Biblija, Dioklecijan i Kršćanstvo

dioklecijan„Religija je opijum za mase!“  K. Marx.
Povijest Kršćanstva je povijest prevara, pljački, krivotvorina, ratova i genocida čitavih naroda u ime ideje koja je viša i vrijednija od života samoga. Kako nešto što je stvoreno iz uma čovjeka mođe biti vrijednije od njega samoga? Ako fenomen individualnog života i svjesti uzmemo kao nešto suštinski božansko i sveto, nešto što moramo poštovati par excellence, onda je postavljanje bilo koje ideje (svejedno da li se ta ideja zove Bog ili Isus ili nešto treće) iznad individualnog života ideologija par excellence.

Imamo kolektiv (organizaciju, firmu) koji sebi uzima za pravo da tvrdi kako ima monopol što se tiče kontakta sa Bogom. Kakav je to Bog koga se može dosegnuti samo preko posrednika? Kakva je to religija koja negira individualni put do Boga? Odgovor može biti samo jedan. Da, taj kolektiv može uistinu imati ekskluzivno pravo na kontaktiranje tog „subjekta“ na osnovu pravovaljanog ugovora sa njim. To niti ne želim osporavati. Ono što hoću dovesti u pitanje je ispravna (fenomenološka) identifikacija tog pravnog subjekta sa kojim je sklopljen ekskluzivni ugovor. To nije nikakav sveopći otac, stvoritelj i jedini koji vlada na nebu i zemlji, već biće nepoznatog porijekla koje je jednom trenutku u povijesti sklopilo ugovor o trgovačkoj i inoj suradnji sa plemenom koje danas zovemo jevreji. Oni su ga zvali Jahve i bilo je to biće od krvi i mesa. (A)

Krivotvorina Konstantinove darovnice (B) zasigurno je jedna od „najslavnijih“ prevara u povijesti sa kojom je crkva zadobila svjetovnu (i pravnu) vlast nad područjem zapadnog rimskog carstva, a Papa vrhovno zapovjedništvo nad svim crkvama (koliko ih je to bilo i i kavim su međusobnim odnosima bile?) .

Na našim područjima  jedna je od „najspektakularnijih“ prevara kojom je crkva zadobila vlasništvo nad mauzolejom Dioklecijana (C) i koji je nakon toga pretvoren u katedralu. Svi „znamo“ da onaj tko laže, taj rado i krade, te naposljetku i ubija. „Sveta“ laž često je u povijesti bila osnova za „svete“ ratove i inkvizicije u kojima su pobijeni milijuni ljudi, u kojima je ugašena iskra svijesti tolikih svetih života u ime „svete“ ideologije. Ipak je prevara oko prevoda Biblije ona bazična namjerna laž koja cijelo Kršćanstvo pretvara u ideologiju sa anti-ljudskom i anti-životnom namjerom. Čudi me kako još nitko do sada nije pokrenuo pravosudni postupak protiv istog zbog zločina protiv čovječanstva i cjelokupnog života na zemlji. Namjerno krivim prijevodom i tumačenjem Biblije stvorena je absurdna ideja o milosrdnom i jedinom bogu stvoritelju i ocu, koji je u Bibliji zapravo opisan kao jedan od mnogih (i to onaj nižeg ranga) izuzetno ljubomoran, osvetoljubiv i nadasve okrutan entitet, koji naređuje pokolje čitavih naroda. Kako stvoritelj može uopće mrziti svoje djelo (tj. ljude čija je ideologija (vjera, uvjerenje) drugačija od one njegove)?  Istinski Bog trebao bi biti iznad uma i dualiteta misli, iznad iluzije dobra i zla, iznad pukog osuđivanja. Bog-stvoritelj ne može osuđivati, samo sudac, što je i ispravan prijevod izraza u Bibliji koji se prevodi kao Bog (Elohim).
Grad Split se sa svojim zavedenim i prevarenim stanovništvom odrekao svog stvoritelja (Boga) i zauzvrat mu je nametnut onaj lažni u službi zaštitnika. Sirijski „izbjeglica“ je posao domaći, tj. vlasnik onoga što je nekoliko stoljeća kasnije izgradio jedan genijalni i nadasve kreativni sin ovog kraja. Izbjeglica je postao vlasnik, a vlasnik je protjeran u izbjeglištvo. Kako vješto manipuliranje povijesnih istina i prava vlasništva! Veliki katolici, ne žele čuti povijesnu istinu, kao uostalom i ni romantičari.
Kršćanstvo je jedan od najuspješnijh propagandnih projekata u povijesti. Odvojiti ljude od njihovog koletkivnog sjećanja, tradicije, znanja i pretvoriti ih u zaglupljenu i hipnotiziranu masu prestrašenih sado-mazohista. Kakav know-how stoji iza tog projekta i koji su  think-tank-ovi isplanirali taj grandiozni anti-civilizacijski megaprojekt? Upravo sada, na početku 21. stoljeća po kalendaru koji nam je nametnut upravo od strane tih istih sila manipulacije i porobljavanja, kad duh vjere gubi podršku duha vemena, izgleda kao da su organizirane religije svijeta upravo na svom vrhuncu moći ili možda u nekakvom samrtnom hropcu (D). Izgleda da je potrebno pokrenuti upravo još jedan mega-projekt istih razmjera koji će taj religiozni otrov, kojim je zagađena gotovo čitava zemlja, transformirati u eliksir života.  Romantika nam u tome zasigurno neće moći pomoći, dok nam trezvenost zasigurno neće odmoći. Civilizacijska detoksikacija zemlje i sve njene populacije je izazov koji stoji pred nama. Nažalost ili na sreću to nije pitanje dobre volje već pitanje preživljavanja nas kao bića na ovoj prekrasnoj planeti koji sa sobom u svoju sado-mazohističku propast vuku i čitav život na zemlji. Projekt detoksikacije počinje kao osobni projekt svakog od nas ponaosob i to, vidi slučaja, upravo kao projekt osobne de-romantizacije.

    A- U cilju razjašnjavanja problematike izvornosti i istinitosti Biblije, poslužit ću se literaturom Maura Biglina, eksperta za Bibliju, hebrejski i starogrčki jezik. Pokušat ću njegova otkrića sažeti na nekoliko rečenica, nebili onim ljenijim uštedio sate proučavanje njegove literature ili gledanje njegovih predavanja na you tube-u. One malo radinije možda ću potaknuti na samostalno istraživanje te tematike, a onu treću grupu u koju spadaju hipnotizirani ignoranti, prepustit ću zubu vremena.
    B- Konstantinova darovnica, krivotvorena isprava iz 8. st. prema kojoj je Konstantin i. veliki papi Silvestru I. i njegovim nasljednicima priznao prvenstvo nad cijelom Crkvom te svjetovnu vlast u Zapadnom Rimskom Carstvu. Služila je kao oslonac za papinske vjerske i pol. težnje. Lažnost je dokazao L. Valla 1440.
    C- Priča o Dioklecijanu kao brutalnom progonitelju kršćana izmišljena je stoljećima nakon njegove smrti, jer je trebalo nekako opravdati činjenicu da se osnivača Splita izbacuje iz mauzoleja koji je napravio kao svoju grobnicu, a kako bi se u njega smjestilo tijelo svetog Dujma. Jasen Boko „Dioklecijan …“
    D- Astronomska znanost nas uči o precesiji zemljine osi, ali nam istovremeno „zabranjuje“ njeno tumačenje na astroločki način.  Možda bi mogli shvatiti u kojem se vremenu nalazimo?
(C prošireno eventualno)
„…kako reče jedan ‘književnik’ u Slobodnoj Dalmaciji: ‘Onaj koji je progonio kršćane, trijebio ih s lica zemlje u krvi, ko janjce!’ Isti je autor lupnuo i kako je ‘Dioklecijan dao odrubiti glavu Dujmu, ko pivcu’.
Ništa od toga nije točno, ali kad se laž ponovi dovoljno puta, ona na Balkanu postaje istinom. Zato je ova knjiga pokušaj da se napiše argumentirana biografija cara koji je, htjeli to veliki katolici ili ne, ipak osnivač Splita. Priča o njemu kao brutalnom progonitelju kršćana izmišljena je stoljećima nakon njegove smrti, jer je trebalo nekako opravdati činjenicu da se osnivača Splita izbacuje iz mauzoleja koji je napravio kao svoju grobnicu, a kako bi se u njega smjestilo tijelo svetog Dujma. Mauzolej je pretvoren u katedralu, a Dioklecijanovo tijelo, zajedno sa sarkofagom, izbačeno je na ulicu. Da bi cijela priča djelovala manje neugodno, smišljena je legenda o zločestom progonitelju kršćana.
Split Dalmatincu Dioklecijanu duguje sigurno puno više nego Sirijcu Domniju, čije postojanje – a i o tome govori ova knjiga – izvan legendi treba tek dokazati. Ovaj prostor milenijima krvari zbog priče o ‘našima’ i ‘njihovima’, pa je tako, nekim čudom, Dioklecijan pretvoren u ‘njihovog’ dok je jedan sirijski kršćanin postao ‘naš’. Paradoksalno, isti oni koji danas huškaju protiv sirijskih izbjeglica u hrvatsku ikonu pretvaraju njihovog zemljaka Domnija koji je 17 stoljeća prethodio današnjim migrantima.“
Iz razgovora sa Jasenom Bokom autorom knjige „Dioklecijan …“

52 thoughts on “Biblija, Dioklecijan i Kršćanstvo

  1. Duh sa sekirom! 31/12/2017 at 22:52

    “Molim vas da razmislite o tome. Čak i ako se nimalo ne slažete s tom idejom, razmislite o njoj. Osobito ako se ne slažete, molim vas da je ozbiljno razmotrite.
    Zbog čega se ne slažete?
    Tko vam je rekao da ta tvrdnja ne može biti istinita?
    Zašto mislite da su oni u pravu?
    Kako znate da su oni sigurni da su u pravu? Zato što su to pročitali u knjizi? Pošteno. No, zbog čega je ta knjiga istinita? Zato što je Bog rekao da je istinita? Koji Bog? Koja knjiga?

    Pretvarajmo se na trenutak da je istina da Bog ništa ne želi od čovječanstva. Ako je tako, to znači da su sve naše životne istine okrenute naglavce. Mitovi su okrenuti naglavce. Kulturološke priče su okrenute naglavce. Etnički običaji su okrenuti naglavce. Obiteljske tradicije su okrenute naglavce. Religijske doktrine su okrenute naglavce. Zakonski sustavi i obrazovni sustavi okrenuti su naglavce. Politička, gospodarska i društvena ustrojstva svih vrsta okrenuta su naglavce.
    Možda se upravo zbog toga nastavlja ideja o Bogu koji nešto želi?
    Razmislite o tome. Možda je upravo zbog toga stanje u svijetu ovakvo kakvo je.
    Zašto bi Bogu išta bilo potrebno? Što bi to Bogu uopće moglo biti potrebno i što bi mogao željeti? Što bi bio uzrok da Bog nešto želi ili da mu nešto treba? Što bi moglo u Bogu izazvati tugu ako ne dobije ono što mu treba?
    Pa pobogu, kakav bi to bio Bog?
    A sada razmislite o ovome…
    Što bi moglo navesti Boga da ljude učini odgovornima za ono što On sam želi? Biste li vi svojoj djeci natovarili odgovornost za vlastitu sreću?
    Govore nam o Bogu koji želi da Ga ljudi vole, da Mu se klanjaju, da Ga obožavaju, da Mu se predaju, da Mu budu zahvalni i da Mu izražavaju poštovanje. Zašto? Zašto bi Bog to želio? Zašto bi Bogu bilo stalo do toga?
    Govore nam o Bogu koji želi da se ljudi pridržavaju Njegovih zapovjedi, a ako to ne čine, i ako ne zatraže i ne dobiju oprost na određen i propisan način, tada On želi da takvi ljudi odu u pakao, gdje trpe nepodnošljive muke. No razmislite o tome. Zašto bi Bog tako strašno kažnjavao ljude zbog njihove zbunjenost i slabosti?
    Ako bismo mi željeli da nas netko bolje razumije i da se nama pokorava uvijek i u svemu, a na to ih jednostavno ne bismo mogli prisiliti, bismo li smatrali da je to njihova krivnja?

    (Dakako, smatrali bismo da je to njihova krivnja; tako se i ponašamo. No, tko nas može kriviti? Bog nam je uzor. Pa ipak, što ako se naš model ponašanja temelji na pogrešnim pretpostavkama?)

    Govore nam o Bogu čija je pravednost savršena. Pa ipak, zašto bi Bog, koji ni na što nije osjetljiv, kojega se ni na koji način ne može ni ozlijediti ni oštetiti, bilo koga morao kažnjavati zbog bilo čega, a kamoli nekoga osuditi na muke?
    Govore nam o Bogu koji želi da ljudi vode ratove u Njegovo ime, da ubijaju druge ljude zbog Njega te ih poziva da to čine; u Bibliji je zapisano da je On poubijao tisuće koji su na sebe navukli Njegovu odmazdu. No zbog čega? Zašto bi Bog bilo koga ubio ili zatražio od drugih da ubijaju u Njegovo ime?
    Zar Bog uistinu želi da ljudi masakriraju jedni druge dok se bore za Njegovu stranu? I, koja je uopće Njegova strana?
    Što to Bog namjerava? Koja je “Božja svrha”?
    Zar to da se svi ljudi na Zemlji udruže u jednu jedinu religiju? Je li to njegov plan? Je li to ono što Bog želi?
    Zbog čega? Zašto bi Bog to htio? Zašto bi Bogu bilo stalo do toga?
    Zar je Bogu uistinu važno jeste li musliman, židov, hinduist ili kršćanin, budist ili pripadnik religije Buha’i? Što bi se dogodilo kada biste bili dobra, blaga, brižna, suosjećajna osoba osoba prepuna ljubavi, ali kad ne biste pripadali nijednoj religiji?
    Što bi se dogodilo kada biste podigli svoj glas protiv organiziranih religija i njihovih krajnosti? Biste li samim time postali otpadnik od vjere? Bi li to značilo da se osuđeni na propast? Biste li zbog toga postali nevjernik i bi li vas zbog toga mogao ubiti bilo koji Istinski Vjernik? Zar je to ono što Bog želi?
    Zbog čega? Zašto je to važno? Tko vam je rekao da je važno? Je li vam to rekla organizirana religija koja želi da postanete njezinim članom?
    Razmislite o tome.
    Je li to svrha religije na Zemlji? Je li to Božja svrha?
    Što bi se dogodilo sa svim tim, što bi se dogodilo s tim čitavim misaonim sustavom kada bi se objavilo da Bog od ljudskih bića ništa, baš ništa ne želi?
    Možete li vjerovati u Boga koji ništa ne želi? Može li takva pomisao opstati u vašoj stvarnosti?
    Možete li vi to uopće zamisliti?”
    Ovako izgleda moj BOG, a kakav je vaš, šalje li vas u pakao? Ma odjebite takvog BOGA, od njeg samo svećenici imaju koristi, vi ne, osim što dobijate skupo plaćenu samoobmanu! Ali, imate pravo, što god izabrali, to vam nitko ne može oduzet!

    • Duh sa sekirom! 31/12/2017 at 22:59

      Pitanje iznad teksta bi trebalo biti “Što bog želi od čovjeka?” a odgovor “Apsolutno ništa!”?:-)

      • FRA NE 01/01/2018 at 06:41

        Apsolutno točno 🙂

      • FRA NE 01/01/2018 at 06:49

        Apsolutno točno:-)

      • an 03/01/2018 at 14:16

        Psalam 50 (10 stih posebno)

        – “Tko vam je rekao da ta tvrdnja ne može biti istinita?” Ljudi, pa duh istine “Necu vas ostaviti same (da trazite i trudite se prepoznati istinu), poslat cu vam duha (od Oca Boga) , duha istine koji ca vas uputiti u svu istinu.” Biblija SVU ISTINU!!On kao svjedok nas presvjedocava iznutra o njoj.

        -“Pretvarajmo se na trenutak da je istina da Bog ništa ne želi od čovječanstva. ”
        A sto bi mogao traziti, SVE je njegovo. Dao nam je da gospodarimo (upravljamo zemljom za svoje dobro). On nas je stvorio za ljubav: druzenje, razgovore, kreaciju, pomoc , mogucnost partnerstva u gospodarenju…(Psalam gore)
        -” Ako je tako, to znači da su sve naše životne istine okrenute naglavce.” Jasno da jeste. Je li ti papa izgleda kao ovca ili vuk?
        Kada je davao pokusao potkupiti Isusa da mu se pokloni i da ce dobiti “sva blaga i kraljevstva zemaljska” od njega, da li ga je davao varao?
        Da li on mozda nije imao sve to u svojoj vlasti? Je li ti se tako cini? Imao je. Oni su u davolovoj vlasti – i on je sve izokrenuo u tom svijetu (opak-naopak).

        -“On želi da takvi ljudi odu u pakao,”
        Predaleko od toga. Pakao je napravljen za davla. On radi neoprostive grijehe , jer sve zna, daleko bolje od ljudi, i opet to cini. A za ljude je dao svoga ljubljenog sina, da “ne pogine NIJEDAN, koji u njega vjeruje, nego ima zivot vjecni”Biblija
        OSVETA davla je da prevari ljude i povede one koji su “napravljeni na Bozju sliku”.SVI oni koji su sa vragom su prevareni. SVI. Na te cijene, kada se zaista znaju kolike su – NITKO ne bi prihvatio.
        -“Biste li vi svojoj djeci natovarili odgovornost za vlastitu sreću?”
        Bi li ti bio nesretan kada vidis da ti dijete srlja u propast. Da , nesretan je za nas, ali zbog nase nesrece. Dao je pravila i okvire, duha svoga, proroke, ucitelje, zrtvu za nas….Pa sto jos bi trebao po tebi…? Uostalom rekao je :Dao sam ti ovo…dao sam ti ono…ako jos sto trebas , pitaj… (otprilike pise, kralju Davidu je to govorio.

        -“Što bi se dogodilo kada biste podigli svoj glas protiv organiziranih religija i njihovih krajnosti? Biste li samim time postali otpadnik od vjere?” Da. Isus je bo otpadnik od organizirane vjere – razapeli su ga. Tko? Sigurno ne Rimljani, oni su ga pokusali spasiti. Nego vjerske vode Izraela, Bozjeg naroda! I to na ljigav nacin, jer smai nisu smjeli ubijati, predali Rimljanima tako da su nasli mu “krivicu” da podriva rimsku vlast.ALI nije bio otpadnik od istinske vjere. Slusati covjeka ili Boga, oduvijek je bila dilema, jos od Adama i Eve. A da li sebe predstavlja taj “covjek” kao papa, pop, poduzetnik, mama, tata, prijatelj…sve se svodi na rijec, od Boga ili vraga.
        -” Je li vam to rekla organizirana religija koja želi da postanete njezinim članom?”
        Svaka religija hoce da budes clan, da ti uzme obitelj, novac, vrijeme…da budes – NJEN.
        -Ratovi i strana” I, koja je uopće Njegova strana?”
        Kada je Bozji narod isao u bitku za osvajanje zemlje (Stari Zavjet) i kaznjavanje divova kojis u “presli mjeru grijeha.” Mada su isli po Bozjoj zapovijedi u tu bitku i bili sami oni Bozji narod, pitali su andela Bozjeg : Jesi ti sa nama ili njima?”
        Andeo im je odgovorio “Ja sam voda vojske nebeske.” Sto to znaci: dok si u Bogu (pravilima…), sa tobom sam, dok nisi, nisam. Odnosno, da li s ti sa Bogom. Kao baku kada su gardisti pitali: koja ce vojska pobijediti. ona kaze : koja ne pljacka, otima,…
        Nije problem sto Bog baca u pakao. To religije dobro pricaju. Nego je problem sto ne propovijedaju Bozju ljubav. Sto ne daju pravu Bozju svrhu zivotu, zajednistvo sa Bogom, i sto ne uce okvire njegove pase za nas ovce njegove. Jer htio ti ili ne, ili si ovca, ili koza, ili vuk, ili zmija. A u konacnici – samo ovca – u paklu ili raju.
        Uostalom , da li ti kaznajvas, ili bi kaznjavao svoju djecu, kada vidis da krse okvire na svoju stetu i svoje brace is sestara?

    • abcd 31/12/2017 at 23:06

      Ovaj tekst sam pročitala “u jednom dahu”. Svaka čast na trudu “Duše”. I moj neki intimni osećaj me uvek navodio na slično razmišljanje poput ovog tvog. Iskustvo, ne baš veliko, ali životno i duboko proživljeno, naučilo me da tako nekako promišljam o svetu oko sebe, o smislu i besmislu.

      • Duh sa sekirom! 31/12/2017 at 23:28

        Aaaaa, promijenila si ime?! I što se dogodilo? Ništa, ostala si živa! Znači ime te ne određuje! A ne određuju te ni tvoja uvjerenja! Probaj ih promijenit! Ništa te ne određuje, jer i misao i osjećaj možeš birati…
        Ti jednostavno JESI, sve ostalo biraš, smisao i besmisao je također izbor…
        Život se događa… i boli te uvo za sve…
        🙂

        • abcd 31/12/2017 at 23:33

          Pa JESAM, što da nisam, a to sa imenima, kako mi dune u glavu tog momenta se nazovem, jer mi je to najsporednija stvar 🙂 Na kraju krajeva, možda i ne postojim ,ko to zna, Veliki Duše sa sekirom 🙂

        • abcd 31/12/2017 at 23:38

          Ispravka: Veeeeeeeliki Duše sa sekirom (ili bez sekire), svejedno je 🙂

  2. Hrvat 30/12/2017 at 21:33

    Dražene ako baš hoćeš citirati Marxa onda bi ga barem trebao citirati ispravno zar ne?
    Naime, Marx nije rekao da je – religija opijum za mase nego – opijum naroda.
    U čemu je razlika? U tome da “stručnjaci” Draženova kalibra ne poznaju niti izvorni jezik na kojem je to napisano (Njemački), niti djelo ukojem se prvi puta pojavljuje dotična izjava (Zur Kritik der Hegelschen Rechtsphilosophie), niti kontekst u kojem je izrečena (Das religiöse Elend ist in einem der Ausdruck des wirklichen Elendes und in einem die Protestation gegen das wirkliche Elend. Die Religion ist der Seufzer der bedrängten Kreatur, das Gemüth einer herzlosen Welt, wie sie der Geist geistloser Zustände ist. Sie ist das Opium des Volks).

    Dakle, staviti Marxovu izjavu u kontekst jednoga Jasena Boke i fantazija o nekakvim Sirijcima izbjeglicama je jednostavno – krajnje amatersko. Ili da upotrijebim izraz koji će Dražen razumijeti: “Promašio si ceo fudbal.”
    Samo tako nastavi pa će te Darko Imenjak brzo najuriti sa svog web sajta kada prodaja Svjetlosti i Nexusa opet padne, kao kada je MIšak eksperimentirao s tvojim toksičnim dvojnikom Valterom Perićem.

  3. Berna 30/12/2017 at 12:49

    Mit u Slavenskoj mitologiji je ovakav da je Adam i njegova partnerica imali 12 pari djece 6 pari više od Božjeg odobrenja te prema mitu nisu dobili njegov blagoslov nego sad maltretiraju ostale ljudove kao neki đavli .

    • abcd 30/12/2017 at 18:06

      Ahaha, ja mislim da na planeti nema duhovitijih ljudi do sa ovih prostora:) A mogu tek misliti kako je “uživo” slušati:)

    • abcd 29/12/2017 at 23:46

      Ahaha, ovo je hrvatska verzija srpskog “njuz net-a” i obrnuto:) Evo, baš slušam Igora Mandića, kakav širok duh ima taj čovek, nesalomivi duh. Njegov izraziti skepticizam, autoironija. Kolika je samo hrabrost potrebna za tako nešto. I sve me tako hvata nekakva melanholija. Toliko zdravog duha na ovim našim bespućima ima, a toliko tuge. Šta će ostati kada svi oni odu jednom? Hoće li se zadržati taj zdravi duh na ovim prostorima kao nekakva “protivteža” besmislu? Nadam se da hoće.

      • FRA NE 30/12/2017 at 08:33

        https://www.njuz.net/hrvatski-huligani-dosli-na-derbi-jer-su-culi-da-su-tuce-u-beogradu-najlepse-na-svetu/ evo i moji zemljaci oduševljeni gostoprimstvom ,šteta šta ih nije bolje slomilo pa da ne rade više pizdarije,ali ipak je ponavljanje majka svih znanja ,a poznato je da “kasno pale ” i ta vaša milicija je u k..cu ka i naša ,ljudi se počnu igrat ,a penderčine prekidaju zabavu jer ih nitko nije pozvao :-):-):-) sad bi se ne tko mo gao zapitat kakve ovo veze ima sa biblijom,dioklecijanom,i kršćanstvom,pa sve moguće ,kao npr. da su ljudi bili u stanju čut poruku o kojoj je govorio isus ne bi se pisale knjige ,i razglabalo koju iljadu godina nakon i još ne razumu,ali su uz nezamisliv intel ektualni napor postali stručnjaci za tumačenje svega ,slova najviše,da je dioklecijan bio brutalniji u startu ne bi postojale kamate na kredite kao ni bankari ,pravnici i političari (uopće) ,ali štaš,čovik je ipak bija dalmatinac fetivi,pa poslijedično tome suosjećajan ,meka srca ,pa mu je zbog tih karakternih mana kršćanstvo presudilo !Eto i totalno nepovezane pizdarije uvijek imaju veze i smisla sa svime,ako je čovjek u stanju vidit vezu ,teško al oće……jedan dan kad od zakopane i brižno zalivane kovanice kune naraste veeeeelikooooo stablo sa novčanicama od 100 evra ,polarni medvjedi će se probuditi iz zimskog sna i naseliti u europi,tada će sva pravosudna tijela osuditi sama sebe i vratiti svojim narodima ljudsko dostojanstvo sa kapulom i ajvarom ,ma ne triba ,mogu i čevapi bez dostojanstva:-)

  4. autor_itet 29/12/2017 at 20:05

    ‘sveto’/lipo ime Duje/am… se dabome izmoderniziralo, ili je još u modi(možda se upravo sad priprema rodit još jedan mali Dujme)…e to je savršena propaganda crkvene toksikacije, priznali mi ili ne. Detoksikacija?Sporo, ali moguće. Istinu ponavljati, u/dovest je u modu,moderno je zabetonizirati, nema druge. Vidiš kako je deložacija čak cara Dioklecijana u 13.st. prošla laganini. Čudno čak i bez znanja Živog zida, Super članak Dražene! 🙂

  5. FRA NE 29/12/2017 at 12:47

    A sad se sitija ,ne viruj svemu šta piše niti svakome ko piše da me se ne razumi krivo ili kako već, postojanje je izmanipulirano sa svih mogućih i nemogućih strana uz pomoć riječi ,knjige,sile i svega ostaloga kakva je nada za to nepostojeće društvo za ikakav napredak i duhovni i tehnološki,oće li mi slova pomoć,ma neće,oće li mi novac,znanje status pomoć,e pa neće ni to,jer sa svim tim si sve dalje od samog sebe ,samim tim i od boga (je, titula je ,razumiju svi) jer da ne razumiju ,mislili bi da su i oni bogovi !Poimanje božanstva na način koji ljudi upiru su nadnaravne sposobnosti,nešto što je oružje nad oružjima (opet silovanje i kontrola) nadmoć,a samim tim i smrt !Društvo u kojem nema međusobnog povjerenja i svijesti(odnosno nesvjesti o prevari,krađi,ubojstvu i svim ostalim predivnim idejama ) nije da zaslužuje nestati ,već samo trči u propast bez obzira na sitne pomake koje pojedini istinski svjesni ljudi čine za života zbog ovih ili onih razloga !Zna se da su ovakav svijet ,društvo ,fritule ,pršut i francuska salata,nastali idejom i provođenjem te ideje u stvarni svijet kao i smeće koje je isto ideja ,ambalaža kojom se pakiraju stvari i ljudi ,boje kože,očiju i krvnih zrnaca i bilih i crvenih ,vjerska,državna,stvarna ,utopijska,bog ,đava,anđeli,demoni i svakakvi stvarni ili izmišljeni karakteri ,sa porukama i ovim i onim ,šta je bilo prije,šta će biti u budućnosti,a ja uvjek pitam ŠTA JE SADA !Ako je u vrsti ikad prebivala čovječnost(pod tim mislim na svijest i osjećaj koji nosi sa sobom,a to nije osjećaj dominacije nad bilo kojim bićem na ploči(više mi se sviđa plata nego balota,na balotu ne moš narizat i složit pršuta ,pancete i sira ,jer otpadnu po poznatim zakonima fizike) balotu jedino moš šutat nogom dok se ne raspadne !Vjera,ljubav i suosjećanje su podložna zloupotrebi ne zbog toga što jesu,već zbog toga što svatko ima nekakav ,cilj ,plan ,poslanje,uvjerio sam sebe ili ga drugi uvjerili (naravno uz pristanak) !Većina se slaže da ako bog i postoji,pustija je ovo u niku materinu,jer ako te riječima i djelom netko ne može dotaknit,kakvu proročko,božanstvenu poruku možeš prenjet ikome kad ga (nije da te ne razumi,već te ne čuje) nije briga za ništa osim za sebe samoga ,što je ok,ukoliko ta tvoja samoljubivost ne čini štetu u kolektivnom polju ,a mislima je dovoljno da odašilješ sranje ,ne moraš ništa fizički činit da se negdje primi i izrazi(leptir prne u brazilu,a u fukušimi eksplodira reaktor,nuklearni fala bogu) jer to je i bit života ,izražavanje srca,samim tim i ljubavi ili govna ovisno o opredjeljenju,bez slova ,brojki i kviskoteke !Od početka moga puta pitali malega (ma bogati ko mi je odredija put,di je to zapisano,di san potpisa i di je pravovaljani pečat za to ovjeren u bilježnjika) šta bi mali tija bit ,oš li bit ovo i ono ,a mali se čudi ,pa iz neznanja pita te starije i pametne i svašta, šta ga pitaju šta bi ti ,a mali ih onako neuk i iz neznanja pita(jer pitanje je odgovor,a odgovor pitanje) a mogu li ja samo bit čovik ,pa šta god to značilo vama,i njima !Ne vjerujem u anđele i demone,i ne tribaju mi se ukazivat,jer ih ima dovoljno i previše,šetaju okolo,seru po drugima ne znajući, ni tko, ni šta su sami,a sude nečem i nekom koga ne poznaju ,pa čak i da znaju nemaju to , ni ikakvo pravo donositi presude ,da li se itko ima pravo samoobmanjivati,da svatko ima to pravo i svi to radimo svakog dana svjesno zbog ovih ili onih razloga!Ovo mi je vjerovatno potaknuto iritirajućom pojavnošću trojice karaktera pod nadimkom hrvat jer su to zapravo falši srbi i otpad ljudski ,koji su komadići stroja (da zbilja ste prvoklasna prašina u igri prvoklasnih prašinara)koji održava i pojačava sranje koje je isključivo žnjihov proizvod ,nekakvom navodnom pameću koja nema temelja ni u čemu ,cijeli život nalećem na takva govna ljudska u stvarnosti(jer ovaj život je trenutno stvaran svakome i to više nego želi priznati sam sebi) i svijet (ne zemlja, jer nije isto) u isto vrijeme je i užasan i predivan ,i ne daj mi bože da imam ikakvu moć (imam ali ne koristim namjerno),ta bi trojica svaki put kad dotaknu tipkovnicu doživjela seriju nepredviđenih nesreća ,jer dok im se ne dogodi zlo ta gamad neće nikad shvatiti da su smeće i da su njihova i njima slična ludila uzrok svih sranja na svijetu,ne samo lokalno već na zemlji koja nije ničije vlasništvo ,koji god papir izmislili pape, cari ,kral(j)i ,nitko nema pravo na nikoga ,svi imaju pravo biti tamo gdje se zateknu i svi imaju pravo voljeti druge ,a mržnja neka im dođe glave !Za ove blagdane sam iznimno anti kršćanski nastrojen(o izmišljenoj državi i pravo teći da ne govorin )što me stavlja u kategoriju antikrista vizavi crkve ,a u to ionako ne virujen (crkvu i državu) ,virujen u ljubav i dobro u čovjeku ,ne ljudima jer ljudska vrsta otkriva kolika je stoka i za razliku od isusa bio ili ne bio (a bio jebiga ,moš to gledat ovako,usta si sad protiv nepravde i prikucalo te na križ i ti bi tvrdio da si bio stvaran)(kršćani slave prokletstvo i smrt ,ne život ,jer ne znaju šta je to) !U duhu antikrista(moj bog kao i svačiji nije opisan u nijednoj knjizi ili religiji ,jer je to stvoritelj ljubavi i suosjećanja,a ljudi su izumislili đavla ,da ga ne nađu u sebi i da ne priznaju kako su oni sotonino osobno blago(stoka) !Završit ću prigodnom čestitkom za blage dane na svijetu,zvali se falši srbi(hrtovi,koji se srbe),ili falši hrvati (koji se nazivaju srbi koji se hrvaju) gorite u paklu bez mogućnosti iskupljenja virovali ili ne u to ,ako i ne postoji vječna vatra frane bi je rado naložio pod vama i zapalija ,a dok gorite zapalija bi……… duvan ili dva dok se ne pretvorite u pepeo ,pa bi posli transsupstancije postali korisno gnjojivo za pome i kukumare i općenito korisniji elemenat nego poremećena nesvijest koja jeste ,paklene vatre vam osvjetljavale put stoko poremećena,želi vam FRA NE !Molit ću dražena kojega sam doživija kao iznimnog čovjeka (da ne izbriše ako vidi ),jednog od rijetkih,jer bi volija ponovo testirat namjeru na onima koji stvarno zasluže da im čovjek ne poželi ništa dobro !Sad se idem smirit i pomoć nekome kome je loše zbog smrdljivih imaginarnih ,doseljenih u sedmom stoljeću hrvata matere vam se najeben kako god se klasificirali vi i ostala nečovječna smeća na balkanu i svitu uopće ! Pozdrav svakom čovjeku ,a otpad u smeće gdje i pripada!Stavija bi smajlija ,samo nemam onoga crvenoga sa rogovima!

