Po prvi put, ne znam kakav naslov staviti

surprise-300x223Piše Deus.

Ponukan sam napisati ovaj tekst, u jednu ruku kako bih revidirao samog sebe, u prijašnjim tekstovima na ovoj stranici, a u drugu kako bih vam još jednom pokušao približiti ono od ključnog značaja.

Sebi zamjeram da nisam bio dovoljno direktan glede onoga što mi je objavljeno. Dakle, ne radi se o mome mišljenju, niti ičijem drugom, radi se o tome što mi je nedvojbeno objavljeno po Duhu Svetom, pa sada, tko ima uši neka čuje.

Nije mi važno da meni vjerujete, vama je važno da počnete vjerovati u Isusa-Krista.

Vjera

Kada kažem da počnete vjerovati, mislim upravo to. Ako mislite da je vjera nevažan dio ljudskog života, ja ću vam reći da se ne mrdnete sa mjesta, niti išta pomislite bez vjere. Doslovno, ono što vjeruješ, to I misliš. Ne može jednostavnije od toga. Vjeruješ svom kumu kada mu ostavljaš dijete na čuvanje, recimo. Vjeruješ svakome sa kime sjedneš u auto. Vjeruješ svemu što si pročitao I od toga složio priču…svakome I svemu vjerujemo u životu, osim Ocu, Bogu. Ne vjeruješ nekome slijepo. Zapravo, slijepa vjera uopće ne postoji. Postoje ljudi koji ne mogu objasniti osjećaje zbog kojih vjeruju, ali to nije na slijepo. U drugim slučajevima, poznaješ svog kuma I prema tome što znaš VJERUJEŠ da neće niti ovaj put omanuti. O takvoj vjeri je riječ, vjeri u Boga kojeg si spoznao, a ne zato jer te netko poučio tome. Ono što se događa po crkvama za blagdane I nedjeljom, nije vjerovanje u Boga, to je strah, prosto tako.

Dakle, uvelike ste ovdje svi zaključili, I pišete o sotonskom sustavu, sotonskoj manipulaciji, sotonisti ovo, sotonisti ono…no, kako to, on tako konkretan, a Bog je neki apstraktni kozmos, neka sila…nešto daleko I distancirano? Gdje je Bog u vašem životu? Ili mislite da ste sebi dostatni? Da ste nekako sami zaslužni što vam srce kuca I što dišete? Zašto toliko izbjegavamo sresti se sa Njime? Ne govorim o ljudima koji se ne pitaju ništa od ovoga, nego pitam vas koji razmatrate duhovnu pozadinu zbivanja. Zbog čega se sve to događa, I koja je naša uloga u svemu tome? Kako to da svi imaju nešto reći o Bibliji, a nitko ju pročitao nije (poprilično sam siguran u to, čast izuzetcima)? Kako to da pitanje Boga nije daleko važnije od pitanja sotone?

Gledajte, kada netko kaže da u Bibliji piše o kretanjima tijela u kozmosu, to je…smiješno. Kao prvo, polazište je materijalističko, jer kada bi polazište bilo duhovno, odmah je čovjeku jasno da se, to što piše u Bibliji, može naći I u kozmosu, jer sve je preslika svega. No, priča o svemiru kao takvom, ovakva kakvu mi poznajemo, također je samo alegorija, pobogu, i iskreno, nekoć su zvjezdoznanci daleko bolje čitali što u kozmosu piše, nego to mi danas činimo. Ništa od današnjeg uvida kroz teleskope nije “konkretnije” od onoga što su čitali oni, samo je naša paradigma lišena bilo kakvog duhovnog uvida u svijet. Dakle, nije rečeno ništa time što se sadržaj Biblije povezao sa kozmičkim putanjama. Naše duhovno biće izgleda kao I naše fizičko. Kako znamo to? Pa, da ima tri ruke, imalo bi ih I fizičko tijelo, jer je samo odaziv materije na prisustvo duhovnog bića, jednostavno sasvim. Opet vam napominjem, ako govorite o duhovnosti, to ne znači da polazište nije materijalističko, I uvelike se to događa. Na primjer, kada bi zbilja razmatrali duhovnost, ne bi naglasak bio na sustavu. On je samo vanjski odraz duhovnog stanja. Iskreno, ne bih volio da ga nestane, jer bez obzira što tko misli, nastao bi posvemašnji kaos vez njega…i nastat će, u posljetku dana. Mainstream je odraz stanja većine populacije, i nipošto ne obećava na dobro kada bi se sustav uklonio. kvantni skokovi svijesti su new-age zablude. To što Vatikan manipulira, ne vrijedi za nekoga tko razmatra duhovnost u punom obimu, a to prije svega znači da uistinu priznajemo I poznajemo Boga. Zašto ne vrijedi? Pa, o svemu tomu nam je lijepo unaprijed sve rečeno. Ako mislite da otkrivate nešto novo, kao prvo, opet ste materijalisti, jer niti jedna misao nije tvoja, niti moja. Ništa ne nastaje iz ničega, pa se stoga ti ničemu ne možeš novom domisliti. Pavao lijepo kaže da nema ništa novo pod suncem…vazda se isto vrti. A što se vrti? Na jednoj strani je naš Otac, koji nas po Isusu-Kristu poziva da se vratimo u njegovo okrilje, na drugoj strani je sve ostalo. Doslovno, sve ostalo. Sve pod ovim nebom, I u ovom kozmosu je u padu, otpadništvu od Boga. To se očituje I kada se ljudi bore protiv sotone, kao, a Bog nema centralnu ulogu u njihovom životu. Ne bore se oni zapravo protiv sotone, jer I dalje niječu Boga. Ako ga ne niječu, marginaliziraju Ga, i to je odraz pobune.

Pitajte se, kakav je mogući rasplet svega ovoga, što vidimo da se valja iza scene, I prijeti? Koji je izlaz, sada kada znamo da nas Vatikan zavitlava, a multinacionalne kompanije siju smrt? Odakle vam uopće svijest o tom Babilonskom sustavu? Iz Biblije, naravno, jer je sa stopostotnom preciznošću sve najavljeno (ne samo Danijel I Otkrivenje. Sam Krist je mnoge stvari najavio, kao I apostoli te starozavjetni pisci). Oholo je umišljati sebi da je naša vlastita oštroumnost prokljuvila to. Ne pise niti u jednoj drugoj knjizi toliko jasno o tome što se događa iza pozadine ovoga svijeta, kao u Bibliji, i svi ovdje crpite nadahnuće odatle, ali niste toga svjesni.

O čemu, onda, Biblija govori? Ukratko ću sročiti, no sve što je rečeno, može biti I provjereno u samoj Bibliji, pa čitajte I vidjet ćete. To je uistinu riječ Božja, pa ako je nekome stalo upoznati svoga Oca, svakako ga upućujem neka pročita…neka pročita, I zamoli Duha Svetog za dar razumijevanja, jer ljudski intelekt nije dorastao tome. sa druge strane, posve neobrazovan čovjek, čvrste vjere, može pojmiti sve to, bit će mu danao, kao što je dano i meni. Nije to moja zasluga, i to sam premalo naglašavao do sada, ne bi li vama to bilo pitkije, jer se ježite na sponem Isusa ili Biblije…zapitajte se, zašto je tomu tako, a bez ikakvih problema proučavate ono što ljudi pripisuju vlastitim dostignućima.

Dakle, stvoreni smo na sliku Božju, I smješteni u rajski vrt, gdje smo obitavali sa Njime. Nakon intervencije sotone, pojeli smo sa drveta sa kojeg je bilo zabranjeno, pod prijetnjom smrti (ne fizičke smrti, nego stvarne, duhovne smrti….prestanka postojanja). Obzirom da nas Otac voli, odlučio je sam umrijeti umjesto nas. Zbog toga je bila praksa da se žrtvuje prvina bez mane. Kao prvo, janje je nevinije od mene, jer se ne bih utjelovio ovdje da nisam u pobuni. Janje nije u pobuni, ono je čisto, a k tome je njegov život Očev život, pa je na taj način umirao umjesto nas. Sada zamisli kada život koji nije tvoj, prineseš kao žrtvu nekom idolu, kako bi imao uspješnu trgovinu. Uostalom, kako možete vidjeti, ako uistinu duhovno gledate, oko nas život stalno umire, kako bi mi živjeli. To simbolično, a I doslovno, Otac stalno umire za nas, kako bi mi mogli živjeti, jer nas neizmjerno voli. Zašto je smatrao da mora On umrijeti? Zato jer je I pravedan, pa ako je rekao da je kazna za prijestup smrt, nije mogao/htio zanemariti vlastiti zakon, a zakon je uistinu jasan: kazna za grijeh jest smrt.

Zamjetit ćete kako se pobuna odražavala na više razina.

Nakon što smo se otuđili, I postali neprikladni za tako uzvišeno društvo, protjerani smo iz Edena,  I raspršili se po svijetu. Kada im se narodiše kćeri, sinovi Božji, tj. anđeli, pomamiše se za njima I sa njima su imali protuprirodnu djecu. Tada se dogodio potop, jer se izopačenost umnožila do kritične mjere. Nakon potopa, ljudi opet napučiše zemlju I uzoholiše se opet. Htjeli su sagraditi kulu, u kojoj bi Bog obitavao (“da sebi pribavimo ime” Izraelci, kada bi govorili o Bogu, rekli bi “hašem”, što znači ime). Tada reče Bog, “hajde da siđemo” u množini, jer je svaki narod bio dodijeljen odgovarajućem anđelu…no, I oni se pobuniše I gledali su u očima ljudi svrnuti pogled sa Oca, na sebe. Kada se to dogodilo, Otac uze starog Abrahama, iz Ura Kaldejskog, I presahlu mu ženu, kako bi obrazovao narod koji će Njega slušati. To nisu današnji židovi. Veliki dio nas vuče korijene iz tih pradavnih Izraelskih plemena. Dakle, uzeo je stvarati svoj narod, iz naoko bezizlazne situacije, sa dvoje staraca. Nemojmo se zavaravati, da On to nije učinio, ne bi postojala nikakva mogućnost za ljude, da se ikada više vrate Ocu, jer nismo mi zaslužni za te težnje, mi im se opiremo u neposluhu, baš kao I Izraelci, stalno I stalno iznova. Dakle, Otac ih je uzeo iz postojećeg kulturnog okruženja. Nisu samo Izraelci kamenovali, čisto da uzgred spomenemo. Znam da ljude zbunjuju zahtjevi Božji, no uistinu, ako hoćeš biti sa Njime, ne možeš biti sa ostatkom svijeta, naročito tada kada je Božji narod bio okružen narodima pod upravom palih anđela. Inače, također se dade pročitati, Izraelci su, kada su došli u obećanu zemlju, ratovali protiv divova, tj. protuprirodnih križanaca između anđela I ljudi. Nefilimi, refaimci, divovi-Anakovo potomstvo , a odatle proistječu i krvne loze koje sada prate oni koji shvaćaju da svijet nije onakav kakvim su ga prikazivali. Gilgameš je takav potomak, Nimrod. Inače, preklapanja u izraelskoj tradiciji i tradiciji okolnih naroda je uslijed toga što su promatrali iste stvari, no, dok su Babilonci, recimo, bili zahvalni svojim bogovima na izručenom znanju, izraelci su na to gledali kao opačinu.

Ako nekoga sablažnjavala navodna Božja okrutnost, licemjeran je. Jel orao okrutan, ako nema dovoljno hrane za leglo od 3 mladunčeta, pa se pobrine za ono koje može, a odbaci one koje ne može prehraniti i time osigura daljnje postojanje vrste? Isto tako, jel’ odraz ljubavi dopustiti da čitavo čovječanstvo propadne, zbog tvrdoglave bezbožnosti zbog koje pogiboše mnogi? Čiji su ti životi uopće? Jel itko od nas sam zaslužan za svoje postojanje? Zapamtite, kazna za grijeh je smrt, takav je zakon, i pravedan je i iz ljubavi je. Rijeka koja se odvoji od izvora, nužno postaje baruština I na kraju presahne, to I jest ono što vidimo oko sebe…vidimo kako život kopni, I kako ljudi kopne, jer su bezbošci, ne zato jer je Vatikan nešto nametnuo. Da vjerujemo u Boga, ništa nam nitko ne bi mogao nametnuti.

Dalje dolaze kraljevi, jer su izraelci poželjeli ljudskog vladara, po uzoru na druge narode. Ljudi su kvarljivi, I znamo kako je to hodalo (namjerno ne idem previše u detalje, saznajte sami. Ništa nije važnije u našem životu, od odnosa sa Bogom, a čitajući njegovu riječ stupaš u odnos sa Njime, konkretnim, kakav jest). Proroci su konstantno, iz generacije u gneraciju tom narodu tvrde šije, navještali kazne za neposluh I pozivali na obraćenje, ali, slaba vajda. Na kraju, On sam dolazi među nas, utjelovljen u Isusu. Ovdje bih naznačio da nije Isus jedan od avatara, učitelja, ili što već kažu oni koji uopće uzimaju u obzir njegovo postojanje. Ne, On je sam Bog utjelovljen. Bio je prisutan I prije. Primjetite kako, recimo,kod opisa gorućeg grma, ne znaš više tko je u grmu, anđeo Božji, ili Bog sam…a zapravo, oboje. Anđeo, koji govori u prvom licu, u Božje ime. U starom zavjetu je teokracija, jer je bio imperativ odgojiti jedan narod, koji će biti svjestan Oca. U novom zavjetu, spušta se među nas, kako bi neposredno iskusili njegovu ljubav. Kako bi svoju volju pronio kroz ljudski život, jer drugačije niti nama ne bi bilo dostupno. Zbilja, samo materijalist misli da nešto nastaje iz ničega, pa makar I o duhovnosti pričao. Ne bi u našoj prirodi bilo osnove da se odupremo ovom svijetu,  da On to nije učinio za nas. Mi sve što činimo, samo su repeticije. I nije istina da možemo biti neovisni. Ili si sa Bogom, ili si sa sotonom/svijetom. Nema trećeg puta. Vidite li u prirodi neovisnost, ili međusobnu ovisnost i isprepletenost svakog organizma? Kome ćeš vjerovati? Vlastitim očima I ušima, koje te lažu, jer su uronjene u laž, ili Ocu svome, koji te ljubi? Kakva ti je vjera, takve su ti I misli, kakva ti je ljubav, takve su ti I namjere. Znam ja da ima puno, rekli bi, dobrih ljudi a ne vjeruju u Krista, no I njihova dobrota ima izvorište u Kristu, ne zavaravajte se. Njihova uvjetna dobrota ih neće spasiti, milost Božja spašava. Bog Otac je zakon, sila po kojoj je sve stvoreno, a u Isusu-Kristu je pokazao koliko nas ljubi, jer se predao kao žrtvu okajnicu za naše grijehe. Ono što se od nas ipak traži, je to da priznamo svoje grijehe i pokajemo se za njih, jer slobodnu volju Otac poštuje, ali to ne znači da živjeti i umrijeti u grijehu nema za posljedicu smrt.

Vidite, kao što su Izraelski svećenici u zemaljskoj svetinji , jednom godišnje čistili narod od gijeha, jednako tako čini i Krist u nebeskoj Svetinji nad svetinjama. Što doznajemo iz te Izraelske službe? Dovode se dva jarca, i kako ždrijeb odluči, jedan se prinosi za žrtvu, i njegovom krvlju se čisti svetinja, a drugi ostaje na životu, i on se naziva jarcem za Azazela. Potom svećenik ulazi sam, dok narod uokolo ispovijeda svoje grijehe pred Bogom. Nakon završetka službe, svećenik izlazi i simbolično sve ispovjeđene grijehe stavlja na glavu drugog jarca, te se on odvodi u pustnju, da se više nikada ne vrati među Božji narod. Prinesena životinja predstavlja Krista, koji svojom žrtvom okajnicom čisti svetište, te vrši prvosvećeničku službu . Stoga, svaki grijeh koji okajemo,  On će uzeti i staviti na glavu sotoni, te će on biti prognan od Božjeg naroda. Neokajani grijesi ostaju teretiti onoga tko ih nije okajao i bit će prognan skupa sa princem ovoga svijeta. Pustinja u koju je sotona prognan je pustoš ove zemlje, nakon Božjeg suda, i tu će boraviti jedan dugi period. Za to vrijeme, Njegovi, uskrsnuli na vječni život, uživaju u Njegovoj slavi na nebesima, dok se ne ispuni vrijeme i Božje kraljevstvo se ponovno spusti na zemlju. Preciznije, stara zemlja i oni koji su ostali prognani na njoj, bit će uništeni, te će biti formirani novo nebo i nova zemlja, kako bi ju napučili oni vjerni Bogu. Iz ovoga se vidi kako je Biblija jedna posve zaokružena priča. Krist poništava svojom žrtvom posljedice pada, i ponovno nas zbližava sa Bogom. Proteže se to kroz cijelu Bibliju, kroz sve knjige i proroke. Evo vam jedna zanimljivost: Isus sa učenicima odlazi na goru Hemron, i tamo doživljava preobraženje, učenici su ga vidjeli u svoj slavi…no, ne samo učenici. Na Hemron su se spustili i pali anđeli, kada su sišli među ljude, i njima se pokazao. Najavio im je kraj njihove vladavine, i kako Pavao kaže, da su znali što čine, i prema kome, nikada ne bi postupili tako i ubili ga, jer su znali da bi time sebi potpisali propast. No, obzirom da su bili prognani iz nebeskog savjeta (u vrijeme Joba, vidimo da je sotona još imao pristup tom savjetu), nisu niti znali, jednako kako i Njegov narod nije prepoznao Boga, u kojeg su se toliko uzdavali…barem usmeno.

To je ukratko, ono što piše u Bibliji i što je najavljivano. Najavljen je kraj bezbožničkoj i otpadničkoj egzistenciji na ovoj zemlji, kao i kraj same zemlje kakvu poznajemo.

Moći ćete ovo dokučiti, bit će vam dano kao i prorocima i apostolima prije nas, kada počnemo uistinu razmatrati duhovnost, a duhovnosti nema bez odnosa sa Bogom. Mooji i slični istočnjački učitelji, su čista podvala palih anđela. Velika je zabluda zamišljati ih kao rogate i ružne…ne, vrlo su primamljivi. No, jel moj sud o tim učiteljima proizvoljan? Nije, jer te oni ne upućuju na odnos sa Ocem i Isusom-Kristom, a uistinu, nema drugog imena pod ovim nebom, po kojem smo spašeni. Vidljivo je to kada oni govore o Isusu-Kristu. Kao, veliki je učitelj, a pritom ignoriraju da je sam za sebe opetovano tvrdio kako je samo On put, istina i život, i kako se samo po njemu spašavamo. Zabluda je da vlastitim snagama i usavršavanjem sebe kroz vlastite snage, možeš postići spasenje. Milošću smo spašeni, a milost je, jasno samo po sebi, nezaslužena. Nismo mi jedno sa stvoriteljem, jer smo stvorenja, a On je stvoritelj. Zabluda je da se nekakvim dizanjem u svijesti poistovjetiš sa njime, jer je to kraj tvoga postojanja. Kada bi rijeka htjela biti svoj izvor, ne bi je niti bilo uopće. Također, reinkarnacija kako se obično podrazumijeva, podvala je. Nisam, niti si ti, postojao ranije. I ti i ja, živimo sada, i prema tome kako živimo, tako će nam biti.

Šturo je ovo što sam napisao, no bitno mi je bilo naglasiti neke stvari, kako  zbog mene, tako i zbog vas. Iz ljubavi prema vama pišem ovo, jer ne želim da itko propadne, a propast će u tvrdoglavosti mnogi. Nedvojbeno vidim kako živimo u završnim vremenima, i jedino Kistovo posredništvo, dok vrši prvosvećeničku službu, nam omogućava da sada pametujemo. Kada ta služba završi, uklonit će se On, i Otac će suditi svijetu. Bog se ne da ismijavati niti relativizirati, pa ipak, da bi posve precizni bili, sud se svodi na to da će nas prestati štiti od posljedica vlastitog grijeha. Opetujem, ne može materijalist i čovjek ovoga svijeta, ništa poželjeti, a da to sa sobom ne vuče uništavanje. Razmislite, što čovječanstvo radi i proizvodi, a da nije čisto uništavanje postojećeg, i preoblikovanje u nešto mrtvo i nimalo trajno?  Sada se možemo vratiti na kozmos, o kojem, kao, Biblija priča. Da, priča, u sljedećem smislu: kozmos je duševni svijet, i iz njega dolaze destruktivne snage, kojima smo uzrok mi sa svojim težnjama. Onog trenutka kada se Božja milost ukloni sa puta, dobit ćemo ono što čovječanstvo priželjkuje, navođeno sotonom: uništenje.

Ono zbog čega može biti privlačan, i mnogima i jest, je njegov pokušaj da obrazuje ipak uzvišenije čovječanstvo, ali je to nemoguće, obzirom da to pokušava, a da i dalje zadrži čovjeka u otpadništvu. Grčka kultura se uzdigla dokle je mogla ljudskim snagama, i doživjela pad u moralnom i svakom drugom smislu. Tako je sa sve i jednim pokušajem čovjeka da se uzdigne, bez Božje pomoći, a to je sudbina i svih tih lažnih učitelja i njihovog nauka. Isus-Krist je kroz ljudsko iskustvo pronio Božju mudrost i Božji plan, i ako pravilno razmislite, shvatit ćete zašto je to bilo nužno tako napraviti. Kao prvo, podsjetit ću vas opet da nema ničega iz ničega, te da nama samima ne bi to bilo uopće moguće bez Njegovog primjera. Ne bi bilo moguće, jer je On jedini bez mane otrpio nezasluženo. Lako je meni sada umrijeti za Krista, kada me rodio nanovo. Kada postojim toliko ljepše i jače nego ikada prije, dok sam činio svojim snagama. Lako mi je vjerovati Njemu, koji je toliko vjerodostojan, i nedvojbeno osjećam Njegovo prisustvo u duhu. No, zamislite kako je Njemu bilo, dok je sve to podnosio za nas, i od nas, a došao nas je sve osloboditi od grijeha i smrti…probajte osjetiti tu žalost i tugu, jer, čovjekom je postao i svi ti osjećaji su nam poznati. Jednako kako su nam poznati i sotonini vlastiti osjećaji. Smnjate? Kda osjećate bijes, mržnju, zavist, osjećate ono što i sotona osjeća, ili još uvijek mislite da nešto nastaje iz ničega, pa ti osjećaji doleze od nekud/nikud? Isto tako, mislite li da je plemenitost koju ćutite, ljubav, također iz ničega i nasumično? Ne, to su Božji osjećaji.

Puno pomutnje, a znam da su i kod mene izazivale dok me Duh nije uputio, donijelo je gnostičko stapanje sa kršćanstvom. Gnosticizam ima izvorište u Egiptu, i pod svaku cijenu želi prču uobličiti tako da se čovjek ne treba skrušiti, niti kajati, nego, kao, samo nešto duhovno stremiti i usavršavati se. Svjedočim vam, svo usavršenje i rast…znanje i mudrost, čovjek primi kao milost od Krista, onog trenutka kada u slobodi, vlastitu volju podčini Očevoj, jer On zna daleko bolje od mene što je za mene dobro. Dakle, jedan je plan svo vrijeme: da Njegova zemaljska obitelj i njegova nebeska obitelj, zajedno prebivaju na zemlji, vršeći Njegovu volju, jer to je raj. Kako u knjizi postanka čovječanstvo pada, tako se u knjizi otkrivenja ponovno zbližava sa Bogom….kroz porođajne muke, no to je opet do nas. Kako su kod babilonske kule pomiješani jezici, tako su na pedesetnicu apostoli primili dar govorenja na svim jezicima, kako bi ponovno sabrali rasuto čovječanstvo. Ovo što sada gledate oko sebe, samo je izlazak na svjetlo stvarne naravi kneza ovoga svijeta, i čovječanstva koje ga slijedi. Nakon toga, opet kao milost, Bog će očitovati svoju silu, gdje će svi oni tvrdoglavi, moći jasno vidjeti da je čitav ovaj naš svijet, zrnce prašine, koje može nestati u trenu. Vratimo se Ocu svojemu, kroz zagrljaj Isusa-Krista, jer je Njemu naša dobrobit najveća briga.

Mir, ljubav i mudrost Isusa-Krista, u obilju se izlila na vas. Budite dobro.

P.S

Ako netko ima kakvo pitanje, neka se javi na waiptah@gmail.com, mogu ga uputiti na dobre izvore i literaturu, gdje se sve može još produbiti.

36 thoughts on “Po prvi put, ne znam kakav naslov staviti

  1. nemam blage veze 27/05/2017 at 18:36

    …evo idem nekim natuknicama – danas nisam sposoban slagati smislene rečenice 😉
    – kako bismo uspjeli doći u rezonanciju s onim što titra na izuzetno visokoj frekvenciji, bitno je maknuti utege koje nas drže u stanju niske vibracije.
    – to stanje uspjevamo održavati svaki dan iznova, time što dopuštamo da nam strah od napuštanja vlastite komfor-zone prožima misli, riječi i dijela.
    – aktivnim radom na samome sebi (a uputstva su posvuda dostupna) možemo micati sloj po sloj niskih vibracija i mic po mic ulaziti u rezonanciju sa visokofrekventnim poljima.
    – Oni koji su se postavili kao medijatori između stvoriltelja i čovjeka poprilično su viješti u održavanju stanja odvojenosti čovjeka od stvoritelja , tako da je svojevrsno stvaranje i kontroliranje hierarhija nužno u kontekstu opskrbe energijom. Ako si odvojen od praizvora, stvoritelja, znači na izuzetno niskoj frekvenciji titraš, tada su ti potrebni mehanizmi žetve energije, kako bih se donekle održavao na životu. Mehanizmi se u glavno neprimjetno provlaće u skrivenome, okultnome i dobro su poznati onima koji se bave određenim smjerovima mađijanja…
    – stvaranje energetskog ekvilibrija:
    — spoznajom, svijesnom odlukom da neću ponavljati ili ponovno prouzročiti nešto što mi onda po pricipu sjetve i žetve opet jako brzo pokuca na neka deseta vrata i ukazuje da to da su mi misli, rijeći i dijela iznova pale pod žešči utjecaj moga “ja, ja, ja…”.
    — iskonskim praštanjem svojim bližnjima
    ili te da skratim – aktivnim življenjem esence govora na gori, zlatnim zakonom, primjenom Kantovog kategoričkog imperativa – mislim da se na kugli zemaljskoj može dosta ih izvornih i iskonskih mudrosti pronači, koje jednostavnim jezikom pisane uspjevaju direktnim putem dotaknuti čovjekovo srce i pri tome zaobići sve umne kategorije….

    -čovijek, kada krene tim unutarnim putem, u svijetu ali ne sa svijetom, mic po mic postaje propustan za nisko titrajuče frekvencije i sve više ulazi u rezonanciju sa visokotitrajučim, pa na nekoj poprilično očiščenoj razini, on i sam postaje univerzalni zakon, jer su mu misli, riječi i dijela u potpunom skladu sa istim – a prima bezuvjetnu ljubav sa praizvora, neovisan je i u svijetlu ljubavi prigrlit će sve one kojima je protok iskonske životne energije poprilično smanjen.

    – sve institucije i pojedinci koji trguju duhovnim opijatima morat će naučiti da se trgovina i medijatorstvo nekako protive konceptu bezuvjetne ljubavi.

    – vjerodostojnost “svetih knjiga” je iz moje perspektive nekako poprilično upitna, jer dok god čovijek biva u stanju vanjske kontrole uma, uvijek se može postaviti pitanje, tko je uistinu manipuliravo (nadahnuo) pisca i onoga koji prepisuje. Samom pojavom nekog natprirodnog događaja i nadahnuća iz kojeg proizlazi neka neobjasniva akcija, zaista ne mogu donijeti nikakve zaključke o izvoru i pitanju autorstva. Iz mnoštva postojećih entiteta u spektru frekvencija ekipica nekako često donosi zaključak da je prožimana duhom svetim, što god to značilo, a pri tome u biti nemaju poima o tome s kim su preko određene molitve, mantre, ponavljanja pokreta i sl. ušli u rezonantnu izmjenu energije… Čovjek, kada se poprilično očisti od niskotitrajućeg, uspjeva otkriti onaj mali dio istine koji se prisutan u “svetim knjigama”, kojeg ljudska ruka po nalogu uma nije uspjela iskriviti. Štoviše, čak mu se to i događa kada kada uspije zaobići kategorizaciju uma dok čita i kada frekvencijski paket ukodiran u riječ drito nađe svoj put ka srcu.

    – u biti nemam blage veze. svako dobro želim svima, živimo u prekrasnome vremenu gdje imamo tolike mogučnosti spoznaje i to je dobro tako. hvala Draženu, Deusu i svima koji svojim uradcima neovisno o vjeri i uvjerenju, svijetonadzoru itd. potiču na promišljanje i preispitanje samoga sebe

    • deus 28/05/2017 at 16:10

      Mili moj, svi ti apstraktni pojmovi kojima uglavnom baratate, imaju svoja imena i pocelo u Onome, koji takodjer imma svoje ime. Apstrahiranje nije dovoljno, na to vam svracam paznju. Ne mogu sa sigurnoscu tvrditi, no osobno sam uvjeren da vremena vise nema puno. Ako sam u pravu, radujte se, jer ce se sve to apstraktno raspasti pred vama: kada vam to sto “gonjate” bude prokusano kroz teskoce koje slijede, samo ne budite krajnje tvrdoglavi, nego se sjetite imena po kojem su spaseni, ali samo oni koji se u njega uzdaju. Ne po vlastitim dobrim namjerama, ili sto ja znam cemu. Vidim da je vecina ovdje zainteresirana samo za dobrobit ove egzistencije, pa je i “duhovnost”, koja to samim time nije, omedjena na recenu egzistenciju. Velika milost ce mnogima biti, ako dozive razaranja posljednjih vremena, jer dok je ovako, lako je mudrovati. Jao onima koji umru, bez uzdanje u ima Isusa-Krista, jer ce uskrsnuti samo za sud ovoga svijeta, sa kojim ce biti osudjeni…dao sam sve od sebe dok sam pisao ovdje…sada sam zbilja zeljan drustva ljudi, sa kojima cu moci otvoreno govoriti o nadolazecem kraljevstvu Bozjem. Siguran sam u Bozju milost, i neizmjernu Kristovu ljubav…kao i to da se dogadjaji imaju dogoditi za nasih zivota…sjeti se tada, kada se svo ljudsko mudrovanje pokaze nedostatnim da se prebrodi sto ima doci, a i svi koji ovo citate, sjetite se da je sve navjesteno i da su dana spasonosna obecanja, ali onima koji se uzdaju u Kralja nadolazeceg kraljevstva. Nije to usljed Njegove oholosti, nego usljed toga sto se alobodna volja postuje, a uistinu, dva su izbora samo: ili Bog, kroz sina Mu, Isusa-Krista, ili bilo sto drugo, apstraktno ili konkretno, uz sto ljudi pristaju, e da se nebi razgolitili u poniznosti i raskajanosti, za koju svatko tko jasno vidi, ima itekako povoda. Lijep pozdrav, i obilje Bozjeg blagoslova 🙂

      • FRA NE 28/05/2017 at 18:47

        Vidiš ljudsko mudrovanje jest plod neznanja ,a od bivšeg franjevca bi očekiva da je u kristu isusu gospodinu našemen cilo vrime !Vidiš ,ja san ti iznimno loš kršćanin i katolik i rimokatolik ,općenito ,a slip ovakav kakvi jesan virujen cilo vrime u OCA I SINA ISUSA KRISTA bez uvjetno i bez rezervno ,i sad ti kažen da nisan vidija ni jednoga ni drugoga jer da govorin da jesan bija bi ka oni lažov i ubojica kojega nitko ne voli spominjat (s razlogon da ga ne prizove)!Nisan ni ja bija u crkvi dugo vrimena ,a pri tega vrimena san bija čest i revan od 7-me godine života tila pa do rata 90 ete( a rodija se sedandesetipete) i tad me duh božji maka otale kad je čuja da oti popi blagosilju oružje i naše ratnike jer san slip ovaki kakvi jesan čuja poruku Isusa da ljubin neprijatelja svojega ka samega sebe ,da pomognen onemu koji nema i ne može ,a slažen se samo u jednomen s tobon ,zamisli Isusov put mučenja i poniženja do raspeća i smrti ,ali nemoj stat samo na zamišljanju nego potrudi se osjetit svaki oni bič ,svaki udarac i pljucanje bilo sline bilo riči ,izazivan te ,jer je lipo pisano da je Isus krist sin božji da sebe svojon voljon( nije kažnjen ,jerbo ni ima zašto bit već je slidija očevu volju, za otkup grija i mojih,tvojih i svih ,da ne propade niko i prid apšenje je molija oca ovako,oče nek me mimoiđe ova čaša ,ali neka ne bude volja moja već tvoja ),nikoga spasitelj koji je u svima nije tuka ,bičeva ,niti na silu utirava išta već je zračija božjon milošću i duhon pa su ga zato jedni slidili ,a drugi ubili,a i ti šta su ga raspeli jesu znali ko je on ali in se počela klimat stolica pa ti je to jedini razlog zašto su ga makli jer in je otac kroz njega rušija autoritet !ISUS KRIST SIN OČEV ( JER GA NI ON NI ZVA BOŽE VEĆ OČE ) je doša vamo ,šeta među sviton ,i ličija ,ozdravlja ,hrome ,slipe ,gubave i diza mrtve u život ,i lipo je učija svoje apostole ,besplatno ste dobili ,besplatno dajte ,ne mislite se šta ćete danas jist i obuč jer otac vaš koji je NAD nebon zna šta van triba prije nego ga pitate !I oni ča ga ni lipo spominjat je stvoren ,ja san stvoren ,svi su stvoreni ,šta ti jasno oće reć ,sin ,očev je taj kojemen si dužan i ti i i ja i svi za ono šta je učinija za cili svit na zemlji! Nema potribe se na silu žrtvovat jer je ISUS taj koji je to odradija za svih ,a ja ,ti i svi nemamo tu snagu koju on ima niti vlast,već ako ćemo išta možemo činit najboje šta je u našoj moći ,da pratimo šta je propovida ,jer možemo dat ,učinit ,isto šta je on činija dok je bija ovdi,da ti pokaže primjer kako i šta ,bez osude prema ikom ,sa bezgraničnin strpljenjen ka šta je i on činija i čini još uvik kroz svih nas neprestano,mi moremo padat jer otac zna di smo i ko smo i da koliko god se ti ,ja i svi trudili svojin snagama bit ispravni ,idemo i posrćemo pa se dignemo i idemo i opet padamo ,sve dok se ne pustimo da nas on povede tamo di triba !Vidiš, moja vira nije niti ka zrno prašine ,a do veličine zrna goruščice svako more samo sanjat!!Ne zamiri mi na ovakvon odgovoru( ali slobodno moreš) , nije na nama da prorokujemo ,jer su prije nas to obavili ,nego kako si reka da se svak ( normalno ako oće ,nema prisile, vrati ocu stvoritelju svega vidljivog i nevidljivog)!Nadam se da nisi odusta od onoga di si iša činit kuću od zemlje i vrića ,i da si se pomirija sa ženon i da poljubiš dite svoje prije spavanja ! Neka te otac svih čuva i pazi da ne posrneš na putu ,mada oćeš sigurno ( ja jesan više puta )ali on to razumi i ne osuđuje nikoga ,i strpljivo čeka sve nas pa čak i onoga šta ga se ne spominje (vraga crnega ) ,a pošto je popizdija priko svih granica on je dobija svoje i čeka ga njegova baština ! Pozdrav tebi i svin stadiman na zemji!!!;););););););)

        • FRA NE 28/05/2017 at 19:03

          I da presretnem raspravu o živom čovjeku koji je raspet ; neka koga zanima skine talmud( ne toru ) ili josipa flavija pa neka pročita kako se sere po čovjeku jer da je nepostojeći lik koji bi kurac toliko negativne energije (mržnje)uložili oni šta su sinagoga sotonina!

          • deus 28/05/2017 at 19:46

            Ne vidim da se igdje razilazimo, Frane moj 🙂 pokusavam shvatiti za sto me koris, jer shvacam da to cinis u dobroj namjeri, ali se slazem sa svime sto govoris. Ne prorokuje nista, ali nisam niti slijep za znakove. Receno je da nista nece biti ucinjeno, a da nas se o tome ne obavijesti po prorocima…kao i da nam daje Duha, i sa njime mnoge darove. Zasto sebe smatras slijepim, ne znam. Medju darovima je i dar prorokovanja, i ne mislim da je to vrijeme proslo, a mi da smo prepusteni sebi, jer to je vazda zivi Bog. Ako si shvatio da sam pristalica bilo koje crkvenedenominacije, nesto ti je promaklo. To sto sam napomenuo boravak u samostanu,ima svrhu upravo da docara kako me katolicka crkva udaljila od Isusa-Krista, jer iako se na njega pozivaju, nadglasavaju ga svojim opacinama. Samo je jedan svecenik, Isus, svi ostali su varalice. Svecenicka sluzba medju ljudima je dokinuta, otkako je Bog sam sisao medju nas. U crkvi bogobojazan covjek, i istinski krscanin, nema sto traziti, to je sasvim jasno. Ne fali meni strpljenja, nego nema niti smisla pricati onima koji ne cuju, a ono sto bi htjeli cuti, nebitno je za ono cemu bi trebali teziti. Ne shvacam za sto me koris, brate, niti vidim iz recenog, da se igdje razilazimo? Zar ima ikakve sumnje glede toga u kojim se vremenima nalazimo? Iscitavam to iz Biblije, i osluskujem Duh. Ne rece li, On sam, da ce pod zadnje dane biti kao u dane Noe? Nije li u dane Noe bilo sve iskvareno do mjere da Bozji duh vise nije mogao obitavati u iskvarenim tijelima? Pa, gdje se nalazimo danas, kada se koze muzu zbog paucine, uslijed genetskog inzinjeringa? Kakav kraj ocekivati pred rastucim i sve prisutnijim sotonizmom? Kvantni skok u svijesti? Dok sam bio sa crkvom, nisam bio sa Kristom…sada jesam, znam jer nisam kao sto sam bio, nanovo sam rodjen u Duhu, samim time bastinim i darove…kao i blagoslove. Jedan od blagoslovaje to, sto je ucinio stodraga i ja kao ljudi svojim snagama nismo uspjeli, pomirionas je, jer nam je On sada dodirna tocka, ne vise mi sami 🙂 gradim i dalje, mukotrpno i polako, jer nemamveliku podrsku od strane ljudi, ali prtim i ustrajem 🙂 blagoslovljen bio, mili brate 🙂

          • FRA NE 28/05/2017 at 20:13

            Ako si shvatio ovo kao ukor nisi dobro shvatio ,nemam tebi i ikome što prigovorit ni zamirit kako god tko pisao slova su nedovoljna i podložna krivom shvaćanju ,ne čitam više biblos odavno već pustim misao i riječi da teku !Htio sam ti na ovaj način(oprosti ,a znam da možeš)ukazati da budeš blaži prema svakom jer na koji god način netko misli i vjeruje ni ja, ni ti ,ni itko ,pa čak onda ni Isus nije kako si reka tuka po ljudima osim po tada farizejima i saducejima ,ali nije na njih gubija puno vrimena ,znaš i sam!Pozdrav tebi brate i nastavi jer možda se jednom i sretnemo uz lulu mira ,pa bi se onda bolje razumili !; );))))

          • deus 28/05/2017 at 20:17

            I posrcem, i posrtat cu…zato me moje snage i ustrajanja ne mogu spasiti, nego milost. Ali, sto posrcem, cuva me da se ne uzoholim 🙂 ne mislim, ako je netko to iscitao, da sam od ikoga bolji…niti svrcem paznju na sebe, nego na Njega…i sto me zaboli, ne zaboli me sto mene ne slusaju, nego sto Njega ne slusaju, a time i sebe dovode u pogibao, i ono najsvetije seciraju po osnovam ljudskim i skucenim. To me zaboli, i tome se vise ne mogu izlagati. Ima ljudi voljnih, a sam, puno bolje djelujem kao propovjednik u zivo…na kraju krajeva, mora biti voljnost i kod onoga koji slusa, ne samo kod govornika. On kuca na svako srce, pa ako Njega ignoriraju, tko sam ja da bi me poslusali…asve o cemu se ovdjegovori, sto se mene tice, davno je prozvakano i postalo je svrha samo sebi, bez daljnjeg koraka 🙂

          • FRA NE 28/05/2017 at 20:27

            A zamisli da ja ka i ti donesen nekakav tekst drazenu da ga objavi ,koliko bi ih popizdilo i poslalo me u kurac jer inače ne volin pričat a ako počnen nikome se ne svidi ,zato bolje ti nego ja !!;)

          • deus 28/05/2017 at 20:35

            I slutio sam da me za to koris 🙂 ma, to je samo rijec, ne mislim da iza toga stoji prijekor srca 😉 zar sam strog? Vjeruj mi, prema sebi sam daleko strozi…a upravo oholost je zastupljena kod “probudjenih”. No, zato vise i ne vidim smisao ovog pisanja, jer blaze, svakoga ostavlja ravnodusnim…ako se doda vatre, jao, svi su napadnuti. Kao da cinim ista drugo, nego ljude upucujem na njihovo dobro? U teretani, ekstra platis trenera da urla na tebe 😉 kada kazem oholost, mislim na oholost prema Bogu…jer ga se marginalizira, dok se velicaju ljudski podvizi i stremljenja. Svi se trude ne biti vidljivo egoisti…no, kako rekoh Vlatku, upravo odnos sa Bogom trazi uklanjanje ega, na najfinijoj razini 🙂 apropo lule mira, dapace, dragi brate, ali ne moj nikome rec’, upravo sam ovih dana osudjen na 7 mjeseci, 2 godine uslovno, sto sam tajio da sam gajio zelenu travu doma mog 😀

          • FRA NE 28/05/2017 at 20:46

            Osudili su te mrtvaci i to ti ne triba pravit problem jer su osudili sami sebe ka šta su mene osudili zbog nečega šta nisam izrekao !Al drugi put ćeš pametnije!:-):-):-):-)

  2. doki 27/05/2017 at 00:05

    Ne želim omaložavati nikoga. S mog ugla gledanja “Voljeti i obožavati Boga također je neznanje, a treba tražiti svoj dom iznad svih pojmova ma koliko uzvišeni bili.” Smatram da je to ispravno. Da bi saznao u što čovjek vjeruje, promatraj kako djeluje. Za većinu ljudi religija je služenje vlastitom tijelu i umu. Oni možda gaje religijske ideje, ali se ne ponašaju u skladu s njima. Mi živimo u velikom neznanju, ali to je i naša evolucija, ako tako mogu reći.

    • deus 27/05/2017 at 01:47

      Religija je nuzno suprotiva Duhu Bozjem, jer je zacementirana, a Duhje ziv i puse gdje hoce, a religije vuku na svoju stranu. Primjeti kako je Isus bio blag prema svakom obliku gresnika,a strog jedino prema nositeljima religije. Religija je koncept, a Bog je ziv…o zivome Bogu govorim 🙂 i da, slazem se, po plodovima se stablo poznaje, na stranu latinski nazivi…i o tome sam tekst napisao, i upravo time se vodim 😉

  3. Forki 26/05/2017 at 21:45

    Deus, slijepa ulica, i sam sam imao takva slična viđenja i iskustva te navodne “svete knjige” prije dva i po desetljeća, mada je bio dobar osjećaj izazvan religijskim fiksom, ali eto otpao sam od “milosti”, pa eto pročitaj sto kaže Mauro Biglinio o njoj (ispričavam se ako nisam točno napisao), možda i ti otpadneš, ako se usudiš propitkivat dogme.
    Govorim iz svog kuta poimanja, ne omalovažavajući nikoga.

    • deus 27/05/2017 at 01:40

      Ne znam tocno kakvo je tvoje iskustvo, ali gle: bio sam u samostanu 6 godina, franjevackom. Nisam bio “turist”, nego revan koliko god sam mogao biti u srcu…apropo dogmi. Nakon izlaska, bio sam zakleti protivnik svega o cemu sada pisem…potkovan protivnik, i sve sto sam zastupao, bilo je jaaaako dobro elaborirano. Puno bolje nego vidim da mnogi ovdje, a i sire, cine. No, kao sto sam napisao Vlatku, kada bih ovo sazeto u tekstu htio napisati suhoparno, i bez tog zanosa, tekst bi bio solidna knjiga. Ne stoje iza toga nikakve dogme, iza toga stoji ogromno znanje…prava duhovna znanost, da tako kazem. No, da i napisem to na taj nacin, mnogima opet nista to ne bi znacilo. Ne mogu naglasiti dovoljno, i vidim da vam nikako ne sjeda no: sve sto pisete,velika vecina, nema veze sa duhovnosti. Prosto, iz svega sto govorote, vidljivo je da sve opaske dolaze iz materijalistickog stajalista. Manje-vise, sve tekstove koje sam pisao ovdje, pisao sam kako bih vam to uprizorio…no, moj zakljucak, na kraju, je da to nije tek tako prisutno u nasoj prirodi, nego je milost. To je valjana opservacija, jer sam se potrudio svojski, ali zalud. Mozda je do mene, no kazem to samo da ne iskljucim poniznost, jer meni je jasno da sam u tekstovima sazeo, na slican nacin kako sam naveo i na pocetku ovog odgovora, daleko vise nego svi ostali tekstovi i knjige ovdje. Mogu reci toliko, i ne znam kako bi preciznije to naglasio. Iza svega sto pisem, stoji more zdravorazumskih cinjenica, da ne bi vjerovao. Nanovo sam rodjen u duhu, samim time, i intelekt je zahvacen, i jasno mi je da nisam zaveden, nego bijah slijep, a sada vidim. Za pocetak, trebali bi shvatiti koliko je ovaj nacin izrazavanja superiorniji od ovoga sto se inace prakticira danas, no, i to sam, vrlo zdravorazumski pojasnjavao u tekstovima. Ne razmatrate uopce duhovni svijet, i njegove posve jasne zakonitosti, koje nisu niti najmanje subjektivni, nego su najprirodniji ZAKONI. Ne vole ljudi cuti (dakle, koliko god vam se cini da su opaske zdravorazumske, pocivaju na emocijama…djetinjastim, no i o tome sam pisao) da se nesto mora…ne mora, no ako sagradis kucu na klizistu, kada padne kisa, ode i kuca, pa moze netko racionalizirati o tome koliko hoce, to je prosto tako. Znati, je osjecaj, osjecaji su govorduse, i stoga, znam da sve sto vam govorim, stojina daleko cvrscim temeljima, nego pojmiti mozete, no, takoodjer shvacam da nekome iz materijalistickog kuta gledista, to ne znaci puno. Kako to znam? Do prije koju godinu, niti meni nebi znacilo 🙂 umorio sam se, vicuci gluhim usima…sto se mene tice, tajni vise nema. Cekam zavrsetak ovog ogranicenog zivota, i uskrsnuce na vjecni zivot…jedino sto me jos zanima je da ne omanem, i ne osudim sebe na prokletstvo. cini vam se samo da se opaske doticu onoga sto govorim, vjeruj mi, meni je to smijesno, a u isto vrijeme shvacam da ne mozete vi to shvatiti dok ne progledate, a trenutno ste slijepi, veliki dio vas 🙂 ovaj tekst sam napisao ponajvise zbog vlastitog dusevnog mira, jer ako prijasnje mnogi nisu ubrali, posve mi je jasno da niti ovaj necete. Govorim ti ovo istine radi, i iz ljubavi…stvarne, ne pateticne koja podilazi 🙂 pozdrav!

  4. Esej 26/05/2017 at 21:12

    Au, teško je ovo:( Svim velikim emotivcima koji se negde sele, nešto menjaju u životu, velika podrška i pozdrav! Najteže je pričati o emocijama, kao da to niko ne voli, ali mislim da je to mnogo zdravije. Grlite se i ljubite jedni druge, jedan je život. Probaću da se nasmešim malo:)

    • FRA NE 26/05/2017 at 21:36

      Ok ,sad bi bilo dobro proglasit internet silence, pa bi ta mađija izgubila na snazi!Ne mogu nać video, ali je vezan isto za mađiju zanata,kao;elektri čar,elektroni čar,in formati čar,p(r)oliti čar,pani čar,u svakom slučaju čarobnjaci i vještice su svuda ,a najviše ih je u državnim službama,ako ne računamo vidovitog Milana !:-):-):-):-):-)

  5. Esej 26/05/2017 at 19:31

    Ima li neko kakav savet, selim se posle 36 godina, istina na zabačenije mesto, daleko od vreve, gde je čistiji vazduh i voda, iz sela u selo, samo 200 km dalje od mesta gde provedoh skoro čitav život. Tumaram po dvorištu, po sobama, bašti, gledam prazne sobe i nešto me steže u grudima, i neka knedla mi stoji u grlu. A ako zaplačem, plakaću za sećanjima, a ne smem. Ništa me posebno ne veže tu, osim lepih uspomena, drveća, stare kruške… I nekih prijatelja… Da mi je neko rekao da je to tako preplavljujući osećaj, ne znam… Ne smem plakati, to znam… Blago onima koji “lako” napuštaju stare navike, stara mesta, uspomene… Mada verujem da nije lako nikome kada to radi… Ni psihički a ni fizički… Verujemo svi u nešto, nije važno kako ko to zove…

    • FRA NE 26/05/2017 at 21:24

      Ne može nitko dati savjet kako ćeš se osjećati ,ali ono što znam je ,da tvoje uspomene idu s tobom ,kao i mjesto koje napuštaš,pa da sam ja u pitanju krenuo bi u to kao u nekakav novi početak ,a bome sam ih do sada imao previše,bez obzira na razlog promjene mjesta ,fokusiraj se na mjesto gdje ideš !Ako te steže u srcu sada,tu gdje si ,sjedi i pusti da isteče iz tebe sve što imaš sa tim mjestom i okolinom (povremeno zna pomoći da olakšaš teret,samo ne treba pretjerivat) !A ako ti može olakšati (ne bih dao nikome pa da ga i mrzim svoj put), moj poslijednji odlazak je izgledao ovako;ostao bez posla ,automatski bez stana(bio podstanar 12 g.),i iz razmišljanja kako i šta,sjetim se da negdje imam (trenutno prebivalište)u šumi ,staru kamenu kuću (samo zidovi ,bez struje i vode,usred ničega) ,pa nekako između bijesa prema rođenima i vlastite situacije u glavi ,ni sekunde više nisam potrošio na razmišljanje već na rad oko tih zidina da sebi stvorim ono što mi je potrebno ,kako se kaže uvjete za život !Ulazim u sedmu godinu bivanja na mjestu kojega se sada ne bi odrekao ni po cijenu života ,složio sam solarnu elektranu ,da imam struju ,zidam cisterne za vodu i septiku ,i do kraja ove godine sam gotov sa građenjem ,pa se slijedeću mogu pozabavit sadnjom bilja za prehranu !U mojoj glavi to zvuči ovako ,kad se susretnem s nečim što trebam ili moram ,ne razmišljam o problemima na putu već o konačnim riješenjima situacija !Čak se i prijatelji potvrde u tim momentima ,kada te sami nazovu (donit ćemo ti špaher na drva ,ili ,naloži vatru donit ćemo šta za ispeć i popit,triba li ti išta,itd. ) !Skupi hrabrosti i ne okreći se ,jer nije lako ,ali nije nemoguće, samo triba upregnit volju!

      • Esej 27/05/2017 at 18:01

        Au Frane, kakva ispovest, kakvo iskustvo! Divim se tvojoj hrabrosti:) Još večeras mi valja prespavati u praznoj kući. Moj pas i ja:) I on mi se nešto rastužio, a tamo će imati i novog drugara:) Hvala veliko na savetima. Mnogo pomažu. TI si veliko srce.

        • FRA NE 27/05/2017 at 21:42

          Pozdrav od mene i godinu dana starog rotvajlera imenom ZEN !

    • pobuk 26/05/2017 at 22:20

      Esej zasto se selis i sto dobivas selidbom? Kad odgovoris na pitanja dobit ces od sebe savjet.

      • Esej 27/05/2017 at 18:29

        Pobuk, hvala na savetu. Selim se iz finansijskih razloga, u manju kuću, ali čistu prirodu, iz najsiromašnijeg i najzagađenijeg dela Vojvodine u uži deo Srbije, gde je priroda neverovatna, a ima u okolini i sedam izvora najlekovitije vode. A tuga je razumljiva, ipak sam ovde provela skoro čitav život, tu su grobovi mojih predaka, mojih ljubimaca, ostaju susedi, neki dobri ljudi koji su bili deo mog života a znam sa kakvim problemima će nastaviti da se suočavaju. Znam da idem na bolje mesto. Samo mi je jako žao, naročito što sam čula da će novi vlasnici poseći sve one borove, i svo ono drveće koje se prvo vidi pri ulasku u selo ( to je neki trend u Vojvodini da ljudima smeta drveće a naročito životinje) u našem sada bivšem dvorištu. Sa te strane, odlazim na skroz drugačije mesto, prepuno šuma i drveća, životinja i ptica koje ne smetaju nikome, jer je mesto malo izolovano. Čak je to mesto u blizini kuće u kojoj živi Maja Volk u čijoj je emisiji Dražen nedavno gostovao. I žao mi je što nisam uspela da se izborim za nas i neke ljude i za životinje koje su osetile “benefite” te skalamerije, oko izmeštanja bazne stanice Vip-a koja mi je prekoputa sada bivše kuće. Razmišljala sam da večeras možda zakopam kod bandere odakle idu vodovi sa ulice ka komšiji koji je prihvatio da mu se u bašti postavi bazna stanica, jedan orgonit koji sam svojevremeno napravila od voska, možda barem pomogne kao dobra želja. U novom domu, u blizini srećom nema baznih stanica, i tamo je brdovito i nema signala. U svakom slučaju bolje mesto. Lep pozdrav.

        • pobuk 28/05/2017 at 08:57

          Eto vidis. Sa lijepog mjesta na jos ljepse :-). Ja sam kroz 15tak godina promjenio puno lokacija i na kraju izgubio identitet pripadnosti (vecim djelom:-) ). Sada sam jedno s prirodom dok gradove smatram modernim zatvorima ma kako oni “lijepi” bili i “poznati”…Drž se, sve je ok

        • dražen 28/05/2017 at 12:20

          Tuga je automatizirano i uvjetovano stanje isprogramirane osobe. Obzirom da ona voli poznata tj. sigurna okruženja sve ostalo joj je neprihvatljivo te time reagira strahom, nervozom, tugom i drugim osjećajima zavezanosti i ograničenosti. Čim prije shvatiš da taj osjećaj nije svojstven tebi kao duši već osobi kao mentalno/psihološko/emocionalnom biću tim će ti lakše biti izvršiti i doživjeti promjenu. Ne kažem da ignoriraš ili odbacuješ tugu već da si su svakom trenutku svjesna izvorišne točke tog osjećaja/emocije.

  6. FRA NE 26/05/2017 at 06:19

    Eto te natrag bolji,jači, u Isusu Kristu spasitelju svih (pa čak i “sotonista”, i “slovista”) kroz ljubav i milosrđe Kristovo !Naslov ti je najbolji do sada !:-):-):-):-):-):-):-):-)

  7. an 25/05/2017 at 19:05

    Da Vlatko, ima razlike. Zato Biblija ima princip za vjeru (jedan od principa) dobit ces ono / sto vidis. Dakle toliko imamo tu jaku viziju toga necega, toliko nasa nada vjera…stremi tome / da se taj predmet nekako duhovno “materijalizira” kao vizija, pa onda i materijalno.
    Interesantno je sto rijec faith je slicna rijeci fight/borba, a Biblija kaze da ako idemo za necim, imamo tu viziju toga necega, onda se trebamo okruziti vjerom koja je stit za to sve i “koja ce ugasiti sve goruce strijele zloga”, dakle njegove pokusaje da ti odvrate pogled od te vizije, da li strahom ili…., i zbog cega bi ona blijedila ispred nas, kao ona koja nas vodi po nasem putu, i mi je onda izgubili. Dakle vjera je kao stit u toj borbi, dio dakle te borbe.
    Vjera je dar. Ima savrsene vjere, male vjere. Ona se bilda, zato Biblija i Bog u Starom Zavjetu kaze da od malih nogu pricamo djeci svjedocanstva o Bozjim cudima.

    Deus, mogu reci za tekst samo , tako je.

    Mozda samo da kazem nesto sto je mene zateklo. I ja sam drzala kao i ti da je reinkarnacija laz. A onda sam bila opomenuta duhovno, sa nejasnim doduse, jos uvijek stvarima, ali sam na kraju zauzela stav, ne znamo mi sto davo radi sa dusama koje mu pripadaju. Ali sa Bozjim dusama i reinkarnacijom, moze samo sanjati. Ako i to. Jednom se zivi, potom dolazi sud.

    • deus 25/05/2017 at 19:24

      An, imao sam na umu uobicajeno, recimo to tako, vidjenje reinkarnacije, gdje ti, kao, u nedogled se utjelovljavas. To je opasno praznovjerje, jer relativizira cijelu pricu…kao, sto nisam stigao sada, u sljedecoj cu inkarnaciji. Nesto nasljedjujemo, od otaca svojih, da takokazemo, ali nismo to prije bili mi. Ne pise zalud da se djeca i potomci kaznjavaju do u 4-o koljeno, niti je to uslijed nepravde. No, svaki od nas ima jedan djir. Naravno, necemo biti isto sudjeni mi, i oni sa pocetka vremena…vise nam je dano, i vise ce se traziti.

