Čist račun duga ljubav

cropped-cropped-cropped-7df887732648e28eb29f0d7ac8f5522b65ed7344.jpgPrije nekog vremena prijatelj me zatražio da mu napišem odgovor na prekršajnu prijavu. Obzirom da mi iskustvo govori da ti prigovori uglavnom ničemu ne služe odlučio sam se za jedan malo drugačiji pristup koji  ima drugačije uzročno – posljedične veze. Ovaj pristup je interesantan čisto iz razloga da vidimo kako će se poslušnici sustava snaći i što će izmisliti u ovakvoj situaciji i kako će je zaobići ili ignorirati u čemu su dotični majstori. Ne gajim nikakve nade, jer poslje svak nade slijedi razočarenje već samo očekujem kakav će solomonski odgovor dati sluge čovjekove.

Interesantno je i slijedeće, a to je da se 99% ljudi uopće ne prigovara prekršajnim nalozima, već uredno plaća, još i sretni jer imaju umanjeno na 2/3 pa dobiju rabat ako plate avansno. Hodnici na prekršajnom sudu su kažu prazni, i da postupaka gotovo da i nema.
Znam da je lakše platit 300 kn nego 500, ali tendencijom da se plaće sve i nište ne propitiva omogućuje se lihvarima da budu još bahatiji i bezobrazniji. Dužnost je čovjeka koji želi biti slobodan da zagorča život birokratama koliko je god moguće. Da ih pita nemoguća pitanja, da im non stop prigovara i njihov harač učine što je moguće kompliciranijim. Nisam rekao da itko nasrće na ikoga niti da ide u zatvor već jednostavno da se bori znanjem i dostupnim informacijama kako zna i umije. Stoga u daljnjem tekstu možete pročitati ovaj zanimljivi template kojeg i sami možete poslati drugovima drotovima i njihovoj firmi.
Poštovani,

Ja sam lojalan građanin RH i ljubitelj zakona, rada i reda. Potpuno mi je jasno da sam skrivio prekršaj i spreman sam platiti kaznu kolika je. Još vam se zahvaljujem što ste uviđavni pa ste mi ponudili mogućnost plaćanja 2/3 iste. Super je šte ste toliko obzirni. Stoga sam spreman istog momenta platiti 2/3 kazne, ali nažalost postoji jedan problem. Ne mogu platiti jer bih time počinio kazneno djelo protiv zakona RH, što ja nikako ne želim učiniti jer sam, kako sam već rekao, zadrti legalist. Ne mogu platiti, jer ne želim sudjelovati u kršenju zakona. Naime niste mi poslali račun, što je nužnost prema zakonu. Svakog dana čujemo tu priču stotinu puta “bez računa se ne računa”, i ptice na grani znaju da je plaćenje nečega bez izdavanja računa prekršaj ili  možda čak kazneno djelo. Stoga od vas tražim slijedeće: “Da mi bez odgađanja dostavite zakonski određen račun, sa iskazanim PDV-om, obzirom da je vaša firma “MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA” porezni obveznik OIB: 36162371878, na dan 29.5.2017 obveznik plaćanja PDV, za što vam šaljem dokaz u privitku, ako slučajno niste znali.

mup rh

Kad mi ispostavite račun kako vas zakon obvezuje istog momenta ću ispuniti vaš zahtjev.

Ukoliko mi u razumnom roku ne ispostavite zakonski račun (osam dana od dana zaprimanja ovog pisma), smatrat će se, kako je i običaj u trgovačkim zakonima, da vam ništa nisam dužan i da nemam nikakvu obavezu ispuniti vaša traženja.

 
Ukoliko vi po zakonu niste dužni izdavati račune, ispričavam se zbog gore navedenog, pa vas molim da mi dostavite odluku/članak zakona/propis ili neki drugi zakonski dokument pune pravne valjanosti koja nedvojbeno dokazuje da ste vi/vaša firma izuzeti od izdavanja računa.
 

Ovo pismo nije prigovor protiv prekršajnog naloga, jer ne osporavam dug niti kaznu već osporavam način na kojeg ga pokušavate utjerati, a koji je potpuno protuzakonit. Ukoliko mi sjednete na račun ovrhom znajte da ću vas tužiti osobno na sud i to Arbitražni Sud Pravde p.p. 77 u Zagrebu koji sudi prema svojem pravilniku, te nadoknaditi štetu koju mi nanosite svojim protuzakonitim djelovanjem.

