Ništavnost zakona

glasovanje_sabor_PXL_111222_551_1_.jpg.688x388_q85_crop_upscaleSjećam se dok sam bio mlađi i ništa nisam razumio jednog događaja iz mojeg susjedstva. Naime otac moje susjede je prodao neku zemlju za bagatelu i susjeda je popizdila jer nije nju ništa pitao i dao je za skoro ništa. Na moju konstataciju da se sad više ništa ne može napraviti, jer je ugovor potpisan a pare isplaćene, ona je odgovorila da to nije istina i da je već u postpupku proces raskida ugovora jer je njen otac jako star i posjeduje dokumentciju (ako i ne lako se napravi) da je neuračunljiv. Ugovor sklopljen između osoba od kojih je jedna neuračunjljiva nije važeći. „Ma daj. Nisam to znao“, kažem. Naravno, ugovori koji su sklopljeni na prevaru, ili ako netko nije pri sebi, ili ako i jest ali nije obavješten o svim posljedicama potpisivanja ugovora, ako ima nešto skriveno, ili ako te netko prisilio da potpišeš ugovor, svi takvi ugovori su nevaljani i mogu se ako to dokažeš prilično lako poništiti. Susjeda je bila educirana, radila u banci, nekakava šefica i znala je hrpu toga. I to ne samo ugovori, svaka pravna radnja koja je učinjena iz pobuda neznanja, nesvijesti, neuračunjivosti, prisile, pa čak i mitom je ništavna.

Nije stoga pravni sistem samo forma. Nisu zakoni samo mrtvo slovo na papiru. Ono je i duhovnog karaktera i ima nekakve istinske i pravedne temelje. Barem je to tako nekad bilo, ali danas pod krinkom legalnosti zadovoljava se samo forma i ako su ispoštovane formalne procedure pravna radnja je automatizmom legalna i zakonita.

A jeli to baš tako?!?

Sukladno gornjem jedini valjani pravni učinak ima radnja napravljena sa potpunom sviješću i potpunim znanjem, čistog uma i srca bez namjere za štetu drugog, bez ikakvog pritiska, prinude, prisile. Ako nešto nedostaje od ovog ili je kompromitirano legitimitet i valjanost pravne radnje je u najmanju ruku sumnjiva, ako ne i potpuno nevaljana.

Ukoliko je kompromitirana svijest izvršila pravnu radnju takva radnja je nevaljana od samog početka.

„Quod ab initio non valet in tractu temporis non convalescint“ – Ono što je bezvrijedno od početka ne postaje vrijedno protokom vremena.

Na pisanje ovog teksta ponukala ne jedna od čestih apsurdnih informacija koje dobijamo iz sabora. Nime zastupnik Bulj koje se žestoko protivi nečemu , nisam siguran čemu, digao je u saboru ruku za to. Iako on kaže da nije, administracija kaže da je. On se brani da ne zna za što je glasovao, da nije bio svjestan za što diže ruku.

Aha! U tom grmu leži zec.

Kada ljudi biraju zakonodavnu vlast biraju ljude koji su zdravi, pametni, uračunjljivi, nepotpkupljivi, imaju integritet, hrabri su i borci za pravdu. Je li tako? Kad bi za ijednog zastupnika znali da ne ispunjava ove uvjete biste li glasali za njega?

Čemu ovoliki uvod? Da postavim slijedeće pitanje:

Da li je zakon koji je donešen kao formalno pravna radnja zastupnika u saboru koji ga:

  1. Nikad nisu pročitali
  2. Nikad nisu upoznati sa njegovim posljedicama
  3. Nikad nisu promišljali niti se savjetovali o njemu sa ikim

pravno valjan?

Da li je zakon za kojeg su zastupnici digli ruke jer su bili:

  1. Prisiljeni stranačkom stegom
  2. Ucjenjeni određenim informacijama
  3. Podmićeni novcem ili privilegijama
  4. Motivirani osobnim interesom

Valjan, legitiman, zakonit ili je nevaljan, sranje, nevažeći, u duhu nečist?

Koliki je broj zakona u Hrvatskom Saboru donesen a da su svi oni koji su digli ruke za njega bili potpuno svjesni što rade, jer su upoznati sa svim člancima zakona i njihovim posljedicama, a sve su to napravili bez pritiska, prisile, ucjene, mita, korupcije, lobiranja i osobnih interesa.

Mogu li pokušati kazati? NIJEDAN!

Ako zastupnik nije pročitao zakon ili mu zakon nije bio pročitan, ili on nije bio u saboru kad je zakon čitan njegova dignuta ruka je nevažeća od samog početka, jer on sam nema pojma za što diže ruku.

Ukoliko zastupnik kaže kao što je nedavno bio slučaj: „ja ću dignuti ruku za zakon, ako vi donesete odluku koja ide meni u korist“ (trgovina), on zapravo kaže: „Da zakon valja i da je u interesu ljudi koji su nas izabrali je bih odmah digao ruku za njega, ali obzirom da je zakon sranje dignuti ću ruku samo pod određenim uvjetima.“

Zakon izglasan pod određenim uvjetima je sranje zakon, i čestit, pošten, savjestan čovjek se ne bi trebao držati istog.

Jeste li ikada u 27 godina sabora vidjeli da je ijedan zastupnik HDZ digao ruku drugačije od stranačkih kolega? Ja se ne sjećam da je to ikada napravljeno. To je po meni dokaz o tome da zastupnici HDZ nemaju slobodnu volju i razum da po savjesti glasaju već su ili ucjenjeni ili podmićeni ili korumpirani. Ako se sjećate početka teksta ugovori potpisani na takav način nisu pravno valjani.

Postoji javno znanje i informacije o ovakvoj trgovini u saboru. Zakon koji je donešen pomračenog uma iz čiste trgovine je sranje, a ne zakon. On možda jest legalan jer je ispunio proceduralnu formu, ali je u duhu smeće. Jedan od velikih razloga propasti ovog društva, jest u tome što imamo nečiste zakone koje donose nečisti ljudi. Smeće.

Političko – zakonodavni kupleraj zvan Sabor nije vjerojatno nikada donio nijednu valjanu odluku koja je bez ikakvih pritisaka, ucjena, stege, mita dopuštena isključivo na savjest, razum i srce zastupnika koji donose odluku. A isključivo takve odluke imaju pravnu snagu i valjanost.

25 thoughts on “Ništavnost zakona

  1. an 12/11/2017 at 21:10

    Interesantni su ovi komentari o “dokolicarstvu”. Ljudi i civilizacije se mijenjaju, ali mentaliteti su u osnovi isti. Religije, drzave…svi traze zaposlenog roba. oni za sebe imaju izreku: “Robovi imaju zanimanje, gospoda ne.”
    Bibija:
    Poslije toga odu Mojsije i Aron pa reknu faraonu: »Ovako veli Jahve, Bog Izraelov: ‘Pusti narod moj da ode i u moju čast slavi svetkovinu.’« 2»Tko je taj Jahve da ga ja poslušam«, odvrati faraon, »i pustim Izraelce? Ja toga Jahvu ne znam niti ću pustiti Izraelce.« 3»Bog Hebreja objavio nam se«, rekoše. »Zato nas pusti da odemo tri dana hoda u pustinju i prinesemo žrtvu Jahvi, (ovo je u ovom slucaju slika introspekvije i potrage za istinom -An) Bogu svome, da se na nas ne obori pomorom ili mačem.« 4Nato im odvrati egipatski kralj: »Mojsije i Arone, zašto odvraćate svijet od njegovih dužnosti? Idite na svoj posao. 5Sad kad se svjetina tako umnožila«, nastavi faraon, »vi biste ih od posla odvratili?«
    Istoga dana izda faraon naredbu nadglednicima i bilježnicima: 7»Ne pribavljajte više ovome narodu slame kao do sada. Neka idu sami i sebi je skupljaju. 8A zahtijevajte od njih istu količinu opeke koju su pravili i dosad. Ne smanjujte je! Lijenčine su. Zato viču: ‘Hajdemo prinijeti žrtvu Bogu svome!’ 9Navalite poslove na taj svijet: neka rade, da ne obraćaju pažnje na klevete!«”

    • Damir 13/11/2017 at 12:29

      An, sada si, zahvaljujući Hrvatu, otvorila novu temu koja uopće nije beznačajna i o kojoj bi se moglo puno pisati.

      Meni se čini da glavni problem teme koju si otvorila ,ne leži u samom radu kao ljudskoj aktivnosti i težnji za stvaranjem, već PRVENSTVENO-U-NAMETANJU, što više OBAVEZA.

      Obaveza ne mora biti vezana uz neki kreativni rad, već uz štošta sistemskog, npr,” dođi na pregled, javi se na šalter, to moraš obaviti u uredu…, požuri da stigneš na vrijeme, pazi da ne zakasniš, poso trpi, firma trpi, nisi ispunio normu, plati račun ili reket u roku, jer slijedi ovrha, naručen si kod zubara, naručen si kod doktora, naručen si kod specijaliste, iznesi smeće kad smetlari dolaze, produži vozačku, osobnu pasoš, uporabnu…., odvedi djecu u jaslice, vrtić, školu, idi na roditeljski, uplati za ekskurziju, organiziraj instrukcije za malog/malu, itd.,itd….., naravno sve navedeno omeđeno je određenim vremenskim terminima gdje odstupanja od strane korisnika nisu dopuštena bez većih ili manjih negativnih posljedica po korisnika.

      Sada se nameće pitanje:” gdje je u tome svemu Čovjek i njegova kreativnost??

      • Hrvat 13/11/2017 at 19:24

        Imaš krivo. Ja sam govorio o dokoličarima koji činjenicu da su ljenčine kriju iza takvih naziva kao – anarhisti, slobodni ljudi, a ne osobe, božji stvorovi, ispijači beskonačnih kava, gurui, znalci svega i svačega, kritičari zakona, pljuvači po državi itd.
        Dakle, najobičnije ljenčine koji žele da netko radi za njih i daje im plodove svoga rada, a oni da uživaju. Da, govorim o ljudima koji imaju mentalitet “Oktobarske revolucije” recim to tako.
        Najobičnije karikaturalne ljenčine.

        • Damir 13/11/2017 at 20:22

          Dobro, u redu, ali za svoje izjave trebaš imati valjane dokaze kako bi bile vjerodostojne.
          Ne znam, zašto se uopće zamaraš s pitanjem tko koliko i što radi, pa to ti je privatna stvar svakog zasebno.

          • Hrvat 15/11/2017 at 19:03

            Pa, dobro da ti je konačno svanulo! To je ono štoja govorim cijelo vrijeme – TREBA IMATI DOKAZA! Dražen ih za svoje tvrdnje, tj. insinuacije nema. Što se ljenčarenja tiče, evo nedavno smo čitali njegov interview u SLobodnoj gdje je sve priznao reporterki. Dakle, crno na bijelo. A bit svega je da ne možeš ti ljudima prodavati priču o nekakvom izrabljivanju, uroti, pljački, revoluciji, novom dobu, kako je sve krivo itd – a sam si po vlastitom priznanju totalni neradnik! Halo!

  2. doki 12/11/2017 at 00:14

    Svi zakoni i parava na koje se poziva sustav su iz čiste logike ništavni i nepotrebni za živog čovjeka. Naš život pripada samo nama i nitko nema pravo da ga posjeduje po samoj prirodi stvari. E sada mi živimo u svijetu punom obmana, nepravdi, nezakonitosti… Poanta po samoj prirodi stvari nije daljnje razvijanje i usavršavanje takvog siistema, već jednostavno nije potreban, jer društvo može fdunkcionirati daleko bolje i bez njega. Kako!? Jedini najprirodniji način je naša evolucija i oni koji je mogu edukativno i poticajno širiti. Nadiđimo to učenjem i prevladajmo želje i motive našeg ega, koje nam krivo usađuju manipulatori. Tko god iz sustava kontrole moći pobjedi na izborima ti ćeš biti iznuđivan i dominiran po njihovim pravilima i zakonima, a nad živim čpvjekom nitko nema pravo na bilo kakva pravila i zakone, sem stvoritelja. I za kraj nije kako neki misle da je život vječno pnavljajuća kolotečina u krug, sve se mjenja i podložno je promjenama.

    • Hrvat 12/11/2017 at 16:46

      Jako lijepo ti zboriš, samo da te pitam ovo – što ako većinaljudi prihvaća zakone i sustav ovakav kakav jest? Jedino ste se vas par “specijalaca” našli trkeljati nekakve gluposti o izrabljivanju, obmanama, prevarama, nezakonitostima itd.
      Što ako ljudi prihvaćaju dragovoljno onek oji su pobijedili na izborima i veruju u takav sustav?
      Tko si ti da im to osporiš, osim vjerojatno još jedan sredovječni salonski anarhist, tobože intelektualac, neradnik koji se budi u 12.00 “ujutro” i po cijele dane igra video igre i živi od ženeine ili roditeljske plaće. Ma daj molim te se uozbilji i odrasti.
      Vi svi ovdje “pušite” fore koje vam prodaje osvjedočeni neradnik Dražen, ljenčina i dokoličar i uvjeravate se da ako ga poslušate da će vam biti bolje, a da je država kriva jer vam ne omogućava to vaše besposličarenje.
      Baš ste jadni.

  3. Hrvat 11/11/2017 at 17:04

    Pita Dražen je li zakon pravovaljan ako ga npr. zastupnici u Saboru nikada nisu pročitali ili su dignuli ruku za njega jer ih je na to obvezivala stranačka stega.
    U redu, legitimno pitanje ako tako postavima stvari; ali onda ja pitam – može li Dražen govoriti protiv npr. osobnih karata kao “relikt Sotone” (što god to značilo), ako je i sam izvadio osobnu !?
    Licmjerje ili što ?
    Isto tako kako može govoriti o tobožnjoj ništavnosti zakona, ako i sam poštuje (makar krajnje nevoljko) većinu njih !?
    Nije li logično da onda Dražen postane pustinjak, svega se odrekene i svojim primjerom dokaže da misli ozbiljno i da je takav stav i život moguć.
    Ali ne! On obilato koristi dijelove zakona koji mu idu u korist, a istovremeno pljuje po tom zakonu što smo mogli vidjeti u masu njegovih članaka.
    Nije li i to licemjerje i može li dokazani licemjer uopće biti u pravu u svezi bilo čega?

  4. ja 10/11/2017 at 23:35

    Meni je nejasno na koji nacin bilo tko – od drzavnih i javnih sluzbenika, do tzv. gradjana – ustav HR smatra valjan ukoliko ga je Seks (po njegovoj izjavi na netu) krijumcario u peti svoje cipele. I kakav je to bio ustav koji stane u petu… te u kakvom odnosu je Seks bio s gradjanima dok je radio taj posao.

    “…Pritom se zna ići tako daleko da se tvrdi kako je poredak legitiman ako se građani slažu sa sustavom vlasti bez obzira je li ta vlast uspostavljena zakonitim putem.”
    http://www.matica.hr/vijenac/450/legalitet-i-legitimitet-626/

    Da li je legitimnost sustava regulirana stvar drustvenog poretka npr “demokracije”, ukupnost svih ili pak samog pojedinca, ukoliko pociva na prethodno nezakonitom temelju, zbog kojeg je Seks vjerojatno riskirao glavu u Yugi.

  5. :danijel. 09/11/2017 at 11:28

    Sustav postoji samo u umu čovjeka, čovjek ga manifestira oko sebe svojom percepcijom.

  6. Damir 07/11/2017 at 16:03

    Dražene, načeo si temu o kojoj već duže vrijeme razmišljam.

    Odmaknimo se na neko vrijeme iz čisto duhovnog aspekta stvari o kojima pišeš i spustimo se malčice niže. Istina , s duhovnog nivoa se istina najbolje vidi, ali, život nije samo duhovnost, život je ispreplitanje svih nivoa stvarnosti, od najsirovije materije, do najsuptilnije duhovnosti, zato:

    Spustimo se ipak, barem na neko vrijeme malo nizbrdo.

    Dijagnosticirali smo masu prevara, lopovluka, kriminala koji je navodno ozakonjen.
    Hajdemo se organizirati, u okviru vlastitih mogućnosti (ljudi bi u zanosu dali mnogo više od sebe nego što misle da mogu), i krenuti u pravnu bitku s ciljem pobijanja i proglašavanja zakona o kojima iznad pišeš, i ne samo njih, ništavnim zakonima. Hajdemo ovu Zemlju istrgnuti iz kanđi đavla (oca laži i prevare) i predati je Bogu Stvoritelju na dobrobit svih ljudi koji na njoj žive. Nešto slično, svojevremeno, je napravio Rafael Correa u Ekvadoru. — posebno obratiti pažnju na ugovore o kreditima–
    https://youtu.be/NDyCU9hs04k ,
    https://www.youtube.com/watch?v=NDyCU9hs04k

    Vrijeme ide, život prolazi, koje ćemo iskustvo odnijeti sa sobom.
    Siguran sam da nezanemariv broj odvjetnika i ljudi iz pravnog sustava vide ovo o čemu pričamo i da u datom momentu ne bi iznevjerili vlastitu savjest. Bez obzira koliko nam se god činilo da su svi isti, siguran sam da postoji dovoljan broj izuzetaka.

    Hajdemo razmišljati na ovakav način, upaliti iskru, proširiti ideju, jer sve postade od riječi (zamisli). a bez nje ne postade ništa.

    • dražen 07/11/2017 at 21:44

      Slažem se, ali se ne slažem. Ima mnogo ljudi koji žele ići ovim putem prisiljavanja vlade i zastupnika da nešto naprave u njihovo ime. To je put terora, prosvjeda, stalnog stresa i borbe i opasnosti da progutaš metak ili pendrek. Put osvješćivanja i postupne potpune ignorancije sistema i kreiranja novog palalelnog koji je više prirode je moja želja i cilj. U ovoj tranziciji još uvijek smo u sistemu ali ideja koja se gura će zaživiti kad tad još ako je ukorjenjena u isstini, snazi i duhu mislim da može biti rješenje za jako dugo vremena, a ne neko polu rješenje.

      • oli 07/11/2017 at 23:09

        Damir istina je da postoji više razina stvarnosti ali na kraju duh prožima sve razine.
        Duh je izvor svega, sve je u duhu i sve je duh.
        Ispravljanje sustava je put nizbrdo kako si rekao (ili put sukoba kako Dražen kaže). Ne može se država predati Bogu jer stvorio ju je onaj drugi i pripada samo njemu.
        Država je poput prstena iz lord of the rings (ako si gledao film). Prste je morao da se uništi. Mnogi su ga pokušali koristiti i platili su veliku cijenu Jer prsten je imao samo jednog gospodara.
        Moram reći da te u potpunosti razumijem jer to je ta misao koja se stalno vraća.
        STAVI PRSTEN! ISKORISTI MOĆ-UNIŠTI ZLO!!! ZAŠTO NE!?!
        Meni se isto stalno vračaju misli da dignemo revoluciju
        – da stavimo prave ljude na vlast
        – da mijenjamo zakon
        – da pobijemo sve marionete
        – da pobijemo sve bankare, rothschilde itd.
        – da ispravimo državu!!!
        Ali kada razmislim shvatim da se država (prsten) ne može da koristi. Mora da se uništi na izvoru tamo gdje je i nastala, u našem UMU (znači bez sukoba).

        • oli 07/11/2017 at 23:12

          Zapravo ne možeš niti zamisliti kako radikalne i sulude ideje meni padaju na pamet.

          • Damir 12/11/2017 at 12:17

            Ne znam što da ti kažem, ali u situaciji kada si i ako si životno ugrožen, kažu,”sve je to za ljude”.

        • Damir 09/11/2017 at 00:31

          “Ispravljanje sustava je put nizbrdo kako si rekao (ili put sukoba kako Dražen kaže).”

          Pazi oli, sve oko nas, vidljivo i nevidljivo funkcionira u nekom sustavu. Sustav može biti u SKLADU gdje svi “kotačići”, friško podmazani i održavani veselo rolaju i njihovoj sreći nema kraja jer znadu svoju svrhu i smisao.
          Sustav isto tako ne mora bti u skladu, gdje neki “kotačići” voze na suho, pregrijavaju se, uzrokuju trenja i tako opterećuju cijeli sustav koji ima tendenciju kretanja prema potpunom lomu i tada sistem staje. Netko će reći “super”, ali taj koji će to reći izgleda da ne vidi posljedice , žrtve i cijenu cijele havarije.

          Naravno, pritom ne smatram da je Čovjek dio sustava, već da je sustav čovjeku sluga kako je prirodno, traktor (sustav) služi meni, ne ja traktoru.

          Svatko od nas , od vremena do vremena ima posla sa smećem, jednostavno nakupi se da čovjek niti ne primjeti , a umolo je zatrpan nepotebni, istrošenim i odbačenim stvarima, tako povremeno organizramo tzv. generalna čišćenja stana, kuće dvorišta i sl.

          Sigurno poznaješ osjećaj koji te obuzima kad svud oko sebe vidiš smeće i nepotrebne i odbačene stvari koje treba počistit ili reciklirat, a ti nemaš vremena.

          Sigurno poznaješ osjećaj koji te obuzme kad stvari dovedeš u red, u sklad, a smeće očistiš i otpremiš na deponij.

          “Ne može se država predati Bogu jer stvorio ju je onaj drugi i pripada samo njemu.”

          Ne znam jesi li primjetio , ali ne govorim o državi, govorim o Zemlji.

          “Meni se isto stalno vračaju misli da dignemo revoluciju
          – da stavimo prave ljude na vlast
          – da mijenjamo zakon
          – da pobijemo sve marionete
          – da pobijemo sve bankare, rothschilde itd.
          – da ispravimo državu!!!”

          Oli, ne pišem o tome na što se tebi vraćaju misli.
          I smatram da u tome nije rješenje, osim, čisto prirodno, u slučaju nužne samoobrane, ako razbojnici navale.

          Osporavanje legitimnosti i povlačenje ili uskračivanje suglasnosti je , po mom shvaćanju pravac kojim treba ići.


          Ali kada razmislim shvatim da se država (prsten) ne može da koristi. Mora da se uništi na izvoru tamo gdje je i nastala, u našem UMU ”

          Ako govoriš o državi, potpuno si u ispravnom, samo je štos u tome što ti i ja oko toga ne stvaramo problem.

      • Damir 08/11/2017 at 23:31

        “Slažem se, ali se ne slažem.”
        To je dobar znak.

        “Ima mnogo ljudi koji žele ići ovim putem prisiljavanja vlade i zastupnika da nešto naprave u njihovo ime. To je put terora, prosvjeda, stalnog stresa i borbe i opasnosti da progutaš metak ili pendrek.”

        Ne mogu časni ljudi biti taoci nečasnih ili nečestivog, to jednostavno nije po prirodi Stvoritalja.
        Očito si krivo shvatio.
        iznad videa kojeg sam predložio, napisao sam:-posebno obratiti pažnju na ugovore o kreditima-, a i u tekstu iznad govorim o bitci kojoj je cilj pobijanje i činjenje ništavnih tzv. zakona koji su kontra prirode čovjeka, a u službi manipulatora, prevaranata, muljatora, lopova i kriminala po principu kako si lijepo objasnio u svom članku iznad. Istina u videu su scene prosvjeda i nasilja koje su dio tvog komentara odvele u krivu ulicu, ali one nisu bitne za ovu temu.

        “Put osvješćivanja i postupne potpune ignorancije sistema i kreiranja novog palalelnog koji je više prirode je moja želja i cilj. ”

        Slažem se, samo se bojim da mnoštvo ljudi koji nesvjesno pogone ovaj sistem prevare, još dugo i tko zna do kad, neće biti na tvojoj razini svijesti.
        Jedan primjer: Kad sam jednoj tzv. službenici na “šalteru” pokušao zakonito i argumentirano objasnit da je njezin posao reketarenje “građana”, a ona nije mogla osporit moju tvrdnju, neki od10-15 ljudi koji su čekali u red su digli galamu, kao , što ja izmišljam, da to svi plačaju i da je tako uvjek bilo i da je takav zakon–eto toliko o svijesti.

        Dijagnoza je , više manje postavljena, laž, prevara, posljedično krađa i kriminal nas doslovno zapljuskuju. Možemo filozofirati do mile volje, ali vjerujem kako je jedini smisao života SREĆA u bilo kom pogledu. Da bi bili sretni trebamo biti u skladu s naumom Stvoritelja. Znači kad smo usklađeni onda sve klapa, kao najbolji motor, a motor je sistem, od najsitnijih čestica našeg tijela pa do cjelokupnog organizma, tada smo zadovoljni, tada smo sretni.

        Nameće se neizbježno pitanje, ako nas je Stvotitelj stvorio, On očekuje da budemo s njim u skladu kako bi bili sretni, što će On misliti o nama kada oko sebe, kud god se okrenuli, vidimo nesklad i jednostavno preko toga prelazimo, a da konkretno nismo učinili sve što smo mogli. Ako vidimo prijevaru i kriminal i šutimo, nismo li mi suučesnici?

        Imamo udrugu Čovjek koja služi iz praktičnih razloga po potrebi kao priključak na fiktivni sustav. Pa i sama Objava je morala proći kroz sustav da bi dobila tzv. legalitet i svrhu koji je prepoznatljiv sustavu.

        Bi li ,za početak, bio neki problem da se posredstvom udruge Čovjek obratimo svim odvjetnicima i sucima u Hrvatskoj da im dopisom podastremo argumentirane rezultate naših istraživanja (svatko zna i ima “papire” za ponešto) o nelegalnim i nelegitimnim radnjama i zakonima, koje kao posljedicu prouzrokuju pljačku, prevaru i kriminal na uštrb ljudi koji za to nisu dali suglasnost i/ili po principu kojeg opisuješ u članku iznad? Bi li, za početak, bio problem pozvati ih da shvate situaciju i da joj ozbiljno pristupe i razmotre, te da su oni jedna od poluga koja ,časno, može izokrenuti stvar, a u udruzi Čovjek i u ASP-u koji će tada brojiti tisuće i tisuće članova, će imati punu podršku u svakom pogledu?

        Ponavljam, uvjeren sam da u sudstvu i odvjetništvu ipak ima dovoljno iznimaka i časnih ljudi za ovu operaciju.

        Hajdemo, za početak, barem malo razmišljati u ovom smjeru. Pozdrav.

        • ja 11/11/2017 at 00:07

          “…podastremo argumentirane rezultate naših istraživanja (svatko zna i ima “papire” za ponešto) o nelegalnim i nelegitimnim radnjama i zakonima…”

          Isto mislim da bi bilo dobro organizirati jedno mjesto prikupljanja sluzbenih dokumenata, time bi se raspolagalo s jednim adutom vise (pri daljnjem promisljanju i pri daljnjoj taktici), jer je gotovo nevjerojatno koliko su neuskladjeni i dijametralno raziciti odgovori i postupci raznih tjela na posve isto pitanje ili dogadjaj.
          Kako bilo koje tijelo drzi nase argumente (rezultate nasih istrazivanja) potpuno nebitnim – jer mi kao nemamo pojma koliko su oni ili sustav genijalni – treba ih suociti s rezultatima njihovih kolega, a za to je potrebna baza raspolozivih podataka. Inace ivica i marica svako za sebe… kao do sada bez interneta.

    • an 07/11/2017 at 23:34

      To jeste ideja koja je sada u trendu. Ne onakva kakva se negdje skriva u nama, nego bas sada u duhu sa vremenom. Ta tenzija se samo treba pravilno kanalizirati. Mi smo sada duhovno slomili ove vlade, i po svijetu se desavaju turbulencije. Ali one nisu sa ciljem da nestanu te vrazje vlade, nego da se iskristalizira jedna pozitivna sila, drustvo, kojoj ta pretumbacija radi uvjete postojanja. I to je taj put koji Drazen sada je prepoznao. Mi nemamo ni pravo ni moci da zguramo tu ekipu u nistavilo. I oni imaju dvoj dio, a mi svoj. Zato sma rekla u prethodnom clanku, ne prijava djece i odraslih je ok, pocetak ali postajemo laki plijen kada smo sami. Trebamo se organizirati. po HR sada hodaju kao demoni drzavni sluzbenici gledajuci koga da ukradu ili sto, sve pretvaraju u novac za sebe. Krava muzara im je pala, EU fndovi su im jos ostali, a nema ljudi u HR da se za njih to potrazuje lazno pa krade, zato kradu ljude i stavljaju u institucije da cuvaju si poslove. Ali koje ljude, one koji su sami, izdvojili se, znaci upravo onu skupinu, koju smo hvalili jer se odmakla od ovakvoga drustva. Zato kazem, nije se za igrati, ovi su ocajni, a dolaze im i potomci na istu kesu. Vrijeme je za udruzivanje i Drazen ei Damire, to isto osijecate, ali treba paziti na nacin, zasto da krpimo nesto sto je skroz propalo. “Novo vino u nove mjehove”, ljude slobode i duha, po novoj mjeri sistema.

      • an 07/11/2017 at 23:37

        Vrijeme je ograniceno. Kao kada padne neki div i mi imamo vremena pobjeci. Ali kada se on transformira, ojaca i digne, sve je puno teze a mozda i nemoguce.

      • Damir 09/11/2017 at 00:42

        Evo, An, u komentaru Draženu i oliu, podrobnije sam obrazložio i ukazao na mala nenamjerna skretanja s teme mog prvog komentara vezanog na Draženov tekst. tako da možda neke nejasnoće u vezi “trendova” ne trebam ponavljati. Shvaćam što pišeš, pozdrav.

      • an 09/11/2017 at 15:41

        Ma zapravo kompletna istina je da po bibljskom principu, “jednom rukom drzimo oruzje a drugom gradimo”. Odnosno, da npr.zaista radimo u samom sistemu kontra njega, kao ovo pismo odvjetnicima sto Damir spominje.
        Evo ja sam npr. dala tuzbu vijecu sabora na organizirani dugogodisnji kriminal , sa elementima medunarodnog kriminala,pod palicom Andrije Plenkovica. Na tri ministarstva sasvim dokazano, cetvrti povrsno ali s ozbiljnim optuzbama, i sa petim ministarstvom, iznad njih, Min.uprave, i sve sa dokazima spoznaje o tome A. Plenkovica. S tim da pokazuje nasljedni kriminal na pozicijama, unatoc promjene cak i drugih stranaka koje su postavile svoje nasljednike na te nasljedne funkcije sa tim kriminalom. Drugim rijecima, dokazala sam nasljedni kriminal pozicija, odnosno uvjete nasljedivanja pozicija vlasti..
        Tako da ono sto radim trenutno je toliko prizemno, da me doslovno boli glava, a to nije bio moj dio da odradim, vec neciji tudi, koji je propustio odraditi.
        Ali ekipa se treba potpuno uzdrmati, netko mora, da bi onda mi “gradili” po onom gornjem principu, novo, novu gradevinu i sistem. Inace…oni bi imali snagu za nas, ovako smo mi donijeli rat na njihov teren.
        Zato Damir je potpuno u pravu, tamo u sistemu treba njih slabiti, a ovdje nas i sebe jacati. Ali BITNO JE DA SAMI znamo gdje smo. Tamo samo zadajemo udarce, a na ovom novom dijelu i gradimo, sto Drazen spominje, i tu cuvati srce, snagu i vizije – drzati to svojim.
        Na neki nacin, ne treba biti licemjeran. Sve i da nije za nas, a jeste, da pomognemo onima koji su jos u sistemu.

  7. oli 06/11/2017 at 23:41

    Iz kojeg god kuta pogledamo na sustav vidimo da je sranje.
    Kada te netko pita da osporiš legitimitet sustava ti to možeš da uradiš na tisuće načina.
    Kako god okreneš stvari ne drže vodu, šuplje je sa svih strana.

  8. z355ko 06/11/2017 at 21:58

    odličan članak
    odmah mi se javilo i pitanje
    je li valjan formalni ugovor između mojeg vozila i tzv davatelja usluge naplate parkiranja kad ja nisam prisutan, tj kad je neko drugi parkirao moje vozilo?
    iako je sama naplata parkiranja u potpunosti nezakonita, te je navodno , gle čuda postala zakonita odlukom ustavnog suda, iako ustavni sud ne može donositi zakone, a nijedan zakon ne spominje naplatu parkiranja.

    • Hrvat 08/11/2017 at 16:58

      Pazi kome daješ automobil pa će sve biti u redu. Ne očekuješ da je vlast kriva zato što si ti nesposoban/na voditi računa o svojim stvarima!?
      Odrasti i prestani cviliti i nauči se odgovornosti.

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.