nebesko-zemaljskih okolišnih uvijeta evoluira, i napokon postaje ljubav! Već smo skoro 2000 godina u ljubavi a ljudi misle da su u paklu, ljudi pa probudite se više, u ljubavi smo!
    Ma bravo, bože, uopće nisi zao, sve što si radio u starom zavjetu to je sada prošlost, (nećemo sad spominjat one ljude koji nikada nisu niti mogli čut za tebe a živjeli su na zemlji, jebeš kolateralce!)postao si pravi Badža, ma dođi da te cmoknem:-*

    • Vlatko 19/09/2017 at 13:18

      Proučavanjem hrvatskih prijevoda i tumačenja, neće se daleko dogurati jer su ista prilično aljkava.
      -Strah božji
      “Fear of the Lord is akin to WONDER or AWE.
      This gift is described by Aquinas as a fear of separating oneself from God. He describes the gift as a “filial fear,” like a child’s fear of offending his father, rather than a “servile fear,” that is, a fear of punishment.”
      https://en.wikipedia.org/wiki/Seven_gifts_of_the_Holy_Spirit
      Dakle, radi se više o divljenju nego o strahu. Naravno da oni koji to prevode, čine to kako njima paše a ne kako je napisano i kako je pravo značenje.

      -Pobožnost
      Na engleskom se naziva “piety” i znači milost, blagost, empatiju. Ne znam samo kakve veze to ima sa religijom i na šta netko misli da se to svodi.
      http://www.etymonline.com/index.php?term=piety

      Postavlja se pitanje koji je smisao postojanja ovakvih sajtova i zašto se neki ljudi toliko trude da vam pomogne razbiti kontrolu umu kojoj ste izloženi, ako vi ne želite surađivati?
      Izgleda da mnogi posjećuju ovaj sajt samo radi ega, bez stvarne namjere da se radi na sebi…

      • dražen 19/09/2017 at 14:01

        Ma nije tako Vlatko, evo pokušao sam raditi na sebi, ali nikako nisam mogao shvatiti tko radi na kome i da li je taj koji radi ispravan i popravlja onog krivog. Stoga je čak i to moguće da radom na sebi onaj krivi kojeg treba popraviti preuzme kontrolu i sjebe onog koji je ispravan. Stoga vlatko pomozi nam (meni) da detektiramo koji je koji pa da onda mogu potpuno sigurno raditi na sebi? KOji bi bio pravi, ispravan način, ti to vjerojatno znaš i ako mi pomogneš bio bih ti jako zahvalan.

        • Vlatko 20/09/2017 at 10:22

          Ako nisi mogao shvatiti tko je tko, onda ti ta informacija neće puno pomoći. Da si mogao shvatiti tko je tko ili da si se malo više potrudio (a pretpostavljam da nisi uopće, već samo trolaš), onda ti ta informacija ne bi niti bila potrebna.

          Smisao komentara je bio ukazati na besmisao fanatičnog držanja za nečija tumačenja i prijevode prijevoda prijevoda tekstova koji su davno korumpirani. Već se i usporedbom sa engleskom verzijom dobije značajno drugačije značenje a još je veća razlika kad uspoređujemo sa hebrejskim. No izgleda da većinu ne zanima istina, već ih samo zanima da mogu pljuvati po nečemu u što su se razočarali…

          • dražen 20/09/2017 at 14:30

            Hvala na kritici. Slažem se s tobom u globalu, ali moje pitanje i dalje stoji, jer zaista je najveće znanje znati iz koje pozicije djeluješ. Mnogi misle, pa možda i ti da je to lako spoznati, ali ja mislim da nije.

          • Duh sa sekirom! 21/09/2017 at 01:46

            Vidim da si komentirao ispod mog komentara pa bih te onda ISTINSKI zamolio da mi kažeš što je ISTINA ili barem da mi pokažeš smjer gdje bi se ona mogla nalaziti jer ustvari moj motiv dolaženja na ovaj sajt nije pljuvanje, nego pronalazak ISTINE.
            Vlatko, hvala ti unaprijed.
            Bez zle namjere!

  15. FRA NE 19/09/2017 at 09:26

    A lijepo je moj prijatelj zaključio,jebeš ti čovika ako mu neko mora govorit ,ne ubij ,ne ukradi,ne prevari,ne spotiči se o tuđe žene ,ni one priko tebe,kao i muzičar koji još uvjek broji zbraja,oduzima,analizira ,rastavlja note ,harmoniju i ritmiku,sve to samo ništa od svirke ,a i kada zasvira to je beživotno ,trulo i njemu savršeno složeno bezdušno remek djelo mrtvaca ,a ipak se miče i govori !Pa kad netko govori da čuda ne postoje,postoje i te kako ,jer se ne mogu načudit !Vijesti iz psetarnika vataj kane https://m.24sata.hr/fun/preveli-avolje-pismo-casna-sestra-zapisala-sotonine-rijeci-sotone-539472 !Sami đavli okolo ,di ih je pripravilo ,biće doli u kužini,na blagoj temperaturi,a jača vatra je za afterparty !

    • FRA NE 19/09/2017 at 09:34

      Corpus delikatess 🙂

  16. Duh sa sekirom! 19/09/2017 at 02:37

    Možda se varam ali čini mi se da je Josipa jedna dobroćudna dušica i mislim da nije imala zlu namjeru u komunikaciji sa Draženom, pa tako nemam niti ja zlu namjeru prema Josipi jer se nije niti obraćala meni a i da jeste i da je bila “zla” nebih joj to uzeo za “zlo”. Dakle Josipa ako ovo čitaš dalje (a gotovo sam siguran da ćeš čitati) to je samo moje shvaćanje biblije i religije i nema nikave veze sa tobom osobno nego sa tvojim pitanjima a na koja ću odgovoriti iz svoje pozicije. Ne smatram se superiornim od bilo koga u bilo kojem smislu niti mislim za znam “istinu” ali prilično sam siguran u ono što ona nije.
    Čitav stari zavjet se temelji na strahu, “strah božji početak je spoznaje”- kaže biblija, kako i nebi kad je taj biblijski bog lud kao Kobra, klasični školski psihološki primjer kontrole uma kroz strah,neizvjesnost, patnju i kazne, eventualna istina je zamaskirana gomilom laži i manipulacija i sve je sročeno da izgleda kao da ima nekakav kontinuitet i logiku, naravo ubačene su tu i alegorije da to običan laik nemože shvatiti kako on misli već mu se biblija tumači preko klera (koji je istu i sastavio i komplirao od religija prije kršćanstva a vi “ovce” nemojte slučajno tako nešto ni pomisliti) i koji je jedini “ovlašten” ist(u)inu tumačiti. U novom zavijetu taj bog se preko isusa krista obznanjuje kao Ljubav a poslje krista kao duh sveti. Hajmo sad malo pokušat stvari okrenut naglavačke i kako bi to izgledalo da se bog na početku ponio kao Ljubav prema adamu i evi, hmmm, pa ostali bi u raju a i mi bi bili tamo, sotona u paklu, i sve pet! A mogao je YHWH i takav scenarij izabrat, jer je naravno svemoguć, “tumači” će reći da nije mogao jer je “pravedan”, adam i eva su zaslužili kaznu i time bi pogazio svoju riječ, ali onda nije svemoguć i još onda bi ih priupitao jeli ta božija ljubav uvijetna ili bezuvjetna, jeli mu važnija njegova riječ ili njegova ljubav?ako je uvijetna završili smo priču a ako je bezuvjetna čemu onda tolika patnja za sve njegove stvorove? I kako može Božja pravednost biti iznad Božje ljubavi?! pa nije valjda stvarao svijet radi pravednosti nego radi ljubavi, jeli ljudi imaju i podižu djecu radi ljubavi ili pravednosti!? ako je to tako kod stvorenja kako bi to tek trebalo biti kod stvoritelja, mućnite malo svojom glavom!? Pogotovo kad znamo da je svemoguć i u vidu budučnosti, znači, znao je što će se dogoditi i sve je radio s predomišljajem!!! A poslje kao hini ljubav prema čovjeku!!?? Ma oni likovi kod Lobaczewskog u Političkoj ponerologiji su male bebe za ovog lika!:-)
    Sto mu gromova, zar je tako teško vidjeti poveznicu religijskih sistema sa tzv. pravnim sistemom u kojem su neki drugi likovi “ovlašteni” za donošenje zakona i tumačenje “Prava” i “suđenje” i još jednu poveznicu da i taj pravni sistem vuče porijeklo iz Rima i rimske kurije. Ima još jedna ključna društveno-civilizacijska poveznica a to su tzv. “Autoriteti”, počevši od roditelja, pa onda nastavnika, svećenika, šefova na radnom mjestu…itd,itd, i onda kada mlad čovjek prolazi cijelo djetinstvo i mladost kroz te “brejnvoš” mašine što on uopće smisleno može zaključiti i reći o životu i sebi… prvo moraš slušat roditelje, pa učitelje i svećenike, pa šefove i onda sve što čovjek nauči je da mora slušat, preispitivanje, ma dajte molim vas, to je za debile i one teoretičare zavjera… sve je više patnje, zla i sranja na ovoj zemlji a najviše ima vjernika u religijske bogove i vjernika u države od ukupne populacije…pa zar nam ne bi nekakvom logikom trebalo biti bolje a ne lošije…e pa nemože, svanuti neće, ne dok isus ne dođe drugi put, jer ni prvi nije došao, nego sve dok se “neotarasimo” takvog karikaturnog boga i karikaturnih autoriteta u našem umu, nema drugačijeg jutra sutra… ili ćemo i dalje bauljat nesvjesno pogrbljeni pod kognitivnom disonancom i pjevat glori,glori,aleluja…allahu akbar…hare krišna,hare,hare…te stvarati žrtve za oltare raznih domovina, otadžbina…dok ekipa psihopata i lažova i dalje uživa u orgijanju nad ljudima kontrolirajući prethodno njihove percepcije!
    Da je isus spasitelj- to bi zaista bilo ČUDO, kao i ta pretvorba! Niti jedan povjesničar iz onog doba ga ne spominje nego samo biblija, odnosno novi zavjet! Pa zar nebi Bog koji je sišao s nebesa i postao čovjekom trebao biti primjećen pogotovo nakon takvih čudesa od nekakvih povjesničara? Kako to da su sve pape nakon petra(pitanje je jeli on uopće bio u Rimu i tamo pogubljen) povjesno dokumentirane a isus nije, nego samo religijski kroz novi zavjet?! Ma pitanja heftu a odgovora niđe!:-)

    A ovaj mrtvac je vrh idolopoklonstva uza sve kipove koji se nalaze u crkvama…kako vjernici ne vide da se klanjaju “zlatnim telićima”, a što je moj prika JHWH izričito zabranio još u starom zavjetu, jebem ti tu disonancu i ko je izmisli;-)
    Ma ljudi moji i žene, koristite logiku, zdrav razum i preispitujte sve, a pogotovo sebe, kod vas je ključ koji otvara ili zatvara vrata vašeg zatvora i nitko vas nemože zatvoriti ili osloboditi osim vas samih.
    Noooć!:-)

    • Duh sa sekirom! 19/09/2017 at 03:13

      Zaboravio sam odgovoriti ono zadnje:-)
      Pod VELIKIM znakom pitanja je:
      -sto će naći (i što če ga snaći)- Ako “TAMO” traži!
      -što će otvoriti (a što će mu se zatvoriti)- Ako “TAMO” kuca!
      -koga će to moliti i što će “to” dobiti- Ako “NEKOG” moli!