Srdačan pozdrav

Jebeni građanin Republike Hrvatske

Jebena adresa
Jebeni OIB
Jebeni datum
Jebeni potpis

Ukoliko vam se sviđaju članci na ovoj stranici i želite je i dalje čitati i pratiti molim vas da pomognete u njenom daljnjem postojanju. POMOĆ

61 thoughts on “Čist račun duga ljubav

  1. zenfjaka 03/07/2017 at 10:08

    Ne voljem 6..prc milojko…sedam je lipše ka ženska noga:)..štaš, vrši pritisak na mene pa se junački odupirem,dok se, šta god.

  2. zenfjaka 26/06/2017 at 07:41

    Možda je samo virtualna stvarnost. Đava zna.

  3. FRA NE 26/06/2017 at 07:32

    Sustav ili sistem (ista je to stvar ) http://www.enciklopedija.hr/natuknica.aspx?id=58904

  4. zenfjaka 24/06/2017 at 16:54

    Pantagene mu, ako nisa ja skužija, je maška ispod pauzuha..
    ..u svakon slučaju more bit da je knjiga zaebata a i ja bez izuzetka…
    ..ia ovo je planetarno poplarno kaka mi reče chang..

    https://www.youtube.com/watch?v=dygGBQRQpT8

  5. zenfjaka 24/06/2017 at 12:59

    A šta je to matica..sad san se zbunija cili oko jaja??..a i naokolo

    • Damir 24/06/2017 at 15:16

      U konkretnom slučaju, —hr leksikon—(matična knjiga), originalna knjiga u koju se službeno upisuju podaci o određenim pravnim odnosima, i koja služi kao izvornik za dokazivanje tih podataka i izdavanje isprava (izvadaka) o njima: m. rođenih, vjenčanih, umrlih.

  6. FRA NE 23/06/2017 at 10:31

    Divan primjer poslovanja po vlastitim uvjetima ,naravno ne može se sve trpat u istu kutiju,a primjera je bezbrojno mnogo. http://www.maxportal.hr/vijesti/afera-hazarder-mup-je-omogucio-enormne-prihode-tvrtki-ciji-je-suvlasnik-ministar-ostojic/

  7. FRA NE 23/06/2017 at 10:12

    Ponavljanje je ipak i majka i čača znanja ,a sada spetakl (još malo neznanja s drugog portala,a tko ne želi čut ,negov problem ) http://braniteljski-portal.hr/Novosti/HRVATSKA-i-EU/NEMAMO-HRVATSKU-DRZAVU-VEC-TVRTKU-REPUBLIKA-HRVATSKA-d.o.o

    • Damir 23/06/2017 at 23:33

      Da, nije slučajno prosječna životna dob hr branitelja 51 godina, nije slučajno dosad umrlo preko 60 000 hr branitelja, nije slučajno već blizo 4000 izvršilo suicid, trened se nastavlja.

      Jel itko primjetio da je bilo koga iz tzv. hr. vlade barem uho zasvrbilo u vezi toga?
      Naravno da nije, jer njima to paše, jer kad nekome nešto ne paše taj se trudi da to što mu ne paše , popravi.

      • FRA NE 26/06/2017 at 08:28

        Pa vlada je sastavljena od ljudi od krvi i mesa,samo su im zakoni(slova na papirusu) brana prema savjesti,jer kako mogu bit odgovorni za nešto ako je zakon jasan(zakon jest jasan samo su ljudi koji ih sprovode mutni) !

  8. FRA NE 18/06/2017 at 08:27

    Unatoč dokazima da je država penetracijom ušla u eu ropsku unju ,unatoč dokazima da u penetrativnoj tvorevini sistemom upravljaju duboko korumpirani pojedinci koji uredno uz pomoć prava ,zakona i raznoraznih idiotskih opravdanja nastavljaju činiti štetu ,duhovnu i materijalnu,svatko tko je uvjeren i zastupa ovakvu tvorevinu je gori od najgoreg kriminalca ,jer takozvani kriminalac se ne krije iza zakona i sile koja je provodi te izmišljotine kako bi ostvario materijalnu korist na štetu drugih !Što se tiče sudske prakse u tvorevini imena Hrvatska d.o.o. (razjašnjeno od strane većeg broja sudaca i odvjetnika ) to što piše u zakonima se može objesiti mačku o rep,kao i ustav rh grupe !Primjer :netko tko opljačka nekog ili nešto policija privede proslijedi sudu i sud osudi,kazni,naplati i šta već ,kada to napravi netko zaposlen u bilo kojem dijelu sistema nikom ništa,možda malo po medijima bude neugodno,ali nema straja ,obrne se zakon i pravilo!Svatko tko još vjeruje u ispravnost i potrebu pravosuđa,zakona,politike ,policije i ostalih”službi trebao bi preispitati iznova sam sebe ,ukoliko ne bi našao ništa loše u tome s čim se bavi ili zastupa ,barem bi mogao ušutit ili ako već mora nazivat se ikako ,neka se nazove ispravno(legalni kriminalac)!Nadam se da ti ljudi koji služe tim pravnim fikcijama znaju negdje duboko u sebi da bez pristanka ljudi i njihov fiktivni život prestaje postojati jer takav “život”ovisi o ljudima koji rade u stvarnosti i trebaju proizvest nešto da bi oni fiktivni imali šta za jest i obuć,pošto ne proizvode ništa osim općeg nezadovoljstva i štete svima i još se usuđuju prodavat moral (a lijepo pravnici objašnjavaju kako u pravu nema morala)!Ja sam čvrsto uvjeren u život ,razuvjeren u sve izmišljene tvorevine i toga je svjestan svatko tko me poznaje ,znam da kada nešto odlučim to i napravim ,i zamisli pizdariju ne činim štetu nikom,dok svi koji zloupotrebljavaju pravni sistem stvarno ne mogu reći da ne čine štetu u bilo kojem obliku!DRŽAVA JE TVRTKA(osim administratora stranice pitao ja i pravnike(šta ću karma mi ih namišta)i ljudi potvrdili samo neće reć svakom) i kao takva bi trebala biti podložna trgovačkom pravu da se ljudi obeštete zbog nanošenja daljnje štete sudovanjem sumnjivih individualaca! Još jedan primjer zakona;ima zakon o pečatima ,nađem na većini dokumenata (svojih),potvrdi još mailom ministarstvo uprave,i raspitam se kod ljudi o struke cvića,i naravno nema to veze ,a lipo piša u zakonu da je to krivično djelo ali eto šta ćeš,mater krvavu kriminalnu i još me kriminalci savjetuju pokreni parnicu,da osim štete koju nanose izvuku još novaca ,e nećeš više mamicu ti imberlanu ti i tvoja odraslost i ozbiljnost ,ako bi itko zaslužio dobit po gubici to bi bili svi šta brbljaju zakone i prava i oni koji ih štite,zato što više ljudi izbaci iz glave vjerovanje u kriminalnu organizaciju to će se prije to raspast ,pa čak i da preživi malo bi ih ostalo i njihov život bi poskupio toliko da bi sami odustali od mantranja i uvjeravanja drugih u ta sranja!Pravo čovjeka je pravo na život jer mu ga nije dala država ili vlada već stvoritelj,otac i mater,i nitko nema nikakvo drugo pravo osim toga, što god taj mislio da ima ili uzima sebi za pravo nad drugima !

  9. Hrvat 17/06/2017 at 11:21

    Ukoliko netko odluči prihvatiti smiješni i djetinjasti savjet autora i na isti se pozvati na sudu, želim samo upozoriti da će glatko izgubiti slučaj jer je sve detaljno opisano u slijedećim pravnim regulativama – Prekršajni zakon (NN 107/2007); Opći porezni zakon (NN 115/16); Zakon o fiskalizaciji u prometu gotovinom – pročišćeni tekst zakona (NN 133/12, 115/16). Pa tko voli nek’ izvoli, ali nemojte plakati kada dobijete po nosu.

    • Ema 18/06/2017 at 09:26

      Molim te mozess li meni i onima koji ne razumiju sto citaju kad citaju pravilnike i zakone objasniti sto ovi gore navedeni zakoni kazu…Ti si vec upoznat sa njima i skrati nam vrijeme da dođemo do informacije. Hvala ti

      • Hrvat 20/06/2017 at 17:07

        U redu, što te točno zanima?

        • ja 23/06/2017 at 21:56

          Eto mene zanima od kojeg momenta se pojedinac smatra podlozan sistemu, naravno po shvacanju strucnih ljudi. Dakle, onaj moment, kada strucnjak (slikovito receno) uzvikne: “Hura! Da, to je to – imamo jos jednog pravnog subjekta! Uvrsti ga!”

          • Damir 23/06/2017 at 23:07

            Iako pitanje nije upućeno meni, nemoj zamjerit.

            Odgovor: onog trenutka kad te “zavedu” u maticu rođenih.

          • ja 24/06/2017 at 21:20

            Damire, nemoj mi zamjerit – naravno, odgovor ocekujem od strucnjaka.

          • Damir 24/06/2017 at 23:04

            Ok, u redu stvar.

          • Hrvat 25/06/2017 at 10:51

            Budući da ovaj očiti anarho-sarkastično-djetinjasti komentar nema veze s onim o čemu je gore raspravljano, kako bih odgovorio na njega što kvalitetnije potrebno je da komentator postavi pitanje malo konciznije. Ako mu to ne predstavlja problem, naravno?
            Naime, što autoru znači biti „podložan sistemu“? Što je „sistem“ kao takav, točno?
            Za početak oblik „sistem“ je pogrešan i treba ga zamijeniti sa – sustav!
            O kojem obliku sustava govorimo? U kojim je on relacijama sa pojednicem, pače s pravnim subjektom i što komentator uopće želi kao odgovor? Govorimo li o pravnom sustavu, dakle o ukupnosti pravnih pravila, načela i instituta kojima se uređuju odnosi u određenoj društvenoj zajednici ili o primjerice znanstvenom sustavu, dakle – zajednici pojedinih dijelova, koji se organiziraju i održavaju kroz svoju strukturu organizacije ili o nekom drugom sustavu kojem bi pojedinac bio podložan ili govorimo o nekakvom izmišljenom opresivnom sustavu koji se provlači kroz sulude anarhističke teorije o nepotrebnosti sustava kao takvog?
            Dakle, još jednom, ako nije previše volio bih da mi autor koncizno i precizno postavi pitanje i da jasno napomene što točno želi kao odgovor.

          • ja 25/06/2017 at 15:17

            Zanima me jedinstveni moment od kada pojedini bioloski-cinjenicno formirani (utjelovljeni) novi zivot kao novo ljudsko bice – sustav, kao pravno-politicki drustveni poredak – prepozna po prvi puta kao svojeg nedvojbenog pravnog subjekta, s svrhom uspostavljanja i/ili provodjenja odnosa prema njemu, po svojim vazecim normama.
            Kao odgovor zelim stvarni dogadjaj koji je obiljezio taj moment.

          • Hrvat 26/06/2017 at 21:41

            Zapravo ako makneš ovaj kvazi grandiozno smišljeni i tobože intelektualno-produhovljeni verbalni proljev, želiš me pitati „kada to čovjek prepozna da mora slijediti pravila društva u kojem živi“.
            Odgovor na to je (naravno) krajnje jednostavan.
            Svaka osoba koju su odgajali marljivi roditelji zna što znači postupno prihvaćati činjenicu da se određena pravila moraju slijediti. Što djete odrasta, marljivi mu roditelji usađuju određene vrijednosti, pravila itd. Zašto, slijediti pravila? Pa, to su nam još naše bake objašnjavale da nismo životinje koje rade što žele nego – ljudi, koji su svoja društva uredili na vlastiti napredak.
            To što ima pojedinaca – anarhista, asocijalnih, buntovnih, zlobnih, zlih, poremećenih, inferiornih ili jednostavno rečeno – otpadaka koji to ne razumiju je druga stvar. Takvi su u velikoj manjini i uopće nije bitno što oni misle.
            Dakle, ne postoji jedan tren, jedan izolirani „moment“ iznenadnog, ničim izazvanog prosvjetljena kada osoba jednostavno prijeđe u opciju „poštivanja“ pravila. To je skup utjecaja (podražaja) koje primamo tijekom života, koji vode spoznaji. Pod uvjetom da nam je u glavi sve u redu. Nekima nije.
            Preporučio bih npr. Kantovu „Kritiku čistog uma“, koja se u jednom manjem dijelu dotiče srodnih pitanja.

          • ja 27/06/2017 at 15:59

            Naravno, nema potrebe da, kao strucnjak, izokreces moje pitanje, odnosno, ja te uopce nisam zelio pitati “[od] kada to čovjek prepozna da mora slijediti pravila društva u kojem živi”, pa me stoga niti odgovor na to, kao i daljnja digresija po tom pitanju ne zanimaju.

            Ja sam siguran, da ti, kao strucnjak u struci, si sposoban razluciti na bitno pojedinu situaciju – pogotovo one banalne i samoevidentne – kao sto je moment uspostave odnosa (novog) pojedinca s sustavom – od strane sustava. Ta, na milijarde je takvih odnosa.

            Dakle, ja te pozivam da u odnosu na prethodno pitanje pokazes svoju strucnost kroz jasan i koncizan odgovor, a ne svoju sklonost ka filozofiji.

          • Hrvat 28/06/2017 at 22:21

            Nema gore stvari nego kada osoba koja postavlja pitanje ne razumije samu sebe iz jednostavnog razloga jer koristi riječi čije značenje i međusobnu korelaciju ne razumije.
            Vjerojatno si ih negdje copy/paste-ao bez da si pogledao značenje istih.
            Problem je što ti ne znaš postaviti pitanje nego nabacuješ, kao što rekog, kvazi grandiozne pojmove koji međusobno povezani ne znače ništa nego su – verbalni proljev jednog neznalice.
            Da je tome tako vidi se iz tvoje konstatacije da te ne zanima moja „sklonost“ ka filozofiji. Međutim na jednom malom Univerzitetu koji je recimo donekle poznat, a naziva se Oxford uči se nešto što se zove „Law and philosophy“ iliti u prijevodu „Pravo i Filozofija“ jer su, naime, te dvije grane neodvojive i upravo zato sam ja spomenuo Kanta. Vidi npr. link http://www.oxfordscholarship.com/view/10.1093/acprof:oso/9780199237159.001.0001/acprof-9780199237159
            Naime, ukratko rečeno pravni stručnjaci podučavaju da bi pravo trebalo imati usku vezu s moralom, a filozofija pokazuje „Pravnicima“ čisti put prema moralu. Međutim, tebi je to očito eto nešto potpuno nebitno jer ti je očito neshvatljivo i predstavlja nešto što ti zadaje glavobolju.
            Copy/paste metoda može ići samo određenu dužinu i impresionirati samo određenu publiku u tvom slučaju – tebe samoga.

          • ja 29/06/2017 at 16:14

            Dakle, to sto ti, kao strucnjak, pretpostavljas o mojem pitanju, odnosno o mojem znanju i razumijevanju, uopce nije bitno – bitno je da ga ti kao takav razumjes, i da uzmes u obzir – kako kazes – to moje neznanje. Sukladno tome, posto se smatras sposoban, argumentiraj isto kroz odgovor koji se ocekuje. U dobroj maniri, drzeci se bitnoga, opet te obavjestavam da me tvoje digresije uopce ne zanimaju, te da se prilikom odgovaranja fokusiras na pitanje od 25/06/2017.

            U medjuvremenu i do daljnjega, kako je ovo tvoj vec treci odgovor, koji u bitnome ne doprinosi s nikakvom vrijednosti u odnosu na (od mene) zatrazeni angazman, postaje ocito kako se tvoja tvrdnja o strucnosti, odnosno snaga i znacaj iste, momentalno rasplinula – slikovito receno – poput spontano ispustenog vjetra na senjskoj buri.

            Izlisno je reci, da bi tvoja stranka trebala biti u zaista teskom stanju bunila da ti povjeri obavljanje nekog posla, ali nije razvidno na koji nacin bi je ti kao takvu prihvatio, buduci da prije svega od nje trazis razumijevanje tvoje struke kao preduvjet suradnje.

          • Hrvat 01/07/2017 at 12:47

            Vidi moje prethodne odgovore. Pametnome su tri odgovora i više nego dovoljno.

  10. zenfjaka 16/06/2017 at 14:52

    Utrča neki budalaš…štaš kad mu se pjevuši:D
    Ni žan luk pikard mu nemere ništa a kamoli zakon:)

    https://www.youtube.com/watch?v=Urj4ywsYOU0

    Lp:P

  11. FRA NE 15/06/2017 at 10:55

    Bijo jednom račun čun ,u njega je malo neobičan um,biće zato šta voli rum ,jo ho ho i litra badela,za dida smrzu kad se razbije na komin !Ma koju fizičku silu moš upravit protiv ovoga i rada na crno,a poreznik na bijelom !:-):-):-):-):-) Do slijedeće smjene lijep……. ma zdravooo:-):-):-):-):-):-):-):-):-):-)

  12. solarian 15/06/2017 at 00:52

    XD XD!! Jebena državna mafija će nekom jebenom osobnom građaninu izdavati jebeni račun za jebeno ućerivanje, ma dajte, nismo mala djeca.
    I ako dođe do arbitražnog suda i taj donese presudu u korist ućeranom, tko će izvršiti fizički tu presudu? Državna mafija će ići na samu sebe, volio bi i taj film pogledati!

  13. zenfjaka 14/06/2017 at 18:15

    Frane ne pizdi. Ne reče se rigne nego-ruta 😛 Ono, rutajen ja, rutaješ ti, ruatjemo od jezikoslovlja ne od ljubavi da nas nebi stivali pod dug ine boje:)

    • FRA NE 15/06/2017 at 06:15

      Rutaje ili rutne se ne rimuje sa digne ,a vidiš ni mi palo na bloketu(neki zovu pamet),a kad se nekim čudom skrutne piči ka mlaz iz hidranta od vodovoda !:-):-):-):-):-)benti haiku japance,njima dug od ine ,a nama p……………….bilo bi nepristojno i neukusno u verbalnom kontekstu !

  14. FRA NE 14/06/2017 at 06:58

    Predračun u dućanu kao namjera nekakve kupovine ili obavljanja nekakvog posla kojeg tek nakon isporučenog ili obavljenog slijedi račun koji je ujedno i potvrda o plaćanju robe i usluga kako kazni tako i kila kukumara i poma kod bake na pazaru??Na tekničkom pregledu za kočiju sve može na karticu samo legalno organizirani kriminalci uzimaju keš(nije đoni)!Živu lovu je lakše zamračit ,a potvrdom moš otrat š.p.k. ,ma čak ni to jer je nema dovoljno !!

  15. zenfjaka 13/06/2017 at 23:26

    Jedna za Stall kera,,,

    https://www.youtube.com/watch?v=xL5spALs-eA
    ..obratimo pažnju na ea:)

  16. Hrvat 13/06/2017 at 22:30

    Naplata novčane kazne ne podliježe fiskalnim propisima na taj način nego podliježe članku 245. Prekršajnog zakona. I prema tome zakonu počinitelj prekršaja uredno dobije potvrdu o plaćenoj kazni. Promašen odgovor autora članka.

    • dražen 13/06/2017 at 22:52

      Nisam uspio pronać to što kažeš da MUP nije dužan izdati račun. Potvrda je jedno a račun nešto drugo. Kad god uplatiš bilo kakvu uplatnicu dobiješ potvrdu da si uplatio. Članak 245 objašnjava načine naplate kazne, a porezni zakon određuje tko treba izdati račun i u poreznom zakonu nigdje ne piše da su prekršajne prijave izuzete od istog.

      • Hrvat 15/06/2017 at 10:33

        Prekršajna prijava nije kupoprodajna transakcija. Prekršaj također nije, stoga nema potrebe za izdavanjem računa nego se to drugačije tretira. Možeš platiti ili ideš u zatvor. Kod kupoprodajne transakcije koja je nešto sasvim drugo NE ideš nužno u zatvor ako ne platiš. Autor je u gornjem odgovoru zapravo pobrkao kruške i naranče.
        Dakle, kada osoba plati zbog počinjenja nekog prekršaja to NIJE kupoprodajna trnasakcija.
        To je poanta svega. inzistrati na računu je smiješno i potvrđuje nepoznavanje uobičajenih prvnih regulativa.

        • tgom 16/06/2017 at 08:49

          Tocno, prekrsajna prijava nije kupoprodajna transakcija, placanje na temelju prekrsajne prijave jest. Neko ti je prodao spiku ti si je kupio, i eto napravio si jos transakciju bez da si dobio racun, znaci glup si i nisi smjesan. Hahahahahah

          • Hrvat 16/06/2017 at 10:25

            Tgom ovo je definicija financijske transakcije – “dogovor između kupca i prodavača kako bi se razmijenili stvar i novac.” Dakle, kupac i prodavač – stvar i novac. Kod prekršaja toga nema. Ovdje tebi Država izlazi u susret da ne završio u buksi jer si napravio prekršaj u kojem si možda ugrozio i nečiji život (na što nemaš pravo naravno, nitko nema) budući si takav kakav jesi – nikakav i razmetljivi, bahati napuhanko koji bi trebao dobiti po zubima. To što ti ne poznaješ osnove prava i financija je problem tvoje niske inteligencije i spuštenog čela i očito tvoj vrhunac kojim pokušavaš opravdati vlastite neuspjehe u životu. Da sam na tvom mjestu ne bih se toliko razbacivao vlastitom glupošću jer će ti se ljudi smijati, nego bih radije recimo upisao pravo i ekonomiju ili potražio od stručnjaka objašnjenje za ono što ne razumijem.

          • tgom 16/06/2017 at 12:56

            baš se lijepo vidi da si pravo oličje kretena, to sam ti već jednom i rekao.

    • Damir 14/06/2017 at 22:38

      Kako može tvrtka koja je obveznik PDVa nešto naplatiti bez računa?????
      Kažeš: “Ukoliko vi po zakonu niste dužni izdavati račune, ispričavam se zbog gore navedenog, pa vas molim da mi dostavite odluku/članak zakona/propis ili neki drugi zakonski dokument pune pravne valjanosti koja nedvojbeno dokazuje da ste vi/vaša firma izuzeti od izdavanja računa.” Ako bi slao ovakvu obavjest, ovo prethodno bi izbacio, tom rečenicom daješ im priliku da se počnu izmotavati i muljati, nešto će ti nadrobit, barem oni imaju toga dosta, pa onda opet iz početka. Pozdrav.

      • Hrvat 15/06/2017 at 10:28

        Damire, MUP nije tvrtka. Ono jest porezni obveznik i to se primjenjuje u slučaju da MUP npr. obnavlja flotu automobila. Tada MUP kupuje automobile od određene firme i plaća porez državi plus naravno pdv. Prekršaj se ne tretira kao prodaja ili kupovina nego se regulira Zakonom o prekršajima (uz još nekoliko drugih zakonskih propisa). Kada počiniš prekršaj to nije kupoprodajna transakcija kao da si npr. kupio kruh u dućanu. Nema tu nikakvog muljanja kako ti kažeš nego jednostavno ne poznaješ propise. To što ti doživljavaš naplatu kazne kao trnasakciju je samo potvrda da ne poznaješ pravne regulative RH.

        • tgom 16/06/2017 at 09:04

          Znaci placanje kazne nije transakcija, ??? Kaj si glup? Objasni sta je to onda doniranje mozda?

          • Hrvat 16/06/2017 at 13:31

            Juniore, odrasti i nemoj se miješati u stvari odraslih jer bi mogao dobiti po turu. Ninjago je davno završio.

        • Damir 17/06/2017 at 21:06

          UPIK® Record – L
          L Registered company name MINISTARSTVO UNUTARNJIH POSLOVA
          Non-registered name or business unit
          L D-U-N-S© Number 503958888
          L Registered address Ulica grada Vukovara 33
          L Post code 10000
          L City Zagreb
          Country Croatia
          W Country code 179
          Post office box number
          Post office box town
          L Telephone number 16122129
          W Fax number 16122452
          W Name primary executive Sanja Cankovic
          W Activity (SIC) 9229

          Hrvat, žao mi je, lijepo zvuči, ali daleko je od istine. Lijep ti pozdrav.

          • Hrvat 20/06/2017 at 17:13

            Damire, nisi čitao odgovor koji sam dao. MUP ne postoji sam u zrakopraznom prostoru kao niti propisi. Prouči zakone i odgovor koji sam dao.

          • Damir 21/06/2017 at 15:34

            Naravno da ne postoji sam , već, kako je vidljivo iznad i ispod, kao zasebna tvrtka u okviru korporacije RH.
            Kolega, ponovno mi je žao , ali predočene činjenice ne mogu pobiti , niti ja, niti ti, niti bilo tko drugi, možemo im se , jedino , prilagoditi i igrati po trgovačkim pravilima, prema tome, bez računa se ne računa ili , ako postoji ugovor, uraditi kako je u istom definirano, sve ostalo je pljačka i razbojništvo. Lijep ti pozdrav.

            ► Home
            ► UPIK® Datensatz

            UPIK® Record – L
            L Registered company name REPUBLIKA HRVATSKA
            Non-registered name or business unit
            L D-U-N-S© Number 500640570
            L Registered address Trg svetog Marka 6
            L Post code 10000
            L City Zagreb
            Country Croatia
            W Country code 179
            Post office box number
            Post office box town
            W Telephone number 14565133
            W Fax number 14565208
            W Name primary executive Kolinda Grabar-Kitarovic
            W Activity (SIC) 9199

            ► Home
            ► UPIK® Datensatz

            UPIK® Record – L
            L Registered company name VLADA REPUBLIKE HRVATSKE
            Non-registered name or business unit
            L D-U-N-S© Number 552646457
            L Registered address Trg svetog Marka 2
            L Post code 10000
            L City Zagreb
            Country Croatia
            W Country code 179
            Post office box number
            Post office box town
            L Telephone number 14569222
            W Fax number 16303023
            W Name primary executive Andrej Plenkovic
            W Activity (SIC) 9199

          • Hrvat 21/06/2017 at 18:13

            Pa, onda ti kao priznati stručnjak za financije, pravo i ljudske slobode drugi puta tvrdoglavo traži policajca ili suca da ti daju račun i reci da inače nećeš platiti pa ćeš vidjeti kako će ti se slatko nasmijati i baciti te u buksu. I da nemoj zaboravi ove nebuloze koje si meni citirao.
            Možda to navedi kao razlog svome odvjetniku pa vidi što će ti on reći.
            Pa javi što se dogodilo…

          • Damir 21/06/2017 at 23:07

            Nema tu nikakve nebuloze, što me briga što će tko reći, ti koje navodiš mogu samo birati hoće li sačuvati čast ili će je izgubiti, sve jasno kao dan u D&B bonitetnoj kući isto kao npr. i :

            UPIK® Record – L
            L Registered company name SLASTICARNICA VINCEK-VL.VINCEK STJEPAN I ANKICA
            Non-registered name or business unit
            L D-U-N-S© Number 672601346
            L Registered address ZVONIMIROVA 7
            L Post code 10000
            L City ZAGREB
            Country Croatia
            W Country code 179
            Post office box number
            Post office box town
            Telephone number
            Fax number
            Name primary executive
            W Activity (SIC) 2024

            Evo ti , pa se posluži: https://www.upik.de/en/upik_suche.cgi?new=1

            Ako dodatno platiš, saznat ćeš i ostale tajne velikih majstora “kuhinje”.
            Lijep ti pozdrav.

          • Hrvat 22/06/2017 at 13:03

            Dakle, pogledaj ovu adresu i vidi sam za sebe da si u krivu.
            https://b2b.dnb.com/2013/09/11/what-is-duns-number/
            Ali budući da vjerojatno nećeš shvatiti što piše skrenut ću ti pozornost na to da je DUNS identifikacija potrebna kako bi poslovao. Kao što rekoh, ako MUP nabavlja automobile, ili hranu, ili prozore, ili vrata ili kreči zatvore on MORA pronaći nekoga da to i napravi. U TOM slučaju taj NETKO DOBIJE RAČUN jer je izvršio određeni posao. Kada ti napraviš prekršaj Država ti izlazi u susret i daje mogućnost da ne ideš u zatvor nego platiš kaznu. To je valjda jasno svima da plaćanje prekršaja i krečenje zatvorske sobe NISU ista stvar (osim tebi, ti si izgleda popio pamet svijeta i uhvatio se DUNS broja kao pijan plota, a da uopće ne znaš što je on).
            Molim posjeti gore navedenu lokaciju koja je prikladno nazvana – Demystifying the D&B D-U-N-S® Number — What is it? How is it used?

          • Damir 22/06/2017 at 20:08

            D&B D-U-N-S® broj (Data Universal Numbering System — Podaci jedinstvenog sustava numeriranja) je devetoznamenkasta shema kodiranja. Tvrtke diljem svijeta mogu biti s D&B D-U-N-S® brojem jasno identificirane. To omogućuje tvrtkama da se svrstaju prema njihovim matičnim tvrtkama, sjedištima, podružnicama, djelatnostima i poslovnicama.
            D&B D-U-N-S® broj je namijenjen isključivo u svrhu identifikacije poduzeća. To uključuje podjele tvrtke, kao i vlasnike poduzetnika i privatnika. Međutim, D&B D-U-N-S® brojevi se nikada ne dodjeljuju privatnim osobama.

            Pitam te , jel REPUBLIKA HRVATSKA i u konkretnom slučaju MUP, tvrtka, poduzeće ili nije?

            Kažeš:”Kao što rekoh, ako MUP nabavlja automobile, ili hranu, ili prozore, ili vrata ili kreči zatvore on MORA pronaći nekoga da to i napravi. U TOM slučaju taj NETKO DOBIJE RAČUN jer je izvršio određeni posao. ”

            Volio bih imati takvu tvrtku koja , tom NEKOME, kako kažeš u citatu iznad, isporučuje RAČUN za robu ili uslugu koju je dobila od tog NEKOG.

            Lijepo pozdravljam

  17. zenfjaka 13/06/2017 at 12:31

    Ajme vruče mi je, lito nije još ni napalo ali , , možda nije vruče nego je zima malo popustila, tako se raspjevamo za oladit…a sad samo za deusa..vi ostali začepite uši:P…

    https://www.youtube.com/watch?v=RqnfjMHTGCU
    LP.)

  18. zenfjaka 13/06/2017 at 10:42

    Usput bi doda i pismu za svaki slučaj u slučaju nenadinje.
    Pocipa bi in sva pisma. A navukli su se na greben:)
    Skužaj sv. ante, nisan moga odolit.
    https://www.youtube.com/watch?v=SLn3nArhoOc
    lp.

  19. pobuk 13/06/2017 at 07:05

    Pretpostavljam da ovo “jebeni” triba izbacit iz dopisa jer pasi bi mogli shvatit dopis.

  20. Vice 13/06/2017 at 04:27

    Hahahha, uvijek me oduševiš sa svojim objavama. Hahahha

Odgovori

Naziv *
E-pošta *
Web stranica