    • FRA NE 29/12/2017 at 19:47

      Naslov je odgovor na pitanje gdje inače i kome idu molitve,ne za gladne ,žedne ,bolesne i bez krova nad glavom već za http://www.dnevno.hr/vjera/duhovnost/ukljucite-se-u-veliku-duhovnu-inicijativu-molitva-i-post-za-nase-pastire-svecenike-1111951/ duhovna obnova zgrade,možda i molitva za građevinsku dozvolu jer su ipak stručnjaci u poslu s knjigama !

    • Hrvat 30/12/2017 at 18:43

      Gle, maslačak s jedne strane ja razumijem da si ti ljut na mene (trojica karaktera, ideš !?), ali nije moja krivnja što si neuk i naivan pa ne razumiješ niti najjednostavnije stvari, što si zbunjen i svatko (Dražen) te može vozati kako želi.
      Naravno, ljutnja i psovke nisu odgovor na to stanje nego – obrazovanje. Obrazuj se, pa ćeš stvari gledati na drugačiji i logičan način.
      Također nije moja krivnja što si zadojen pseudoljevičarskim, čaršijskim, kvazi političkim fantomom pa ne znaš prepoznati stvarnog krivca.
      Sve je to tvoja i samo tvoja krivnja, maslačak kada se na kraju dana pogledaš u ogledalo.
      A, ako se kojim slučajem zaželiš još intelektualnog šamaranja samo reci.

      • FRANE 31/12/2017 at 08:33

        Nisam ljut tratinčice ja na nikog ,a o intelektualnim kapacitetima s tobom ne mogu i ne bi jer ti takav to ne bi razumio!Upravo tvoj odgovor na brljotinu pomješanu sa gadosti je pokazatelj tvoje inteligencije odnosno sama tvoja pojavnost je dokaz tvoje emotivne i mentalne osakaćenosti,ali i ti si sastavni dio ove predstave !A to tvoje intelektualno shamaranje je smiješno do bola ,samo izvoli lomit i ovo ti je luđa sa pseudo……..kako se kaže desno livo ,baš si komičan ,čak si čaršiju osakatio kvazi pazi svaka ti čast !Još ću ti ponoviti jednom (pa možda naučiš),ne uzimaj sve što netko piše zdravo za gotovo jer je lako moguće da taj to ipak ne misli već je iza toga nešto dijametralno suprotno(ovomsammnegdjenpročita,al ne znam šta znači !I ne trebaš mi objašnjavati ,ukucat ću na wikipediji ili pročitat u riječniku stranog jezika ,tamomje bolje elaborirano(u niku stvar opet strane riči) evo stat ću jer će te sigurno uhvatit proljev od sranja !Ništa ovo nije razlog da vam ne poželim sretne blagdane vama i vašim obiteljima i da u ovoj narednoj godini budemo svi malo sretniji i kulturniji jedni prema drugima ,ne samo u virtualnom,već i stvarnom svijetu !Lijep pozdrav ma tko bio :-):-):-):-):-):-)

  6. doki 28/12/2017 at 22:42

    Peočitao sam knjigu “Biblija nije sveta knjiga” od Maura Biglina i svidjela mi se. Bez obzira što tko mislio o tome lijepo je argumentirano i spoznajno razotkrivanje. Mnogi sude i osuđuju, ali koliko sa razlogom? Treba biti otvorenog uma zdravorazumskog rasuđivanja za sve pa iza Bibliju. Možeš biti zastupnik bilo čijeg mišljenja svatko odabire sam po savjesti. Nizozemski filozof Spinoza Baruch zastupnik je mišljenja da je priroda ili bog supstancija koja ima bezbroj atributa, a čovjek može spoznati samo dva: prostoprnost i mišljenje, materiju i duh; stvari i ideje su modusi, način postojanja beskrajne jedne i vječne supstancije; što se bolje upoznaju specijalne pojave, stvari bolje se upoznaje sama priroda ili bog; što boga (prirodu) bolje upoznajemo, više ga ljubimo, tj. priznajemo… I kod nas bi trebala biti bit spoznavanje istine…

    • Vlatko 29/12/2017 at 11:30

      Knjiga je fikcija i kao roman može imati određene kvalitete. No s obzirom da se autor smatra stručnjakom za Bibliju i da tvrdi da je to što je napisao istina, zato je bezvrijedno sranje. Čak bih rekao da je psy-op, poput “flat eartha”, izmišljen sa ciljem da ljude koji počinju sumnjati u službenu verziju, odvede na stranputicu.
      “fikcija je oblik izmišljene pripovijetke”

      Ima toliko dobrih knjiga da ih ja jednostavno ne stignem pročitati a već nađem par novih, da je za onoga koga zaista zanima znanje šteta trošiti vrijeme na ovakve gluposti. Nije mi jasno ni zašto ga je autor ovog teksta uopće spomenuo…

      • an 29/12/2017 at 15:23

        Ma da, kao “strucnjaka za Bibliju” nijedan strucnjak ga ne bi ni komentirao. Ispod svakoga nivoa. I to se zapravo i desava, jednostavno strucnjaci ni ne diraju u njega, drze ga u drugoj kategoriji knjizevnosti.

        • Duh sa sekirom! 31/12/2017 at 22:29

          Ne mislim tu branit Maura niti bilo koga, ali, hm, An, pitam se samo od koga su ti “stručnjaci” plaćeni pa ne diraju Biglinja?!
          Kada bi im se pogledala platna lista puno bi toga bilo jasnije, ovo nije vrijeme inkvizicije gdje bi mu glava odletjela s ramena i prije nego bi objavio tu knjigu nego je sada vrijeme da se kriju od sukoba s informacijama koje bi ih mogle pokopati, po meni (ah, mož mislit tko sam to JA!) ta knjiga je bestseler otkrivanja vjekovnih mantlijaških obmana nad ljudima. Naravno, tebi je ona smisao, i to je uredu!:-)

          • abcd 31/12/2017 at 22:56

            Jeeee, Duh sa sekirom:) Baš sam se priupitala gde je nestao:) Verovao ili ne, dva dana mi je u blizini doma bio parkiran autobus Čazmatrans (prvi put sam ga u životu videla), ako se sećaš jedne šale odranije:) Pomislih, je li ovo nekakav znak, da li da se ukrcam ili ne, ili da ipak sačekam Lastu;)

          • an 01/01/2018 at 11:47

            Nije stvar u tome od koga su placeni ti krticari. Nego od koga su placeni njihovi kriticari. Ja recimo, od nikoga. i onaj tko bi od njih izrekao hvale za toga pisca, bio bi prekrizen od mene. Ne zato sto imam predrsude, nego sto ih nemam. Jednostavno provjerim te stavove u Bibliji. Na biblijski nacin, i Novi i Stari zavjet,provjerim kroz dosadasnje provjerene stvari kroz svoje iskustvo, i na kraju ostavim sve dok ne dobijem potvrdu i mir od duha istine. “U miru cete biti vodeni”.Biblija Knjiga je ispod SVAKOG nivoa.

          • Duh sa sekirom! 01/01/2018 at 15:21

            Možda moj stil pisanja nekome djeluje kao da nemam “mira”, ipak to samo tako izgleda ali on se ne može jednostavno objasnit…
            U vezi ove teme sam htio izreći nekakvo svoje razmišljanje a ne da bi tebe An omalovažavao. Ipak moram reći da je “vjera” u bilo što “golub na grani a ne vrabac u ruci” i jako dobro ide na ruku tim “širiteljima vjere”, dakle, obična samoobmana. Ljudi, opustite se, ne postoji raj niti pakao a niti ikakav ludi bog niti njegov napaćeni sin, samo život…
            Drugim riječima, vi ste Bogovi, samo ste to zaboravili radi religija!
            Ali nemojte mi vjerovati, istražite…
            🙂

          • an 01/01/2018 at 19:14

            I da hoces ne mozes u to biti siguran.Tvoja teorija je jednostavno takva. Ja mogu biti sigurna, i jesam. I svjedocim ti svim svojim zivotom i plodom i skustvom i znanjem, i svjedocanstvom cijelovitim, i cudima koje sam vidjela, i svjedocanstvima u zivotima drugih koji su mi pricali a ja prepoznala, i svim sto sam provjerila-a toga je puno,…- istina je da je Isus sin Bozji.
            Kad pogledas i nevjernici vec savjetuju kada te nocne utvare uhvate da izgovaras ime Isus. Oni ne vjeruju , nego su to probali i vidjeli da je tako. Koriste to neki kao mantru – ali radi.

          • Duh sa sekirom! 01/01/2018 at 22:33

            An, možeš ti to nazvati teorijom i to je uredu, ali po meni je Bog isto teorija ali ne bilo kakva nego najopasnija, radi te teorije su ljudi radili jako velika sranja kroz povijest a rade ih i dalje,to je ono što ja vidim i u što sam siguran. Ako to ne vidiš…
            Pokušavaš propovijedat nekakvog Boga koji nema veze s institucionaliziranom religijom (jer je ona po tvom pod šejtanom) a koristiš iste izvore “Božje riječi”- Bibliju kao i ona!? Nije mi to uopće jasno?! Jeli tvoja Biblija dolazi direktno iz Božje tiskare ili ljudske?!
            Po meni, u stvarnosti takav Bog ne postoji, on je jedna iberkvalitetna mantlijaška izmišljotina stvorena radi kontrole i krađe tuđe energije a posljedično time čovjek se pretvara u običnu lutku na koncima u rukama tih manipulatora, lopova i lažova. Izgubiš sebe ali dobiješ Boga, i to ne bilo kakvog nego iluzorno-teorijskog!
            Ma krasan dil, đeš bolje!!!
            🙂
            Ne kažu mudraci bez veze- da bih pronašao Boga prvo ga moraš izgubit!
            Ali to nije lako, u mraku vrebaju čudovišta…
            😉

          • an 02/01/2018 at 18:47

            Vidi, uzmes Bibliju. Citas.Pocni sa Novim Zavjetom.
            Pocrtas sve sto nisi nikada cuo u crkvi i krscanskoj kulturi. Pocertaj sve sto si drugacije naucio u istima. Na kraju razmisli . Onda i Stari Zavjet tako. Pa mi reci je li to ista Biblija za institucije krscanske i ona koju imas u ruci. Oni imaju uz Bibliju koju ne postuju u praksi kao rijec Bozju: koncile svoje, rijec ljudsku iznad Bozje, casopise, “nepogresiv” govor pape (ukinuto prije koju godinu-beu ispricavanja , jasno).
            Mislim…je li ti zezas sa ovakvim komentarom? Ne znas ovo?
            Ako se zezas sa mnom, nemoj sa sobom. Jer ne znati ovakve stvari, a koje su u najmanju ruku gledano, temelj civilizacije zapada, je neodgovorno…neozbiljno…a na kraju i fatalno.

          • Duh sa sekirom! 02/01/2018 at 23:53

            Jaooooo An! Pa ja sam smrtno ozbiljan!
            Pročitaj onaj gornji prvi tekst što sam stavio pa onda provuci to sve kroz stari i novi zavjet i kroz cijelu civilizaciju u vezi njenih religijskih i društveno etičkih parametara, stvari onda počinju da imaju itekakvog smisla kad tog izmisljeno mantlijaško psiho-sado-mazo božanstvo čovjek makne iz svoje percepcije…on je uzrok ovog stanja i sranja oko nas, točnije ljudska vjera u tu kvazi-božansku izmišljotinu. Mantlijaši kažu đavao je kriv, ali nije on kriv, kriv je njegov pajtaš JHWH jer je stvorio svijet a potom i dopustio da se sranja sve više i više događaju u stvorenome, govorim iz pozicije kad bi to bilo točno da je taj JHWH pravi Bog a ne ljudska izmišljotina-što ustvari jeste.
            Ako bih eventualno i mogao popušit tu priču u novom zavjetu o božjoj ljubavi koju propovjeda Isus, to ne mogu učinit zbog njegovog povezivanja sa svojim ocem iz starog zavjeta koji je čisti božanski kreten. Ljudi mogu bit kreteni i to nije tako jako opasno po druge al kada je Bog kreten onda je to jako opasno, opasno još i više od jako jer ljudi vjeruju u nešto sto je ljudska izmišljotina Božanstva a onda se tako i ponašaju…
            A vi koji ovo čitate Vjerujte, možda se nađete na spisku onih 144.000 odabranih OD JEDNO 15 000 000 000 ljudi koji su do sada živjeli na zemlji, znači manje od 1:1 000 000, mogučnost jacpota skoro kao na lotu s tim što se loto igra svaki tjedan a ovo je jednom u životu!!!! Dakle mogli bi smo reći da ćeš 2500 puta prije dobiti na lotu nego završiti u kraljevstvu nebeskom, konkurencija je jako velika!!! Igrate li loto? A vjerujete li u Boga?:-)
            biblijsko-religijska vjera spašava od stvarnosti i samo malkice pojačava iluziju:-)
            da budem precizniji vjera u bilo što je obrnuto proporcionalna nekakvoj mogućnosti spoznaje stvarnosti:-)
            Što bi mi bez tih kravataša i mantlijaša, ne bi imali vjere ni u državu a ni u crkvu?!
            Bogami, spasili su nas!!!;-)

          • Duh sa sekirom! 03/01/2018 at 00:41

            Ajd dobro, malo sam pretjerao, smanjite jednu nulu!;-)

          • an 03/01/2018 at 17:31

            144 000 je samo iz zadnje nevolje, zadnjeg nuklearnog rata, itd
            Posebno se broje ovi iz svih vremena, kao i crkva koja se digla PRIJE velike nevolje, znaci uskoro.

  7. an 28/12/2017 at 12:38

    „Religija je opijum za mase!“ K. Marx.
    Da.
    Tko bi vise mogao u to sumnjati.
    Ali to je na nivou:”Znam da nista ne znam.”
    Tu bi sada trebali stati?
    Konstantin je priznaokrs. religiju, i dao ili bio prevaren da daje, svjetovnu vlast krs.crkvi.
    Ono sto se ovdje sada zaboravlja , a svakako Vatikan to ne propagira, ali ne moze sakriti mada pokusava svim snagama, je:
    Istovremeno s aovim “priznanjem krs. religije”, su se odvojili pravi krscani i povukli iz Rima, u blizinu Rima. Imali su Bibliju i proucavali pravo krscanstvo. zivjeli su kao vojna utvrda, medutim ipak, Rimlajni su dosli nakon nekog (ne znam koliko dugo) vremena i pobili to selo. Prezivjele majke sa djecom su onda dosle onda na trg u Rimu, i citale – Bibliju . Koja je jasno, bila zabranjena knjiga. Inace oni su prepisivali tu knjigu i preko trgovine su sirili tako znanje poklanjajuci Biblije.
    To je bio jedan dakle od oblika otpora “priznatom krscanstvu” Rima. A tako je bilo i u inkviziciji, i u reformaciji, i…danas. A posebno ce biti za vrijeme Antikrista, a ta se “ideoloska platforma” vec dobrano sada pripremila.
    Dakle, stavr je istinske vjere.
    “Imamo kolektivnu organizaciju, firmu koja je sebi …”
    A gdje to je Isus imao kolektivnu organizaciju…?
    Koja je crkva koju je Isus sagradio?
    Isusa su ubili farizeji, oni koji su poznavali Bozju rijec generacijama, i imali svjetovnu i duhovnu vlast (vlast nad kraljem), dakle politicku vlast. Oni su tada bili “farizeji na nacionalnom (zidovskom) nivou”.
    Danas, oni su “farizeji na internac. nivou.”, dakle sa svjetovnom i duhovnom vlasti , i – ubijaju opet Isusa (vjernici predstavljaju njega”. Rulja (lazno stado lazne religije) vice “Razapni!!!). Kako tada , tako danas. Zabava i igra daju nac. heroje (sportase), iborba za stinom i pravdom daju nac. mucenike- narodu pred ocima.
    “Nista novo pod suncem.” Propovijednik, Biblija.
    Dakle sto je Konstantin pokonio i da li je akon toga doslo “kraljevstvo nebesko” sa crkvenom vlasti kaosvjetovnoj…sto komentirati’ “Stablo se poznaj po plodovima!” Dakle, smao to je bilodovoljno da se religija krs. proglasi laznom.
    Ali, prica o Dioklecijanu je interesantna sa jedne druge strane.
    Salona koja je bila jedno od sredista prve crkve , i to bitnih sredista, je bila do Splita, i tamo su se i obratile Dioklecijanova zena i kcerka. Ona je totalno porusena. Zasto? Od koga? Kome je smetalo krscanstvo? Inace Dalmacija kao srediste krscanske vjere spominje se u Bibliji, dakle u prvom stoljecu. Sada mi bi trebali zakljuciti da su Hrvati kada su “dosli u stoljecu sedmom” cekali Tomislava da napravi savez sa papom, pa su onda postali krscani , ne prije nikako. Ako se u jednom stoljecu krscanstvo proslirili do Rima i Dalmacije, prvom stoljecu dakle, sto se onda radilo do sedmog stoljeca tek!!!
    Mi smo dobili ovdje istinsko krscanstvo, ono prvo, ne vatikansko. I stari ovdasnji narodi su ga zadrzali. Sto to nije tu odgovaralo Vatikanu, i sto je to radio Dioklecijan sa tim – to mi izgleda nismo shvatili. Kako je moguce da Dioklecijanova pratnja iz Rima u Split nije sa sobom donijela isti taj trag – ali iz Rima…?
    Ista nesreca sa Hrvatskom se ponovila i u reformaciji. U Slavoniji i Istri, a za Istru se sumnja da je duboko ukljucena i u njemacku reformaciju, su postojale reformisticjke zajednice – one koje su se vracale pravom krscanskom znanju, a sto je papa po Europi proganjao ili ratovao s anjima. Kada je vidio koliko je o uzelo maha , a i gubio je ratove sa protestantima, on je smislio blju taktiku – protureformaciju – duhovnu obnovu, i na taj nacin lazno pokrio ovaj prostor, nekim “novinama u religiji”. Tako da ovaj prostor nije imao ozbiljno suocavanje sa rkatolickom crkvom, mada je sudjelovao u reformacijskom pokretu. Te zajednice po Slavoniji su nekako nestale.
    Pazite ovo!
    Za protestante srednjovjekovne, nije bilo spora oko toga da je papa antikrist (antikristovog duha ima: mentalitet, namjere, planove…njegove). A oni su bili rkatolicki svecenici koji su se odvojili od te crkve, nakon sto je papa odbio da uvazi njihove proteste. A njega proglasili antikristom. Neosporno i nesumnjivo.
    Pazi sada!
    Danas , papa radi ekumenu sa protestantima!
    I drzi ih “izgubljenim sinom”.
    Jansno, nisu to protestanti nego izdajice i podmetnuti medu njima. Jedna trecina tek od njih, je ostala dosljedna tvrdnjama i stavovima prvih protestanata (biblijskim tvrdnjama).

    SAD – ako u ovom stoljecu, sa ovakvim znanjima, dostupnosti Biblije, tumacenja njenih…, on uspijeva prevariti, nacije, svecenike religija, “protestante” (oni imaju daleko vise znanja biblijskog od rkatolika)…Sto onda pricati o onim stoljecima…I sto onda pricati o prevari onim koji nisu otvorili Bibliju,…i sto pricati o prevari samih rkatolika…
    Taj talijan , kako se zove, s atom knjigom, osim sto sma rekla da on prica o religiji, pa mijesa sve i sva,…njega je financirala vatikanska izdavacka kuca za potrebe ekumene…Oni jednostavno opet trebaju “ubiti Isusa”, koji je do sada bio priznat u malom omjeru unutar te crkve , onako usput kao mamac za lakovjerne…Ali da bi usli u savez sa muslimanima, a posebvno sa antikristom, jer new age, odnosno preteca njega , ekumenizam, je – njegova vjera. a nema mjesta za dvoje. on ili Isus. a muslimani – kod njih nema spomena da je Isus sin Bozji. Tocka. dakle nuzno je izbaciti Isusa iz rkatolicke religije. Zato sluze kupusari kao sto je taj Talijan. To se ne da ocistiti koliko je magle i buckurisa.

    • Vlatko 28/12/2017 at 14:37

      Krist je TITULA (naziv) koja se odnosi na onoga tko je izgradio svoje svjetlosno tijelo (grč. christos = heb. mashiyach (mesija) = eng. anointed = hrv. namazan “uljem”). Analogno tome, anti-krist je titula koja se odnosi na one koji to tijelo uništavaju (svjesno ili nesvjesno). Sve religije, ne samo new age, su religije anti-krista. Krist je isto što i kundalini.

      Isus je personifikacija sunca Heliosa. Ne znam zašto ljudi još uvijek smatraju Isusa i Krista za istoznačnice, kad se ta dva naziva odnose na različite stvari.

      • an 29/12/2017 at 15:26

        Na neki nacin da, ukoliko mislis na duha koji nastanjuje odredeno tijelo i donosi na njega svoj karakter, mentalitet , itd…Ali ne po Bibliji po pitanju osobe Isusa Krista. jasno pise kad je roden, gdje, kako, koji su svjedoci, pod kojim kraljevima, ….sa kim radio, koliko dugo, pod kojim kraljem, o grobnici, o ucenicima, djelovanju, rijecima, razmisljanju, …povratku- vremenu i nacinu…

        • Vlatko 30/12/2017 at 16:44

          Taj lik nikada nije postojao. Logički nema nikakvog smisla da su horde ljudi pisale tekstove o jednom čovjeku kroz nekoliko stotina godina čak i prije nego je uopće tobože rođen (a rođen je u Beth-lechemu ili Solarnom pleksusu), nema nikakav dokaz da je ikada postojao osim tih navodnih dijelova teksta koji su krivo prevođeni i koji su prepravljani kako je odgovaralo onima koji su htjeli manipulirati masama.

          U suštini je potpuno irelevantno da li je postojao ili ne, jer ono što piše u tekstovima je ionako alegorija za procese u tvom tijelu, i analogno hermetičkom principu:
          “That which is Below corresponds to that which is Above, and that which is Above, corresponds to that which is Below, to accomplish the miracles of the One Thing.”
          …za procese gibanja zvijezda i planeta na nebeskom svodu.

          Zar je toliko teško prihvatiti istinu? Evo ti objašnjenje čovjeka koje je napisao doktorat o cerebrospinalnoj tekućini (CS tekućina = grč. christos = sveto ulje ili Krist):
          https://www.youtube.com/watch?v=55QythvgRRk

          • an 30/12/2017 at 20:05

            Vlatko…
            Brlj-zbrlj!
            Nikada nije bilo sporno u prvim stoljecima, a i poslije dugo, da li je Isus postojao. Drugo, tekstovi o njemu pisali su se neposredno iza njegove smrti, tokom prvog stoljeca. Ono u starom zavjetu su bila prorocanstva. Vazno je da li ej bio osoba, jer “osoban odnos sa tom osobom”- samo, po krscanstvu, spasava. U suprotnom zaista to nema smisla: njegovo postojenje, rijeci…i tvoji stavovi o njemu…subjektivni ili ti konkretni…Cemu to?

          • Duh sa sekirom! 31/12/2017 at 22:43

            “Ljudi koji su mislili da znaju Što Bog Želi pokrenuli su 200 godina križarskih ratova i izmislili užase inkvizicije (ubijanje, mucenje, spaljivanje…), pokušavajući za kršćanstvo osvojiti čita svijet.
            Zar stvarno vjerujete da je to Bog želio?
            Ljudi koji su mislili da znaju Što Bog Želi rekli su muslimanskim vojskama da pošalju pljačkaše nadaleko i naširoko, kako bi osvojili svaku zemlju i kulturu i pokorili je islamskoj naciji.
            Zar stvarno vjerujete da je to Bog želio?
            Ljudi koji su mislili da znaju Što Bog Želi nazvali su se Odabranim Narodom i pokušavaju vratiti zemlju za koju tvrde da božjom voljom pripada njima, pritom cineci genocid.
            Zar stvarno vjerujete da je to Bog želio/želi?
            Ljudi koji su mislili da znaju što bog želi vješali su muškarce i žene na gradskim trgovima, spaljivali ih na lomačama, držeći u rukama Svetu Knjigu, tvrdeći da su ti drugi vješci i vještice.
            Zar stvarno vjerujete da je to Bog želio?
            Ljudi koji su mislili da znaju Što Bog Želi provodili su kulturalnu prohibiciju, zabranjujući pjesmu i ples, crtanje drugih osoba i slušanje bilo koje druge glazbe osim “svete”.
            Zar stvarno vjerujete da je to Bog želio?
            Jeste li sigurni?
            Važno je biti suguran, jer ovdje nije riječ, koliko vidite, o sitnicama.
            NAJVEĆA OPSANOST U SVIJETU DANAŠNJICE NIJE POSTAVLJANJE PITANJA, NEGO PRETPOSTAVKA DA POSJEDUJEMO SVE ODGOVORE; NAJVEĆA OPASNOST NIJE POZIV NA PROMJENU, NEGO SKLONOST IZBJEGAVANJA PROMJENE, TE RAZMIŠLJANJE I KORAČANJE STARIM, ISTIM ZATABANIM PUTEM.”
            Potpisujem!:-)

          • an 01/01/2018 at 12:02

            @duh sa sjekirom
            Zar zaista jos uvijek se razgovara o tom?
            To je religija. Ono kada svrnu vodu na svoj mlin, nesto propuste da ne bi izazvali bijes naroda, da se ne razotkriju do kraja…
            “U posljednje vrijeme izlit cu duha na svako tijelo….I prorokovat ce vasi sinovi i kceri…”
            Svako!!!
            Znas kojega duha?
            Duha istine, ljubavi , pravde…
            Onoga, kojeg su tisucama godina Izraelci sretali JEDAN PUT NA GODINU i to SAMO JEDAN COVJEK-VRHOVNI SVECENIK, u prostoriji u kojoj NITKO NIJE IMAO PRAVO PRILAZA, inace BI POGINUO NA MJESTU!!!
            Taj duh je sada izliven na SVAKO tijelo , onoliko koliko ga isti prihvati ili odbije: razmisljati, udisati, slijediti, prihvatiti..
            i odvojit ce on u jednoj obitelji dvoje od troje, itd…Jedni ce ici za njim, drugi ne.
            U samim ljudima ce se raditi shizofrenije, jedan dio ce htjeti, drugi ne…
            Kakve religije? Pa vidsi da je dosao sud na njih. Rkatolicka crkva propada pred ocima svijeta razotkrivena u svom zlu. Ostale religije se ujedinjuje s atim prokletstvom u ekumenu, jer su i one razotkrivene i moraju se sada grupirati jer su same preslabe.
            Daj zaista KRAJNJE je vrijeme da “bobu kazes bob, a popu pop”. To je samo lazna religija. I to je sve. A kako ces znati. po istini. Po duhu istine kojega i sma prepoznajes. Ali to nije sve sto trebas. treba sprepoznati i pravu istinsku vjeru. ovjek bi nasao postenim poceti sa Novim Zavjetom u toj potrazi, jer samo isus je rekao, nitko drugi, :”Ja sam put , istina i zivot.” A Starog zavjeta se za sada ostavi, jer su na njega pali i zidovi, nakon tisuca godina proucavanja. Srce i duh Bozji je kljuc tajne Biblije.

          • Duh sa sekirom! 01/01/2018 at 15:38

            Nikada neću pristati na samoobmanu u vezi takvog ludog Boga, i na takav svjetonazor odnosno Bogonazor, Bože, ja ti se ispričavam ali odjebi, i Ti i oni koji su Te izmislili!!!
            Pojma nemate, kako to prija, skoro kao orgazam!
            Probajte!
            🙂

          • an 01/01/2018 at 19:20

            Znam ja kako prija, to ucimo: prija kao oslobadanje od opsjednuca. A sada, imas opet izbor, ostati na tom, ili razmisliti osloboden te energije u tebi koja se zgomilala. Nista novoga…Sto mislis gdje su pali, ako je to slucajno istina, trecina palih andela. Setaju Sibirom..?…..Ili traze tijela fizicka za utjecaj njihov na ovaj fizicki svijet.

          • Duh sa sekirom! 02/01/2018 at 00:26

            a zasto bi anđeli tražili materijalna tijela?
            ne mogu živjet bez njih ili što? kako su onda uopće živi? I odakle im potreba za njima? Udaljili se od boga pa ošli na leđa čovječja?! A bog ga jeba pa sve po leđima čovječjim!!!
            Reko sam ja, bolje ga izgubit nego naći, tip je totalno odlepio i nikako da dođe sebi, a ne može ni doći sebi jer po njemu su svi ostali krivi samo on nije, nabijem i njega i njegovu pravednost na pajsu!
            Kakav krasan lik, prekrasan, svi poznati diktatori u ljudskoj povijesti nisu mu ni do malog prsta!:-)
            Odnio ga njegov pajdaš šejtan što dalje od ove planete, dabogda:-)

        • an 02/01/2018 at 19:11

          Covjek “puca” kada nosi breme koje mu je tesko. Ispaljuje sve i sva, to je kao kada dijete vristi, i tako poziva pomoc i skrece paznju na sebe. Osuditi na prvu tako nesto…ili ne osuditi….
          Pretesko breme, nije od Boga. To jasno pise. Treba ga eliminirati, i naci sto TOCNO je taj visak.
          Mislim da bi se trebao sloziti, da emocionalizacija nije nacin da provjeris stvari i odlucujes o njima. Zato kontroliraj se, nadi nacin da izbacis tu energiju koja ti u tome smeta, i stavi posteno na tapet ovu temu. Na kraju se nece brojati nasi razlozi i “dobra” opravdanja, koliko god sada na njih imali popuste i bonuse, nego samo ono: “da” i “ne”.

          • Duh sa sekirom! 03/01/2018 at 00:30

            Alo, An, meni je dobro ali vidim da ljudima oko mene uglavnom nije. Potom odgonetam zašto nije, bude nekoliko razloga, ili su kreteni ili vjeruju u državu ili vjeruju u crkvenog boga ili crkvu, ili vjeruju u ljude koji vjeruju u to dvoje pa ih onda ovi na kraju namagarče ili razne kombinacije toga…
            Tebi izgleda da nosim breme i “pucam” ali samo se branim od primanja tih biblijskih koncepata “muda pod bubrege”. Iluziju prezirem, žao mi je, prema njoj ne mogu a niti želim biti religijsko-biblijski-politički korektan;-)
            I kako ti znaš da će bit brojanja pluseva i minusa kad izbekeljimo jezik posljednji put? zato što to piše u nekoj knjizi sumnjiva porijekla i vremena nastanka i još sumnjivijeg i falsifikovanijeg sadržaja?!
            Ma smijurija!;-)

    • abcd 30/12/2017 at 17:23

      An, nemoguće je izbaciti Isusa iz rimokatoličke ili bilo koje druge zvanične hrišćanske religije, niti treba to raditi. To je i kulturno nasleđe. To je jednostavno tako. U pravu si da neki to nastoje učiniti. Ja te u potpunosti razumem. Pošto su ljudi skloni da zloupotrebljavaju svoju moć, verovatno bi se ista stvar dogodila i sa drugim religijama koje su manje dominantne od hrišćanstva, sektama, učenjima, bilo svetovnim ili duhovnim, a dešava se, imamo nažalost puno primera naokolo. Problem je u tome što se sve može zloupotrebiti. Tj, u postojanju namere da se nešto ili neko zloupotrebi. E to je problem. Još nismo naučili upravljati svojim nagonima. Veliki pozdrav.

      • an 30/12/2017 at 20:31

        abcd
        Da, nemoguce je izbaciti Isusa. Ali im je nuzno izbaciti Krista (pomazanika Bozjeg sina).
        Isus bez “Krista” je samo covjek. Sa tim muslimani kao najradikalniji protivnici Bozjeg sina, nemaju nikakvih problema.

        • abcd 31/12/2017 at 22:32

          Mislim da ljudi nažalost još nisu dostigli ni stadijum “čoveka”, jer to ipak podrazumeva planetarni kolektivni konsenzus i čistu i punu svest oko nekih univerzalnih vrednosti i poštovanje istih. Tako da samo “čovek” (kao obeležje pripadnika jedne vrste) i čovek u punom smislu reči, sa svim vrednosnim odrednicama, razlika je ipak ogromna između ta dva pojma. A do Hrista ili pomazanika Božjeg sina je još dugačak i trnovit put. Ali sreća je da nisu svi muslimani radikalni, kao što nisu ni svi rimokatolici ili pravoslavci ili protestanti radikalni, kao što nisu ni pripadnici drugih religijskih denominacija radikalni, kao što nisu ni svi ateisti radikalni u svojim uverenjima i spremnosti da ih “odbrane”. Naša je najveća i najsvetija dužnost braniti druge od sebe, da se tako izrazim. Što opet ne mora značiti da sam u pravu, samo primećujem da ukoliko bi se ljudi zaista poštovali međusobno, bez obzira na te odrednice o pripadnosti nacionalnoj, verskoj, onakvoj ili ovakvoj, to bi tek mogao biti “uvod” u stvaranje pravednijeg sveta, sveta koji bi bio svestan zarad čega zaista postoji.

  8. Vlatko 28/12/2017 at 11:01

    Biglino prodaje maglu a ove fantazije o vanzemaljcima i genetskim manipulacijama (annunaki, elohimi i tko zna kako sve nazivaju te “subjekte”) su zanimljive samo utoliko što neke vjernike mogu natjerati da malo razmisle o budalaštinama u koje vjeruju, inače su i one science fiction.

  9. FRA NE 28/12/2017 at 07:00

    Zapravo je cijeli svijet ilegalan i svi ugovori nevažeći,jer su krivotvorine iz sumnjivih vremenskih perioda i likova http://all-that-is-interesting.com/phantom-time-hypothesis pa ti sad skontaj koja je godina :-):-) kaže tip 1720 ,znači ,sritna van nova 1721 ,koji zajeb između ostaloga, ako je istina 🙂

  10. FRA NE 27/12/2017 at 23:20

    Na rubu znanosti domagoj nikolić https://m.youtube.com/watch?v=MyCoqkyEqYY

    • FRA NE 27/12/2017 at 23:38

      Taj piše da je odrubija glavu ka pivcu dujmu ,a bankarima je da izbor progonstva,ili da nastave služit njemu po njegovim pravilima,biće sigurno manje kamate,i veći krediti,tu se zajeba jer su ga bankari nakon smrti ogadili i digli kamate u niku materinu,nije postojala ovrha u ta vrimena pa je izbacivanje sarkofaga sa kostima na ulicu početak ovršnog zakona u današnjoj budućnosti !:-)

Odgovori na an Otkaži odgovor

Naziv *
E-pošta *
Web stranica

Ova web-stranica koristi Akismet za zaštitu protiv spama. Saznajte kako se obrađuju podaci komentara.