  17. zenfjaka 18/09/2017 at 23:52

    bome si me nasmijala 🙂 nekad kad te čitan pari mi se da si s kristom na rendesu bila…no dobro…
    …priznanje stiže od nekadašnjeg go spel pjevača u vidu linka:D…mož mislit slovenci ovako pivaju, a tek splićani, sakrili se, jer tko se nije skrio magarac je bio…bez zle namjere…a uvatija me smij… lipo napisano od tebe:)

    https://www.youtube.com/watch?v=5E2b1D-VJPM&list=PL7b0CD4K1kM-oFXPP02Rg5J8BOk4w-h_d&index=25
    Poz…

  18. an 18/09/2017 at 23:16

    A trudila sam se izbjeci komentirati transupstanciju, kad ono opet tekst o tome.
    Nikada mi nije to bila interesantna tema, jer je Isus rekao da to cinimo NJEMU NA SPOMEN. Dakle, da podsjetimo se time, da je on zrtvovan za nas 1.tijelom i prolio je 2.krv za nas,
    Jer je krv znacila smrt kao prolivena, kako su u Starom Zavjetu pustali krv janjeta koja je podsijecala na Isusa. Tako je on nama ostavio da nas podsijeca vino na njegovu zrtvu, uvijek znaci iznova da nam bude pred ocima taj spomen, bas kao i zrtvovanje janjeta prije. Da ne zaboravimo.
    Ali je krv znacila i zivot, jer mi na krizu mijenjamo to prokletstvo Isusove prolivene krvi i smrti, za njegov zivot.Jer je on bio pravedan a kaznjen , a mi nepravedni i nekaznjeni/otkupljeni.
    I taj spomen je spomen na njegovo zrtvovano tijelo, jer je tijelo i duhovno i materijalno tijelo,ono je to koje cini grijeh i vuce nas na grijeh, i njemu treba iskupljenje.

    Dakle, to je za spomen, sijecanje neprekidno, podsijecanje. I ta transupstancija materije, mi nikada nije legla. I ako i jeste istinita, smatram da nema nuzne potrebe z atim znanjem.

    Dalje, u rimokatolickoj crkvi ima se taj strah da se hostija ne slomi, baci na pod,..itd. Bas iz toga razloga sto vjeruju u tu carobnost transupstancije. Isus za razliku od njih, je rekao da to cinimo SVAKI PUT kada se sastanemo, a to je u to vrijeme bilo svaki dan. Osim toga ucinio je to za vecerom odlomivsi obican kruh, a ne poganske hostije, i pio vino iz obicnih casa, ni gralova svetih, ni kaleza, ni ostalih cirkusa.
    Ipak, jeste, rekao je nesto sto se moze protumaciti kao transupstancija , barem na povrsini, jer dublje nisam gledala. Rekao je da je za kruh: OVO TIJELO MOJE KOJE SE ….OVO JE KRV MOJA…
    Sad, ima se neke osnove da se vjeruje u transupstanciju.
    Dalje, on kaze da tko od toga ne pije i jede, da nema zivota u njemu, ili su bolesni ako nedostojno jedu…. Sad koliko ovo o nejedenju vrijedi za proroke koji su cesto osamljeni i odvedeni na osamu…?
    Zakljucak, da li po vjeri, kada dakle sam duh zivota pomazuje one koji to cine, ili se sama materija transupstantira…nije mi nikada bilo jasno,…ali osobno naginjem prvom misljenju, da je to cin poslusnosti, podsjecanja na zrtvu i blagoslov od Boga za vjernost, pomazanjem Duha Bozjeg u tom cinu.

    A mrtvi….Isuse Kriste…sto reci?
    Poganstina u najizvornijem obliku!

    Znaci zakacila te ova opca procesijska sramota od Italije do ovdje…
    2000 godina krscanstva na ovom prostoru…! Da smo debili, trebali smo vise shvatiti…

    Ipak, da te utjesim: imao si vise srece od mene.
    Nesto sam pisala neku dubioznu temu, kad mama stalno upada sa prijedlogom da idemo ovdje , ondje, i pristanem tako treci dan, polusvjesno, sva u svom tekstu, skuzim da ima nekih sat dva putovanja u jednom smjeru, mislim se , hajd nije daleko, usput cu otici na postu dok ona obavi svoje ….
    I tako ponesem ja pisma, ostalo ona sve ponese…Kad ono…!!!
    Crkva rimokatolicka organizirala neki izlet, neko hodocasce, i nakon sto sam sjedajuci u autobus, eto nekako to sve zbrojila, vracajuci se sa kajanjem na one moje povrsno prihvacene informacije koje je ona svesrdno dijelila, ali…
    Vidim oko sebe u autobusu mlade djevojke, mislim se, hajde tesko da su tu zbog hodocasca, idu s eprovesti…valjda ima neki sadrzaj tamo…Dva, tri svecenika…imala sam intezivan dojam da ce me prepoznati kao uljeza..izbaciti….Zaista …dobro su me pogledali…Nisu me izbacili…na moju nesrecu…
    I tako krenemo,..
    Bilo ok pola sata….zanimljivo…nisam dugo vidjela taj predio…Racunala sam na autoput, ali ne milili smo kroz privatna dvorista…ali dobro…
    I SAD ONO!!
    Tip uhvatio mikrofon, nikada bolji razglas nisam cula u autobusu, i poceo tiraniju, ponavljanje zdravo Marijo, sat vremena neprekidno,… Iste rijeci….Bilo mi vec zao mene. Svi ponavljaju…Iste rijeci…Sat vremena!!
    Gledala sam prozore autobusa…gore-dolje, bili su veliki…/Izlaz za nuzdu/…pisalo je…. Procijenjivala sam….stanje…nuzde….
    Pojacala duplu ventilaciju…Okrenula na glavu da puse…
    I stao tip moliti. Mlad tip, slusala sam ton glasa…iskrenost…koliko mu je stalo do molitve…Zacudo….kao da je ozbiljnije i mislio sto govori…Racunala sam na mogucnost da je mlad i povrsan….
    Nije bio….
    I tako stao on nakon sat vremena…Izdrzala ja.
    Nakon kraceg vremena…OPET!!! ISTO!!
    Svi spremno prihvatili, izgleda da je to bilo uobicajeno…
    Shvatila sam da nema zezanja sa ovim,…Naci strategiju prezivljavanja….!
    Svi u autobusu su molili jednoglasno kao zbor!!!
    PONAVLJANJE ISTIH RIJECI, po mojoj procijeni najmanje 70 rijeci zdravomarijo
    U glavi mi se vec duplirala ta slika, ona za vrijeme voznje za povratak doma. Brzo sam je potisnula…
    I tako,… shvatim da je prilicna buka dok se moli, i odlucim pjevati svoju pjesmu, onako okrenuta prozoru, . I gledam tako lijepe prizore i pjevam….Izvukla se nekako do kraja puta.

    Na povratku imali neku nezgodu, i pozar na putu… i kasnili…Nekima patnja , nekima spasenje. Nisu molili.
    A na svetistu…sram me priznati na sto me natjerala mama…nije mi padalo na pamet nju poslusati sa njenim prijedlozima, koje sam samo naslutila da izgovara, ali.. bilo je ili je poslusati ili pustiti tu tvrdoglavu zenu da se ispati ….
    A nigdje grada za postu i moja pisma, i umaci toj ludosti…I tako ja sa pismima po procesiji, …noc……svijece….gledam te ljude..u nocnoj koloni sa svijecama….i slusam kako mole nabrajalice….iste rijeci…….JEZA…JEZA.
    Dosla doma prespavati sve…
    U sto se ja uvali…
    Poanta:treba slusati ljude dok daju informacije bitne za vas. Ne vjerovati, nego sve provjeriti.
    Ne desilo se nikome vise…

    • Duh sa sekirom! 19/09/2017 at 03:40

      An, majku mu poljubim, čemu taj otpor, pa ti i oni imate istog bossa, razlika je samo u tradiciji i načinu štovanja:-) A kako je sve krenulo u korporatizam ubrzo će i tamo doći korporatizam u vidu ekumenizma:-)
      I bila ti je dobra prilika za meditaciju, mantraš te njihove molitve do besvjesti i onda odjednom zbog tog brbljanja iskočiš iz uma u poziciju promatrača i zaboli te uvo za sve…
      Nisi shvatila igru, moraš još jednom to proći:-)

      • an 19/09/2017 at 15:20

        Mijesas, mijesas…vjeru i religiju. Biblijski Samarijanci su slavili istoga Boga kao i Zidovi, sami zidovski svecenicu su ih to ucili i obavljali sluzbu, kada ih je Nabukodonosor vratio za tu svrhu iz Babilona. Ali problem je bio sto su uz njega imali jos mnoga svetista mnogim bogovima, i kada je Isus komentirao njihovu religiju rekao im je /da ne znaju kome s eklanjaju/. Zidovi su ih se grstili, ni pozdravljali , ni u kucu ulazili. Samarijanci su danas kao rimokatolici.

  19. FRA NE 18/09/2017 at 22:40

    Isus biše ,ljudi ga pratili jer ono što je govorio bilo ka iz božjih usta ,a onda oni šta su mudri i lukavi počeli gubit publiku i šta ćeš razapeli čovika jer kvari bizniz ,a lipo je reka, jel,ne čini lika ni obličja,ničega i nikoga,šta je gori ,doli i između,niti im se moli niti klanjaj !Pustite čovika da počiva ,a ne se igrat đavla !

    • FRA NE 18/09/2017 at 23:57

      U svije tu koji je je dan o grom an pa zar svi tr guju svi me i svaki me ,bilo da to ili taj zna za to ili ne !Nije li reč eno,bes platno ste do bili ,bes platno dajte,više se u zima nego da je , ne samo mater i jalno,već duh ovno,duš evno,jer po ruka jest jedno stavna,voli d ruge kao sa moga se be,ne čini d rugom ono što ne žel iš da se čini te bi pa iznaj miš zaštit are da zaš tite tvo je bogom da no pravo,bog ti je reka satari i ti tareš !Kad smo kod klanja nja piše bogu se kla njaj jedinome,zašto se klanja ju slik ama i predmet ima ili za to ima neko do datno po jaš nje nje po ne kakv om pra vilniku pa eto u po je dinim slu čajevima može ,na klonić i blago slović tako i grguru ninskome lipo ispolirali palac ,samo nikako da pređu na ostale prste ,koje linčine,a možda bi da in je neko reka da svi prsti nose sriću ,ne bi moga gledat u stopala od blištavila !Mislija san još napisat naopako, al mi tlaka,:-) i to koja !:-)pejil vardzop,mivs,miviž amidujl,erbod ejlov !:-):-):-)Majku krvavu,šala naravno !

  20. oli 18/09/2017 at 21:40

    Josipa traži riješenje van sebe u nekim institucijama, trgovačkim društvima i liku koji vjerojatno nije ni postojao ne shvaćajući jednostavnu istinu. Da je ona ISUS.

  21. autor_itet 18/09/2017 at 20:16

    A gušta sveca ti leopoldskog! Kratko i jasno, al’ samo za žive…e 🙂

  22. rock 18/09/2017 at 17:56

    Hahaha,da nije za plakat bilo snisno…..;)meni smisno je sad sve te puste religije….odlucno drazene……!!!:)

    • Vlatko 18/09/2017 at 19:45

      To što religije uče je istina, ali se radi o alegorijama. Drugi je problem što je svijest većine ljudi u stanju u kojem ne može razumjeti značenje tekstova, pa ih shvaćaju doslovno. Od vjernika su puno veći problem oni koji si umišljaju da su im superiorni, pa to sve odbacuju iako su i oni zapravo vjernici jer također vjeruju u doslovno tumačenje. Činjenica je da istinu ne znaju ni jedni ni drugi…

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.