      • an 25/05/2017 at 19:29

        Da, jasno.

  8. deus 25/05/2017 at 18:42

    A ja cu tebu reci da je jezicna raslojenost, kao to sto opisujes, dragi Vlatko, uslijed duhovnog sljepila. Ne vidis slike, pa trebas tisuce rijeci…no, to je ono sto covjeku ostaje kada se na sebe oslanja. Ako je to ono sto te zbunjuje, ovo uistinu nije pisano za tebe 😉

    • deus 25/05/2017 at 19:10

      Da bi vama, koji forsirate korijene rijeci i slicnu jezicnu preciznost, Biblija bila jasna, trebala bi imati milion stranica suhoparnog teksta. Ako netko ima ziv duh, ako ozivi iz ovog materijalnog mrtvila, kojem pripada taj mrtvi jezik, kadar je vidjeti slike, jer to i jest jezik duha, dovoljno mu je toliko koliko pise, jer je sve uistinu vidljivo 😉

    • Vlatko 25/05/2017 at 20:20

      Ništa mene ne zbunjuje, osim gomile apstrakcija koje navodiš i gomile pretpostavki šta je tko htio, šta je tko mislio, šta je tko planirao i to ni manje ni više nego prije 5 000 godina. Kako ti znaš šta je tko mislio ili planirao ili htio ili zašto je radio to što je radio? Tako televizijski komentatori prenose utakmice i tumače šta je neki igrač mislio ili htio napraviti…Možda i oni imaju direktnu vezu sa Duhom Svetim?

      Uglavnom, slažem se sa porukom teksta (sotona, uništenje, knez svijeta itd), to uopće nije sporno. Ali ovo ostalo ti ne stoji, da smo mi kreteni koji ne znaju šta je dobro za nas, da to što osjećamo, zapravo ne osjećamo mi, nego to osjećaju nekakvi entiteti koji nas opsjedaju, tumačenja gore navedenoga, itd…

      Inače, ja ne koristim opijate pa ne mogu vidjeti slike, jedino mogu vidjeti riječi (slova, tj simbole) kojima su pisani tekstovi. Da li u originalima ima crteža ili nema, nije mi poznato tako da je moj sud donesen isključivo na temelju dostupnih informacija, koje su filtrirane nekakvim unutarnjim filterom (nazovimo to, zdrav razum). To sam valjda zaboravio napomenuti u moru napomena, ali nikakvi eniteti meni ništa nisu otkrili, koliko je meni poznato. Valjda sam stvarno nebitan, niže biće, koje nije vrijedno da mu entiteti išta objave.

      • deus 25/05/2017 at 21:02

        ne mozes govoriti sto stoji sto ne stoji, jer nisi ja, nisam naucio to sto pisem, nego iskusio, drugacije ne mogu objasniti i zapravo je posve precizno. do prije godinu dana, bilo je posve drugacije…nista manje, nego o istinskoj transformaciji je rijec, tomu vam svjedocim, tome, sto je Isus-Krist ucinio za mene. kako znam da je bas On? ha, jednostavno znam, jer ga cutim, i jer mi govori, posve konkretno… zapravo je sve vrlo konkretno, ali valja uistinu gledati, misliti, na duhovan nacin. ti govoris o cistom intelektualiziranju, ja svjedocim Bozansku objavu.ne mogu ti nista od toga dokazati, naravno, no ako ikada iskusis, bit ce ti jasno. nije to zato sto nisi dostojan nebitan, kako kazes. nitko od nas nije dostojan, jer unatoc iskazanoj milosti, i dalje sepam u mnogom smislu…kako rekoh, milost podrazumijeva to da nije zasluzeno, no da se poniziti treba, treba. nije egoizam problem samo u medjuljudskoj komunikaciji, nego i u komunikaciji nas sa Bogom…i to, mogu ti reci iz vlastitog iskustva, na daleko finijoj razini valja sa time rascistiti nego u medjuljudskim odnosima. no, slatko je otpustiti i prepustiti sebe, kada sa time dobivas daleko vise nego si ikada mogao vlastitim snagama. nisam bio drugaciji od tebe, nimalo. dapace, bio sam zakleti protivnik Biblije, nekoc. od nauka, uz Steinera sam probio tu…izmaglicastu koprenu…tu suptilnu razliku izmedju govorenja o duhovnosti, i duhovnog govorenja i misljenja. jedino, nisam vise tako brz kod toga da ga preporucim, jer znam mnoge koji su zalutali…uistinu, bio sam vodjen tim putem, sada to vidim. finta je sto, u konacnici, moras poceti vjerovati nutarnjim impulsima, valja ih nauciti razaznavati. nisam niti ja nekoc vidio slike, a sada mi je jasno da duhovna slika obuhvati stotinu knjiga, u jednom “skoku”. Steiner mi je, da tako kazemo, obrazovao um, da shvati sto gleda…jer…to ti je uistinu “heurka” trenutak. ne mozes pojmiti da nisi oduvijek vidio stvari koje sada jasno vidis. moli se za nadahnuce, trazi iskreno, bez predumisljaja i zeljenih rezultata, i dat ce ti se, ne sumnjam. mozes pogledati i prijasnje moje tekstove, jako puno je sazeto u njima, iako vidim da je uistinu malo tko ovdje znao procitati to.unutarnje filtere se dade daleko bolje upoznati, o dosta toga sam i pisao i vjeruj, poznavanje tih, ajmo reci filtera, cini ogromnu razliku. sve je preslika svega, mikrokozmos si u makrokozmosu…kada spoznajes sebe, spoznajes sve u biti. na taj nacin znam sto su mislili…sva ta iskustva su i nama dostupna, to je razvojni put covjecanstva, pa tako i moj i tvoj. pisao sam o tome kako se bas doslovno sjecam onoga sto u evandjeljima pise…sjecam se u osecaju, knjige su pisane za um, valja ujediniti i jedno i drugo. dusa je bez uma slijepa, um je bez duse hladan i jako ogranicen…i, u konacnici, sveden na ono sto vjerujes 😉 malo sto mi znamo, a sudimo o svemu..kako Steiner kaze, materijalisti u biti uopce nemaju osnovu za misljenje, i takvo misljenje je prazno 🙂

        pomolit cu se i ja za tebe, rado, svakako ti zelim ovu istu milost 🙂

  9. Vlatko 25/05/2017 at 18:18

    Vidim da riječi “vjerovanje” i “vjera” koristiš kao istoznačnice, no razlika u njihovom značenju je kao razlika između neba i zemlje. Pokušat ću to ilustrirati.

    Vjerovanje, eng. be-lie-ve, je kada ti netko kaže da staviš kamen u zemlju, poliješ vodom i da će iz njega nakon nekog vremena izrasti biljka koja će ti donijeti plodove. Vjeruješ jer ne znaš. Da znaš, ne bi sadio kamenje.

    Vjera, eng. faith, je kada uzmeš sjemenku biljke čije plodove si prošle godine pojeo i sačuvao sjeme, staviš u zemlju, poliješ vodom i čekaš. Imaš vjere da će iznići i zbog toga ulažeš trud da obaviš sve potrebne radnje, iako se može dogoditi da ipak ne iznikne ili iznikne ali ju pojedu puževi. Imaš vjere jer znaš šta radiš. A vjera = ljubav.

    Ja recimo izgubim interes za tekst kad vidim da je namjera pisati o “vjeri” a zapravo se piše o “vjerovanju”. Iako imam vjere da je pisano u najboljoj namjeri no sve što ljudi čine, čine u najboljoj namjeri nesvjesni sila koje djeluju preko njih.

    • Hrvat 26/05/2017 at 18:50

      Vlatko opet tvoji odgovori nemaju smisla, kao što sam ti već ukazao.
      Kao prvo engleski pojmovi uopće nemaju smisla u komentaru deusovog teksta jer ne dokazuju ništa protiv niti za ono o čemu je deus pisao.
      Čemu uopće upotrebljavati engleske pojmove !?
      Drugo, po običaju – krivo navodiš engleske rijeći – „(to) believe“ na engleskom ne znači vjerovanje nego vjerovati. Vjerovanje je „belief“. Tebi to možda jesu „dlake u jajetu“, ali zato i zaključuješ krivo tj. i opet krećeš od pogrešnih premisa i završavaš naravno na pogrešnim zaključcima.
      Deusuovom tekstu bi se mnogo toga moglo prigovoriti, ali dopusti ljubazno da to napravi netko tko – zna.

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica