justinijanska obmana – 7dio

justdec15: Adam i Eva: Upozoravajući koncept TRGOVAČKOG-ZAKONA (TRUST-LAW) u svojem  stvarnom skrivenom smislu.

Ovaj koncept nije nov, to je “Trgovački zakon”, a izvorno upozorenje o takvoj obmani je prva priča u Bibliji o: “Adamu i Evi”, takva priča ima sve elemente ARANŽMANA TRGOVAČKOG ZAKONA, uzurpatora (VATIKAN), dužnika (Drvo znanja), vjerovnika (Drvo života). (razdvojeni pravni naslov je koncept iz trgovačkog prava) (podijeli pa vladaj) Upozorenjem od Boga, kao prvog Davatelja ovlasti čovjeku, upozorio je Adama (čovjeka) da ostane daleko od plodova Drveta Znanja. (Kuća-dužnika) (bilo je plod “privilegija” ropstva?) Samo združivanje (pripojenje) sa plodom Drveta Znanja, kao kuće dužnika, (Pravni Naslov posjednika) učinio je Adama da više nije bio čovjek, on je postao “vlasnik računa” (povjerenik) mrtvog računa Rima jer je bio mrtva “stvar”. (Kao što je bog tvrdio, sigurno ćete umrijeti ako budete jeli voće s Drveta Znanja) što je “dužnički račun” u edenskom vrtu, Adam je postao “Nositelj Pravnog Naslova” gubeći pravedni naslov Raja (ovo je teško prevesti , ako neznate pravila trusta. Najjednostavnije objašnjenje jest da je Adam od izvora prava postao pravni subjekt: Od davatelja prava, postao je nositelj prava) i predajući ga zmiji (Vatikan) koji sprječava Adama od ulaska u vrt bez dopuštenja (licence) od davatelja pravnog naslova.  Adam je bio bačen u more i mogu ući natrag u vrt samo sa “licencom”, jer on više nije bio nositelj Equity (izvor prava), imao je znanje, obavijesti, pravo vlasništva. Držao je knjige, koje su nadgrobna ploča (Ledger znači knjiga računa, ali i nadgrobna ploča)… On je sigurno legalno umro.

Opet podsjećam da: Sama riječ “uknjiženje” znači prijenos računa u knjigu, a što je knjiga?, kamen koji pokriva grobnicu, nositelj “knjige” računa je mrtav, pokopan u ugovor, baš kao što je Bog upozorio Adama, (živog čovjeka).

Zapamtite, Re: trgovačkim zakonom “Pravi Naslov” je podijeljen u “Pravni naslov (upravljanja)” i “Pravedna Naslov (korištenja)”, a ako držite pravni naslov, nemate prava na pravedni naslov bez licence. Ako trebate licencu za vožnju automobila, više ne drže Pravedna Naslov nad svojim automobilom, dokazujemo činjenicom da morate imati dozvolu da ga vozite na javnim površinama. Pravednu naslov (korištenja) pripada onome tko ti je izdao dozvolu, a ako je vaša vlada tvrtka registrirana u SAD-u Komisiji za vrijednosne papire, (ili na bilo kojem drugom mjestu) pretpostavljam da su Sjedinjene Države Federal Reserve,  privatni bankarski sustav drži tvoj Pravedni Naslov nad automobilom, možda i nad vašim domom, možda nad vašom zemljom, vašim vlastitim tijelom, a i svim rezervama nafte i mineralnih rezervi (Dominion) koji ide uz to? Jesu li ga oni uzeli? Ili si ga njima dao bez borbe?

(Pravo korištenja u slučaju registriranog auta drži država, dok ti držiš vlasnička prava što je vlasnik auta. Da bi uvezao auto i koristio ga na cesti moraš platiti poreze, trošarine i imati dozvolu što znači da ti ne držiš sva prava na auto, ali držiš potpunu odgovornost za sve u vezi s njime)

16: Razdvojeni naslovi: Dva rodna lista:

Zato imate dvije Potvrde o rođenju, ali i zašto banka treba pojedinosti “jednog” od njih, kako bi vam dali pravni naslov, jer ti  možda držiš krivi? … Dva Rodna Lista su dokaz razdvojenog naslova (prava), što je ugovor o  “povjerenju”, Razdvojeni naslov, dužnika ili vjerovnika, izbor je na vama, a potvrde identificiraju razliku … Ne možeš dobiti “drugi” certifikat ROĐENJA osim ako ne znaš svoje ime i datum rođenja svog kršćanskog računa. (pod nosom ti je, opet, na tvom rodnom listu.) Također jako zabrinjava izvještaj je sami naziv potvrda Rodnog lista, koji su također izvrnuti sa  DOG-latinskim, čineći ih potencijalno ništavnima od početka do kraja. Znakovi: “RODNI LIST”, u prijevodu znače: “rodni. list.”. što je kako možete vidjeti, potpuno besmisleno.  Prvi i temeljni dokument , što je potvrda o kršćansko imenu (oblik) je izmanipuliran sa DOG-latinskim … Zašto možete se pitati? jer kad je sve jasno izloženo, samo tvoja vlastita glupost i neznanje biblijskih kodova i obična vidljiva gramatika su ono što im je dalo tvoje vrijednosti. Prijavili ste se za sve, za držanje njihovih račune, tako da ste dužni, kao svaki dobar pas sluge učiniti što traže, i daju vam ono što ste htjeli, pravnu – smrt… Kao što je Eva rekla  “Privilegija”, je plod kuće (stablo) dužnika, “ima dobar ukus” … A kredit također ima dobar okus, dok ne propustite ratu plaćanja.

Adam (čovjek) je izgubio Pravedni Naslova nad Rajem ( Vlasti nad Zemljom)  zbog remek djela obmane, obmanuti zmijom (uzurpatorom). (Gmazovima) Sjetite se biblijske maksime: “Ne smiješ se klanjati ugraviranim slikama” (Ili drugim bogovima), a kada se zna gramatika i latinski, postajete svjesni da je TEKST – SVIM – VELIKIM – SLOVIMA , gramatički, jedna “uklesana slika”, on je” Ilustracijski tekst” kao što su “egipatski hijeroglifi “, ugravirana slika nije onaj opisni tekst na engleskom, to je mrtvi jezik  KUĆA – MRTVIH. (Drvo Znanja) Čak ti i kaže da je mrtvo: en “graved” (grave = grob) njen jezik “knjige”, a što je knjiga? Ploča od kamena koji sjedi na grobnici. Kad je Bog rekao da ako jedete voće s Drveta Znanja, (Kao plodouživanja), tada ćete umrijeti, Bog se nije šalio! … Bog je mislio svaku riječ, jezik sa stabla spoznaje koji pripada kući dužnika je ilustrativan tekst, simbolički jezik mrtvih, čak i riječi “korporacije” znači: mrtav govoriti. “Body Corp” mrtvo tijelo, pa kako možeš pretpostaviti da si živi čovjek kad si nositelj mrtvih računa-knjiga u Rimu? Što kršćanski križ simbolizira, to znači “mrtav” … (Webster rječnik Re: Simboli) Upozorenja su posvuda. Držeći bilo koji oblik “License” govorite svijetu da ste mrtav, i da više niste nositelj ovlasti naslova na Raj, već si nositelj prava vlasništva na Raj, i da se klanjaš Zmiji (Sotona), ti si sluga dužnik zmije, plaćaš njegove račune, i čak niti pravi Boga živog čovjeka ne može te spasiti od tvojeg prevare zbog obožavanja “drugog” boga mrtvih. Izgubio si nadležnost s prvim Bogom živog čovjeka držeći mrtvu “osobu” i mrtvi-računa Rima, jer si kreacija zmije. (Uzurpator) G-O-D jednostavno znači “Davatelj Ovlasti” … Davatelj je gospodar, užitnik je rob-sluga.notre

U odnosu na sliku gore: Neke riječi su previše opasne da bi se uzele zdravo za gotovo. Re: imena:  “nomen” je naziv/ime, moć Rima, ali PREZIME je “kognomen” nije nomen! Kognomen je Rim, to nije moć Rima, on je podvrgnut smjeru imena, i ako je vaše krsno ime (Naziv) vezana na “kognomen”, (prezime) postajete sluga Rima i izgubite vašu ovlast nad Rimom. Zašto kraljica Engleske, nema PREZIME? … Imovina Rimu nije vaš posao. Osim ako ga ne učinite vašim poslom.

Zapamtite, Adam (Živi  čovjek) bio je u Edenskom vrtu prvi, on je bio prvi upravitelj prvog Davatelja Ovlasti, povjerenik samog postojanja, povjerenik prvog Bog Biblije i samo kada je Adam zaveden držanjem pravnog naslova, prihvaćajući plod sa stabla spoznaje (što znači obavijesti), Adam je izgubio pravedni naslova na vlast … (Totalnu vlast) Adam nije bio prisiljen prihvatiti povlasticu da djeluje u svojstvu dužnika, on je prihvatio plod vlastitom voljom i rekao da je to što je okusio dobro, ali uz to dolazi smrt, što znači, da ne možeš biti nositelj prava vlasništva i Pravičanog naslova istovremeno (trusteee i beneficiary). Jedno ili drugo, međutim, Krist je ponudio lijek u mrtvom svijetu  stabla spoznaje (nadležnosti dužnika), ponudio je “povjerenika” za tvoj pravni kršćanski račun, čineći te živim čovjeka koji ostaje “nadležnim”nad zmijom u svijetu mrtvih. (Zato imaš dva imena, i oba su vlasništvo MRTVE DRŽAVE, ali jedna ima povjerenstvo nad kreditnom knjigom, dok drugi ima nad dužničkom knjigom) Svaki sistem mora imati pravni lijek a ovaj lijek dolazi sa razumjevanjem prirode takvog biblijskog sistema TRGOVAČKOG – PRAVA i razumjevanja što G–O–D zaista znači.

Jasno je da u hrvatskoj sistem dokumenata nije isti kao i u astraliji pa se stoga ovo iznad napisano nemože u potpunosti prekopirati i koristiti, ali to ništa ne mjenja na stvari jer fizička osoba je potpuno isti rob i u hrvatskoj i u australiji. Stvari u pravnom smislu imaju potpuno istu posljedicu po živog čovjek kao i u hrvatskoj, stoga je sve iznad navedeno točno.
Još samo jedna digresija: Anagram za “name” je “amen” povezujući ime sa AMUN RA bogom egipatrskog podzemlja. SUR iz riječi SURname (prezime) veže se za značenje sivi koji su sa siriusa (sir je titula po siriusu) a koje je sazviježđe psa, upućujući ponovo na to da prezime pripada velikom psu ili Anubisu. Mnogo više o ovim fascinantnim jezičnim vratolomijama možete vidjeti OVDJE.

Ukoliko vam se sviđaju članci na ovoj stranici i želite je i dalje čitati i pratiti molim vas da pomognete u njenom daljnjem postojanju. POMOĆ

29 thoughts on “justinijanska obmana – 7dio

  1. FRA NE 11/02/2017 at 15:59

    Ups počeli se javljat oni koji znaju sve točno!Pročita ja prvu bibliju pa onda otkrija ,verziju kralja đejmsa,vulgatu,ženevsku,gnostičku,čak i vražju varijantu i sve je to slično niti u bunilu isto jer je u svakoj knjizi nesto oduzeto ili dodato sa izvrtanjem riječi ove ili one tako kada “pravi krščani”pilaju o svojoj istini ne mogu ih uzet zdravo za gotovo jer mi nitko od duševnih stručnjaka do sad nije uspio odgovorit koje je od tih istinito i gdje je oduzeto a gdje dodano i svaki argument zavrsava u metafizici!Moje pitanje je svakom šta je to istinito i to još pisano ,prije iljadu i kusur godina od raznoraznih likova koji ti ne mogu objasnit sta je mislija dok je pisa i oni posli prepisiva jel to koristija da bi istinski širija ISUSOVU poruku ili je to koristijo kao alat da bi manipulira i vlada nad nekim !Inače svi imaju neku svoju istinu koja nije niti blizu toga što ta riječ znači!A sta se relativnosti tiče tribalo bi uskrsnit ajn-štajna pa ga pitat šta je mislija ,jel se drogira nečin boljin sta danas nije dostupno da da malo i nama pa bi i mi bili pametniji od salamuna !Asti boga oduševija san sam sebe količinon pizdarija koje san u stanju izbacit iz glave ne isprovociran već potaknut nečijin utjecajen iz vani !Nije da me briga ali je pristojno:Dragi judi ne zamirite na dugin komentariman ,rado bi napisa moje viđenje svjeta i života al imam problem jer kada mi padne na pamet da bi to nešta oni unutar mene mi kaže ;ma jesi li ti normalan makni se od toga pa ćeš vidit da će te proć i stvarno nestane!p.s.?kad već znas to šta tvrdiš ti obrazovani čovječe poduči, nas neznalice da i mi znamo objavi svoju istinu nama ograničenima u vidu knjige ,predavanja ,pravnog savjeta poduči ljude ili ušuti zauvjek!Sada gasin duvan plaćan kavu i vraćan se u brdo da se očistin od mišljenja!

  2. FRA NE 11/02/2017 at 12:30

    Otkrio se pravnik -okultista izvor sveg zla i nesrece na zemlji ,jer je bar meni jasno da pravo nije eto na ko sta mi svaki od poznanika pravnika (čitaj prevaranata)prica isto!Čitava magija je zapravo manipulacija elektromagnetnim poljem bile to rijeci ,simboli itd.!Barba tesla je bio najveci zivuci čarobnjak ali je nakon svega sta je otkrija isto zazalija!Dokazano je vec odavno da nema nista pozitivno u bavljenju i provođenju zakona i da je svaki čovjek koji je odlučio svjesno ili nesvjesno baviti se tom vrstom crne magije da moze zivit na muci drugih čisto zlo pa cu radije haaaaaaaa haaaaaaaaaa haaaaaaaa kako je napisa ograničeno shvaćanje ostat nesvjestan te širine takvih shvaćanja jer prostran je i širok put koji vodi u pa-kao!Ovih dana pomazem prijatelju koji radi svom prijatelju pravniku elektroinstalaciju u stanu gdje kad pravnik na pitanje; ti zelis da ukradem za tebe struju od susjeda? ne vidi u tome nista sporno jer zna mlit pravo pa i npr.da nas netko zatekne u činu on sebe lako rijesi a najebemo ja i prijatelj!Pravnici su bezdusna tjelesa koji se hrane na racun tuđih muka i patnji i to je ISTINA nepobitna !

    • čiroki šaman iz širokog 11/02/2017 at 15:29

      IMPORTANCE ATTACHED TO NAMES.
      In many of the formulas, especially those relating to love and to life-destroying, the shaman mentions the name and clan of his client, of the intended victim, or of the girl whose affections it is desired to win. The Indian regards his name, not as a mere label, but as a distinct part of his personality, just as much as are his eyes or his teeth, and believes that injury will result as surely from the malicious handling of his name as from a wound inflicted on any part of his physical organism. This belief was found among the various tribes from the Atlantic to the Pacific, and has occasioned a number of curious regulations in regard to the concealment and change of names. It may be on this account that both Powhatan and Pocahontas are known in history under assumed appellations, their true names having been concealed from the whites until the pseudonyms were too firmly established to be supplanted. Should his prayers have no apparent effect when treating a patient for some serious illness, the shaman sometimes concludes that the name is affected, and accordingly goes to water, with appropriate ceremonies, and christens the patient with a new name, by which he is henceforth to be known. He then begins afresh, repeating the formulas with the new name selected for the patient, in the confident hope that his efforts will be crowned with success.

      i ja san mažijoničar. učija san mađiju od pokojnoga mađija koji je bija poznat pod kodnin imenon veliki. i on je uvik vrtija vamo pa tamo, baca kletve, zva entitete, branija se ovih ili onih….a onda je jednega dana, jedno malo dite, čista srce bistra uma, stalo isprid njega i veliki je pa napod ka mali…više se nikad ni diga. a ja san pobiga ča. više nikad nisan mađija. pustija san da drugi mađijaju misto mene.

  3. FRA NE 11/02/2017 at 11:36

    Amen ,nema,mane !Zasto je u upotrebi u hrvackom pravu rimsko pravo ,zasto je čisti hrvacki pun turcizama, englezizama i kojekakvih izama!Pa kad netko pita i mrvi i melje prije toga možđa da provede par godinica proucavanja, raznoraznih in -formacija ako mu mozak ne izgori od prevelikog upliva PO-DATA -KA!Zboga toga svega rijec se moze izvrtat kako se kome um izvrce ,a sta se mene tica u pocetku bijase zvuk jer to ne da ne mozes izvrnit a ako i pokusa itko dobije izoblicenje koje para mozak ka rozga!A ISUSA,YAHESHUA ,kako god ga zvali razliciti jezici ne diraj vec ako zelis slusaj pa ce ces shvatit !Evo ti jos: na sve optuzbe upucene Isusu on odgovara nista ili ti kažeš !Hebat ga svi smo danas toliko prepametni da nema vise govora o dijalogu vec konfliktu monologa i kad citas i pises hrvacki ili bilo koji jezik imaju svi veze sa svima od baby-lone kad je bog zamisa jezike da se l-j-udska vrsta ima sučin bavit jer bi bilo dosadno l-j-udima na zemlji!DRAGI POD-BADAČI FALA VAN JERBO DA NEMA VAS UISTINU OVDI ČOVIK NE BI MOGA NAUČIT ŠTA NE TRIBA !NE MALTRTIRAJTE MI DRAZENA KOJEG O- SOBO-NO NE ZNAM JER JA ČU SE VRATITI !I jos jedna od naseg dobrog pastira koji je svjom voljom ponizen ,mučen,i razapet pusti mrtve da pokapaju mrtve i pođi za mnom!MOŽE LI JASNIJE OD TOGA!

  4. zenfjaka 11/02/2017 at 00:26
  5. zenfjaka 10/02/2017 at 23:41
  6. Etatist 10/02/2017 at 19:21

    Dražene, možeš li pobliže objasniti kakve veze ima surname iz engleskog s ostalim jezicima na svijetu. Kakve veze ima prevođenje na engleski pojmova iz tako daleke ljudske povijesti kada engleski nije niti iz bliza postojao. Iz teksta proizlazi da su ljudi od prije nekoliko tisuća godina znali da će postojati engleski i sve prilagođavali tom jeziku? Ili kako?
    Možeš li objasniti pobliže kave veze Amun Ra ima sa Siriusom, sa sivima i sa simbolom psa kada je Amon Ra nastao spajanjem Amona i Ra koji su bili božanstva sunca. Amon se prikazivao kao čovjek, a Ra kao čovjek s glavom orla? Možeš li objasniti na kojisu način ti bogovi ili taj bog povezani s Anubisom?
    Također engleska kraljica IMA prezime. Ne na način kao ne plemstvo, ali ima prezime i to je Mountbatten-Windsor (imena kuća njenog supruga i ime svoje plemićke kuće)! Njen unuk Harry je princ od Walesa i to koristi kao prezime – Harry Wales.

    • dražen 10/02/2017 at 22:01

      Dobro vidim da si najao ono što se kaže i da ne kužiš ništa već svo ovo čitaš prilično površno, ili namjerno drkaš. nemam ovdje vremena da puno raspravljam s tobom jer tko je uvjeren u nešto nitko ga ne može razuvjeriti. Pitaš kakve veze ima engleski sa našim jezikom. A ja te pitam kakve veze ima naš pravni sistem sa engleskim. Ne bi trebao imati nikakve zar ne jer smo mi suverena država koja sama određuje kakav će pravni sistem imati. Ali možda nisi primjetio jer si prezauzet traženjem dlake u jajetu da je naš sistem gotovo potpuno isti onom engleskom, skoro 100%. e sad tko je prekopirao čijeg. Usput to ti je i odgovor na pitanje o vezi sa jezikom. (čak i na tvojoj osobnoj karti ti piše SURNAME, samo tebaš pogledati). Što se tiče kraljice i prezimena nisam glup znam da ima familijarno ime ali ga ne koristi u pravnom prometu. Nijedan njen službeni naziv ne sadrži niti jedno slovo njenog prezimena. dakle okršila se o zakon o osobnom imenu i prezimenu ili se on na nju ne odnosi. razmisli, ako želiš, ne vidim kod tebe nikakvu dobru namjeru već samo podbadanje i bacanje klipova, pa ti stoga neću više odgovoarati na takve podbadalice.

      • Etatist 11/02/2017 at 11:12

        Dražene, ovo nije podmetanje klipova nego istina koju ti zamagljuješ. Mene možeš vrlo lako razuvjeriti činjenicama.
        Hrvatski zakon NIJE isti engleskom nego se bazira na tzv. njemačkom građanskom zakonu (Bürgerliches Recht tj. kontinentalni zakon).
        Engleski zakon temelji se na onome što nazivamo Common law i zemlje čiji zakoni se temelje na common law-u su zemlje Commonwealtha. Hrvatska ima zakon koji se temelji na tzv. Njemačkom građanskom zakonu Bürgerliches Recht. Još postoje i skandinavski zaakon, Francuski, Kineski, Američki. Svi oni imaju nebrojeno razlika.
        Engleski civil law i njemački Bürgerliches Recht imaju toliko proceduralnih, pristupnih razlika u načinu dokazivanja, izvlačenju dokaza itd. da je nemoguće reći da je traženje razlike traženje dlake u jajetu. Sama bit zakona su detalji.
        Sam britanski zakon sastoji se od čak tri zakona – engleskog na području Engleske i Walesa, Škotskog i Sjeverno Irskog. Sa određenimrazlikama između.
        Ono što ti radiš je poopćavanje zakona i prilagođavanje definicija svojim ograničenim shvaćanjima nekakve pravne teorije zavjere.
        Možeš li odgovoriti na moje pitanje o tome da je ovdje u igri magijski princip preko jezika. Ja imam relativno dobro praktično znanje nekoliko magijskih ssustava.
        Možeš li mi objasniti kako je moguće preko običnog pisma na recimo osobnoj karti izvesti mogijski ritual i utjecati na subjekte? Prvi i osnovni princip magijskog rituala su stroga pravila, posvećeni prostor i ograničenost rezultata na uži krug subjekata.
        Možeš li objasniti kojim to ritualom je moguće utjecati na tako širok krug subjekata kao što su SVI ljudi na svjetu? Ili barem u Europi? I koji točno magijski sistem se za to mora koristiti? I koji praktičar magije je dovoljno snažan da to izvede?

        • SeoskaLuda 11/02/2017 at 14:16

          Etatisto, tako su i mene učili na fakultetu. Srušio si mu teoriju zato je ljut.

        • dražen 11/02/2017 at 14:42

          a koje si magijske sisteme prakticirao? najprije reci ti pa ću ti onda je otkriti koju ja magiju znam i na kojoj tajnoj lokaciji sam je naučio.

          • SeoskaLuda 12/02/2017 at 12:13

            Dražene, nitko ko se bavi magijom neće ti reći kojom se vrstom magije bavi. To čak i ja znam.

          • Etatist 14/02/2017 at 18:25

            Ima SeoskaLuda pravo, očito zna više nego što govori. Nitko tko prakticira magiju neće ti reći što točno prakticira! Ja nisam tebe tražio da mi kažeš što prakticiraš i čime se služiš, samo tražim da mi imenuješ magijski sistem toliko moćan da utječe na sve ljude putem pisma. Jer ja nisam nikada susreo takav sistem.

        • Damir 12/02/2017 at 14:11

          Zakon sim, zakon tam, zakon ovaj, zakon onaj, eto ti neke od zakona nad zakonima pa ih proučavaj: UCC Doc#2012127914, UCC Doc#2012114776, UCC Doc#201213593. Lijepo pozdravljen.

        • tgom 12/02/2017 at 19:38

          bude ti DOG-linguista objasnio kad prestaneš podbadat. hahahahha

  7. FRA NE 10/02/2017 at 07:54

    En te adame sta si slusa zenu ,sve si nas spizdia!

  8. an 10/02/2017 at 01:51

    Puna kapa je više ove prevare. Te lukavosti, izvitoperenosti…
    Ovo je svakako korijen, kraj. Ili sami početak prevare, kako god. Ono što nam nakon ovoga slijedi je otriježnjenje o našem stvarnom autoritetu. O sili autoriteta: ” On je govorio kao onaj koji IMA VLAST , a ne kao književnici (oni koji pričaju o istini ali bez sile: pismoznanci, zakonoznanci (ovo su danas oni i u Saboru HR i na Kapitolu))” Biblija
    Da bi imali autoritet takav, treba prvo sebe samoga svjesno staviti pod istinski (najveći) autoritet. Jer autoritet je kao rijeka. Od trona onog koji je Najveći, klizi po svim onima koji su kleknuli pred njim (priznali ga …), a one druge ovaj autoritet zaobilazi.
    Kad je Isus rekao rimskim vojnicima : “Ja sam”, oni su pali od sile tih riječi. Mi trebamo naučiti tako koristiti riječi. A to se ne dobiva sa maglovitim znanjima, i nedefiniranim terminima, i znanjem onoga “što ne”, i samo pogađanjem ne/istinskih svjetova. To su stvari koje traže čvrstinu, uvjerenost, nesumnju, stav…
    “Dobrim pobijedi loše.” Biblija.
    A ako je preloše , onda oružje mora biti jako/duboko/visoko dobro. Ovo znanje u tekstu, nam pomaže da se vratimo iz laži/grijeha: “Vrati se putem kojim si prošla izgnana kćeri Izraelska (naroda istine)”. Na tom putu povratka, nije da bi trebali očekivati izobilje blagoslova, ali u točki kada smo već se povratili, i kada nastavljamo ići u plusu na tom putu, u znanju i imanju autoriteta (punoljetnosti biblijske), već bi trebali imati moć riječima istine “pomaknuti brda”.
    Trebali bi se zaista naučiti i vjeri i vjerovanju, u krajnju Istinu.
    Onaj svećenik koji Damire priča o raju (zašto slutim da je rimokatolik) , žali Bože njegovog svećenstva. Raj je mjesto. A ono o čemu on priča, osjećaju raja, je naš ulazak u kraljevstvo nebesko. U atmosferu duha , i prisustvo duha neba – Božjeg duha u nama .
    “Da mi je stanovati u šatorima tvojim (Duhu Božjem) sve dane života moga.” Kada sam sa tobom (u duhu) ne mili mi se zemlja. (tako nekako).Biblija

    • Etatist 10/02/2017 at 19:14

      An, gdje je to točno Isus rekao rimskim vojnicima :“Ja sam.“?

      • an 10/02/2017 at 23:13

        ivan evanđelje 18,3-8

        • Etatist 11/02/2017 at 11:16

          An – u igri nisu bili rimski vojnici nego stražari koje su Judi dali farizejski svećenici. Znaš kako kaže Biblija o nadodavanju i oduzimanju Bibliji (Otk. 22, 18-20).

          • an 11/02/2017 at 13:28

            Ti si stvarno sitni provokator. Da, to je bila ČETA i stražari svećenički, kao i SLUGA VELIKOG SVEĆENIKA, dakle netko tko bi trebao već se naviknuti na VLAST U RIJEČIMA. Očito nije, i nisu , jer su UZMAKLI I PALI OD RIJEČI “Ja sam” koji je kraći oblik od “Ja sam onaj koji jesam”. Dakle riječ sa vlasti. A ako su ovi pali od te sile, Rimljani bi i više. Evo, popravila sam grešku, i dodala još za tvoju kamatu.

          • an 11/02/2017 at 14:19

            Ipak ,hvala za ispravak

    • Barbarella 11/02/2017 at 13:52

      An, zašto citiraš izvore krivo? Ispadaš neznalica. Ako nešta želiš dokazati citiraj ih ispravno. Slažem se sa Etatistom. Na ovom je sajtu sve relativno i prilagođeno. Ništa istinito.
      Kao ti si velika kršćanka, a krivo optužuješ ljude koji ti ukazuju na vlastito neznanje. Horor.

      • an 11/02/2017 at 14:38

        Vidi Barbarella, ono što je Etatistu zaintrigiralo u mom komentaru je, neupitna, direktna i beskompromisna, moć i sila.
        Situacija u kojoj ne prolaze pozadinske motivacije, začikavanja, priupitivanja…manipulacija.I koja bi njega samoga stopirala sama po sebi.
        I to je i bit moga komentara. Malo je reći ne, i shvatiti “ne”, treba ići dalje, reći što da. I onda oni koji se dižu na nas, oni se i odbiju. “Tko se na te digne zbog tebe će pasti.”B.
        A na stranicama ja vidim istraživački rad koji je već do sada dao uvid u bit stvari. Tko traži da mu se servira kompletna stvar, na te ne treba obraćati pažnju, jer su ti oni koji kasne, nisu u duhu i koraku sa vremenom.A ono se odvija sve brže.

        • Barbarella 11/02/2017 at 19:12

          Ma ajde molim te. Takva priča prolazi kod male preplašene djece kojima možeš reći da će ić u Pakao ako ne budu dobra. Ako griješiš u takvim stvarima kao što je najobičnije citiranje Biblije onda ju niti ne poznaješ. Puna su ti usta Biblije, a ponašaš se sasma suprotno onome što stoji u Bibliji. Nije da branim Etatista, ali psuješ ga kao da je on nešto izmislio, a ne ti.
          Umjesto da mu kažeš hvala.

          • SeoskaLuda 12/02/2017 at 16:02

            Barbarella napad je najbolja obrana.

        • Etatist 14/02/2017 at 18:30

          Ne baš An, mene je zaintrigirala količina tvojih pogrešaka koje radiš kada govoriš o svojoj verziji kršćanstva, koja god ona bila, ne nekakva moć i sila.
          Kao i kod Dražena količina grešaka i nelogičnosti je prevelika i nepotkrepljena dokazima. Da je to istina onda bi ju bilo lako dokazati, oli nisan u pravu?

          • an 18/02/2017 at 16:57

            Ha! Sad mi je jasno. Ti si čisti provokator. NIJEDNU grešku, čak ni ovu nisam napravila ako gledaš kontekst komentara, koji i sa tom podgreškom vrijedi. A greška je bila samo djelomična i za komentar nebitna, zato i nisam provjeravala stih, a neke sam uz napomenu pisala otprilike.
            Našao si loš kamen na koji ćeš se osloniti za svoju prijevaru! Možda da si još malo sačekao…
            Loše, loše izvedeno Etatist. A to je nevolja kod loše prijevare- vrati se kao razotkrivanje.
            Citate koje sam citirala do sada su točni! A ti si opak.
            Znaš pravo, znaš Bibliju, opak si- da se sjetim: čiji je to ono mentalitet…

  9. Damir 09/02/2017 at 19:27

    Čak su i lokalni svećenici (ima ih ne mali broj, kad im spomeneš biskupa pa nadalje, diže im se kosa na glavi, i onim svjesnijima koji vide kamo stvar ide , zamjeram što Boga stavljaju negdje tamo, izvan čovjeka, pa Ga , kao , treba tražiti negdje tamo) u svojim propovjedima počeli govoriti kako raj nije mjesto već stanje duše, no to otvara nova pitanja. Iz čega proizlazi stanje duše? Proizlazi li iz istine ili iz laži? Dobro je poznato da neki ljudi koji laž shvaćaju kao istinu kažu “osjećam se kao u raju, dok drugi istinu bistro vide, a osjećaju se kao u tzv. paklu.

    Naravno , hvala Draženu za trud prevođenja i to je prva i osnovna stepenica u ovom slučaju, samo kako ljudima nabiti u glavu da su u stvari roba na trci od rođenja do smrti i ne samo u materijalnom smislu već i u duhovnom, tamo gdje bi trebao biti zadnji oslonac za smisao cijele životne priće, zadnja slamka spasa za iznemoglog”brodolomca” kad je najviše potrebno, odjednom praznina.

    Treba li ponuditi tzv. javna predavanja po tom pitanju? Dražene imaš li ti pozitivna iskustva po tom pitanju, vidiš li kakve pomake među ljudima koji posjećuju tvoja predavanja, prenose li to na svoje poznanaike.

    Neki dan majka rodila djete, nakon dudo vremena, u mom selu.
    Kad čovjek samo površno razmisli, ne zna dali da se veseli ili da tuguje. Prirodno je da se ljudi vesele kad dolazi novi život, a tužno je kad će to plaho i nedužno novorođenjče, božje djete, već nakon par dana biti prevarom ukradeno , prvenstveno ocu i majci, od strane korporativnih subjekata, koji nisu ni orali niti kopali niti će, ali su zato dobili materijal s kojim mogu jako dobro i dugo pazariti, prestrašno.

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica